Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Przemoc, doświadczanie, stosowanie przemocy-intencje do przemodlenia

Opracowała Ewa Gospodarczyk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1.Naszego, a przez nas cudzego, doświadczania/nie, stosowania/nie różnych rodzajów przemocy m.in. poprzez użycie siły lub władzy min. fizycznej, psychicznej, seksualnej, ekonomicznej, zaniedbania i nie tylko, przemocy wynikającej z siły, przewagi, posiadanej władzy, posiadanych pieniędzy, piastowanego stanowiska, bycia dorosłym, bycia starszym, złośliwości, agresji, niskich pobudek i nie tylko, takiej przemocy, która łamie naszą/cudzą wolną wolę, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego a przez nas cudzego, zauważania/nie, rozpoznawania/nie, dostrzegania/nie wszelkich rodzajów i oznak przemocy fizycznej, psychicznej, seksualnej, ekonomicznej, zaniedbania, cyberprzemocy i nie tylko, m.in. poprzez użycie siły lub władzy, perswazji, zastraszenia, wulgaryzmów, internetu i portali społecznościowych i nie tylko , m.in.  ukrytej/nie, świadomej/nie, celowej/nie której poddawane są nasze dzieci, rodzina, znajomi, obcy ludzie, my sami i nie tylko, takiej przemocy, która łamie naszą/cudzą wolną wolę oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego a przez nas cudzego, zauważania/nie, rozpoznawania/nie, ofiar różnych rodzajów przemocy np. przemocy fizycznej, psychicznej, emocjonalnej, seksualnej, ekonomicznej, zaniedbania, cyberprzemocy i nie tylko, m.in. poprzez użycie siły lub władzy, perswazji, zastraszenia, wulgaryzmów, internetu i portali społecznościowych i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, stosowania/nie przemocy w szkole, w domu, w pracy, na podwórku i nie tylko tam, wobec nas/innych, wobec naszych/cudzych rówieśników, współpracowników, podwładnych, uczniów, kolegów, oraz obcych ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy ze strony bliskich, krewnych, rodziny, rówieśników, przełożonych, nauczycieli, obcych ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, programów, manipulacji, prawa, systemu i nie tylko, takiej przemocy/ustawy, prawa, która łamie naszą/cudzą wolną wolę oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy fizycznej która objawia się w naszym ciele, jako sińce, złamania, skaleczenia, zadrapania, poparzenia i nie tylko, która narusza nasze/cudze niezbywalne prawo do nietykalności fizycznej, a wywołanej przez agresję, złośliwość, mściwość i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy psychicznej, która objawia się w nas m.in. jako stres, strach, przerażenie, wycofanie, izolowanie od bliskich, znajomych, utrata poczucia własnej wartości, uzależnienie od prześladowcy, utrata nadziei, bezsilność, brak snu i nie tylko tak, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy seksualnej, której skutki objawiają się jako obrażenia fizyczne, naruszenie intymności, ból, cierpienie, wstyd, utrata poczucia własnej wartości, utrata poczucia atrakcyjności i godności, zamknięcie się w sobie i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego, a przez nas cudzego rozpoznawania/nie, dostrzegania/nie, rozróżniania/nie przemocy werbalnej, której składowymi są: blokada, blokada selektywna, kwestionowanie, lekceważenie, przemoc pod przybraniem żartu, obwinianie, osądzanie, trywializowanie, podważanie, grożenie, wyzywanie, celowe zapominanie, rozkazywanie, wypieranie się, obraźliwe okazywanie złości, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. blokady, a jest to unikanie szczerej rozmowy o swoich/cudzych emocjach, myślach, zdawkowe odpowiedzi na zadane pytania, odsuwanie się, nieobecność naszych bliskich, dzieci, męża żony, rodziców, partnera, nas samych, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. blokady selektywnej, a jest to unikanie w rozmowie tematów dotyczących wspólnego życia, mieszkania w jednym domu i nie tylko, oraz wywoływania u rozmówcy poczucia winy i innych destrukcyjnych emocji, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. kwestionowania, która polega na przyjmowaniu pozy specjalisty w każdym aspekcie życia, wyśmiewaniu naszych/cudzych emocji, uczuć i myśli, naszym/cudzym brakiem zainteresowania zdaniem, poglądem naszym/naszych partnerów, dzieci i nie tylko, brakiem pochwał drugiej osoby, partnera, dziecka, człowieka, rodzica i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. lekceważenia, które polega na odrzuceniu możliwości że partner, partnerka, dziecko, rodzic, nauczyciel, przełożony i nie tylko, może mieć rację, polega na szufladkowaniu, drwieniu, naśmiewaniu się z naszej/cudzej wrażliwości, naiwności, otwartości, dziecinności i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. przemocy pod przykrywką żartu, które objawia się m.in. jako wypowiadane przykrości, które ranią, sprawiają ból, wstyd, poczucie winy nam/innym- są wypowiadane jako żart, często w towarzystwie osób trzecich rówieśników, znajomych, rodziny, obcych ludzi i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. obwiniania, osądzania, które skutkuje wmawianiem nam/innym że jesteśmy, że oni są winni takich czy innych zdarzeń, sytuacji, kiedy tak naprawdę zdarzenia i sytuacje dzieją się całkowicie poza daną osobą, poza nami/innymi, a nawet wbrew naszej/cudzej woli i nie tylko (np. obwinienie żony przez męża o brak awansu w pracy), używanie słów takich jak “zawsze”, “nigdy” np.(nigdy nie jesteś zadowolona) są uogólnieniami i niosą za sobą bagaż beznadziei, braku nadziei na zmianę, poprawę, polepszenie, wywołują poczucie winy i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. trywializowania, umniejszania ważności, uczuć, działań, pracy,   i nie tylko , które wywołuje zaniżenie poczucia własnej wartości i nie tylko, oraz podważania zdania, pozycji, postawy, wypowiadanych słów, co sprawia że osoba taka traci chęć do wyrażania własnych opinii, i odrzuca prawo do posiadania własnego zdania, własnych poglądów,  poddaje w wątpliwość swoją zdolność do zajmowania stanowiska nawet w prostych sprawach, przez co często przejmuje poglądy innych ludzi, łatwo można nią sterować i manipulować, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. grożenia, które skutkuje, zachwianiem poczucia bezpieczeństwa, chęcią ucieczki, i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
19.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. wyzywania, które może być stosowane za pośrednictwem dosadnych, obelżywych słów, porównań,  bądź zwrotów, które mają za zadanie ubliżyć, poniżyć, zniszczyć, wywołać dyskomfort, które są celowe/nie, świadome/nie, wypowiadane w złości i z uśmiechem na twarzy i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
20.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. celowego zapominania, powoływania się na brak pamięci i mającego na celu wyrządzenie przykrości, uświadomienie partnerowi, partnerce, rodzicom, dziecku i innym bliskim nam osobom, że nie są dla nas ważni i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
21.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. rozkazywania, które relację partnerską i z równego poziomu przekształca w relację przełożony-podwładny, pan-sługa, które jednym daje władzę, a drugich stawia na pozycji przegranej i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
22.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min.
wypierania się, które polega na nie przyznawaniu sie do własnych błędów, win, przewinień, złych/nie zachowań i nie tylko, jak również prowadzące/nie do usprawiedliwiania i racjonalizacji własnych/cudzych poczynań, zachowań, słów i mające/nie na celu zrzucenie winy na ofiarę i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
23.Naszego, a przez nas cudzego stosowania/nie, doświadczania/nie przemocy werbalnej, min. obraźliwego okazywania złości, krzyczenia, zmiany tonu głosu podczas rozmowy, gestykulacji nie adekwatnej do danej sytuacji, trzaskania drzwiami, uderzania pięściami w ścianę, tłuczenia talerzy i nie tylko, zamiast spokojnie wyjaśnić sobie różnicę zdań, poglądów, postawy i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
24.Naszego, a przez nas cudzego, bycia/nie pod wpływem, każdego rodzaju, znaczenia, jakości przemocy, przymusu, strachu, gróźb, zastraszenia i nie tylko, które to czynniki zabierają i ograniczają nam/innym nasze prawa, które dał nam Bóg, a w tym, niezbywalne prawo do nietykalności fizycznej, do intymności, do posiadania własnego zdania, do posiadania i wypełniania swojej wolnej woli, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
25.Naszego a przez nac cudzego bycia/nie tego wszystkiego strażnikami, świadkami, kontrolerami i nie tylko, oraz posiadania/nie strażników, kontrolerów, świadków, oraz posiadania/nie podpisanych świadomie, lub nieświadomie, dobrowolnie i pod przymusem, w transach, hipnozach, kodowaniach takich przysiąg i zobowiązań do takich naszych/cudzych działań i zachowań, aby wyrównać/nie długi w tym wcieleniu, długi karmiczne, aby się zemścić/nie, oddać/nie “oko za oko”, “ząb za ząb”, aby wyrównać wyrządzone nam/innym krzywdy i nie tylko, a wszystko to na własną rękę, z pominięciem Boskiego prowadzenia, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
26. Naszej, a przez nas cudzej, niechęci/nie, niemocy/nie, woli, braku woli do oddania/nie, powierzenia/nie tego wszystkiego Bogu do uzdrowienia, do kasacji, do wyrównania energii, wszystkich żalów i pretensji, krzywd (fizycznych, energetycznych) naszych/cudzych, każdej formy przemocy, na planie fizycznym, psychicznym, w obecnym wcieleniu, na planie materii, oraz w energiach, w relacjach mojej/cudzej Duszy, Istoty, z innymi ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami na wszelkich poziomach i płaszczyznach, we wszystkich czasach, we wszystkich wymiarach naszego istnienia, i nie tylko, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 30/10/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz