Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Bezradność – intencje do przemodlenia

Autorka Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, stanu psychicznego, który charakteryzuje się brakiem pomysłu na akceptowalne wyjście z trudnej sytuacji oraz zaniechaniem działania lub działaniem z góry skazanym na niepowodzenie, klęskę i nie tylko
2. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, który zwykle wynika z niemożności skupienia się nad problemem z powodu naszej/cudzej depresji, przerażającego strachu, załamania psychicznego, skrajnego pesymizmu, skrępowania fizycznego, upokarzającego wstydu, odurzenia, nietrzeźwości, niepełnosprawności intelektualnej lub fizycznej i nie tylko
3. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, stanu psychicznego, jako nieumiejętności radzenia sobie w danej sytuacji, z danymi problemami, sytuacjami, z powodu braku wystarczającej wiedzy do pokonania zaistniałych problemów, także z powodu braku wiary w skuteczność opracowanych przez siebie/innych dróg wyjścia, metod działania w tej sytuacji oraz z powodu wyuczonej bezradności na skutek negatywnych doświadczeń z przeszłości
4. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania „wyuczonej” bezradności, niemocy, z powodu negatywnych skutków podjętych kiedyś prób rozwiązania problemów, działań z tym związanych i doświadczania, przejawiania bezradności z powodu kojarzenia doświadczeń z każdorazowym ich złym wynikiem a także przyjmowania wobec tego biernej postawy, stania się bezradnymi po nieskutecznym wykorzystaniu wszelkich dostępnych nam/innym możliwości rozwiązania problemów,
5. Naszego a przez nas i cudzego posiadania, trzymania, odtwarzania, kodowania sobie, innym wzorców, przekonań wywołujących poczucie bezradności, a w tym m.in. przekonanie o trwałości problemów, przekonanie o ich nieuniknionym rozprzestrzenieniu się na inne sfery życia, i nie tylko
6. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, w którym istnieje dla nas/innych szansa na wyjście ze stanu bezradności, jeśli zostanie nam/innym udzielona skuteczna pomoc w sytuacjach wcześniej uznawanych za „bez wyjścia”,
7. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, w rozmaitych sytuacjach życiowych, w relacjach i nie tylko i szukania, znalezienia pomocy, otrzymania, dawania, takiej pomocy, skutecznej, trwałej od innych ludzi, dusz, istot, kosmitów, a nawet od Boga Dawcy Życia, dzięki czemu trwale wychodzimy ze stanu bezradności, także tej wyuczonej, aby już nigdy więcej w taki stan nie popaść
8. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, jak i jako osoba, istota niezaradna, nieposiadająca umiejętności, wiedzy, świadomości, m.in. z powodu tego, że nie musiała nigdy mierzyć się z takimi problemami,
9. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, jak i jako osoba niesamodzielna, m.in. zbyt młoda, zbyt stara, okaleczona, niesprawna, ale też i zniewolona, spętana, przykuta, przygnieciona rozmaitymi zniewoleniami i nie tylko
10. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, jak i jako osoba nieposiadająca z wszelkich przyczyn woli do działania, zniechęcona, leniwa, niechętna zmianom i nie tylko
11. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, w odniesieniu do bezsilności w danej, konkretnej sytuacji, gdzie nic od nas i innych nie zależy, nie możemy odwrócić sytuacji, cofnąć czasu, słów wypowiedzianych, i nie tylko
12. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, jak i jako istota niepotrafiąca wykonać jakiejś czynności, m.in. nieumiejętności naprawienia samochodu, jakiejś usterki w sprzęcie, i nie tylko
13. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, stania się bezradnymi z powodu trwania w rozmaitego rodzaju toksycznych związkach, relacjach
14. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, w sytuacjach m.in. naszego, cudzego bezrobocia, bezdomności, nędzy, samotności, biedy, chorób i w takich sytuacjach tkwienia w miejscu, czucia się bezradnymi, nic nie robienia ze swoim życiem
15. Naszego a przez nas i cudzego w sytuacjach, kiedy doświadczamy bezradności, jesteśmy bezradni, tkwimy w niemocy, otrzymywania rozmaitych dobrych/nie, korzystnych/nie, mądrych, głupich, skutecznych/nie rad, podpowiedzi, porad, także od tych, jacy nigdy nie doświadczyli takich sytuacji i odpowiednio, tłamszenia w sobie takich stanów niemocy, ukrywania ich przed innymi, nawet przed samymi sobą i m.in. izolowania się od otoczenia,
16. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, i w takich stanach, kiedy inni cokolwiek dla nas robią, dobrego i odpowiednio złego, utwierdzania się w przekonaniu, że to i tak nic nie da, bo cudze rany nie bolą
17. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, i bycia świadomymi tego, że m.in. „wyuczona” bezradność posiada ogromną destrukcyjną, niszczącą moc, a w nas/innych powstaje bierność i rezygnacja
18. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, a w tym wyuczonych, gdzie po rozmaitych nieskutecznych próbach działania na rzecz znalezienia drogi wyjścia stajemy się bierni, rezygnujemy z obrony i znosimy cierpienie, a nawet, jeśli mamy już możliwość wyjścia z impasu, samodzielnie nie robimy już nic, tylko czekamy na kolejne cierpienie
19. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, jakie powstało w nas/innych z wcześniejszych doświadczeń, że nasze reakcje nie mają żadnego wpływu na szkodliwe, awersyjne czy traumatyczne oddziaływanie środowiska, otoczenia, czyli nie mamy na nic wpływu, a cokolwiek zrobimy i tak nie ma znaczenia
20. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania m.in. wyuczonej bezradności, niemocy, jakie są poddaniem się, zaprzestaniem działania na rzecz wyjścia z sytuacji powodującej niemoc
21. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, które są skutkiem braku kontroli, możliwości kontrolowania sytuacji i powstają w sytuacji utraty takiej kontroli m.in. na rzecz innych i nie tylko
22. Naszego a przez nas i cudzego kontrolowania własnego i cudzego życia, sytuacji, doświadczeń i nie tylko oraz każdego ich przejawu, także za pomocą rozmaitych manipulacji, inicjacji, rozmaitych symboli, znaków, figur, kręgów, za pomocą magii, klątw, uroków i nie tylko
23. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, jako skutku nadużycia, używania potęgi, siły, mocy, kontrolowania, a w tym w magii, szamanizmie, w religiach i nie tylko
24. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy, a w tym wyuczonych z powodu negatywnych doświadczeń z dzieciństwa, a w tym przemocy fizycznej, molestowania, alkoholizmu bliskich, psychicznej przemocy i nie tylko
25. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, niemocy z powodu utracenia motywacji do działania na rzecz wyjścia z problemu, z powodu nieskuteczności wcześniejszych działań, gdzie, cokolwiek byśmy zrobili, lub nie zrobili skutek i tak był negatywny
26. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania syndromu wyuczonej bezradności, a w tym m.in. wierzenia i bycia przekonanymi, że nie ma takich sytuacji, w których możliwa jest zmiana i że wobec konkretnej sytuacji, w konkretnej sytuacji można coś zrobić, a także nie posiadania, utracenia motywacji do działania i umiejętności angażowania się
27. Naszego a przez nas i cudzego długotrwałego doświadczania, przejawiania, odczuwania wyuczonej bezradności, i w konsekwencji m.in. potrzeby długiego czasu, aby dojść do siebie, do równowagi po jakiejkolwiek porażce, a także przejawiania, doświadczania stanów apatii, depresji, lęków, uczucia zmęczenia, niekompetencji i wrogości oraz wycofania się z kontaktów społecznych
28. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania syndromu wyuczonej bezradności i w związku z tym zamknięcia się w sobie, niemożności wyrażenia swojego zdania, opinii, nieumiejętności bronienia własnego zdania, a także nieumiejętności przyjęcia krytyki ze strony innych
29. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, beznadziei i w związku z tym szukania drogi wyjścia, ucieczki od tego stanu m.in. w środkach psychoaktywnych, narkotykach, alkoholu, rozmaitych nałogach, a w tym w nałogu seksualnym i nie tylko
30. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, i uczenia się, nauczenia się tendencji samoobrony, a w tym m.in. uwierzenie, że nie tyle mamy, sprawujemy rzeczywistą kontrolę nad doświadczaną sytuacją, ale jesteśmy przekonani o posiadaniu lub też nie posiadaniu takiej kontroli
31. Naszego a przez nas i cudzego bycia bezradnymi z powodu braku wiary w skuteczność naszych/cudzych działań i odzyskanie tej wiary, a także odzyskania kontroli nad własnym życiem, wiary w własną wartość, a w tym samodzielnie, przy pomocy innych, z pomocą Boga i nie tylko
32. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, czyli poczucia, że nasza/cudza kontrola i wpływ na sytuację są żadne, nieskuteczne i doświadczania bezradności, jako ochrony przed konfrontacją z innymi stanami emocjonalnymi, których nie chcemy, m.in. złością, frustracją, lękiem i nie tylko
33. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania bezradności, jako bólu, złości, niezgody na coś, ograniczenia, zniewolenia, presji, przemocy, ale też i jako niemocy, aby coś z tym zrobić, i poczucia, że nie mamy wpływu na coś istotnego, sprawy zostały już rozstrzygnięte i pójdą swoim torem niezależnie od naszych działań, cokolwiek zrobimy, nic to nie zmieni, a jeśli już to na gorsze, np. wizyta u lekarza za rok, opóźniony, odwołany pociąg, uciążliwy mąż, przełożony w pracy mówią, że możemy znaleźć innego męża, pracę, brak pracy, pieniędzy i nie tylko, utwierdzające nas/innych w poczuciu niemocy


Opublikowano: 30/10/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz