Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Komunikator
Zaloguj się aby móc uczestniczyć w rozmowie.

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Brudas-intencje do przemodlenia

Autorka Agnieszka Muller

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, bycia/nie brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem lubiącym/nie się, myć, szorować, kąpać, spłukiwać, zarówno w wodzie, zimnej jak i gorącej , a także w dzień jak i w nocy, m.in. nago/nie, w ubraniu/nie, w stroju kąpielowym/nie, a także w wannie/nie, pod prysznicem/nie, w łaźniach/nie, w misce/nie, w jeziorze/nie, w morzu/nie w strumyku/nie, a także uciekania/nie, stronienia/nie, od wody, mydła, kąpieli, czystości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
2.Naszego i cudzego we wszelkich płciach podcinania/nie, ścinania/nie, golenia/nie, m.in. włosów, a w tym na głowie, brodzie, wąsach i nie tylko, a także ich/nie, dbania/nie, pielęgnowania/nie, perfumowania/nie, mycia/nie, a w tym w szamponie, zarówno pachnącym jak i cuchnącym, a także bez zapachu, m. in. z odżywkami/nie i nie tylko, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
3.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, mycia/nie, pucowania/nie, szorowania/nie, m.in. rąk, stóp, a także paznokci, zarówno tych u stóp jak i u rąk, a także ich obcinania/nie, pielęgnowania/nie, malowania/nie, polerowania/nie, m.in. pilniczkiem/nie, zarówno ręcznym jak i elektrycznym, a także chodzenia/nie, do pedicure/nie, manicure/nie i oddawania/nie siebie w ręce/nie profesjonalistów, będąc/nie, brudasem, fleja, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
4.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, dbania/nie o siebie, swoje ciało, a w tym o skórę, jak i wnętrze, m.in. jedząc/nie zdrowe, odpowiednie jedzenie, a także kochając/nie, siebie, swoje ciało, swoje odbicie, zarówno te w lustrze jak i we własnych myślach, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
5.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, mycia/nie, szorowania/nie, pucowania/nie, szczotkowania/nie, m.in. zębów, zarówno rano, wieczorem jak i po każdym posiłku, a w tym posiadania/nie zarówno pięknych, zdrowych, równych białych zębów, jak i żółtych, krzywych, zepsutych, a także/nie, oddechu zarówno świeżego jak i cuchnącego, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
6.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, wierzenia/nie, że mycie skraca/nie, życie, a w tym, że od kąpieli/nie, od wody/nie, można się/nie przeziębić, rozchorować, a w tym woda/nie, środki czystości/nie, prąd/nie, własny czas/nie, kosztują/nie, są drogie/nie, a w tym zarówno brakuje czasu, jak i jest go w nadmiarze, do własnej/nie pielęgnacji, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
7.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, chodzenia/nie, w ubraniach, zarówno w brudnych jak i czystych, a także bycia/nie, zarówno pachnącym jak i śmierdzącym, żyjąc/nie, zarówno wśród ludzi jak i na marginesie społecznym, m.in. samotnie/nie, w rodzinie/nie, w grupie/nie, w przytulisku/nie, a w tym zarówno w domu jak i na ulicy, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
8.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, oczyszczania/nie, doprowadzania/nie do czystości, zdrowia, funkcjonowania, odblokowania i nie tylko m.in. swoich/nie, organów, ich/nie funkcji, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
9.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, bycia/nie wyśmiewanymi, szykanowanymi, omijanymi, niezauważanymi, a także lubianymi, podziwianymi, zarówno akceptowanymi jak i nie, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.
10.Naszego i cudzego we wszelkich płciach, robienia/nie, wokół siebie/nie, bałaganu, rumoru, fermentu, niechlujstwa, a także porządku, schludności, zadbania, będąc/nie, brudasem, fleją, kocmołuchem, śmierdziuchem, a także pachnącym, czyścioszkiem i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego wszelkich skutków.


Dodano : 01-12-2016 Przez: s_majda Przeczytano: 216 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.
  • Małgorzata Krata 01-12-2016 16:56:41

    11.Naszego a głównie mojej duszy nawet przez wiele wcieleń noszenia/nie, zakładania/nie, zdejmowania/nie rozmaitych szat, nakryć głowy, mioteł wiedźm, sukien m.in. boskich matek i nie tylko, butów, skarpet, spodni i spódnic z dziurą na pośladki i bez dziury, płaszczy, monarszych/nie szat, strojów wojskowych, strojów prostytutki, geja i nie tylko oraz rozmaitych m.in. wzorców, blokad, odzieży, elementów stanowiących odzież/nie a w tym takiej jaka po wielu/nie wcieleniach m.in. śmierdzi, cuchnie, odstrasza, pachnie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

    12.Naszego bycia/nie hodowcą, posiadaczem wszelkiego rodzaju, znaczenia wielkości m.in. kołtuna na głowie, na brodzie, na włosach a także m.in. dredów i innych fryzur m.in. z posklejanych włosów, zakurzonych, lepkich, tłustych, zbitych w sztywną masę a także powodujących rozmaite choroby skóry, zgniliznę, odór, jakie są miejscem stanowiącym siedlisko bakterii, roztoczy, wesz, pasożytów, robaków, węży i ich odchodów, jaj, larw, rodzin i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

     13.Naszego i cudzego z powodu braku higieny chorowania/nie, cierpienia/nie, umierania/nie na rozmaite przypadłości m.in. choroby i patologie skóry, genitaliów, ciał, zatrucia, zakażenia a nawet kończące się śmiercią, świądy skóry, zakażenia rozmaitymi wirusami, pasożytami, bakteriami, mikroorganizmami jakie z powodu m.in. brudnych rąk, zębów, genitaliów przedostają się do naszego i cudzego ciała, układu pokarmowego, oddechowego, do naszych oczu, narządów rodnych i nie tylko a także naszego i cudzego zarażania/nie innych ludzi, dusz, istot i nas samych rozmaitymi chorobami, przypadłościami a w tym przenoszonymi drogą kropelkową, podczas uprawienia seksu, w wyniku kontaktu bezpośredniego i w każdy inny sposób oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków