Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Tygrysy, koty i drapieżniki- intencje

Mało kto z osób zajmujących się szamanizmem, rozumie konsekwencje utożsamiania się ze zwierzęciem, przedstawianym na plemiennym totemie. Symbole te do dziś promują Indianie obu Ameryk i są to min. bobry, lwy, tygrysy, orły oraz dowolne inne zwierzęta a często również rośliny. Ich obecność możliwa jest do dostrzeżenia w energetyce Duszy, w kolejnych jej ziemskich wcieleniach. W internecie możemy znaleźć wiele fotografii i filmów ukazujących dziwaczne zmiany, jakie zafundowali sobie różni ludzie, aby upodobnić się do kotów, jaszczurów itp. Za duże pieniądze lekarze dokonują operacji na ich twarzach, nieodwracalnie deformując skórę, włosy, czaszkę itp. Podobnie oczekiwania zmian, mają również osoby poprawiające Boga w kwestii posiadanej płci- czyli transseksualiści. Wycięcie własnych genitaliów i wszczepienie silikonowych zamienników, wydaje się dla wielu osób celem ich istnienia.
Intencje dot. wcielania się w rozmaite koty zebrała Agata Pająk.
1. -naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitego rodzaju, poziomu, wielkości, płci tygrysami, potężnymi (nie)kotami, drapieżnikami, oraz takimi jak one, jakie są(nie) największymi (nie) na ziemi kotami i osiągają(nie) m.in. do ok. 4 m długości, 115 wysokości, a w kłębie do 80 cm jako samce i nieco mniej jako samice i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
2. – naszego/cudzego bycia(nie) mięsożercami(nie), żywienia(nie) się kopytnymi(nie) dużymi(nie), małymi (nie)zwierzętami, ale też innymi drapieżnikami, ptakami i nie tylko oraz zdobywania (nie)pożywienia, żeru polując(nie) na takie zwierzęta, a w przypadku braku takich, polowania(nie) na inne zwierzęta, a nawet na ludzi i jako drapieżniki, zabijania(nie) ich, rozrywania(nie) ich m.in. za pomocą przystosowanych(nie) do tego zębów i pazurów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. – naszego/cudzego posiadania (nie)na ciele, i odpowiednio w szafie min. futra, umaszczenia w jednolitym (nie)kolorze, brązowych(nie), białym(nie), i nie tylko na którym znajdują(nie) się pionowe(nie) pręgi, w zależności od ubarwienia, popielate, brązowe, czarne, i nie tylko, jakie są(nie) mocno (nie)zaznaczone(nie) na umaszczeniu oraz indywidualnie (nie)zaznaczone(nie) u każdego(nie) osobnika i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
4. – naszego/cudzego posiadania(nie) potężnych(nie) łap, m.in. z 5 palcami w przednich łapach i 4 w tylnych i potężnych pazurów, jakie potrafimy (nie)jak inne kotowate ukrywać(nie), chować(nie), dzięki czemu możemy(nie) poruszać (nie)się bezszelestnie(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie)tego skutków
5. – naszego/cudzego prowadzenia(nie) samotniczego(nie) trybu życia, unikania(nie) większych grup, wychowywania(nie) dzieci samotnie(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
6. – naszego/cudzego bycia(nie) czczonymi(nie), postrzeganymi(nie) jako bóstwo, z powodu wielkości, sposobu poruszania(nie) się, łowienia(nie), siły, nieoczekiwanego i cichego pojawiania(nie) się i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
7. – naszego/cudzego osiągania(nie) przy skokach m.in. odległości do 8-9 m, a wzwyż do 5 m, oraz prędkości przy bieganiu do 60 km” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. – naszego/cudzego bycia(nie) żarłocznymi(nie) i spożywania (nie)jednorazowo (nie)ok 30-50 kg świeżego (nie)mięsa i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
9. – naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi drapieżnikami tępionymi (nie)przez ludzi, zabijanymi (nie), uśmiercanymi (nie)m.in. w polowaniach, w rozmaitych pułapkach i nie tylko a także bycia(nie) atrakcyjnymi(nie) i groźnymi(nie) obiektami polowań, z powodu m.in. zagrożenia(nie) dla stad, ludzi, a także dla korzyści a w tym dla cennych(nie) futer i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
10. – naszego/cudzego polowania(nie) na koty, lwy, tygrysy, drapieżniki zabijania(nie) ich, ranienia(nie), dobijania(nie), kaleczenia(nie), zapędzania(nie) w rozmaite pułapki, walczenia(nie) z nimi a w tym jako ludzie, zwierzęta, a w tym myśliwi, inne drapieżniki i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania (nie)tego skutków
11. – naszego/cudzego czczenia(nie) tygrysów, lwów, kotów, niedźwiedzi, drapieżników uznawania(nie) tygrysów, lwów, kotów, niedźwiedzi za króla dżungli, lasu, podziwiania(nie) ich, zachwycania(nie)się nimi , oswajania(nie) ich i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. – naszego/cudzego hodowania (nie)tygrysów, lwów, kotów, niedźwiedzi, drapieżników oswajania(nie) ich, wystawiania(nie) w rozmaitych klatkach, ogrodach zoologicznych na pokaz i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. -naszego/cudzego bycia(nie) m.in. jako tygrysy, lwy koty, niedźwiedzie, drapieżniki i jak one zniewalanymi(nie), zamykanymi (nie)w rozmaitych klatkach, ogrodach, pomieszczeniach z rozmaitych przyczyn i powodów a w tym dla cudzych(nie) korzyści, na pokaz i nie tylko oraz naszego /cudzego doświadczania(nie) tego skutków
14. – naszego/cudzego poniesienia (nie)śmierci, bycia (nie)uśmierconymi (nie)przez tygrysa, lwa, kota, drapieżnika jako człowiek, zwierzę i nie tylko + odwrotnie, bycia(nie) jako tygrysy… rozmaitej wielkości, płci, wieku, poziomu rodzaju zabitymi(nie) przez ludzi, przez inne zwierzęta i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
15. – naszego/cudzego wybierania(nie), wybrania(nie), posiadania(nie), jako m.in. rozmaitych opiekunów, ochroniarzy, strażników m.in.lwy, tygrysy, drapieżniki oraz m.in. czucia(nie) się z tym wyróżnionymi(nie), mocniejszymi(nie),bezpiecznymi(nie) a także poczucia, że posiadamy(nie) w sobie m.in. moc tygrysa… i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. – naszego/cudzego zwrócenia(nie) wolności, oddania (nie)Bogu takich INP, obciążeń z jakich to wynika i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza. 


Opublikowano: 05/03/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz