Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Ojcze nasz- modlitwa kierowana do… – intencje do przemodlenia

Z materiałów opiniujących w Internecie tę modlitwę, zestawiła Ewa Gospodarczyk. 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1.Naszego, a przez nas cudzego na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu w kościele, na religii i nie tylko tam uczenia/nie się, recytowania/nie, powtarzania/nie modlitw, min. modlitwy Ojcze nasz i traktowania/nie, wymawiania/nie, przyjmowania/nie, rozumienia/nie przez nas tej modlitwy jako modlitwy kierowanej do Boga, i niekoniecznie do Boga, o którym tekst ten nie wpomina, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowanie/nie, używania/nie w modlitwie słów „ojcze nasz któryś jest w niebie”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowanie/nie, używania/nie w modlitwie słów „święć się imię twoje, przyjdź królestwo twoje”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowania/nie, używania/nie w modlitwie słów „bądź wola twoja, jako w niebie tak i na ziemi”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowania/nie, używania/nie w modlitwie słów „chleba naszego, powszedniego daj nam dzisiaj”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowania/nie, używania/nie w modlitwie słów „i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego, a przez nas cudzego np. przed zaśnięciem, o poranku, na klęcząco, na leżąco, siedząc, stojąc, w domu, w kościele, na lekcji religii i nie tylko tam modlenia się/nie, recytowania/nie, powtarzania/nie, mantrowania/nie, używania/nie w modlitwie słów „i nie wódź nas na pokuszenie, ale nas zbaw ode złego, amen”, myśląc/nie, uważając/nie, że słowa te kierujemy/nie, są/nie kierowane, mają/nie trafić/nie do Boga, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości wypowiadanych słów, a w tym słów, zawartych w Modlitwie Pańskiej zwanej potocznie Ojcze nasz, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów, a w tym: „ojcze nasz”, w znaczeniu ojcze naszej duchowości, gdzie ojcem człowieka religijnego i ezoterycznego są istoty ukryte w ciemności i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „któryś jest w niebie”, a chodzi o niebo duchowe, gdzie świat duchowy zwany niebem istnieje w dwóch środowiskach, a to niebo duchowe obok nas jest dziełem istot ukrytych w ciemności, a zamieszkujące go istoty duchowe mają szkodzić nam /innym ludziom, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „święć się w imię twoje”, gdzie zwrot ten jest wyrazem herezji w stosunku do Boga, gdyż Bóg, nie zostanie przez to bardziej uświęconym, ani wywyższonym ponad samego siebie, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/niewartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „przyjdź królestwo twoje”, co oznacza, niech twoja władza zapanuje na ziemi, zapanuj nad ludźmi, a co jest prośbą kierowaną do istot ukrytych w ciemności, (gdyż Bóg jest tutaj z nami cały czas), oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „bądź wola twoja”, niech się stanie wola twoja- co jest/nie równoznaczne z oddaniem naszej/cudzej wolnej woli istot ukrytych w ciemności i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „jako w niebie”, czyli w niebie/świecie duchowym, co daje/nie, możliwość wpływania istot ukrytych w ciemności na wolę innych Dusz, Istot, (bo przecież Bóg szanuje wolną wolę, człowieka, Duszy, Istoty), oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „tak i tu na ziemi”, co dopełnia poddaństwa istot ukrytych w ciemności, na wszystkich przestrzeniach, płaszczyznach, tu i teraz, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „chleba naszego powszedniego”, gdzie prosimy o rzeczy dla nas powszednie, podstawowe, minimum do przeżycia, co wnosi w nasze/cudze życie zrzeczenie się dobrobytu, obfitości i łask Bożych, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „daj nam dzisiaj”, a co znaczy daj nam szybko, już teraz, zaraz, gdzie w konsekwencji możemy, inni mogą nie otrzymać całkowicie nic, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „i odpuść nam nasze winy”, co jest proszeniem, błaganiem o wybaczenie, przyznawaniem że dzień i noc jesteśmy winni, że wina jest w nas, obok nas, że jesteśmy przepełnieni winą i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
19.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „jako i my odpuszczamy”, jeśli sami jesteśmy winni, zatem czy potrafimy odpuścić innym ich winy i nie tylko to, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
20.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „naszym winowajcom”, gdzie istoty ukryte w ciemności zostają poinformowane, że wokół są Ludzie, Dusze, Istoty, równie winne jak my, że jesteśmy źli i zło nas otacza i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
21.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „i nie wódź nas na pokuszenie”, które naprawdę są kierowane do istot ukrytych w ciemności, gdyż Bóg nigdy nie wodzi nas na pokuszenie, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
22.Naszego a przez nas cudzego poznawania/nie, rozpoznawania/nie, prawdziwej/nie, ukrytej/nie wartości, znaczenia wypowiadanych, recytowanych, powtarzanych słów modlitwy ojcze nasz, a w tym: „ ale nas zbaw od złego” co stanowi prośbę do istot ukrytych w ciemności aby nas/innych uchronił przed nim samym i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 08/12/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz