Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Śesza; intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1
-naszego hodowania (-nie), umieszczania (-nie), zapraszania (-nie), czczenia (-nie), używania (-nie) i nie tylko, Nagów, wszelkich bóstw wężowych, węży energetycznych i fizycznych, wężowych istot każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, oraz Śesza lub Adi-Śesza, który jest (-nie) królem wszystkich nagów, jedną z pierwszych (-nie) stworzonych istot, bytów i nie tylko, we własnych/cudzych wnętrznościach, w naszej/cudzej energetyce, w Duszy, ciele, istocie w innych ludzi, dusz i nie tylko, do własnych/cudzych korzyści i nie tylko
2
-naszego hodowania (-nie), umieszczania (-nie), czczenia (-nie), używania (-nie) i nie tylko, we własnych/cudzych wnętrznościach, w naszej/cudzej energetyce, w Duszy, ciele, w istocie w innych ludzi, dusz i nie tylko, jako inkubator (-nie), jako przechowalnia (-nie) dla Nagów, wszelkich bóstw wężowych, węży energetycznych i fizycznych, wężowych istot każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, oraz dla Śesza lub Adi-Śesza, który jest (-nie) królem wszystkich nagów, jedną (-nie) z pierwszych (-nie) stworzonych istot, bytów i nie tylko, i dla innych Nagów, węży i istot im podobnych i z nimi współbrzmiących i nie tylko
3
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie) i nie tylko, Nagów, wszelkich bóstw wężowych, węży energetycznych i fizycznych, wężowych istot każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, oraz umieszczana (-nie), hodowana (-nie) i nie tylko, w naszych/cudzych wnętrznościach, w naszej/cudzej energetyce, w Duszy, ciele, w istocie, w innych ludzi, dusz i nie tylko,
4
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie) i nie tylko,
Śesza który jest (-nie) umieszczany (-nie), hodowany (-nie) i nie tylko w naszych/cudzych wnętrznościach, w naszej/cudzej energetyce, w Duszy, w ciele, w istocie, w innych ludzi, dusz i nie tylko i utrzymuje (-nie) wszystkie planety Wszechświata na swych kapturach i bezustannie śpiewa (-nie) chwałę Wisznu ze wszystkich swych ust i nie tylko,
5
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Śesza pięciogłowy ochrania (-nie) Wisznu i nie tylko to,
6
-naszego umieszczania (-nie), inicjowania (-nie), zmuszania (-nie), kodowania (-nie) i nie tylko, sobie i innym LDI KZR i nie tylko, Nagów, wszelkich bóstw wężowych, węży energetycznych i fizycznych, wężowych istot każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, istot im podobnych (-nie) i z nimi współbrzmiących (-nie), Śesza i nie tylko,
7
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Śasza, Ananta-Śesza, to”Nieskończony Śesza” oraz „Adiśesza” czyli pierwszy wąż i nie tylko,
8
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że w wedyjskiej tradycji Śesza lub Adi-Śesza jest (-nie) królem wszystkich nagów, jedną (-nie) z pierwszych (-nie) stworzonych istot i według Bhagawata Purany awatarą Najwyższego Boga znanego jako Sankarśan i nie tylko,
9
-naszego akceptowania (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, w Nagów, we wszelkie bóstwa wężowe, w węże energetyczne i fizyczne, w wężowe istoty każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, oraz w to, że Śesza jest (-nie) jako ogromna postać, która zwinięta (-nie) wężowo dryfuje (-nie) w przestrzeni/poza przestrzenią, w czasie/poza czasem, w półczasach i nie tylko, i/lub w uniwersalnym oceanie, formując (-nie) symbolicznie z tysiąca głów wężowych łoże, na którym leży (-nie), spoczywa (-nie), uśpiony (-nie) Wisznu,
10
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Śesza jest (-nie) pokazywany (-nie) jako pięcio- lub siedmiogłowy, ale najczęściej jako wąż o wieluset głowach, czasami każdą z tych głów ozdabia (-nie) zdobna, złota korona i nie tylko
11
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Nagowie, wszelkie bóstwa wężowe, węże energetyczne i fizyczne, wężowe istoty każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, oraz że Śesza jest (-nie), są (-nie) blisko związane, powiązane z Wisznu i nie tylko,
12
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że imię Śesza oznacza (-nie) „to co pozostaje”, według wierzeń, podań, zapisów, że gdy cały świat zostaje zniszczony na końcu kalpy, Śesza pozostaje takim jakim jest
13
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Balarama, Lakszmana i Nitjananda Prabhu są uważani (-nie) za awatary Śeszy lub vice versa i nie tylko,
14
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że m.in. Patandźali (Patandżali) jest (-nie) uważany za emanację lub inkarnację Śeszy i jest ikonograficznie przedstawiany w formie nagi i z baldachimem z węży i nie tylko,
15
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że w historii z Puran, Śesza poluzowuje Górę Mandara, aby umożliwić użycie jej do ubijania oceanu przez dewy i asury
16
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że zgodnie z Mahabharatą (Adi Parwa) ojcem Śesza był (-nie) Kaśjapa a matką Kadru
17
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że Nagowie, wszelkie bóstwa wężowe, węże energetyczne i fizyczne, wężowe istoty każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, mają (-nie) wiele imion, oraz że m.in. Byt Śesza ma (-nie) inne imiona jak Śeszanaga (Śesza wąż), Adiśesza (pierwszy Śesza), Anantaśesza (Nieskończony Śesza), Ananta (nieskończony), Nagaśajana,
18
-naszego akceptowania (-nie), przyzwolenia (-nie), zgody (-nie), czczenia (-nie), wiary (-nie) i nie tylko, że miasto Thiruvananthapuram jest (-nie) nazwane na cześć Śesza jako „Miasto Pana Ananty” i nie tylko,
19
-naszego hodowania (-nie), czczenia (-nie), używania (-nie), zapraszania (-nie), umieszczania (-nie) i nie tylko, we własnych/cudzych wnętrznościach, w naszym/cudzym brzuchu, w naszej/cudzej energetyce, w Duszy, ciele, istocie w innych ludzi, dusz i nie tylko, jako inkubator (-nie), jako przechowalnia (-nie), jako spiżarnia (-nie), jako pokarm (-nie) i nie tylko, dla Nagów, wszelkich bóstw wężowych, węży energetycznych i fizycznych, wężowych istot każdego rodzaju, płci, wielkości, rangi, czci, znaczenia, formy, koloru i nie tylko, dla Śesza (lub Adi-Śesza) oraz naszej/cudzej wiary (-nie), że w ośrodku podbrzusza ma (-nie) siedzibę moc boga Wisznu oraz źródło kosmicznych wód i nie tylko to,


Opublikowano: 24/06/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz