Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Kuszenie, odciąganie od Boga: intencje do przemodlenia

Autorka Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. kusząc/nie, wabiąc/nie, niewoląc/nie nas i innych, przez nas i przez innych m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie naszej i cudzej zguby, zatarcia prawdy w naszych i cudzych sercach, upadku duchowego, blokowania dostępu do światła, miłości, prawdy, do Boga i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. kusząc/nie, wabiąc/nie, niewoląc/nie nas i innych, przez nas i przez innych m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie u nas i u innych wyparcia świadomości Boga i zaprzeczania boskiej miłości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. kusząc/nie, wabiąc/nie nas i innych, przez nas i przez innych bycia/nie równocześnie m.in. wystawianymi na próby, weryfikowanymi, sprawdzanymi, testowanymi a w tym aby przekonać się ile jest w nas i innych zła i odpowiednio dobra i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. kusząc/nie, wabiąc/nie, niewoląc/nie nas i innych, przez nas i przez innych m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie naszej i cudzej m.in. deprawacji, zbydlęcenia, zgorszenia, upadku, grzechu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. cieszenia się/nie, radowania/nie, czerpania/nie satysfakcji i źródeł dobrej/nie zabawy z cudzych wyborów, czynów, działań, wyborów, zgorszenia, upadku a w tym wynikłych z m.in. kuszenia/nie, wabienia/nie nas i innych, przez nas i przez innych i tym samym sprzeciwiania się Bogu i boskim planom i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą do zafałszowania obrazu Boga w naszej i cudzej świadomości, jakie zasiewają w sercach zwątpienie, podejrzliwość i nieufność wobec Boga, boskiej miłości, światłości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą do wzrostu i przejawienia m.in. arogancji i pychy wobec Boga i jakie niszczą autorytet Boga w nas samych oraz w innych ludziach, duszach, istotach i nie tylko a w tym działając poprzez kłamstwo, rozmaite kuszenia, mamienia, obietnice i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą do zatracenia/nie, zatarcia/nie u nas i u innych tej wrodzonej niegdyś spontaniczności w wybieraniu Boga, światła, miłości i w efekcie przejawienia nieufności, pychy wobec Boga a także Jego odrzucanie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą do naszego i cudzego m.in. negowania/nie tej prawdy/nie, że Bóg jest miłością i jakie prowadzą nas i innych do fałszywych/nie wniosków jakoby Bóg był przeszkodą w osiągnięciu szczęścia, spełnienia, satysfakcji i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą do naszego i cudzego upośledzenia, zatracenia m.in wrażliwości a w tym na Boga, światło, miłość i jakie czynią z nas i innych istoty m.in. zdeprawowane, pogrążone w materii, karmie, umowach, misjach, ślubowaniach, z zamkniętymi sercami a nawet upadłymi, nie widzącymi żadnej drogi wyjścia z pomieszań a nawet bez woli wyjścia z pomieszań i uwikłań i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami życia i działania tak jakby Boga nie było i aby inni myśleli że Boga nie ma, że boska pomoc i wsparcie to fikcja, złudzenie a to co pochodzi od Boga nie jest wystarczające a nawet bezwartościowe i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą nas i innych do m.in. materializmu, demoralizacji, pornografii, zboczeń, dewiacji, okultyzmu, magii, demonizmu, ateizmu, bałwochwalstwa, pijaństwa, narkomanii do różnych aspektów ich ubóstwiania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby a w tym przytomnie, świadomie jak i będąc nieprzytomnymi istotami podejmowania/nie takich działań jakie prowadzą u nas i u innych do stwarzania/nie iluzji, urojeń na temat m.in. miłości, wsparcia, uzdrowienia, lojalności, szczerości, dostatku, Boga oraz naszego i cudzego podtrzymywania/nie, kodowania/nie sobie i innym tego typu fałszywych przekonań i iluzji i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego i cudzego nam i innym m.in. osładzania, lukrowania i podawania, przedstawiania we wszelkich przyjemnych i godnych pożądania formach rozmaitych wizji, argumentów, wyobrażeń o tych wszystkich żądzach i uciechach jakich my i inni możemy doświadczyć tak iż stajemy się istotami m.in. zaślepionymi, pożądliwymi, zniewolonymi i nie tylko oraz naszego i cudzego m.in. ulegania rozmaitym wszelkiego rodzaju, znaczenia, płci m.in. kusicielom, nęcicielom, weryfikatorom i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, we wszelkich płciach m.in. kuszenia/nie, wabienia/nie innych ludzi, dusz, istot, bytów, tworów a nawet Boga i bycia/nie kuszonymi/nie, wabionymi/nie przez innych, przez Boga i nie tylko a w tym prowadząc innych i będąc prowadzonymi do m.in. zła, zepsucia, dobrej zabawy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego i cudzego bycia/nie m.in. nęconymi/nie, kuszonymi/nie, wabionymi/nie, przyciąganymi/nie min przez bóstwa, boskie matki, boginie, modliszki, weryfikatorów, ludzi, dusze, istoty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 08/02/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz