Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Strach; intencje do przemodlenia

Spisała Jolanta Dębiec

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym jak inni nas ocenią, odbiorą, m.in. nasz wizerunek, wygląd, słowa, myśli, ubiór itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym co nas spotka, co może spotkać w pracy i nie tylko, co się zdarzy w towarzystwie, wśród znajomych/nie, kolegów, przyjaciół/nie i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie strachu, lęku, obawy przed tym co się zdarzy, może zdarzyć gdy zjemy(nie-) konkretny (ten) posiłek, potrawę, napój i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym co się stanie, co może się stać, gdy ktoś będzie chciał nas wyeliminować, odrzucić, pognębić, unicestwić, ośmieszyć i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie strachu, lęku, obawy przed tym co jest(nie-), co może być(nie-) niewidzialne, niedotykalne, nieuniknione, nieprzenikalne, czego nie można złapać, złamać, zniszczyć, uniknąć i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie strachu, lęku, obawy przed tym co może spaść na nas, spotkać nas nagle, znienacka, w miejscu i czasie nieprzewidywalnym, niespodziewanym, jak grom z jasnego nieba, jak cegłówka w drewnianym kościele i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
7. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie strachu, lęku, obawy przed tym, że to co stworzyliśmy, wymyśliliśmy, napisaliśmy, narysowaliśmy, wytworzyliśmy i nie tylko, zostanie odebrane, ocenione przez innych negatywnie, wyśmiane, zdeklasowane, zniszczone, niedocenione i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
8. N/c odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym co się zdarzy, może zdarzyć, gdy wykonamy, skończymy swoją pracę, dzieło, zadanie, a także co się stanie, może zdarzyć, gdy przeminie cały czas przeznaczony na ich wykonanie i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym, co może zagrozić naszej reputacji, honorowi, renomie, pozycji, statusowi, splendorowi i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
10. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed tym, że zmiany zgodne z wolą Boga w naszej istocie i tak nie będą trwałe, nigdy nie uda się całkowicie uwolnić od odczuwania strachu, lęku, obawy, zawsze będziemy(nie-) odczuwać(nie-) lęk, strach, obawy oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
11. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed koniecznością dokonywania wyborów, że dokonane(nie-) przez nas wybory będą(nie-) są(nie-) właściwe(nie-), słuszne(nie-), służą(nie-) naszemu najwyższemu dobru i całego wszechświata oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
12. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) strachu, lęku, obawy przed jasnowidzeniem, jasnosłyszeniem, jasnoczuciem, a także przed tym co może się zdarzyć gdy będziemy(nie-) jasnowidzieć, jasnosłyszeć, jasnoczuć oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

Rozczarowanie, rozgoryczenie
1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem środków finansowych na zabezpieczenie godziwych warunków życia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem szacunku dla nas, bliźnich, innych, środowiska, natury, życia we wszelkiej formie, nawet dla Boga, a okazywania szacunku tylko przyjaciołom, kompanom, wszelkiego rodzaju wielkości, płci bogom, bożkom, półbogom, Asurom, wiedźmom, magom, guru, a w tym Lokesiowi, Belialowi oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), że wsparcie otrzymujemy od Lokesia, Szatana, Lucyfera, Beliala itp istot oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem doświadczania uczucia miłości ze strony rodziców, rodzeństwa, bliskich, męża/żony a nawet Boga oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem postępów w nauce, w pracy zawodowej, naukowej, badawczej i wszelkich innych, u nas, u dzieci i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania/nie uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem brakiem szczęścia we wszelkich sytuacjach społecznych, rodzinnych, brakiem sukcesów w pracy, nauce, szkole oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
7, Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem postępów w rozwoju duchowego, intelektualnego, emocjonalnego, fizycznego, sprawnościowego, a nawet doświadczania zahamowania takiego rozwoju oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
8. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia brakiem poczucia estetyki, piękna, ładu, harmonii, porządku w nas, w otaczającym nas świecie, u bliźnich, przejawiającym się brudem, hałasem, bałaganem, niechlujstwem itp w każdej dziedzinie naszego życia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) uczucia rozczarowania, rozgoryczenia tym, że nie ma się do kogo wyżalić i odczuwania(nie-) z tego powodu rozczarowania, rozgoryczenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.


Dodano : 20-10-2017 Przez: s_majda Przeczytano: 85 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.