Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Katarzy i karma Katara – intencje do oddania Bogu

Intencje na podstawie dostępnych informacji Link zestawiła Agata Pająk 
1. Naszego/cudzego bycia(nie) (nie) Katarami, tzw. „Czystymi”, przedstawicielami dualistycznego ruchu religijnego działającego m.in. w 11-13 wieku licząc od narodzenia Chrystusa m.in. we Francji i północnych Włoszech, i nie tylko, a skierowanego(nie) przeciwko ustrojowi feudalnemu i hierarchii kościelnej, oraz głoszącego(nie) i praktykującego(nie) zasadę dobrowolnego(nie) ubóstwa, oraz nieuznającego(nie) składania(nie) przysiąg, służby w wojsku, oddawania(nie) czci krzyżowi i idei czyśćca i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
2. Naszego/cudzego, jak i jako Katarowie(Katarzy) oraz tak jak oni głoszenia(nie) i praktykowania(nie) zasady dobrowolnego(nie) ubóstwa, oraz nieuznawania(nie) m.in. składania(nie) przysiąg, służby w wojsku, oddawania(nie) czci krzyżowi i idei czyśćca i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami i takimi jak oni, zwalczanymi(nie), niszczonymi(nie), zniszczonymi(nie) przez papiestwo, przez Katolików i Chrześcijan, a w tym m.in. przez krucjaty, inkwizycję oraz bycia(nie) uznawanymi(nie) (nie) przez kościół katolicki za heretyków i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
4. + odwrotnie, niszczenia, zwalczania…
5. Naszego/cudzego przynależenia(nie) do ruchu katarskiego, jaki w m.in. 12 i 13 wieku wywierał(nie) znaczne(nie) wpływy, szczególnie w niektórych regionach m.in. Francji, pociągając(nie) do siebie ludzi wszystkich(nie) stanów i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
6. Naszego/cudzego przynależenia(nie) do, i działania(nie) w ruchu katarskim, którego autorytet wzrastał(nie) i umacniał(nie) się m.in.na bazie krytyki zaangażowania(nie) papiestwa w politykę a także na braku wykształcenia wśród niższego duchowieństwa chrześcijańskiego, katolickiego i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
7. Naszego/cudzego przyciągania(nie), wciągania(nie) do ruchu katarskiego wiernych dzięki postawie „Doskonałych”, a także naszego/cudzego bycia(nie) tzw. „Doskonałymi”, jacy pełnią(nie) funkcję duchownych i nauczycieli katarskich, oraz m.in. żyją skromnie(nie), często(nie) w ukryciu, przestrzegają(nie) ścisłych(nie) postów, i prowadzą(nie) ożywioną działalność misyjną i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) szeregowymi adeptami ruchu katarskiego, jacy nie są(nie) zmuszani(nie), ani zobowiązani(nie) do rozmaitych wyrzeczeń, ale jacy mogą(nie) liczyć(nie) na duchowe pocieszenie(consolamentum), będące(nie) wg Katarów warunkiem zbawienia w obliczu śmierci i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
9. Naszego/cudzego wyznawania(nie), jako Katarzy, Katarowie, i jak oni, wiary, jaka łączy(nie) podstawowe pojęcia wiary chrześcijańskiej oraz zeuropeizowaną wersję dualizmu zaratusztriańsko-manichejskiego, a w tym m.in. wierzenia(nie), że świat materialny został(nie) stworzony(nie) przez złego Boga lub Szatana, toczącego(nie) walkę z Bogiem Dobrym, stwórcą świata duchowego oraz przypisywania(nie) stworzenia(nie) świata różnym istotom, a w tym m.in. złemu, odwiecznemu bogu, równemu chrześcijańskiemu lub Satanelowi, czyli Lucyferowi, będącego(nie) wcześniej aniołem i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
10. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami wszelkich płci przekonanymi(nie) i wierzącymi(nie) w to, że szatan lub zły bóg stworzył(nie) ciała ludzkie a także seksualność oraz naszej w związku z tym niechęci(nie) do małżeństwa, sprzeciwiania(nie) się małżeństwu, m.in, dlatego, że małżeństwo przyczynia(nie) się do narodzin dziecka, które, jako fragment świata materialnego jest(nie) złe i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
11. Naszego/cudzego bycia(nie) wyznawcami kataryzmu, a w tym m.in. „Doskonałymi”, jakich obowiązuje(nie) całkowita(nie) wstrzemięźliwość seksualna oraz pozostałymi, jakich ona nie obowiązuje(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego/cudzego, jako Katarzy, bycia(nie) jaroszami, m.in. z tego powodu, że zwierzęta rozmnażają(nie) się drogą płciową, zatem wg nas/innych są(nie) nieczyste, ale spożywania(nie) m.in. ryb będąc(nie) przekonanymi(nie), że ryby są jednopłciowe i nie występuje(nie) między nimi żaden grzeszny(nie) akt i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami, i takimi jak oni, m.in. jaroszami, m.in. z powodu wiary(nie) w wędrówkę dusz i wierzenia(nie), uważania(nie), że dusza ludzka może(nie) wcielić(nie) się tylko w zwierzęta ciepłokrwiste, a ponieważ ryby do nich nie należą(nie), zakaz ich spożywania(nie) nas nie obowiązuje(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
14. Naszego/cudzego, jako Katarzy i jak oni rygorystycznego(nie) przestrzegania(nie) 40-dniowego Wielkiego Postu oraz wszelkich reguł postnych, m.in. spożywania(nie) w tym czasie tylko(nie) chleba i picia tylko(nie) wody, i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
15. Naszego/cudzego, jako Katarzy i jak oni surowego(nie), rygorystycznego(nie) podejścia(nie) do postów i posiłków, m.in. przestrzegania(nie) postu więcej(nie) dni, niż nie poszczenia(nie), oraz przestrzegania(nie) zakazu spożywania(nie) najmniejszego posiłku bez uprzedniego odmówienia(nie) określonych modlitw oraz w nieobecności innego współwyznawcy, a także przestrzegania(nie) rygorystycznych(nie) przepisów dotyczących(nie) przygotowywania(nie) posiłków i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
16. Naszego/cudzego, jako Katarzy i jak oni bycia(nie) wrogami ustroju feudalnego, oraz twierdzenia(nie), że bogatych(nie) ludzi nie powinno być(nie) wcale, a także sprzeciwiania(nie) się monarchii i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
17. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami wszelkich płci, jacy przynależą(nie) do rozmaitych grup działających(nie) pod różnymi nazwami, a w tym do grupy Wiernych, Wybranych, Dobrych Ludzi i nie tylko i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
18. Naszego/cudzego, jako Katarzy i jak oni pozyskiwania(nie) sprzymierzeńców i wyznawców dla wyznawanej przez nas religii głównie pośród biedoty, ale też i pośród dostojników świeckich, rycerstwa, a nawet mnichów, m.in. z powodu ascetycznego(nie) wzorca życia, i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
19. + odwrotnie przystępowania do Katarów, jako …
20. Naszego/cudzego zachwycania(nie) się, bycia(nie) pod wrażeniem oraz przyjęcia(nie), przyjmowania(nie), promowania(nie) m.in. ascetycznego wzorca działania Katarów, tzw. Dobrych Ludzi, a w tym, jako biedacy, nędzarze, ale też dostojnicy świeccy, rycerstwo, mnisi i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
21. Naszego/cudzego zachwycania(nie) się Katarami, ich ideami, religią m.in. z powodu różnicy pomiędzy katolickim, chrześcijańskim duchowieństwem, jakie kieruje(nie) się m.in. nepotyzmem, symonią, brakiem wrażliwości na ludzkie potrzeby i nie tylko a Katarami, którzy żyją(nie) w ubóstwie, dzielą(nie) się z biednymi tym, co mają(nie) i dla których nieważna(nie) była(nie), jest(nie) ziemska władza i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
22. Naszego/cudzego, jako Katarzy, i jak oni stanowienia(nie) silnej(nie) konkurencji dla chrześcijaństwa, a w tym z powodu głoszonych(nie) przekonań i życia wg nich, tzn. wg ascezy, jaką, jako Katarzy i jak oni uważamy(nie) za konieczną(nie) do zbawienia, a nie łaskę bożą i silną wiarę i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
23. Naszego bycia(nie) Katarami, a w tym tymi, jakich określa(nie) się, jako „Doskonali” a także tymi, jacy są tylko „Wyznawcami” i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
24. Naszego/cudzego przechodzenia(nie), jako Katarzy i jak oni, z etapu m.in. Wyznawców do etapu Doskonałych poprzez określony(nie) rytuał, będący(nie) odpowiednikiem bierzmowania w kościele katolickim i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
25. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami obu płci, na etapie „Doskonałych”, jakich obejmuje(nie) nakaz ascezy i umartwiania(nie) się w sposób znacznie(nie) surowszy(nie), restrykcyjny(nie), niż Wyznawców, jacy są(nie) duchownymi i jako oni i jak oni naszego/cudzego odcinania(nie) się od dominacji świata materialnego nad światem duchowym i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
26. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami, duchownymi, „Doskonałymi”, jacy odcinają(nie) się od, wyrażają(nie) sprzeciw, buntują(nie) się przeciw składaniu(nie) przysiąg, gromadzeniu(nie) dóbr materialnych, wierze(nie) budowanej(nie) na sakramentach, dominacji nad jednostką świeckich lub religijnych struktur społecznych i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
27. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami, Doskonałymi, jacy nie mogą(nie) ani razu zgrzeszyć(nie), bo to oznaczałoby(nie) nieodwracalną(nie) utratę zbawienia, oraz, naszego/cudzego uważania(nie) za grzech m.in. spożycie(nie) nabiału, mięsa, dotknięcie(nie) osoby płci przeciwnej lub złamanie(nie) jakiegokolwiek z wielu (nie) nałożonych(nie) postów i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
28. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami, a w tym Doskonałymi, jacy, aby nie ryzykować(nie) utraty zbawienia, bezpośrednio(nie) po rytuale inicjacyjnym, dobrowolnie(nie) poddali(nie) się endurze, czyli poszczeniu(nie) aż do śmierci i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
29. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni odrzucania(nie) w sposób skrajny wszystkiego(nie), co pochodzi(nie) ze świata, a w tym wszelkie stosunki z władzą świecką i sądownictwem i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
30. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni buntowania(nie) rzeszy ludzi, DIBT, ZK przeciwko Kościołowi Katolickiemu i tym samym sciągania(nie) na siebie/innych kościelnych(nie) kar, ekskomuniki i bycia(nie) zwalczanymi(nie) przez Kościół Katolicki i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
31. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni, bycia(nie) uważanymi(nie), tak przez Katolików, Chrześcijan, jak i przez świeckich za heretyków i bycia(nie) zbrojnie(nie) zwalczanymi(nie) tak przez Kościół, jak i przez siły świeckiego ramienia zbrojnego, m.in. z powodu(nie) tego, że nasza/cudza ideologia zagraża(nie) stosunkom społecznym i politycznym i mogłaby(nie) doprowadzić(nie) do nieprzewidywalnych(nie) i niewygodnych(nie) przemian cywilizacyjnych i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
32. Naszego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni m.in. bycia(nie) palonymi(nie) na stosie m.in. za panowania i z rozkazu m.in. króla Francji Roberta II Pobożnego i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
33. Naszego/cudzego sprzeciwiania(nie) się, a w tym stanowczego(nie) karaniu(nie) i paleniu(nie) Katarów i takich jak oni i nie tylko, a w tym, jako wszelkiego rodzaju LDIBT, ZK, a w tym biskupi i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
34. Naszego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni, jacy doprowadzili(nie) do rozmaitych zamieszek i fali niepokojów społeczno- politycznych, co wpłynęło(nie) na podjęcie(nie) przez instytucje kościelne i państwowe i nie tylko, drastycznych środków w celu zwalczenia(nie) nas/innych i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
