Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Narcyz, Narcyzm, osobowość narcystyczna – intencje

Spisała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że Narcyz, to wg mitologii greckiej młodzieniec niezwykłej urody, pochodzący od nimfy Liriope i bóstwa rzecznego Kefiosa, i wyróżniający się niezwykłą urodą i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że po narodzinach Narcyza, jego rodzice udali się do wieszcza Tejrezjasza z prośbą o wróżbę dotyczącą przyszłości chłopca, oraz wierzenia, promowania, że Tejrezjasz przepowiedział, że chłopiec będzie żyć dopóki nie zobaczy, nie ujrzy swojego odbicia i dożyje starości, jeśli nie będzie siebie oglądać i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że dożyjemy my a przez nas inni, jeśli nie będziemy my/inni oglądać siebie, swojego odbicia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
4. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że Narcyz dorósł i stał się urodziwym mężczyzną, spędzał czas w górach i lasach i znany był przez wszystkie nimfy, wszystkie też żywiły do niego gorące uczucia i kochało go też wiele dziewcząt, podobał się wszystkim i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
5. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że Narcyz nie był zainteresowany związkami miłosnymi, kochał tylko polowania i był obojętny na wzbudzaną przez siebie miłość i odtrącał zakochane nimfy i dziewczęta i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
6. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że w Narcyzie zakochała się nimfa Echo, ale jak inne boginki została przez niego odtrącona, przez to pogrążyła się w rozpaczy i pozostał z niej tylko jękliwy głos lub, że jeszcze przed poznaniem Narcyza Echo swoją gadatliwością wprawiła w gniew Herę i bogini ukarała nimfę, na skutek tego Echo mogła jedynie powtarzać ostatnie zasłyszane słowa i kiedy Narcyz nawoływał, odpowiadała mu, jednak zabawa szybko się Narcyzowi znudziła, więc porzucił nimfę, zostawił ją w rozpaczy, przez co uciekła na pustkowie i tam nikła, aż pozostał z niej sam głos powtarzający zasłyszane słowa i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
7. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że wzgardzone przez Narcyza dziewczęta zanosiły do nieba modły o pomszczenie ich krzywdy, a także, że zachowanie Narcyza oburzyło siostry nimfy Echo i udały się do Nemezis po pomoc, oskarżając Narcyza o egoizm i obojętność i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że Nemezis, po skardze na Narcyza zdecydowała się wymierzyć sprawiedliwość i pewnego dnia zawiodła młodzieńca nad źródło, gdzie po polowaniu pragnął się odświeżyć i pochylił się nad strumieniem, chcąc ugasić pragnienie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
9. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że na skutek działań bogini Nemezis, Narcyz, po pochyleniu się nad strumieniem ujrzał w lustrze wody swoją twarz i własna uroda go zadziwiła, zachwyciła i zakochał się sam w sobie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że Narcyz zakochał się sam w sobie i nie była to miłość szczęśliwa, gdyż młodzieniec mimo ciągłego nachylania się, nie mógł dosięgnąć własnej twarzy, a także przestał jeść i pić i cały świat stał się dla niego obojętny, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
11. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, że zakochany sam w sobie Narcyz umarł z tęsknoty, pochowano go, a na jego grobie wyrósł kwiat o złotym środku otoczonym białymi płatkami, który nazwano narcyzem, jednak także po śmierci młodzieniec nie zaznał ukojenia i starał się odnaleźć swoja twarz w wodach Styksu, lub w innej wersji wierzenia i promowania, że Narcyz tak długo przebywał nad źródłem, aż zapuścił korzenie, a w końcu jego ciało uległo przemianie w kwiat przeglądający się wiosną i latem w zwierciadle wody, a więdnący jesienią i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
12. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, rozmaitych wersji historii, mitu o Narcyzie, a w tym także takich, w których Narcyz miał siostrę bliźniaczkę, podobną do niego, i to w niej się zakochał i kochał ją jak siostrę, niestety, dziewczyna zmarła i wtedy Narcyz, tak podobny do siostry wpatrywał się nad wodą w swoją twarz, tak podobną do twarzy siostry i ten widok koił jego cierpienie z powodu straty, aż w końcu zmarł i on z wyczerpania i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
13. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, rozmaitych wersji historii, mitu o Narcyzie, a w tym także beockiej wersji, związanej z kultem Miłości, gdzie Narcyz był jak i w innych odmianach mitu niezwykle urodziwy i pogardzał miłością, jednak w roli zawiedzionego adoratora występuje młody Amejnias, którego uczucie Narcyz odrzucał, którego od siebie odstręczał, a nawet posłał mu miecz, co sprawiło, że Amejnias spełnił sugestię Narcyza, i popełnił samobójstwo pod drzwiami Narcyza, a dalej Narcyz zakochuje się sam w sobie, co sprowadza na niego śmierć, a z jego krwi wyrósł kwiat noszący imię młodzieńca i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego a przez nas cudzego zakochiwania się w rozmaitych urodziwych kobietach, mężczyznach, którzy są zajęci tylko sobą, nie interesujemy ich z żaden sposób, jesteśmy dla nich obojętni i naszego a przez nas cudzego przekonania, działania, doświadczania chęci zemsty i szukania sprawiedliwości, mszczenia się na nich za okazaną wzgardę, za to, że nas/innych nie chcieli, odrzucili i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego a przez nas cudzego bycia urodziwymi kobietami, mężczyznami, w jakich zakochują się inni, i naszego a przez nas cudzego odrzucania cudzej miłości i zainteresowania i doświadczania zemsty ze strony odtrąconych, jacy nie umieją pogodzić się z tym, że ich nie chcemy i na rozmaite sposoby szukają „sprawiedliwości” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, doświadczania, promowania, że we współczesnej psychiatrii jest, występuje zaburzenie osobowości zwanej narcyzmem, a który psychoanaliza wyjaśnia, jako stan psychiczny, polegający na skierowaniu libido do wewnątrz, i wówczas ego staje się obiektem seksualnym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
17. Naszego a przez nas cudzego wyróżniania dwóch rodzajów narcyzmu, narcyzm pierwotny i narcyzm wtórny, przy czym narcyzm pierwotny jest stanem małego dziecka, w którym popędy są nieukierunkowane i nie nastąpiła jeszcze kateksja obiektu, czyli nie nastąpił jeszcze wybór obiektu popędu, a okres narcyzmu pierwotnego kończy się w momencie uświadomienia sobie przez dziecko własnej odrębności oraz zależności i jest to moment, który waży na całym późniejszym życiu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
18. Naszego a przez nas cudzego bycia przekonanymi, wierzenia, że jeśli rozwój następuje prawidłowo, dziecko jest w stanie zrezygnować z nieprawdziwego przekonania o własnej omnipotencji(wszechmocy), i bez większego uszczerbku wejść w stan narcyzmu wtórnego, kiedy to zauważa, że własne potrzeby może zaspokajać przy użyciu przedmiotów i innych ludzi, dusz, istot i w tym miejscu następuje wiązanie z obiektem, czyli kateksja a siła tego wiązania oraz jego charakter zależą od tej pory od wielu czynników, zarówno środowiskowych jak i w późniejszym wieku, osobowościowych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
19. Naszego a przez nas cudzego doświadczania, promowania, wierzenia, że każde dziecko przechodzi fazę rozwoju, w której pojawiają się uczucia omnipotencji (wszechmocy) i wszechwładzy, co może wiązać się ze skokiem rozwojowym w okresie początków chodzenia, mówienia i rozwijania nowych form myślenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
20. Naszego a przez nas cudzego doświadczania, promowania, wierzenia, że w tym pierwszym okresie zdobywania i utrwalania nowych umiejętności, możliwości może u dziecka nastąpić tak zwany „uraz narcystyczny”, czyli podkopanie poczucia wartości, spowodowane m.in. nadmierne podkreślanie ułomności, niedoskonałości i ograniczeń dziecka, lub poprzez nadmierne chwalenie, przypisywanie nieproporcjonalnie pozytywnych umiejętności i nie tylko, a obydwa takie style wychowania dziecka prowadzą do wytworzenia urazu narcystycznego i fiksacji, czyli zablokowania, bo fiksacja to m.in. od fiksus, umocowany, stały, to jeden z mechanizmów obronnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
21. Naszego a przez nas cudzego bycia, a w tym, jako dzieci m.in. nieustannie chwalonymi, wychwalanymi, nawet bez uzasadnienia i odpowiednio, bycia nadmiernie krytykowanymi, ganionymi, a także wychowywania tak własnych, cudzych dzieci, co przyczyniło się do powstania u nas i u innych urazu narcystycznego wraz z jego skutkami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
