Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Fobie – intencje do przemodlenia

Fobie – intencje do przemodlenia
Autorka Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym jak również wynikających z przeżyć i doświadczeń poprzednich awatarów mojej Duszy, związanych/nie z konkretnymi inkarnacjami Duszy m.in. takich, których objawami osiowymi są/nie uporczywe lęki przed określonymi sytuacjami, zjawiskami, przedmiotami, doświadczeniami i nie tylko i jakie sprawiają unikanie wszelkich przyczyn jakie mogły by te stany wywołać, a tym samym utrudniając, blokując funkcjonowanie i relacje m.in. społeczne, rodzinne, osobiste i inne oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym, wywołane przez czynniki zewnętrzne, jak i wewnętrzne a w tym irracjonalne/nie, uzasadnione/nie, wyimaginowane/nie a także takie jakie z obiektywnego punktu widzenia nie są w żaden sposób groźne oraz naszego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. specyficznych a więc w takich jakie pojawiają się wobec konkretnych zwierząt, ludzi, obiektów, sytuacji, chorób, śmierci i odpowiednio sytuacyjnych a więc takich jakie pojawiają się w związku z przekonaniem iż przychodzi nam wykonać zawstydzająca w naszym rozumieniu czynność z równoczesnym brakiem możliwości jej kontrolowania, zatrzymania i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. takich jakie już pojawiają się na samą myśl o danym zdarzeniu, czy konfrontacji a w tym z uwagi na nasze przeświadczenie o braku kontroli nad nimi i nad własnym zachowaniem a nawet takich jakie wyprzedzają dane zdarzenia, jakie jeszcze nie zaistniały i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. agarofobii a więc lęku przed przebywaniem na otwartej przestrzeni, przed wyjściem z domu, czy wejściem do jakiegoś miejsca, przed tłumem, miejscami publicznymi, przed samotnym podróżowaniem a także wszelkich takich sytuacji jakie w naszym rozumieniu mogą czy mogły by wywołać u nas napad paniki i równoczesny brak pomocy i ratunku dla nas oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. klaustrofobii a więc patologicznego leku przed przebywaniem w zamkniętych, niedużych pomieszczeniach jak pokojach, windach i nie tylko jaki wywołany jest m.in. strachem przed utknięciem i brakiem możliwości wyjścia jaki wynika m.in. z naszych doświadczeń przy porodzie i odpowiednio z powodu wszelkich negatywnych wspomnień czy przeżyć moich, mojej Duszy, poprzednich awatarów Duszy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. fobii społecznych jakie wynikają m.in. z nadmiernej nieśmiałości i odpowiednio z lęku przed konkretnymi interakcjami z innymi ludźmi, duszami, istotami, z powodu kontaktów z innymi, byciem postawionymi w rozmaitych niewygodnych czy ośmieszających nas sytuacjach i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków’
8.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. fobii społecznych a tym samym naszego doświadczania/nie jej rozmaitych objawów natury psychicznej, duchowej jak m.in. silnego unikania sytuacji społecznych, izolowanie się, uciekanie, chęć ucieczki, chęć ukrycia się, cierpienia z powodu niemocy, bycie postrzeganymi jako nietowarzyscy, przekonania o własnej nieatrakcyjności, samotniczy tryb życia, introwertyzm, nieśmiałość, lek przed ośmieszeniem się wobec innych, nadmierna kontrola własnych zachowań i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. fobii społecznej i na skutek jej naszego doświadczania/nie wszelkich objawów somatycznych jak m.in. czerwienienie się, przyspieszone bicie serca, kołatanie serca, drżenie rąk, nóg, ciała, zawroty głowy, nadmierna potliwość, duszność, nudności, szum w uszach, zaburzenia mowy, uczucie dławienia, drżenie głosu, łzawienie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym m.in. fobii społecznej jaka koresponduje z patologiczną/nie, zaburzoną/nie aktywnością układu dopaminergicznego wobec aktywności układu współczulnego a w tym m.in. obniżonego potencjału przyłączania się dopaminy do receptorów dopaminergicznych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym a w tym we wszelkich jej odmianach i formach i podłożach jak strach, lęku przed m.in. powietrzem, przebywaniem samemu w miejscach publicznych, przed zwierzętami, kotami, przebywaniem na dużych wysokościach, przed nieskończonością, mężczyznami i odpowiednio kobietami, innymi ludźmi, pająkami, samotnością, byciem samymi, przed burzą, tłumem, zębami, leczeniem zębów, przed wymiotami, przed zaczerwienieniem się czy tez przed konkretnymi kolorami np. czerwonym i innymi, przed dotknięciem przez inne istoty, przed krwią, widokiem krwi, nieczystościami, zanieczyszczeniami, bakteriami, nocą, ciemnościami, wężami, lalkami, klątwami, urokami, dziećmi, lalkami, śmiercią, ciążą i porodem, rozmaitymi figurami, liczbami, kształtami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego doświadczania/nie i posiadania/nie a w tym wkodowanej i nabytej wszelkiego rodzaju, wielkości, pochodzenia, z wszelkich przyczyn m.in. fobii, strachu, leku, zaburzeń nerwicowych o podłożu fizycznym jak i psychicznym a także duchowym i naszego radzenia/nie sobie z nimi poprzez m.in. celowe narażanie się i konfrontowanie się z bodźcem jaki lęk wywołuje i nauka stawienia mu czoła, i odpowiednio poprzez odurzanie się, narkotyzowanie, znieczulanie, picie, ćpanie, rozmaite terapie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 15/09/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