35. Naszego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni bycia(nie) zwalczanymi(nie) przez Kościół Katolicki, jako heretycy i odstępcy na rozmaite sposoby, a w tym bycia(nie) skazanymi(nie) na wygnanie, narażanie(nie) innych na ekskomunikę, jeśli nas/innych ukrywają(nie), popierają(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
36. Naszego/cudzego bycia(nie) Katolikami, hierarchami katolickimi i nie tylko zarzucającymi(nie) Katarom, oraz takim jak oni m.in., że są(nie) heretykami, odstępcami, że wyszli(nie) z ukrycia i szerzą(nie) swoje nauki i przeciągają(nie) na swoją stronę ludzi prostych(nie) i słabych(nie) w wierze a także, obłożenie(nie) ich, Katarów i takich jak oni m.in. klątwami, anatemami, zakazania(nie) kontaktów z nimi, a w tym handlu pod groźbą ekskomuniki i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
37. Naszego bycia(nie) Katarami wszelkich płci oraz takimi jak oni, jacy są(nie) sądzeni(nie) przez instancje kościelne(nie), a kara jest(nie) nam/innym wymierzana(nie) przez świeckie(nie) instytucje, przez świeckie(nie) ramię sprawiedliwości i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
38. Naszego/cudzego bycia(nie) karanymi(nie) za przyjmowanie(nie) Katarów i takich jak oni, za łamanie(nie) tego zakazu, za wspieranie(nie) Katarów i nie tylko ich w jakikolwiek sposób, a także określania(nie) tego, jako grzechu a w tym m.in. bycia(nie) karanymi(nie) m.in. przez niemożność(nie) odwołania(nie) się do jakiejkolwiek instytucji świeckiej(nie), ani do przywilejów świeckich(nie) oraz groźbą braku jakiejkolwiek łaski, a także m.in. za sprzyjanie(nie) Katarom a nawet tylko bycie(nie) z nimi w kontakcie, groźbą odmowy odprawienia(nie) mszy za tego człowieka oraz pochowania(nie) go na chrześcijańskim cmentarzu i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
39. Naszego/cudzego przyczyniania(nie) się do, oraz zwalczania(nie) herezji, a w tym Katarów i takich jak oni oraz otrzymywania(nie) za to rozmaitych nagród, a w tym przywilejów i odpustów takich samych(nie) jak m.in. za udział w krucjatach m.in. do ziemi świętej i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
40. Naszego/cudzego tworzenia(nie), oraz uczestniczenia(nie) w tym, promowania(nie) takich postaw m.in. rozmaitych zakonów żebraczych, a w tym franciszkanów, dominikanów, jacy są(nie) narzędziem do zwalczania(nie) herezji m.in. Katarów i takich jak oni, m.in. poprzez ukazywanie(nie) rzeczywistego(nie) ubóstwa praktykowanego(nie) w pełnej(nie) jedności z całym(nie) światem chrześcijańskim(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
41. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni, przeciwko którym została(nie) ogłoszona(nie) krucjata, naszego/cudzego bycia(nie), stania(nie) się ofiarami takich krucjat, prowadzonych(nie) m.in. przez Chrześcijan i Katolików i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
42. Naszego/cudzego uczestniczenia(nie) w takich, promowania(nie) takich, ogłaszania(nie) m.in. krucjat m.in. przeciwko Katarom i takim jak oni, także przeciw wszelkim heretykom, odstępcom od wiary chrześcijańskiej i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
43. Naszego/cudzego sprzeciwiania(nie) się rozmaitym krucjatom, wyprawom krzyżowym, podejmowanym(nie) przeciwko m.in. Katarom, heretykom, innowiercom, odstępcom oraz bycia(nie) za to karanymi(nie) m.in. ekskomuniką, a także odebraniem(nie) majątku, włości m.in. przez papieży i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
44. Naszego/cudzego uczestniczenia(nie) w rozmaitych krucjatach, z ramienia kościoła katolickiego, chrześcijańskiego i nie tylko i dokonywania(nie) rozmaitych rzezi, zabijania(nie), kaleczenia(nie), okaleczania(nie), ranienia(nie) wielu(nie) tysięcy ludzi, istot niezależnie(nie) od ich posady, wieku czy płci a w tym m.in. Katarów i takich jak oni i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
45. Naszego/cudzego bycia(nie) krzyżowcami, rycerzami zakonnymi i nie tylko, uczestnikami rozmaitych krucjat, jacy nie wiedzą(nie), jak rozróżnić(nie) katolików od Katarów i takich jak oni i kierowania(nie) się w tym m.in. słowami papieskiego przedstawiciela, „zabijcie ich, bo zna Pan tych, którzy są jego, zabijcie wszystkich Bóg rozpozna swoich” i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
46. Naszego/cudzego bycia(nie) całkowicie(nie) wytępionymi(nie), jako Katarzy i jak oni przez rozmaite krucjaty, przez działalność inkwizycji, a także w wyniku surowych wyroków świeckich od przepadku mienia do kary śmierci i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
47. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni przyjęcia(nie) dualistycznej wizji świata, wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie) m.in. zestawiając(nie) ze sobą przeciwieństwa takie jak, m.in. dobro i zło, duch i materia, światło i Ciemność, Bóg i Szatan i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
48. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni przyjęcia(nie) dualistycznej wizji świata, wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że zasadzie dobra, stwórcy świata duchowego, przeciwstawia(nie) się zasada zła, albo również wieczny, lecz buntowniczy boski syn, albo upadły anioł, demiurg i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
49. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że stwórcą świata materialnego jest(nie) czynnik zła i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
50. Naszego/cudzego bycia Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni, wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że dusze ludzkie są(nie) fragmentami ducha, albo też upadłymi(nie) duchami uwikłanymi(nie) w materię i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
51. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że Chrystus jest(nie) najwyższym(nie) z aniołów albo najlepszym(nie) z ludzi, Bóg go usynowił(nie), a jego ciało i śmierć były(nie) pozorne i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
52. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że Chrystus odkupił (nie) człowieka przez naukę, czyli pewną(nie) wiedzę(nie) i jej poznanie(nie), a nie przez(nie) mękę i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
53. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że pomiędzy Stwórcą, Bogiem a stworzeniem istnieją(nie) jeszcze liczne(nie) emanacje boskie(nie), tzw. hipostazy boskiej(nie) substancji, na których czele stoją(nie) Duch Święty i Jezus Chrystus, którzy pochodzą(nie) od Boga, ale nie uczestniczą(nie) w jego wszechmocy i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
54. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni, wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że ciało człowieka jest (nie) materią, a ciało hipostatycznych emanacji jest(nie) ciałem chwalebnym, podobnie jak ciało Jezusa Chrystusa i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
55. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w to i bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), że ciało w swojej istocie jest(nie) złem, a wszelka cielesność godna jest(nie) wyłącznie potępienia(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
56. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że dusza stanowi(nie) część stworzoną(nie), a duch pozostaje(nie) cząstką Boga i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
57. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie), promowania(nie) tego i propagowania(nie), że w ciele przebywa(nie) dusza, a w duszy duch i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
58. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), twierdzenia(nie), promowania(nie), że dusza ma trojaką naturę, a w tym m.in. hylliczną, jako związaną(nie) z materią, psychiczną, rozumianą(nie), jako wolność wyboru pomiędzy zbawieniem a unicestwieniem oraz pneumatyczną, jako pewność(nie) zbawienia będącą(nie) darem łaski i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
59. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie) w preegzystencję, oraz reinkarnację, która pełni(nie) rolę odkupienia(nie), czyli oczyszczenia(nie) z materii i wszelkich nieczystości i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
60. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że w procesie oczyszczania(nie) człowiek podlega(nie) siłom, które walczą(nie) ze sobą a także, że człowiek jest(nie) narzędziem sił Światłości i Ciemności, ale mimo wszystko może(nie) on odrzucić(nie) materię i wszelkie zło Pana Ciemności i zespolić(nie) się z Bogiem, jako zasadą miłości i dobra, a tym samym odkupić(nie) materię, przemienić(nie) ją i uduchowić(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
61. Naszego/cudzego bycia Katarami oraz takimi jak oni i jako tacy identyfikowania(nie) materii ze złem, odrzucając(nie) możliwość(nie) wcielenia i w efekcie traktowania(nie) m.in. Jezusa, jako proroka oraz nauczyciela i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
62. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni odrzucania (nie) sakramentów, a zwłaszcza chrztu i eucharystii oraz odrzucania(nie) kościoła i kapłanów, katolickich, chrześcijańskich i nie tylko takich, a w tym m.in. hierarchię kościoła i bogactwo kleru i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
63. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni życia w prostocie(nie) i pobożności(nie) dążąc(nie) do osobistego(nie) kontaktu z Bogiem, które to dążenie(nie) ogranicza(nie) znaczenie duchownych, kaznodziejów, kapłanów czy nauczycieli i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
64. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni w miejsce elity duchownych, kapłanów czy nauczycieli ustanowienia(nie) innych hierarchii, jakie prowadzą(nie) katarskie i im podobne wspólnoty, tzw. Doskonałych, jacy pełnią(nie) nadrzędną(nie) rolę nad zwykłymi wierzącymi(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
65. Naszego/cudzego bycia Katarami oraz takimi jak oni, a w tym tzw. Doskonałymi, jacy sprawują(nie) liturgię inicjacji, tzw. consolamentum, jaka polega(nie) na przejściu(nie) ze stanu Wierzących do stanu Doskonałych i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
66. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni uczestniczenia(nie), sprawowania(nie), prowadzenia(nie) obrzędów, rytuałów inicjacyjnych przeprowadzających(nie) Wierzących do stanu Doskonałych, a rozpoczynanych(nie) m.in. od pytania czy chcemy(nie) my/inni oddać(nie) się Bogu i Ewangelii a po uzyskaniu(nie) twierdzącej(nie) odpowiedzi składania(nie), lub przyjmowania(nie), a także poświadczania(nie) naszego/ cudzego składania(nie) obietnic, że nie będziemy(nie) my/inni spożywać(nie) mięsa, jajek, sera ani żadnego innego pokarmu, z wyjątkiem potraw roślinnych przygotowanych(nie) na oleju oraz, że nie będziemy(nie) my/inni kłamać(nie), przeklinać(nie), oddawać(nie) się cielesności oraz, że nie odrzucimy(nie) katarskiej wspólnoty nawet w obliczu śmierci od ognia, wody czy jakiegokolwiek innego zagrożenia i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
67. Naszego/cudzego bycia(nie) Katarami oraz takimi jak oni i jako oni i jak oni składania(nie) rozmaitych rytualnych obietnic i po ich złożeniu(nie) odmawiania(nie) Pater Noster i położenia(nie) nam/przez nas innym rąk na głowie oraz księgi Nowego Testamentu, po czym udzielania(nie) pocałunku pokoju i przyklękania(nie) przed uczestnikiem inicjacji, i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]


Opublikowano: 27/05/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz