Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Kybele Matka Bogów; intencje do przemodlenia

Spisała Ewelina Majer 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/cudzego bycia/nie wielką frygijską boginią, Matką Bogów, Magna Mater-Wielką Matką, symbolem żywotności, płodności i siły natury, wiosny i miast obronnych, strażniczką zmarłych, patronką jaskiń, gór, murów, fortec, natury, i dzikich zwierząt (szczególnie lwów oraz pszczół) o imieniu Kybele,Matar Kubileya- Matka Gór, Matka Ziemia, Gaia, Biała Bogini, u Azteków Centcolta, u Chińczyków Yin, u Hindusów Prthivi, u Rzymian Tellus i Ceres, u Słowian Belisana.
2. Naszego/cudzego bycia/nie przedstawianymi jako postać zaokrąglonej bogini – matki symbolu płodności i życia, jako kobieta siedząca na tronie i rodząca dziecko, która po bokach ma dzikie koty (leopardy lub pantery) ,jako kobieta siedząca na tronie ubrana w długą, przepasaną suknię,która na głowie miała/nie koronę w formie murów miejskich, w ręce trzymała/nie tympanon (rodzaj bębna z tamburynem), a towarzyszyły/nie jej lwy ,z małą wazą i z ptakiem drapieżnym, też w rydwanie ciągniętym przez dwa lub cztery lwy, z towarzyszeniem kuretów przemierzającą niebo,na której drodze pojawiają się słońce i księżyc.
3. Naszego/cudzego utożsamiania z Gają, a także z kreteńską Reą matką bogów olimpijskich  oraz z Demeter.
4. Naszego/cudzego posiadania/nie młodego kochanka Attisa-boga słońca i wegetacji,w któremu obiecaliśmy/nie nieśmiertelność,miłość pod warunkiem dochowania wierności a w momencie zdrady ukarania/nie przez nas Attisa obłędem podczas którego młody kochanek pozbawił/nie się męskości.
5. Naszego/cudzego posiadania/nie na swoją cześć kultu,którego cechą charakterystyczną była/nie jego orgiastyczna natura podobna do kultu Dionizosa ze śpiewem, tańcem, waleniem w bębny, dziką muzyką i winem a podczas którego orszak bogini stanowili/nie kureci zwani także korybantami, kapłani, którzy według mitu na polecenie Rei głośnym biciem w bębny, śpiewem i tańcem odwracali/nie uwagę Kronosa od płaczu małego Zeusa a najbardziej fanatyczni czciciele dokonywali/nie samokastracji, po czym przebierali/nie się w kobiece ubrania i byli/nie uważani za kobiety.
6. Naszego/cudzego przeniesienia/nie naszego kultu jako Kybele do Rzymu za radą wyroczni sybillińskiej i w 204 p.n.e na mocy uchwały senatu z Pessinuntu-miejsca kultu Kybele sprowadzenia/nie do Wiecznego Miasta czarnego kamienia jej symbolu i wybudowania/nie dla niej świątyni i wprowadzenia/nie uroczystości ku jej czci, Hilaria oraz Megalensia,które odbywały się między 15 marca a 10 kwietnia (w jaskiniach składano jej w ofierze byki, obrzęd zwano taurobolium).
7. Naszego/cudzego poświęcenia/nie nam Plaza de Cibeles w Rzymie,w kórego centrum stoi/nie fontanna z neoklasycznym posągiem bogini Kybele w rydwanie ciągniętym/nie przez lwy.
8. Naszego/cudzego bycia/nie Kybele z Efezu-boginią matką, boginią pszczołą posiadającą/nie kilkanaście ,,matczynych” piersi dostępnych do ssania dla każdego chętnego ze środowiska ,,całego jej ula”.
9. Naszego/cudzego doświadczania skutków nakazu papieża Innocentego VIII do walki z kultem Magna Mater oraz prześladowania/nie kobiet z nim związanych, które były/nie były uważane przez kościół katolicki za czarownice.
10. Naszego/cudzego odrodzenia/nie się na początku XX wieku ruchu kapłanek Magna Mater określanego/nie ruchem czarownic, którego zwolenniczki posługują/nie się białą magią, uczą/nie oddawania czci Bogini Matce i Młodemu Bogu.


Opublikowano: 31/03/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz