Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Cechy wspólne religii; intencje do przemodlenia

Spisała Dorota Wilk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie m.in. na różnych kontynentach, w odległych miejscach pozbawionych wzajemnych komunikacji m.in. tworzenia/nie, czynienia/nie lokalnych wierzeń, magii, wróżb oraz naszego/cudzego tworzenia wszelkiej rangi, znaczenia, płci, poziomu, wymiaru bogów, bóstw, półbogów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
2. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogowie, bóstwa, półbogowie są/nie do siebie podobni/nie i wyjątkowo upodobali sobie niebo jako główny domem bogów
3. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogowie, bóstwa, półbogowie posiadają wszelkie cechy, znamiona, właściwości podobnie/nie do naszych/cudzych
4. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogowie, bóstwa, półbogowie są/nie do nas/innych podobni/nie jakoby cechy ich wyłoniły się z ludu prymitywnego, niemądrego, nie wyuczonego, takiemu, by było łatwiej w nich uwierzyć
5. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogowie, bóstwa, półbogowie, anioły są/nie to jakieś nieokreślone/nie istoty oraz że Bóg nie ma jakiejś określonej rasy, wyglądu, aparycji, czy płci
6. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszystkie wierzenia zawierają/nie wyraźny system nakazów, zakazów, wskazówek od wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogów, bóstw, półbogów nawet od Boga Dawcy życia
7. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. wszystkie religie zawierają/nie wierzenia w życie po śmierci, w kontynuację istnienia po życiu fizycznym oraz podążania/nie ku wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogom, bóstwom, półbogom ku Bogu
8. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. zestawienie "nieba" jako siedziby wszelkiej rangi, znaczenia, poziomu, płci, wymiaru bogów, bóstw, półbogów było/nie wynikiem wiary w potęgę sił przyrody (m.in. burz, błysków, wiatru, wirów… )
9. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. lokalne wierzenia, magia i ich podobieństwa/nie do wierzeń grupowych, budujących/nie, umacniających/nie więzi miedzy ludzkie, decydujące o przynależności, kreujących zbiorową świadomość...
10. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. podobieństw w religiach z uwagi na dwubiegunowości: dobro-zło, męskość- kobiecość, narodziny- śmierć, płodność- obumieranie, bogactwo-bieda….
11. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie tego, że m.in. większość/nie religii powoływała się na siły natury bądź też całkiem odmienne środowiska, co zainicjowało/nie różne obrazy tej mistycznej stwórczej istoty m.in. wyobrażenie Boga jako kobiety/mężczyzny
12. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie, podtrzymywania/nie tego, że m.in. wszystkie/nie wierzenia w Boga, bogów, bóstwa łączy/nie jedna cecha: globalne przekonanie/nie różnych pod względem etnicznym/ kulturowym ras ludzkich jest związek z Wielkim Istnieniem, Wielkiej Mocy
13. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie, podtrzymywania/nie tego, że jest/nie m.in. jedna wspólna cecha, potęga wszechmoc, dobro, dobro- zawierające się w naturze życia, stworzenia i istnienia
14. Naszego/nie, cudzego/nie we wszelkich płciach m.in. wierzenia/nie, kreowania/nie, uznawania/nie doświadczania/nie, podtrzymywania/nie tego, m.in. że w otaczającym świecie jest/nie ciągły proces tworzenia, ruchu, mocy, cykliczności, życia, zmian i istnieje potężna, nieznana siła i podświadomie bliska


Dodano : 08-01-2017 Przez: s_majda Przeczytano: 188 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.