Powody picia i ćpania. Intencje do przemodlenia.
Intencje zestawiła Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby się odprężyć, zrelaksować, ukoić nerwy, stres, aby się odstresować, poczuć błogość, ukojenie będąc na odlocie, w transie, nieprzytomnym, nietrzeźwym
2.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby chronić się przed depresją, smutkiem i dla łagodzenia ich objawów
3. Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. aby odreagować wszelkie stresujące sytuacje a w tym z dnia bieżącego, z przeszłości, aby złagodzić wszelkie stresujące sytuacje m.in. w domu, w rodzinie, w pracy, w relacjach z innymi
4.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. aby złagodzić, zagłuszyć ból życia, istnienia, wszelkie cierpienia ciała i duszy, niepowodzenia, straty, z powodu bycia/nie przygniecionymi nadmiarem obowiązków, spraw, ciężarami życia, życiowym chaosem, udrękami, trudami, znojami, monotonią, zmaganiami z życiem, istnieniem, codziennością
5.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby pobudzić się, doładować, doznać kopa energetycznego, fizycznego będąc np. zmęczonymi, śpiącymi, aby się rozbudzić, doenergetyzować, nabrać sił, mocy i nie tylko
6.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu nudy, abym mieć jakieś zajęcie i odpowiednio aby od zajęć i obowiązków uciec, odsunąć w czasie, zrobić później, przełożyć, lub nie robić wcale
7.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu odczuwania, doświadczania m.in. pragnienia, głodu a więc aby się najeść, napić, nasycić, napełnić
8.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. dlatego, że inni też to robią, że wszyscy piją, ćpają w większym lub mniejszym stopniu, że to normalne, naturalne, z powodu takich kanonów, norm społecznych, również z uwagi na naszą wiarę i przekonanie, jakoby takie zachowania nie są złe, a wręcz niektórym a w tym nam samym w wielu momentach pomagają oraz są dowodem naszej „normalności”/nie
9.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. dla tego iż ciężko jest się nam wykręcić, odmówić picia, ponieważ nie mamy w jaki sposób bądź nie wiemy jak zachować się w takich sytuacjach będąc m.in. natrętnie, imperatywnie do tego nakłanianymi czy zmuszanymi, zachęcanymi przez innych ludzi, dusze, istoty
10.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. m.in. z powodu obyczajów a w tym towarzyskich, religijnych, społecznych, domowych, rodzinnych
11.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby się dobrze bawić, dla rozrywki, dla zabawy, śmiechu, swawoli, aby mieć ubaw, radość, uciechę i nie tylko
12.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby złagodzić, zwalczyć, wyleczyć m.in. kaca, skutki odstawienia a w tym na zasadzie klin-klinem i nie tylko
13.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby wzmocnić potencję, wzbudzić libido, rozpalić żądze, pożądanie, aby rozgrzać krew, zmysły, pobudzić się seksualnie jak również aby się seksualnie spełnić/nie a w tym powodując w nieprzytomności znikanie hamulców czy wstydu jaki mógłby zagrażać, czy blokować nam seksualne uciechy, namiętności
14.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. aby oblać, uczcić, uświetnić, opić, zaćpać rozmaite m.in. nasze i cudze sukcesy, zwycięstwa, triumfy, wygrane, dokonania i odpowiednio przegrane, niepowodzenia-aby je utopić, znieczulić gorycz porażki i nie tylko
15.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby nabrać brawury, animuszu, odwagi, aby pokonać tremę, wstyd, aby przejawić się jako istota agresywna, pełna mocy, pewności siebie, buntu, arogancka, zadziorna, silna, potężna i nie tylko
16.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby mieć wymówkę, wytłumaczenie, argument dla naszych czynów min „nie pamiętam”, „nie wiem”, byłem pijany”, „nieprzytomny”, „film mi się urwał” i nie tylko
17.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się z wszelkich powodów tzw „neurastenicznych” jak m.in. dla redukcji zmęczenia, rozdrażnienia i łagodzenia wszelkich stanów emocjonalnych
18.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z wszelkich powodów tzw „kontaktywnych” a więc w naszym i cudzym rozumieniu dla uzyskania lepszego/gorszego kontaktu czy obcowania z innymi ludźmi, duszami, istotami, duchami, przodkami, bóstwami, boginiami, demonami, Bogiem i nie tylko
19.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z wszelkich powodów tzw „dionizyjskich” a więc dla uzyskania oszołomienia i ucieczki od rzeczywistości, aby wykreować sobie i doświadczyć w naszym umyśle rozmaite odmienne stany, lepsze/gorsze od rzeczywistości, codzienności i nie tylko
20.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z wszelkich powodów tzw ”heroicznych” a więc w naszym i cudzym rozumieniu dla uzyskania mocy, animuszu m.in. aby walczyć, bić się, ranić innych bądź samemu mieć odwagę nawet ginąć a w tym dla rozmaitych idei, misji, zobowiązań i nie tylko
21.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z wszelkich przyczyn tzw „samobójczych” a więc aby szybciej ze sobą skończyć, aby zakończyć inkarnację lub aby być chorym, niewydolnym, cierpieć, czy umrzeć w cierpieniach a w tym z powodu rozmaitych schorzeń, m.in. mózgu, układu nerwowego, krwionośnego, pokarmowego, wątroby, serca, płuc i nie tylko
22.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z wszelkich powodów typu tzw „ucieczkowego” a więc w naszym rozumieniu mające na celu zapomnienie o kłopotach, zmartwieniach, zredukowanie napięcia
23.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu cierpienia fizycznego, doznanych ran m.in. ciętych, kłutych, chorób po to aby m.in. się znieczulić, złagodzić ból fizyczny jaki jest nieznośny a w tym również odkażając te zranienia, polewając je m.in. alkoholem aby zatrzymać wszelkie zakażenia i nie tylko
24.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby wypróbowywać nowe smaki, rodzaje, zapachy, doznania zmysłowe, zakres działania, rodzaj i wartość doznań jakie mogą nam i innym dać różne m.in. trunki, alkohole, narkotyki, dopalacze, środki wziewne, do wcierania, do pośredniego i bezpośredniego użytku a w tym z powodu naszej dociekliwości, chęci ich testowania, wypróbowywania m.in. po to aby mieć własną opinię na ich temat lub aby być ekspertem, kiperem, degustatorem, znawcą i nie tylko
25.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu odnalezienia/nie w takich działaniach sensu życia, istnienia, a nawet przeznaczenia aby się spełnić i przejawić jako ćpun, narkoman, istota uzależniona, nieprzytomna m.in. po to aby poznać ich bolączki, motywy działania, ich środowisko, aby z takimi istotami się bratać, rozumieć i nie tylko
26.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. dla podkreślenia naszej zamożności, sławy, dobrobytu, dostatku jakie to czynniki sprawiają, że stać nas na wyszukane, z górnej półki, nietuzinkowe, niedostępne dla ogółu, dla istot przeciętnych m.in. narkotyki, alkohole, trunki a w tym jako towary ekskluzywne, wytworne, luksusowe, drogie, elitarne, eleganckie i naszego z tego typu przyczyn poczucia rozpieszczania samych siebie, nagradzania się, szpanowania nie tylko
27.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. tłumacząc takie działanie tym, że rozmaite bóstwa, boginie, boskie matki a w tym m.in. Jezus nie zabraniali a nawet promowali, czy sami stosowali, pili, ćpali i nie tylko
28.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. wierząc i będąc przekonanymi, jakoby mała ich ilość, czy w naszym rozumieniu „bezpieczna” ilość to nie jest nam czy innym w stanie zaszkodzić
29.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. wzorując się na rozmaitych sławnych, legendarnych, wielkich postaciach, istotach, idolach, artystach, twórcach, mitomanach, aktorach, śpiewakach, władcach, zdobywcach, imperatorach, bogaczach, tyranach, geniuszach, filozofach, odkrywcach, bóstwach, boginiach, boskich matkach i na innych ludziach, istotach, bytach, tworach a w tym takich jacy w naszym rozumieniu są wzorami do naśladowania, a nawet autorytetami i nie tylko
30.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby być jak dusza, istota, byt, twór m.in…( imię nazwisko ) również z uwagi na nasze upatrywanie aby ta istota nas polubiła, zaakceptowała, aby z nią spędzać czas, mieć wspólny temat, wspólne zainteresowanie, aby przyjęła nas do towarzystwa, do kręgu znajomych i nie tylko
31.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu nie radzenia sobie z trzeźwym i przytomnym życiem, z piastowanym stanowiskiem, urzędem, odpowiedzialnością, funkcją społeczną, religijną, rodzinną, z powodu nie odnajdowania się w rzeczywistości, w świecie przejawionym, w obecnej inkarnacji, w obecnych czasach i nie tylko
32.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. z powodu wszelkich pomieszań, wierzeń, iluzji, wyobrażeń na temat samej idei bycia/nie trzeźwym/nietrzeźwym, przytomnym/nieprzytomnym również z powodu naszej wiary i przekonania, że picie, ćpanie małych ilości czy takich jak my uważamy to nie mają znaczącego wpływu ani znaczenia na nieprzytomność duszy, istoty, naszą własną
33.Naszego a głównie mojej duszy popadania w nawalenie, nieprzytomność, w transy m.in. w obecności rozmaitych ludzi, dusz, istot a w tym m.in. uciekając przed nimi w transy, czy odtwarzając bądź odreagowując naszą z nimi przeszłość, karmę dusz, interakcje z ich rozmaitymi awatarami, lub na zasadzie przypominania sobie naszego z nimi wspólnego picia, ćpania, odurzania się, nieprzytomności a w tym z tymi wszystkimi istotami jakie były kiedyś w poprzednich inkarnacjach mojej duszy m.in. żonami, mężami, znajomymi, bóstwami, boginiami i nie tylko
34.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. traktując alkohole, narkotyki, zioła, grzybki, opium, wszelkie rośliny o właściwościach odurzających czy narkotycznych jako prawdziwy dar czy prezent od Boga i odpowiednio bóstw, bogiń, boskich matek m.in. po to aby z niego korzystać jeśli przyjdzie ochota czy jakakolwiek potrzeba
35.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby doznać natchnienia, weny twórczej, inspiracji, stymulacji dla wielu w naszym rozumieniu twórczych działań a w tym traktując m.in. alkohol, narkotyki, środku odurzające, znieprzytamniające jako siłę sprawczą, napędową, twórczą, jako impuls, iskrę, motywację, iluminację, jaki niesie m.in. olśnienie, poryw, jaki jest dźwignią czy generatorem do wszelkich działań, zamiarów, czynów i nie tylko
36.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby i wszelkimi metodami m.in. picia, ćpania, odurzania się m.in. po to aby zasnąć, aby się znieczulić, utopić rozmaite smutki, cierpienia, wzorce aby zlikwidować i zapomnieć o pewnych wzorcach, aby je przespać, przeczekać w nieprzytomności a w tym czekając, że może jakoś samo się poukłada, że może inni wokół zrobią za nas robotę, stworzą nam lepsze warunki do życia, istnienia, pozałatwiają za nas różne sprawy a w tym te z których wynikają nasze problemy
Opublikowano: 28/09/2016
Autor: s_majda
Komentarze