Spisała Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas i cudzego m.in. czczenia/nie, promowania/nie, uznawania za bóstwo, boga wcielonego, boginię wszelkiego rodzaju, znaczenia, gatunku, płci m.in. bydła, krów, byków, zwierząt i istot z rogami i nie tylko a w tym m.in. Apisa, Molocha i nie tylko
2. Naszego a przez nas i cudzego bycia/nie m.in. bhaktami, czcicielami, kapłanami, wielbicielami, promotorami a także niewolnikami i nie tylko min świętego byka Apisa i jego Duszy, istoty jak również innych wszelkich płci bóstw, bogiń, boskich matek, świętych zwierząt pod postacią m.in. bydła, krów, byków, zwierząt i istot rogatych i nie tylko
3. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie jakoby święty byk Apis ( grecki Hapi ) kontrolował/nie m.in. wylewy Nilu i był/nie bóstwem podziemnym kojarzonym z minerałami, klejnotami, skarbami a także płodnością, siłą, męstwem jak również jakoby Apis zrodzony/nie ze słonecznego promienia był/nie wcieleniem boga Ozyrysa oraz boga stwórcy Ptaha i nie tylko
4. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie jakoby święty byk Apis odradzał się na nowo inkarnując w ciele danego zwierzęcia a więc jakoby po śmierci jednego świętego byka jego Dusza wcielała się w kolejnego byka jakiego należy odnaleźć m.in. wedle określonych wytycznych znanych wtajemniczonym kapłanom i nie tylko
5. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wybierania/nie, nominowania/nie konkretnych zwierząt a w tym bydła, krów, byków na święte zwierzęta, bóstwa a w tym na kolejne wcielenie Apisa i nie tylko jego kierując się określonymi wytycznymi m.in. rozpoznając/nie określony zestaw m.in. 29 znaków przypisanych boskości jak m.in trójkątna/nie łata na czole, biała plama na łopatkach i zadzie w kształcie skrzydeł, sylwetka skarabeusza na języku, rozdwojony chwost ogona oraz wszelkie inne znaki, cechy i nie tylko
6. Naszego a przez nas i cudzego m.in. czczenia/nie świętego byka Apisa i wszelkich płci bydła, zwierząt i istot z rogami, ogonami, kopytami a w tym bydła, krów, byków i nie tylko umieszczając je już za życia i po śmierci w sanktuariach, domach, obwieszając i otaczając je złotem, klejnotami, luksusem, koronując, intronizując, tworząc im m.in. kaplice, świątynie, pomniki, rzeźby, obrazy, pochwalne pieśni, modlitwy, obrządki religijnego i bałwochwalczego/nie kultu i nie tylko
7. Naszego a przez nas i cudzego m.in. modlenia się/nie, czczenia/nie, dotykania/nie, obcowania/nie, głaskania/nie, całowania/nie, wąchania/nie, hodowania/nie, dbania/nie o nie i rozpieszczania/nie rozmaitych wszelkiego rodzaju, gatunku, płci m.in. bydła, krów, byków, zwierząt i istot z rogami, ogonami, kopytami a w tym świętego byka Apisa i nie tylko
8. Naszego a przez nas i cudzego naśladowania byków, krów, capów, ogierów i m.in. uprawiania/nie seksu, zoofilii/nie, kopulowania/nie z rozmaitymi świętymi, boskimi zwierzętami i wierząc/nie w ich boskość, świętość, nadzwyczajność a w tym z wszelkiego rodzaju, gatunku, płci m.in. bydłem, krowami, bykami, zwierzętami i istotami z rogami, kopytami, ogonami i nie tylko
Opublikowano: 31/07/2017
Autor: s_majda
Komentarze