Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Cień – intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

Naszego a przez nas cudzego byci czyimś cieniami nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego życia w cieniu innych ludzi, dusz, istot, zwierząt, kosmitów, bogów, bóstw, mesjaszy i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego posiadania cienia, rzucania cienia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego bycia tymi którzy nie mają cienia, nie rzucając cienia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego życia w cieniu własnej lub cudzej ignorancji i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego życia i działania w cieniu dawnej własnej lub cudzej świetności i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego tymi, których przesłania cudzy cień i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego bycia cieniasami i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego produkowania, używania, sprzedawania, oferowania, eksponowania własnych lub cudzych m.in. rozmaitych cieni materialnych, niematerialnych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego produkowania, używania, sprzedawania, oferowania, eksponowania własnych lub cudzych m.in. rozmaitych odcisków cieni, podróbek cieni, śladów cienia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego bycia tymi, którzy mają wewnętrzny cień odpowiadający za pojawianie się w świadomości oraz zachowaniu nieakceptowanych społecznie, negatywnych uczuć, myśli lub działań, który est „ciemną stroną” osobowości, istoty lub duszy, a jego źródła mogą mieć wpływy innych istot, lub Boga, które jako jeden ze składników osobowości nadają jej bardziej spontaniczny, otwarty i ognisty charakter i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego utożsamiania się z cieniem i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego bycia cieniem Boga, bóstw, bogiń, goaudów i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego integrowania się z cieniami własnymi lub cudzymi i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego wysyłania, posiadania, gromadzenia, likwidowania cieni własnych lub cudzych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego produkowania, używania, sprzedawania, oferowania, eksponowania własnych lub cudzych m.in. rozmaitych cieni, farb kosmetycznych do makijażu na powiec, na ciele i nie tylko tam oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.
Naszego, a przez nas cudzego dążenia do równowagi lub dysharmonii pomiędzy światłem i cieniem i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania tego skutków.


Opublikowano: 15/06/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz