Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Krew w religiach i w sekstach – intencje do przemodlenia

Spisał Łukasz Szczęk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1. przypisywania (nie) krwi m.in. zbawczej roli
2. bronienia (nie) się przy pomocy krwi przed złymi duchami poprzez m.in. kaleczonie się celowo m.in. w rękę i skrapiania ziemi krwią, która spływała z rany, wierząc, że zły duch nie przekroczy tej granicy.
3. przekonania (nie) że we krwi mieszka życie
4. skladania (nie) m.in. ofiar z krwi, hekatomb
5. picia m.in. krwi zabitych ofiar
6. wylewania (nie) krwi m.in. na grobach zmarłych, na posągi bóstw, do rowu otaczającego ołtarz ofiarny
7.przekonania (nie), że krew stanowi m.in. środek oczyszczający, potężniejszy niż wszystkie inne, w tym niż moc Boga Dawcy Życia
8. traktowania (nie) i wykorzystywania (nie) krwi jako środka do m.in. nawiązywania braterstwa pomiędzy m.in. ludźmi, plemionami, narodami m.in. w obecności bóstwa
9. traktowania (nie) jako m.in. pieczęci przymierza zawartego przed bóstwem, które było jego świadkiem i poręczycielem.
10. zawierania (nie) m.in. przymierzy z bóstwami i zbliżania (nie) się do bóstw poprzez m.in. wykorzystanie, wylewanie krwi oraz poprzez oblewanie się krwią
11. uważania (nie), traktowania (nie) krwi zabitego zwierzęcia za najbardziej odpowiedni symbol życia człowieka, który przez grzech zasłużył na jego utratę.
12. uważania (nie) że skoro Człowiek nie może samego siebie złożyć Bogu na ofiarę za swój grzech, to musi mu złożyć w ofierze zwierzę, którego krew winna go pobudzić do żalu i skruchy za popełnione grzechy.
13. zjednywania (nie) sobie m.in. przychylności bogów, bóstw poprzez skladanie ofiar z krwi, krwawych ofiar, skrapianie krwią m.in. ołtarza
14. używania (nie) m.in. krwi do oczyszczenia się z nieczystości, powstałej przez m.in. dotknięcie się trupa
15. błagania (nie) m.in. Boga o miłosierdzie wykorzystując do tego m.in. krew
16. oznaczania (nie) m.in. domów krwią m.in. w celu ochrony pierworodnych
17. wykorzystywania (nie) m.in. krwi jako m.in. środka do poświęcenia się człowieka na szczególną służbę Bogu.
18. mazania (nie) m.in. sobie i innym m.in. uszu, rąk, twarzy i nóg aby zaznaczyć, że odtąd będziemy i odpowiednio inni będą należeć do Boga
19. wołania (nie) m.in. o pomostę do nieba za m.in. rozlanie krwi
20. przypisywania (nie) szczególnej wartości m.in. przelanej krwi Chrystusa, Dionizosa, boskich synów, mesjaszy i nie tylko
21. przelewania (nie) krwi m.in. na odpuszczenie grzechów
22. picia (nie) m.in. krwi Chrystusa w celu osiągnięcia żywota wiecznego
23. przekonana (nie), wiary (nie) że picie m.in. krwi Chrystusa i spożywanie (nie) jego ciała prowadzi (nie) do żywota wiecznego i jest (nie) warunkiem zbawienia
24. usprawiedliwiania (nie) siebie i innych przez krew przelaną przez m.in. Chrystusa
25. wiary (nie), przekonania (nie), że krew Chrysta oczyszcza od wszelkiego grzechu
26. wybielania (nie) szat m.in. w krwi baranka (Chrystusa)
27. wiary (nie), przekonania (nie) że krew Chrystusa przewyższa krew wszystkich ofiar, że jest to krew Bo­ga a jest krwią jedyną, której się nie może oprzeć żadna zmaza, że wyjednuje przebaczenie, dokonuje całkowitego oczyszczenia, uświęca m.in. chrześcijan, by mogli służyć Bogu żywemu.
28. wiary (nie), przekonania (nie), że krew Chrystusa jest (nie) pieczęcią nowego przymierza
29. picia (nie) krwi m.in. ludzi, zwierząt w celu przejęcia ich m.in. siły, odwagi, mocy, umiejętności
30. wiary (nie), przekonania (nie), że m.in. szelka utrata krwi, esencji życia, czy to wskutek ran, zadawania śmierci, czy też w czasie menstruacji lub porodu, czyni człowieka nieczystym
31. wiary (nie), przekonania (nie) że krew jest siedliskiem duszy i życia
32. urządzania (nie) m.in. libacji (ofiary) z krwi zwierzęcej, wylewania (nie) krwi u stóp nie owocujących drzew, przywołując tym samym użyźniającą moc krwi; biczowania (nie) się tak, by krew padała na ziemię zapładniając ją i obiecując jej żyzność
33. odwoływania (nie) się m.in. do związku krwi i porodu aby m.in. magicznie sprowokować ponowne narodziny
34. mazania (nie) krwią twarzy noworodka kiedy ten nie dawał znaków życia
35. składania (nie) ofiary polewając krwią święte drzewo podcinając sobie żyły na prawym przegubie, wyrażając tym troskę o odrodzenie mocy witalnych przyrody.
36. przekonania (nie), wiary (nie), że krew jest (nie) pokarmem zmarłych
37. przekonania (nie), wiary (nie), że krew pozwala (nie) m.in. zmarłym nabrać życia
38. zjednywania (nie) sobie m.in. przychylności zmarłych poprzez m.in. krew, wylewania krwi na ich groby, ofiarowywania krwi zmarłym
39. smarowania (nie) figurek bóstw m.in. krwią, szpikiem kostnym aby zapewnić sobie i swoim bliskim m.in. pożywienie, opiekę, dobre plony
40. wylewania (nie) krwi na groby zmarłych aby zapewnić sobie dobre plony
41. otwierania (nie) się m.in. naszych i odpowiednio cudzych ran tak by krwawiły
42. przekonania (nie), wiary (nie) że że krew jest (nie) niezbędnym pokarmem pewnego rodzaju demonów, martwo urodzonych dzieci, porońców, samobójców, topielców, istot które za życia posiadały dwie dusze
43. przekonania (nie), wiary (nie), że m.in. wampiry, strzygi, upiory wysysają krew swoim ofiarom
44. wykorzystwyania (nie) m.in. krwi do m.in. kontaktu z zaświatami
45. kaleczenia (nie), rozrywania (nie) m.in. skóry, tak by popłynęła krew m.in. na znak żałoby
46. uzdrawiania (nie) m.in. poprzez namaszczanie krwią
47. przygotowująnia (nie) się m.in. do święta, poprzez m.in. post, udręczanie ciała, upuszczanie krwi
48. zabijania (nie) jeńców m.in. na ofiarę, wypijanie ich jeszcze ciepłej krwi , zanurzania w niej rąk oraz mazania krwią sutków i dawania piersi niemowlętom, aby i one skosztowały krwi jeńca.
49. wykluczania (nie) ze społeczeństwa wszystkich, którzy zajmowali się profesjonalnie przelewaniem krwi – żołnierzy, myśliwych, oprawców, rzeźników.
50. bycia (nie) wykluczanym ze społeczeństwa z powodu przelewania krwi jako m.in. żołnierz, myśliwy, oprawca, rzeźnik.