22. Naszego a przez nas cudzego szukania, odnajdywania, doświadczania przyczyn narcyzmu w urazie z okresu edypalnego, gdzie narcyzm jest wtedy regresją, wycofaniem się z dylematów okresu edypalnego i skoncentrowaniu się na wcześniejszych stadiach rozwojowych – tu narcyzmie i w ten sposób można mówić o narcyzmie obronnym lub obronach narcystycznych i dziecko nie wchodzi wtedy w etap edypalny lub wycofuje się z niego pod wpływem frustracji i koncentruje swoje popędy na własnej osobie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
23. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, że w wyniku fiksacji narcystycznej lub regresji rozwijają się, jako dominujące m.in. narcystyczne cechy osobowości i wówczas można to określić, jako narcystyczne zaburzenie osobowości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
24. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, doświadczania, że narcyzm ma kilka specyficznych dla siebie elementów, i m.in. mylenia go i utożsamiania z egoizmem, ale egoizm nie wyczerpuje znaczenia narcyzmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
25. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami/istotami narcystycznymi oraz takimi, jak one, skoncentrowanymi na sobie, co niekiedy jest powodem znacznego cierpienia dla nas, a przez nas innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
26. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami/istotami narcystycznymi, jakie nie są zdolne do „wyjścia poza siebie”, „zapomnienia o sobie” i pełniejszego skoncentrowania się na drugim człowieku/istocie i naszego a przez nas cudzego cierpienia z powodu swojego stanu i niemożności jego zmiany, co jest związane z tym, wynika z tego, że własna osoba staje się obiektem, na który jest skierowane nie tylko libido, czyli zainteresowanie, ciekawość, miłość, pragnienie nieustannego kontaktu z własną osobą, ale też destrudo, czyli agresja, sadyzm i nie tylko i stąd też wynikają silne wahania samopoczucia, od miłości i samouwielbienia do samoponiżania, myśli samobójczych, depresji narcystycznej, poczucia niższości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
27. Naszego a przez nas cudzego doświadczania, przejawiania silnych wahań samopoczucia, a w tym skrajnych, od miłości i samouwielbienia po samounicestwienie, odczuwania do siebie miłości i nienawiści i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
28. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami/istotami silnie narcystycznymi, i jako i jak oni, przeżywania stanów, w których czujemy się jakbyśmy byli za murem lub szybą oddzielającą nas od innych, lub doświadczania wrażenia, że inni są jak postacie z wyświetlanego filmu i nie są to przeżycia psychotyczne, lecz metaforyczny opis wrażeń, jakich doświadczamy w kontakcie z innymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
29. Naszego a przez nas cudzego doświadczania rozmaitych wrażeń związanych z innymi, że są oni jak za murem, szybą lub w filmie, oraz zrozumienia, uświadomienia sobie, że te doświadczenia ukazują, że kiedy libido, zainteresowanie nie jest skierowane do obiektów zewnętrznych, to te obiekty tracą dla nas/innych wrażenie realności i wydaje się, że wszystko jest grą lub filmem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
30. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami, istotami narcystycznymi, dla których ludzi/istoty, dusze i relacje z nimi tracą na znaczeniu i naszego a przez nas cudzego bycia postrzeganymi przez to, jako i jak egoiści, niebiorący pod uwagę innych, nierozumiejący innych i pozbawione empatii i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
31. Naszego a przez nas cudzego bycia w bliskich/dalekich relacjach z osobami/duszami/istotami narcystycznymi, jakie widzą nas/innych jak przez mur, szybę, jak w filmie i pozbawione są zdolności empatii, nie biorą pod uwagę naszych/cudzych uczuć, nie rozumieją, nie pojmują nas/innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
32. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami/istotami narcystycznymi, jakie często posiadają niedookreślone i rozmazane poczucie tożsamości oraz bycia ofiarami takich istot i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
33. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, że są dwa typy narcyzów, oraz obydwa posiadają mimowolną tendencję do koncentrowania się na własnym wizerunku, na tym, jak są postrzegane przez innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
34. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jakie są osobami/istotami niepewnymi, a spojrzenia kierowane na nas przez innych po prostu nas paraliżują i czucia się nieustannie obserwowanymi, co staje się dla nas niekomfortowe i uciążliwe, oraz traktowania każdej krytyki, jako klęski i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
35. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jakie są osobami/istotami pewnymi siebie, jakie nie przejmują się zupełnie opiniami innych oraz prezentują się, jako wyraźnie wyższościowi, mają skłonność do mimowolnego poniżania innych i dawania innym do zrozumienia, że są od nas/innych gorsi, nadużywania tych skłonności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
36. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jakie bez względu na grupę, typ narcyzmu, jaki przejawiamy są dysfunkcyjnie zainteresowane własną autoprezentacją, jednak należąc do pierwszej grupy, stałego lękania, bania się, że coś się nam nie uda, nie wyjdzie i zwykle milczącego, nieustannego porównywania siebie do innych i bycia przerażonymi, że ktoś zobaczy coś nieodpowiedniego, co nie pasuje do kreowanego przez nas obrazu, natomiast reprezentując drugi typ narcyzmu, m.in. silnego wierzenia w własny wizerunek, wykreowany przez siebie do tego stopnia, że nie widzimy, nie zauważamy w ogóle opinii innych lub w ogóle się z innymi nie liczymy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
37. Naszego a przez nas cudzego posiadania możliwości skutecznego wyleczenia się z narcyzmu, m.in. poprzez psychoterapie psychodynamiczną, m.in. odbudowanie realnego, rzeczywistego Ja, osłabienie skutków obron narcystycznych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
38. Naszego a przez nas cudzego posiadania osobowości narcystycznej, takiego zaburzenia osobowości, w którym występuje wzorzec zachowania, jaki jest zdominowany nastawieniem wielkościowym, w wyobraźni lub na jawie oraz potrzebą bycia podziwianymi, brakiem empatii i niezdolnością do przyjęcia perspektywy innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
39. Naszego a przez nas cudzego bycia narcyzami, jacy posiadają, przejawiają, doświadczają pretensjonalnego poczucia własnego znaczenia, m.in. wyolbrzymiania osiągnięć i talentów, oczekiwania na bycie uznanymi za lepszego bez współmiernych osiągnięć a także tworzenie fantazji o własnych nieograniczonych sukcesach, władzy, błyskotliwości, pięknie, idealnej miłości i bycia tym zaabsorbowanymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
40. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jacy wierzą, że są kimś szczególnym, wyjątkowym i jako tacy możemy być w pełni zrozumiani tylko przez innych szczególnych, wyjątkowych oraz naszego a przez nas cudzego przekonania, wierzenia i doświadczania, promowania, że powinniśmy, możemy zadawać się jedynie z ludźmi, duszami, istotami, instytucjami o szczególnym bądź wysokim statusie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
41. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jacy wymagają nadmiernego podziwu, a także mają poczucie wyjątkowych uprawnień (entitlement), czyli wygórowane oczekiwania, co do szczególnie przychylnego traktowania lub automatycznego podporządkowania się przez innych narzucanym im przez nas oczekiwaniom i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
42. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jacy eksploatują innych, czyli wykorzystują ich do osiągnięcia swoich celów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
43. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jakich cechuje brak empatii, a w tym niechęć do honorowania lub utożsamiania się z uczuciami i potrzebami innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
44. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jacy są zazdrośni o innych, lub też bycia przekonanymi, że inni zazdroszczą nam i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
45. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jacy okazują innym arogancję i wyniosłe zachowania lub postawy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
46. Naszego a przez nas cudzego przyciągania do nas, znajdowania się we władzy, bycia z bliskich, rodzinnych relacjach z narcyzami, a także tworzenia rozmaitych narcyzów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
47. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, że osobowość narcystyczna powstaje na skutek odniesienia rany narcystycznej w fazie ponownego zbliżenia, a rana narcystyczna powstaje, gdy opiekunowie wymagają od dziecka, aby było pod jakimś względem inne niż jest w rzeczywistości oraz naszego posiadania, doświadczania takich ran, a także tworzenia ich u innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
48. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, rozumienia, że rodzice, opiekunowie nie odzwierciedlają dziecka, nie są empatyczni i nie zachowują zdrowych granic pomiędzy sobą a dzieckiem, nie pozwalając na prawidłowy rozwój, na kształtowanie prawdziwego self, kiedy żądają, wymagają, aby dziecko było inne niż jest, kiedy środowisko daje dziecku przekaz, „ jeśli przestaniesz być sobą i będziesz tym, kim chcemy, abyś był, będziemy cię kochać” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
49. Naszego a przez nas cudzego bycia dziećmi idealizowanymi przez rodziców, jacy wymuszają tym samym na nas stworzenie obronnego, kompensacyjnego, fałszywego self, które ma zapewnić dziecku bezpieczeństwo związane z zaspokajaniem podstawowych potrzeb i odpowiednio bycia takimi rodzicami, jacy idealizują dziecko, m.in., z powodu nieakceptowania jego słabości i ograniczeń oraz wyjątkowej w tym okresie podatności na zranienie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
50. Naszego a przez nas cudzego posiadania głębokich zranień, jakie powodują, że fałszywe self zaprzęga ogromną część energii organizmu w celu osiągnięcia wielkości, bez której czujemy się skrajnie bezwartościowi lub doznajemy dojmującej pustki i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
51. Naszego a przez nas cudzego, jako osobowości narcystyczne, życia nie swoim życiem, w krainie iluzji o swojej omnipotencji ( wszechmocy) i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
52. Naszego a przez nas cudzego bycia takimi narcyzami, jakie nie były kochane w dzieciństwie takimi, jakie były, a były wykorzystywane przez rodziców do realizacji marzeń rodziców lub otrzymały przekaz „ musisz być kimś lepszym” i naszego a przez nas cudzego utracenia przez to zdolności bycia sobą oraz bycia takimi rodzicami, opiekunami, jakie własnym/cudzym dzieciom zafundowały takie doświadczenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
53. Naszego a przez nas cudzego doświadczania, przejawiania perwersji narcystycznej, jako utrwalonej struktury charakteryzującej się zdolnością stronienia od konfliktów wewnętrznych, a szczególnie żałoby, dowartościowując się kosztem manipulowanych osób/istot, traktowanych, jako narzędzie lub wykorzystywanych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
54. Naszego a przez nas cudzego bycia ofiarami perwersji narcystycznej i bycia traktowanymi jak i jako narzędzie lub wykorzystywanymi, a w tym przez bliskich, przez najbliższych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
55. Naszego a przez nas cudzego bycia perwersyjnymi narcyzami, jacy są socjopatami działającymi jak drapieżnik, który niszczy tożsamość swojej zdobyczy, ofiary, uciekając się do manipulacji lub mobbingu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
56. Naszego a przez nas cudzego bycia ofiarami perwersyjnych narcyzów, socjopatów, jacy, jak drapieżnicy zdobycz, zniszczyli, niszczyli, niszczą naszą/cudzą tożsamość, manipulują, zmanipulowali nas/innych oraz stosują, stosowali wobec nas/innych nieustanny mobbing i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
57. Naszego a przez nas cudzego zrozumienia, że w relacjach z narcyzami, narcystycznymi dewiantami nie ma co liczyć na to, że cokolwiek się z tej relacji wyniesie i można jedynie mieć nadzieję, że wyjdzie się z niej bez szwanku i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
58. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, doświadczania, promowania narcyzmu, autofetyszyzmu, tj., parafilii polegającej na kierowaniu libido na własną osobę, związane z doznawaniem satysfakcji seksualnej poprzez widok własnego ciała, a także autofilii, czyli narcyzmu skojarzonego z ekshibicjonizmem, czyli osiągania satysfakcji w wyniku podziwu okazywanego przez partnera lub grupę osób, a także bycia świadomymi, że rodzaje narcyzmu seksualnego różnią się od narcyzmu osobowościowego, gdyż mogą, ale nie muszą być z nim związane, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków


Dodano : 04-02-2018 Przez: s_majda Przeczytano: 364 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.
  • s_majda 09-03-2018 08:37:07

    Doskonalec- słowo to znajdziemy w ``Dziennikach gwiazdowych``S. Lema. Dobrze pasuje ono do wzorców narcyza. Na świecie pełno jest również innych nieomylnych postaci. Trafiali się nawet i tacy, co ogłaszali własną nieomylność w formie państwowego dekretu.