     AGORAFOBIA 

    1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) agorafobii czyli silnego lęku przed tłumem ludzi, miejscami publicznymi czy sytuacjami, z których nie można m.in. wycofać się, uciec, uzyskać szybkiej pomocy np. przebywania w miejscach zatłoczonych itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) nasilającego się lęku agorafobicznego doprowadzającego do unikania takich sytuacji, a w konsekwencji odczuwania trudności z wyjściem z domu, aż do zupełnej niemożności opuszczenia miejsca zamieszkania bez towarzystwa innych osób oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) agorafobii długotrwałej, nasilonej, z objawami/ bez objawów depresji, a także z napadami paniki oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) agorafobii w sytuacjach takich jak przebywanie w tłumie, w miejscach publicznych, a także podróżując samotnie, przebywając z dala od domu oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) objawów wzbudzenia autonomicznego czyli odczucia bicia lub ciężaru serca, przyspieszenia jego czynności, pocenia się, drżenia lub dygotania, suchości w jamie ustnej (niespowodowanej innymi przyczynami) i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) doświadczania(nie-) objawów w obrębie klatki piersiowej i brzucha takie jak utrudnione oddychanie, uczucie dławienia się, ból lub dyskomfort w klatce piersiowej, nudności lub nieprzyjemne doznania brzuszne i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    7. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) objawów obejmujących stan psychiczny takie jak zawroty głowy, brak równowagi, wrażenie omdlewania, uczucie oszołomienia; poczucie nierealności przedmiotów (derealizacja) albo dystansu czy „nierealności” samego siebie (depersonalizacja); obawy utraty kontroli, „zwariowania”, wyłączenia się, obawy śmierci itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    8. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) objawów ogólnych takich jak uderzenia gorąca, zimne dreszcze, poczucie drętwienia, swędzenia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) zespołu lęku panicznego, pomimo obiektywnych sygnałów, wskazujących na błędne interpretowanie sygnałów z ciała, prowadzące do zachowania zabezpieczającego oraz nieunikającego np. głębokie oddychanie, siadanie, opieranie się o coś, branie leków itp. które w naszym mniemaniu zabezpieczają, zapobiegają katastrofie, napadom paniki i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    10. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) braku umiejętności relaksacji w momentach odczuwanego zagrożenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    11. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-), przekonania(nie-) że otaczająca nas przestrzeń stanowi dla nas nieokreślone, nieznane zagrożenie, rodzi brak poczucia bezpieczeństwa, oparcia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    12. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) braku umiejętności prawidłowej oceny bezpieczeństwa otaczającej nas przestrzeni, radzenia sobie z czynnikami stresującymi i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    13. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) wybaczenia(nie-) wszystkim tym, którzy nauczyli(nie-) nas, że otaczająca nas przestrzeń jest(nie-) bezpieczna, w jaki sposób radzić(nie-) sobie z z narastającym lękiem przed nieznanym, nieokreślonym, a nawet przed utratą życia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    14. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) łagodzenia objawów stanów lękowych poprzez wszelkiego rodzaju substancje psychoaktywne, alkohol i nie tylko, a tym samym popadania w uzależnienie od nich oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    15. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) zawłaszczenia naszej/cudzej przestrzeni istnienia, a także pozwalania(nie-) na zawłaszczanie naszej/cudzej przestrzeni istnienia

    przez wszelkiego rodzaju, rangi, płci, wielkości innych istot, bogów, półbogów, Asurów, guru i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    FOBIA SPOŁECZNA

    16. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) narastającego lęku m.in. przed oceną nas przez innych, ośmieszeniem czy poniżeniem w sytuacjach społecznych, w których według nas uwaga innych jest skoncentrowana na nas, na naszych brakach i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    17. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) , doświadczania(nie-) obawy, lęku, strachu, że w sytuacjach społecznych będziemy mieli zupełną pustkę w głowie, nie będziemy w stanie nic powiedzieć czy wykrztusić z siebie lub też to co powiemy, będzie nieodpowiednie, śmieszne, niemądre, nieatrakcyjne, głupie i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    18. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) obawy, lęku, strachu, przed utratą kontroli nad sobą w sytuacjach społecznych, a także doświadczania(nie-) w takich sytuacjach objawów somatycznych, m.in.: kołatania serca, uczucia braku tchu, gorąca, pocenia się, czerwienienia się, drżenia rąk, mięśni i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    19. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) takich objawów somatycznych, a także lęku oczekiwania (antycypacyjnego) nawet wtedy gdy sobie wyobrażamy sytuacje społeczne oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    20. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-), przekonania(nie-), że wszyscy dostrzegają takie nasze objawy somatyczne, które nas kompromitują, ośmieszają oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    21. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego posiadania(nie-) braku umiejętności radzenia(nie-) sobie z naszą fobią społeczną, z nadmiernością przeżywanego lęku i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    22. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) lęku/braku lęku w „anonimowym” tłumie ludzi oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    23. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) obawy, lęku, strachu, gdy znajdujemy się, w małej określonej grupie osób (z wyjątkiem najbliższej rodziny), przed wystąpieniami publicznymi, w klasie, przed spożywaniem posiłków w miejscach publicznych, przed przebywaniem w obecności osób płci przeciwnej, a także doświadczania całkowitego unikania takich i tym podobnych sytuacji, z powodu nasilającego się w takich sytuacjach lęku oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    24. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) obawy, lęku, strachu, wstydu(nie-)  przed znalezieniem się w centrum uwagi lub w sytuacjach związanych z obawą zachowania się w sposób, który okaże się kłopotliwy lub kompromitujący nas, a także naszego unikania takich sytuacji oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    25. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) obawy, lęku, strachu, wstydu(nie-)  w takich sytuacjach społecznych, jak: jedzenie, przemawianie lub spotykanie znanych/nie znanych osób w miejscu publicznym, wchodzenie do małych grup (np. przyjęcia, spotkania, pomieszczenia klasowe) lub przebywanie w nich oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

    FOBIA SPOŁECZNA SPECYFICZNA (PROSTA)

    26. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) nasilonej tremy, lęku, wstydu przed publicznymi wystąpieniami (takich jak wygłaszanie wykładów, referatów, występy sceniczne, odpowiadanie na lekcjach i nie tylko) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    27. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) ciągłego unikania sytuacji społecznych, a tym samym odczuwania pogorszenia umiejętności funkcjonowania społecznego, zawodowego i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    28. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) niechęci do odzywania się, wyrażania głośno swojego zdania z obawy, lęku, że inni nas nie zrozumieją, odrzucą, ustygmatyzują i nie tylko, przekonania(nie-), że inni lepiej to powiedzą, zrobią i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    29. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) niedoboru w naszym organizmie inhibitorów wychwytu zwrotnego serotoniny, nadaktywności ciała migdałowatego przyczyniających się do powstawania różnego rodzaju fobii oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    31. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) w wieku dziecięcym, nastoletnim prześladowania czy wyśmiewania ze strony rówieśników, rodzeństwa, a nawet rodziców oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    32. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) posiadania(nie-) prawidłowych(nie-) wzorców zachowań społecznych oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    33. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-), doświadczania(nie-) poczucia porzucenia(nie-) obojętności(nie-) już jako dziecko zaraz po narodzinach i nie tylko, braku(nie-) wsparcia, miłości, docenienia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    34. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego umiejętności, braku umiejętności życia na co dzień bez lęków, strachów, obaw związanych z życiem bez wszelkiego rodzaju fobii, a w tym agorafobii, fobii społecznej, prostej oraz bez każdej innej, a doświadczania życia w szczęśliwości, w poczuciu bezpieczeństwa, pod stałą ochroną Boga Stwórczej Miłości

    na podstawie strony „medycyna praktyczna”    http://www.mp.pl/warsztaty/psychiatria/artykuly/lek/show.html?id=98000

    SAMOOCENA 

    1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) nic nie wartą osobą, z której zdaniem nikt się nie liczy, nikt nie rozumie tego co mówimy, jak mówimy, a także braku wiedzy, że jesteśmy(nie-) wiele wartą osobą, wypowiadamy(nie-) się w sposób jasny(nie-), zrozumiały(nie-), logiczny(nie-) dla każdego(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), że wszystko co robimy, tworzymy służy(nie-) naszemu najwyższemu dobru i całego wszechświata, jest(nie-) wartościowe(nie-), bezcenne(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego akceptowania(nie-), wyrażania(nie-) zgody, chcenia(nie-), pragnienia(nie-) aby to co tworzymy, kreujemy dokonywało się zgodnie z wolą Boga Stwórczej Miłości, aby dokonywało się w sposób niewinny i bezpieczny oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), że inni lepiej, doskonalej robią wszystko od nas, nie ma potrzeby starania się aby wszystko było dobrze wykonane, bo i tak pomylimy się, okaże się że inni robią to lepiej, że i tak znajdzie się coś co zostanie wytknięte, że można było zrobić inaczej, lepiej oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) krytykowanymi(nie-) za wszystko(nie-), przez wszystkich(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego odczuwania(nie-) poczucia wstydu, że nie jest się tak dobrym, doskonałym, wszystkowiedzącym jak inni, że nic nie potrafimy, a inni to potrafią wszystko, że nie osiągnęliśmy sukcesów w życiu, sukcesu materialnego, towarzyskiego i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    7. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), poczucia(nie-), że cokolwiek robimy, robimy źle, nasze życie to pasmo porażek, a w tym uczuciowe oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    8. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), poczucia(nie-) że inni nas akceptują(nie-) za to że jesteśmy, a nie za coś oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego posiadania(nie-) przyjaciół, którzy akceptują(nie-) nas takimi jakimi jesteśmy oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    10. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), poczucia(nie-), że zasługujemy(nie-) na przyjaźń, szacunek, wielkoduszność, docenienie, że dla innych liczy się to jacy jesteśmy oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    11.Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-) że nie wolno nam wykazywać inicjatywy, musimy siedzieć cicho i spokojnie, ponieważ tego oczekują od nas inni oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    12. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego przekonania(nie-), poczucia(nie-), że inni mają ogromny szacunek do tych którzy osiągnęli sukcesy, a my jesteśmy dla nich nikim, rodzina, inni nas nie akceptują oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.

    13. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego udowadniania(nie-), udawania(nie-), że nas tu nie ma, wiedzy/braku wiedzy, że nie ma sensu chować się, udawać, że nas tu nie ma, a także przekonania(nie-) że bycie(nie-) najlepszymi w sposób bezpieczny i niewinny jest(nie-) dla nas możliwe oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.