51. przechodzenia (nie) obrzędów oczyszczających m.in. po kotankcie z krwią
52. obowiązku, prawa pozbawienia dziewictwa przez m.in. wodza, czarownika, mężczyznę o wysokiej randze społecznej m.in. z powodu zetknięcia się wtedy z krwią
53. traktowania (nie) krwi ofiarnej jako m.in. magicznej broni
54. picia (nie) m.in. krwi aby m.in. stać się głosem wyroczni, jasnowidzieć, jasnosłyszeć, prorokować
55. krwawienai (nie) z nosa m.in. jako oznaki że jesteśmy (nie) predysponowani m.in do bycia szamanem
56. zadawania (nie) m.in. symbolicznej śmierci osobom wtajemniczonym podczas m.in. rytuałów inicjacyjnych
57. okaleczania (nie) się tak aby krew prysnęła na osoby będące obok tak aby m.in. zyskały siłę na przebycie prób które je czekają
58. kąpania (nie) się w krwi m.in. byków podczas m.in. misteriów Kybele
59. zabiajania zwierząt, ludzi m.in. tak, żeby krew tryskała na innych ludzi aby ci m.in. zyskali (nie) nowe siły, wrócili do życia
60. przekonania (nie), wiary (nie) że m.in. z krwią opuścić mogą ciało suchoty, opętanie, epilepsja, wrzody; zaś z flegmą katar i suchoty; ze śliną uroki i robaki z zębów; ze łzami – choroby oczu, z potem suchoty, gorączka i ospa; z wymiotami oczarowanie, uroki, bóle brzucha; z kałem – czar, żółtaczka i podwianie; z paznokciami i włosami bóle oczu i głowy, reumatyzm, róża, opętanie.
61. przekonania (nie), wiary (nie), że m.in. że gdy umieści się taką cząstkę ciała w drzewie, w dziurze i zagwoździ, zatka, to tym samym unieszkodliwi się chorobę.
62. przekonania (nie), wiary (nie), że m.in. krew skazańców (podobnie jak inne części ich ciała i odzieży) jest specyfikiem zalecanym w wielu dolegliwościach – leczy padaczkę, udary, konwulsje i wszelkie choroby napadowe.
63. picia (nie) świeżej (nie) krwi m.in. wprost z ciał m.in zabitych (nie) ludzi, gladiatorów m.in. jako lek na epilepsję
64. wykorzystania (nie) krwi jako m.in. kosmetyk, lekarstwo
65. spijania (nie) m.in. krwi zwierząt, smarowania (nie) się m.in. krwią zwierząt
66. praktykowania (nie), doświadczania (nie) m.in. mordów rytualnych w tym m.in. żydowskiego mordu rytualnego podczas którego dziecko (ofiara) ma wykrwawić do białości, koronuje się ją cierniami, tortuje, bije, dźga i w końcu zadaje się mu ostatni cios sztyletem w bok ciała
67. doświadczania (nie) m.in. bycia (nie) zabijanym m.in. w rytualnym mordzie m.in. żydowskim, kabalistycznym
68. praktykowania (nie) m.in. wszelkiego rodzaju, rangi, poziomu, znaczenia rytuałów, obrzędów związanych z krwią, w tym m.in. krwią menstruacyjną
69. doświadczania (nie) bycia (nie) m.in. okaleczanym, zabiajanym tak aby inni mogli (nie) m.in. przelać, wypić, rozlać naszą i odpowiednio cudzą krew jako m.in. człowiek, zwierzę i nie tylko
70. doświadczania (nie) wszelkich konsekwencji naszego wykorzystywania (nie) krwi, niezgodnie z wolą Boga Dawcy Życia, z krzywdą i odpowiednio bez krzywdy dla innych ludzi, Duszy, istot, bytów tworów
71. doświadczania (nie) chorób krwi m.in. białaczki, niedokrwistości, nadkrwistości, anemii, hemofilii i wszelkich innych
72. zakażania (nie) naszej m.in. krwi m.in.
73. chorowania (nie), zapadania (nie) na choroby m.in. przenoszone przez krew m.in. HIV
74. modlenia (nie) się m.in. do krwi m.in. Chrystusa, bogów, bóstw, mesjaszy, synów bożych i nie tylko
75. traktowania (nie) m.in. krwi m.in. Chrystusa, bogów, bóstw, mesjaszy, synów bożych i nie tylko jako zapłaty za nasze zbawienie


Opublikowano: 15/08/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz