Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Ayahuaska: intencje do przemodlenia

Autorka zestawienia Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski-rosliny zwanej m.in. „pnączem duszy”, innych roślin narkotycznych i wszelkich innych jakie powodują u nas i u innych rozmaite doznania m.in. duchowe, mistyczne, religijne, halucynacyjne, wizje, halucynacje i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby rozgniatania/nie pędów ayahuaski a następnie ich gotowania/nie wraz z wodą i liśćmi chacruny i bez nich po to aby uzyskać napój w postaci ciemnego/nie i gęstego/nie wywaru oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, że ayahuasce należy oddawać należny/nie jej szacunek, obdarzać ja czcią i zażywać jedynie/nie dla celów wyższych jak m.in. mistycznych, duchowych, medycznych aniżeli chęć doświadczenia narkotycznych odlotów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuask i nie tylko jakie to napoje zmieniają/nie naszą i cudzą percepcję, metabolizm, jakie posiadają/nie substancje psychoaktywne/nie, jakie zapewniają/nie nam i innym silne metafizyczne przeżycia, wizje, odloty, jasnowidzenie, możliwość kontaktu z istotami astralnymi, duchami, demonami, duszami przodków, bóstwami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuask jako napojów w naszym i cudzym rozumieniu zapewniającymi/nie kompleksowe leczenia, uzdrawianie całości a więc zarówno ciała, jak i psychiki a także Duszy oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuask a także rozmaitych narkotyków w sposób m.in. rytualny, ceremonialny wierząc iż potrzebne są dodatkowe otoczki dla ich spożycia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego uczenia się i innych i bycia/nie uczonymi, przysposabianymi jak należy obchodzić się z rozmaitymi świętymi/nie roślinami i odpowiednio narkotycznymi jak je zażywać, przyrządzać, do jakich celów stosować, jakie dawki, ilości podawać a także na temat rozmaitych rytuałów towarzyszących ich zarówno przyrządzaniu jak i spożywaniu a w tym ayahuaski i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego bycia/nie każdego rodzaju, znaczenia, rangi, płci m.in. mistrzami, mędrcami, przewodnikami, istotami wtajemniczonymi, szamanami, uduchowionymi/nie przedstawicielami rozmaitych grup m.in. etnicznych, religijnych jacy specjalizują się w szykowaniu i prowadzeniu ceremonii/nie spożywania rozmaitych roślin narkotycznych/nie, świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów a w tym ayahuaski i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego wierzenia/nie i promowania/nie, tego że spożywaniu ayahuaski musi/nie towarzyszyć palony tytoń, którego dym chroni przed niechcianymi, złymi mocami, istotami, demonami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego nazywania/nie ayahuaski mianem „medycyna” jako leczniczego/nie środka i odpowiednio narkotycznego/nie napoju na wszelkie/nie dolegliwości ciała i duszy, istoty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego i cudzego podczas ceremonii/nie zażywania, picia m.in. ayahuaski, rozmaitych świętych/nie napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów, narkotyków, roślin odprawiania/nie równocześnie rozmaitych modłów a w tym przed spożyciem, w trakcie i po m.in. w celach ochronnych, w celach odbudowy/nie otoczki energetycznej, w celu nawołania rozmaitych duchów, istot które mają przynieść wizje, doznania jasnowidcze/nie, halucynacje, wrażenia mistyczne, duchowe i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego i cudzego doświadczania/nie skutków picia i zażywania każdego rodzaju, znaczenia, rangi m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski i nie tylko m.in. wrażenia otwarcie czubka głowy poprzez który wlewa się energia, wiedza, eksploracji innych wymiarów, odlotów, wizji, dostrzegania kolorów i kształtów, jaskrawych, przerysowanych obrazów, latania, fruwania a w tym poza ciałem, widzenia zjawisk i istot nietypowych i nierealnych w świece materialnym, uczucia szczęścia, błogości, spotkań z duchami, bóstwami, bogami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego i cudzego po spożyciu m.in. ayahuaski dokonywania rytualnego oczyszczania polegającego na przyjęciu ekstraktu z tytoniu w postaci płynu smakującego jak ekstrakt z popielniczki i nie tylko oraz rozmaitych innych m.in. odtrutek/nie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski jak i jak wyzwalających/nie naszą i cudza świadomość z więzienia trzech wymiarów, z okowów ciasnego umysłu, jako tych które wywołują obrazy duchowe, otwierają na wszechwiedzę, uruchamiają uśpione moce a nawet pozwalających czynić cuda i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski jak i jako tych które nie powodują utraty kontroli ani woli i jakie pozwalają zachowując/nie trzeźwy/nie umysł widzieć i oglądać życie, świat w zupełnie nowym świetle i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn produkowania, wymyślania, używania/nie, promowania/nie a w tym picia/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski jaki i jako tych które działają silnie oczyszczająco zarówno na ciało jaki i na umysł a także na Duszę, m.in. jako te które pozwalają na leczenie uzależnień, chorób i nie tylko
17.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i z użyciem rozmaitych technik, środków, roślin, stosując różne proporcje składników i różne ich ilości, mieszając je przyrządzania/nie każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski, wszelkich innych wywarów, mikstur i napojów jakie mają na celu wprowadzić nas i innych w trans, działać silnie/nie halucynogennie/nie i jakie mają za zadanie umożliwić kontakt z duchami, duszami, istotami, mitycznymi postaciami i innymi istotami które udzielają informacji, dyktują odpowiedzi na różne pytania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego i cudzego z rozmaitych przyczyn i powodów przeprowadzania/nie, inicjowania/nie i doświadczania/nie wszelkich seansów z użyciem i z udziałem każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojów, napojów bogów, diabelskich eliksirów i ich odpowiedników a w tym napojów z ayahuaski a w tym seansów jaki maja dać nam i innym odpowiedzi na konkretne pytania jak m.in. wykrywanie klątw i uroków i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego i cudzego wytwarzania/nie, sprzedawania/nie, handlowania/nie i dorabiania/nie się na każdego rodzaju, znaczenia m.in. świętych napojach, napojach bogów, diabelskich eliksirach i ich odpowiedników a w tym napojach z ayahuaski oraz na wszelkich innych oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 13/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

    Do intencji z ayahuaski warto dopowiadać o paleniu changi (czangi) i  wciągania rapee. Czanga to zioło do palenia przygotowywane z tego samego pnącza co ayahuaska. Powoduje krótkotrwały odlot. Rapee to mieszanina ziół i tytoniu, którą się wciąga nosem – coś jak tabaka. Na ceremoniach ayahuaski nazywają zażycie jednoczesne ayahuaski, czangi i rapee świętym trójkątem. Wojciechj Mucha