Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Poczucie własnej wartości intencje do przemodlenia

Opracowała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że poczucie własnej wartości to stan psychiczny powstały na skutek elementarnej, uogólnionej oceny dokonanej na własny temat i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że samoocena to uogólniona postawa w stosunku do samego siebie, która wpływa na nastój oraz wywiera silny wpływ na pewien zakres zachowań osobistych i społecznych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że podstawą samooceny jest samowiedza, czyli zespół sądów i opinii, które odnosi się do siebie, do własnej osoby i dotyczą te osądy i opinie m.in. właściwości fizycznych, psychicznych i społecznych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że samoocenę można mierzyć w dwóch wymiarach, wysokości i pewności i w tym sensie samoocena może być m.in. zawyżona i pewna, zawyżona i niepewna, zaniżona i pewna, zaniżona i niepewna i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków

29. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że potrzeba zwiększenia dochodów, zarobków, i tym sposobem posiadania więcej, kosztem zadowolenia z życia powoduje m.in. wyższy poziom zachorowań na depresję, alkoholizm, czy powoduje zwiększenie przestępczości i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków

Samoutrudnianie

1. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że istnieje w psychologii mechanizm obronny, polegający na przewidywaniu niepowodzenia i jednoczesnym przygotowywaniu takich jego wyjaśnień, które minimalizują brak zdolności, jako jego możliwą przyczynę i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że skrajną formą samoutrudniania jest proces rezygnowania z jakiegoś działania w celu ochrony poczucia własnej wartości w momencie, gdy osoba nie jest w stanie osiągnąć wymaganego od niej celu i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków

Miłość własna
1. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że miłość własna to miłość do samego siebie, kierowana pragnieniem własnego szczęścia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że miłość jest idealnym wzorcem dla rozwoju wszelkich osobowych możliwości, wśród których jest dążenie do bycia szczęśliwym i uszczęśliwiania innych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków

AUTOWALORYZACJA
1. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że autowaloryzacja to dążenie do obrony, podtrzymania lub podniesienia samooceny i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, że autowaloryzacja może mieć, ma także negatywne znaczenie, ponieważ może być, lub jest to objaw egoizmu, oraz tzw. wywyższania się, czy też uważania się za lepszego, przez nieuzasadnione podnoszenie własnej wartości, aby poczuć się lepszym i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
29. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, popełniania podstawowych błędów w zachowaniu i podejmowaniu decyzji, a w tym tendencji do oceniania szkodliwych działań, jako gorsze/lepsze i bardziej/mniej niemoralne/moralne niż równie szkodliwy/nie brak działania i bezczynność, tzw. efekt pominięcia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
41. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania, popełniania podstawowych błędów w zachowaniu i podejmowaniu decyzji, a w tym tendencji do krytycznego weryfikowania informacji, które zaprzeczają dotychczasowym opiniom, przy jednoczesnym bezkrytycznym akceptowaniu informacji, które je poprzedzają, tzw. efekt zaprzeczania i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
54. .Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, popełniania, promowania podstawowych błędów tzw. efektu antropicznego – tendencji do niezauważania wpływu sposobu obserwacji na jej wyniki statystyczne i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
70. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, popełniania, promowania podstawowych błędów wynikających ze stereotypów społecznych a w tym m.in. błędu przypisania cech – tendencji do oceniania własnej osobowości, zachowania i humorów, jako bardziej zmiennych i mniej przewidywalnych niż u innych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
Wyuczona bezradność
84. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, promowania tzw. wyuczonej bezradności, polegającej na trwaniu w stanie wyuczonym, wytworzonym przez narażanie na szkodliwe, nieprzyjemne sytuacje, z których nie ma ucieczki lub których nie da się uniknąć i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
85. Naszego a przez nas cudzego częstego, trwałego doświadczania sytuacji szkodliwych, nieprzyjemnych, przykrych, niemiłych, z których nie ma ucieczki, lub których nie da się uniknąć i m.in. bycia wobec tego bezradnymi, i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
95. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, że jeśli mamy do rozwiązania dwa zadania, z czego jedno jest łatwe a drugie trudne, jeśli zaczniemy od łatwego, rozwiążemy też i trudne, natomiast, jeśli zaczniemy od trudnego, może się zdarzyć, że nie rozwiążemy łatwego i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
105. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, że dla wyuczonej bezradności istotne jest nie tyle rzeczywiste sprawowanie kontroli nad wzmocnieniami, ale raczej przekonanie o posiadaniu/nie posiadaniu tej kontroli i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
112. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, że
istnieje pięć wariantów alienacji, których zróżnicowanie przebiega na poziomie przyczyn i konsekwencji: i są to m.in. bezradność wywoływana jest przez poczucie braku kontroli nad życiem i istotnymi dla życia zdarzeniami w sytuacji utraty lub nienawiązania więzi z szerszym kontekstem społecznym i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
117. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, doświadczania, że
zbieżność występowania silnych, negatywnych emocji, małej kontrolowalności sytuacji, występowania trudnych zadań, a więc powodowania trudności emocjonalnych oraz uniemożliwiania realizacji celów charakteryzuje syndrom sytuacji alienującej, a główną jej konsekwencją jest narastanie poczucia bezsilności i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków


Opublikowano: 08/03/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz