Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Odkupienie – intencje do przemodlenia

Spisała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas i cudzego bycia świadomymi i rozumienia, że „odkupić”, oznacza kupić od kogoś coś, co już zostało raz sprzedane, ale także „odkupienie” oznacza wynagrodzenie komuś straty, kupując mu przedmiot równoważny zagubionemu lub zniszczonemu, oraz, „odkupienie” znaczyć też może odpokutować popełnione przez siebie lub innych krzywdy, zadośćuczynić, odpracować, spłacić, zrekompensować, wyrównać je i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas i cudzego rozumienia „odkupienia”, jako umożliwienie przez Jezusa Chrystusa poprzez jego mękę i śmierć zbawienia ludziom, duszom, istotom i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, a w tym w chrześcijaństwie, że odkupienie jest zbawczym dziełem Jezusa Chrystusa, dokonanym w jego śmierci i zmartwychwstaniu, a także, że wiąże się z pierwszym dziełem Bożym- stworzeniem świata i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
4. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że człowiek, dusza, istota posiada wolność, jest wolny, a wolność została mu dana przez Stwórcę oraz, że ciągle doświadczamy pomocy Stwórcy, Boga i jego działania, na przestrzeni dziejów i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
5. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, że Bóg wiele razy interweniował oraz pamiętania Bożych interwencji wobec nas, innych, oraz wierzenia, że Bóg chce doprowadzić wolną ludzkość do pierwotnego planu, który w syntetyczny sposób nakreślił, a który przedstawiony został w liście Św. Pawła do Efezjan i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
6. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że Paweł posiadał wiedzę dotyczącą boskiego planu oraz że w słowach „W Nim, bowiem wybrał nas przed założeniem świata, abyśmy byli święci i nieskalani przed Jego obliczem. Z miłości przeznaczył nas dla siebie, jako przybranych synów przez Jezusa Chrystusa” wyrażony jest boski plan dla nas/innych i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
7. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że odkupienie, a w tym, w chrześcijaństwie, jest nie tylko wybawieniem z grzechu, ale także i przede wszystkim realizacją Bożych zamierzeń, które wszystkich ludzi, dusze, powołują do tego, by w Chrystusie stali się umiłowanymi dziećmi Boga i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że odkupienie nas/innych przez Jezusa wybawiło nas/innych z grzechu i dało szansę na stanie się umiłowanymi dziećmi Boga, oraz, że jesteśmy dopiero powołani, by w Chrystusie stać się umiłowanymi dziećmi Boga
9. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że Izraelici wierzą, że Bóg Jahwe jest odkupicielem i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, a w tym na podstawie praw, rodzinnego, klanowego, plemiennego i nie tylko, że rodziny, krewni, inni, mogą uiścić, zapłacić okup, aby uratować krewnego, który popadł w niewolę oraz przeniesienie tego terminu do religii, gdzie traci on prawny wydźwięk i nie wyraża już idei okupu, który należy komuś zapłacić i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
11. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, m.in., jako Żydzi i jak oni, że Bóg, jako Odkupiciel, wybawia swój lud za darmo, nikomu nie będąc nic dłużnym, a z uwagi na solidarność i więź pokrewieństwa, którą Bóg kreuje ze swoim ludem, z uwagi na wierność Boga wobec siebie i ludzi i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
12. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że m.in. dla Izraelitów podstawowym doświadczeniem odkupienia było wyjście z Egiptu, jako początek powstania ludu wybranego i przymierza, a które nie nastąpiło po zapłaceniu okupu, ale jest uważane za jednoznaczną interwencję Boga mającą swe źródło w Jego nieskończonej władzy i raz złożonym obietnicom i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
13. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że zbawczy wymiar śmierci Jezusa można, trzeba, powinno się wyrazić słowem „odkupienie” i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że podczas ostatniej wieczerzy Jezus, za pomocą gestu wskazał, że jego śmierć ma walor zbawczy i że jest śmiercią dla odkupienia wszystkich i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że w Nowym Testamencie krzyż ukazywany jest, jako decydujący akt wyzwolenia, którego dokonał Bóg i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że śmierć Jezusa Chrystusa jest odkupieniem, wybawieniem, ofiarą, a w tym złożoną dla nas/innych, za nas/innych i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
17. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że ofiara złożona przez Jezusa nie ma na celu zmiany woli zagniewanego Boga, ale wpisanie się w przymierze z Bogiem umożliwiające Jego ludowi pojednanie z Nim i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
18. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że Bóg nie jest zagniewany, gdyż stale pragnie, aby człowiek, dusza, istota pojednał się z nim, z Bogiem i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
19. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że śmierć Jezusa jest odkupieniem, oraz, że Jezus oddaje swoje życie na okup za wielu, a czyni to nie, dlatego, że jest zobowiązany komukolwiek coś zapłacić, ale dlatego, że w Jezusie objawia się oblicze Boga, który jest wierny swoim obietnicom, Boga, który nie może nas/innych zostawić w niewoli grzechu i śmierci i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
20. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że Jezus jest prawdziwym Odkupicielem człowieka i historii, tym, który uwalnia od grzechu, ukazuje miłość Boga troszczącego się o to, aby żadne z jego dzieci nie zginęło i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
21. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, że odkupienie nas/innych przez Jezusa uwolniło nas/innych od grzechu, oraz czucia się, bycia wolnymi od tego grzechu i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
22. Naszego a przez nas i cudzego czucia się, bycia wdzięcznymi Jezusowi za to, że odkupił nas i naszego/cudzego trwania przy Jezusie, jako odkupieni przez niego i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
23. Naszego a przez nas i cudzego czucia się winnymi, poczucia winy za to, że Jezus umarł na krzyżu, poniósł śmierć, aby nas/innych odkupić i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
24. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że jeśli odejdziemy od Jezusa, pozostaniemy w niewoli grzechu i śmierci i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
25. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia, promowania, że jeśli ktoś nas/innych odkupił, to staliśmy się jego własnością, należymy do niego, może z nami robić, co zechce, oraz naszego/cudzego akceptowania takiego stanu, godzenia się z tym, i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków

 

 

 


Opublikowano: 11/07/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz