Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Agresja, frustracja – intencje do przemodlenia

Autorka Małgorzata Krata 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości m.in. agresji oznaczającej m.in. „napaść” fizyczną , słowną, energetyczną i nie tylko m.in. zachowania ukierunkowanego i intencjonalnego, wymierzonego na zewnątrz i do wewnątrz siebie i innych m.in. ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów a nawet Boga i nie tylko
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej m.in. agresji wroga-mającej na celu zranienie i zadanie bólu, agresji instrumentalnej-mającej na celu zastraszenie i usunięcie konkurencji, agresji prospołecznej-chroniącej interesy społeczne oraz jednostek, agresji-indukowanej-powstającej w wyniku psychomanipulacji oraz inicjowania, autoagresji-agresji skierowanej na samego siebie, agresji odroczonej i odpowiednio wszelkich innych rodzajów, odmian agresji i jej odpowiedników i nie tylko
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, wielkości m.in. agresji będącej/nie wrodzonym popędem, instynktem i odpowiednio zachowaniem jak również agresji, która jest/nie wrodzonym popędem tak jak popęd seksualny, gdzie wraz z upływem czasu dochodzi do kumulacji napięcia popędowego aby następnie zostać rozładowane w określonym zachowaniu i nie tylko
4. Naszego a przez nas cudzego wierzenia/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie, że istnieją/nie biologiczne podłoża agresji takie jak np. wpływ hormonów, genów, neurotransmiterów, wszelkie siły popędowe gdzie energia popędu kumuluje się aż dochodzi do stanu krytycznego, wtedy pojawia się zachowanie agresywne, którego funkcją jest zmniejszenie poziomu napięcia popędowego a więc w efekcie pojawienie się oczyszczenia
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie, że każdy/nie człowiek, istota, zwierzę jest/nie jest wyposażony a różnica polega jedynie na sile tego popędu, który u jednych jest większy a u drugich mniejszy
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie tego, że zachowaniom agresywnym towarzyszy obecność takich hormonów jak adrenalina, testosteron, oraz wszelkie narkotyki, alkohol, drażnienie określonych miejsc w mózgu takich jak ciało migdałowate, podwzgórze, jak również zaburzenia w chromosomach, zachowanie drapieżnicze i nie tylko
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie tego, że po dokonaniu aktu agresji to my i inni jesteśmy mniej skłonni do kolejnych takich aktów i odpowiednio bardziej skłonni
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, że populacje, gatunki, które są wychowywane razem to wówczas nie przejawiają wrogości i zachowań agresywnych wobec siebie tak jak np. wspólnie wychowane koty i szczury i nie tylko
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko, że zachowania agresywne najczęściej objawiają się w obecności i wobec słabszych istot, natomiast w obecności silniejszych i wyżej położonych w hierarchii pojawia się mechanizm ucieczki i nie tylko
10. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko, że agresja sama w sobie nie jest ani dobra ani zła a jest tylko siłą napędową pewnych zachowań, które mogą być zarówno konstruktywne (jak obrona siebie i innych, pełnienie specyficznych zawodów jak rzeźnik, chirurg ect.) jak również może być czynnikiem destruktywnym i nie tylko
11. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej m.in. agresji zarówno w świecie fizycznym, na co dzień, w domu, rodzinie, pracy, jak również w fantazjach, snach, wspomnieniach, wizualizacjach i nie tylko
12. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, że nie ma sensu tłumić agresji i jej blokować, gdyż prowadzić to może do patologii i wewnętrznych konfliktów, do silnej jej kumulacji której wybuch może być następnie bardzo destrukcyjny w skutkach i nie tylko
13. Naszego a przez nas cudzego min wierzenia/nie, promowania/nie, że istnieje coś takiego jak świadoma i dojrzała agresja a nawet dobrze wykorzystana agresja i dojrzałe, korzystne zachowania agresywne
14. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej agresji jako zachowania poprzedzonego frustracją i wynikającego z frustracji która to frustracja również podnosi gotowość do zachowania agresywnego a siła samej frustracji jest modyfikowana poprzez różne czynniki
15. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, powodowania/nie, że frustracja jest tym silniejsza gdy cel, do którego dążymy, jest blisko ale nie udaje się go osiągnąć co wywołuje m.in. zagniewanie, niemoc, bunt a także agresję
16. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, powodowania/nie, że frustracja jest tym silniejsza, gdy cel, który nam umyka, ma dla nas dużą wartość, a oczekiwania co do niego wysokie, gdy bardzo nam zależy i wkładamy weń wiele wysiłku i nie tylko oraz gdy przeszkoda realizacji potrzeby jest nieoczekiwana, nagła, niewyjaśniona i niezrozumiała i nie tylko co doprowadza w efekcie do naszej i cudzej m.in. agresji, niemocy, buntu, zagniewania, poczucia niesprawiedliwości, niespełnienia i nie tylko
17. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, powodowania/nie, że czynniki sprzyjające wystąpieniu agresji to m.in: bieda i bezrobocie (jest to jeden ze sposobów tłumaczenia związku między przestępczością a bezrobociem i biedą), ból (np. ból miesiączkowy, ból zęba, choroby mogą podnosić poziom irytacji i gotowość do agresji), przegęszczenie (tak między innymi tłumaczy się fakt, że w dużych miastach i bardzo przegęszczonych dzielnicach jest więcej przestępczości niż w małych miasteczkach i na wsiach), temperatura powietrza (tak próbuje się wytłumaczyć to, że kultury południowe są bardziej agresywne niż północne, w gorących pomieszczeniach ludzie zachowują się bardziej agresywnie, w gorące dni jest więcej demonstracji) i nie tylko
18. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko m.in. uczucia i stanu frustracji jaka prowadzi do wielu konsekwencji takich jak w pierwszym odruchu próby jej usunięcia, ominięcia i dalszego mobilizowania wysiłków do osiągnięcia celu i gdy się to nie udaje stanów i reakcji takie jak agresja, apatia, regresja a nawet fiksacja i nie tylko
19. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej m.in. agresji, gniewu będącej wynikiem złośliwości i odwetu a nie wynikającej z frustracji i gniewu nie tylko
20. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, tworzenia/nie, wzbudzania/nie, powodowania/nie, doświadczania/nie u nas i u innych wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, siły, natężenia m.in. wstrząsów, sygnałów, bodźców, czynników, istot, wzorców, blokad, obciążeń, uwikłań, hipnoz, nawaleń, kodowań, niespełnień działających na nas i na innych agresjotwórczo, frustrująco, denerwująco oraz wszelkich wzorców, nawyków, potrzeb a nawet presji działania i reagowania agresywnego i nie tylko
21. Naszego a przez nas cudzego m.in. uczenia/nie, nabywania/nie, zgłębiania/nie, szkolenia i nie tylko m.in. agresji i zachowań agresywnych m.in. wyuczonych od rozmaitych istot, Dusz, władców, rodziców, społeczeństwa, dzieci, tyranów, socjopatów i nie tylko
22. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, rozumienia/nie że wszystkie istoty uczą się pewnych zachowań obserwując konsekwencje, do których prowadzą te reakcje i jeśli reakcja prowadzi do korzyści (czynnik wzmacniający) to wykonuje się ją częściej a gdy dana reakcja przynosi szkody (negatywny czynnik wzmacniający) to wykonuje się ją rzadziej lub zaprzestaje a więc gdy agresja prowadzi do wymuszenia korzyści i profitów to w sposób wyuczony staje się sposobem osiągania celów i nie tylko
23. Naszego a przez nas cudzego m.in. naśladowania innych istot w ich agresji a w tym rozmaitych tzw modeli, istot wysoko postawionych w hierarchii społecznej oraz doświadczania/nie, że agresja rodzi agresję, że zachowanie agresywne wyzwala wśród innych takie same zachowania i nie tylko oraz odpowiadania/nie agresją na agresję i nie tylko
24. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości m.in.frustracji oznaczającej zawód, udaremnienie- zespółu przykrych emocji związanych z niemożliwością realizacji potrzeby lub osiągnięcia określonego celu oraz frustracji definiowanej jako każdą sytuację, która wywołuje nieprzyjemne reakcje: ból, gniew, złość, nudę, irytację, lęk i inne formy dyskomfortu a także frustracji będącej rozumianą jako reakcja na niemożliwość osiągnięcia celu, pomimo dążenia do niego.
25. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości m.in.frustracji, która jest uczuciem połączonym z nakładem pracy nie doprowadzającej do celu i stanowiącej swego rodzaju wyrzuty sumienia wobec siebie samego znajdujące ujście pod postacią frustracji, kompulsji, przeniesienia lub natręctwa – jest to mechanizm spontaniczny, instynktowny i nieświadomy wynikający z jednostkowych uwarunkowań i doświadczeń
26. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości m.in.frustracji, będącej niemożnością zaspokojenia potrzeb i popędów, będącej także czynnikiem rozwojowym, który przyczynia się do rozwoju i dojrzewania osobowości a jeśli dziecko nie przeżywa frustracji, następuje fiksacja rozwojowa, podobnie jest wtedy, gdy frustracji jest zbyt wiele.
27. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości, siły m.in.frustracji, która powstaje na skutek zaskoczeni i im frustracja bardziej niespodziewana tym silniejsza a tę której się spodziewamy łatwiej znieść a więc naszego a przez nas cudzego „na wszelki wypadek” spodziewania się tego co najgorsze a tym samym samoutrudniania i tworzenia tzw obronnego pesymizmu jako obrony przed niespodziewanymi frustracjami i nie tylko
28. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości m.in.frustracji wynikającej z nieosiągalności celu i odpowiednio z oddalania się celu oraz bliskości celu, który jednak ciężko osiągnąć i nie tylko
29. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn doświadczania/nie i powodowania/nie frustracji niezrozumiałej a także wszelkich frustracji nakładających się, spiętrzonych, skumulowanych, nagromadzonych i nie tylko
30. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości, siły m.in. deprywacji będącej wynikiem ciągłego braku zaspokojenia jakiejś potrzeby biologicznej, fizycznej, energetycznej i świadomości niemożności osiągnięcia celu a w tym m.in. deprywacji politycznej-wynikającej z braku dostępu do stanowisk publicznych przedstawicielom określonych grup m.in. z uwagi na narodowość, rasę i nie tylko
31. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, wspierania/nie, wzbudzania/nie, zwalczania/nie i nie tylko naszej i cudzej każdego rodzaju, poziomu, znaczenia, wielkości, siły m.in. deprywacji zmysłowej będącej zredukowaniem lub wyeliminowaniem wszelkich informacji z otoczenia a także od Boga co powoduje, że jednostka jest wyalienowana, czuje izolację, zaburzenia emocjonalne, lęk, niepokój a nawet urojenia i nie tylko
32. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn i na rozmaite powody m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie stanu apatii będącej stanem zmniejszonej wrażliwości na bodźce emocjonalne i fizyczne jak utrata zainteresowania, anhedonia, niewrażliwość i nie tylko


Opublikowano: 19/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz