Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Pustelnik, eremita – intencje do przemodlenia

Spisała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1. Naszego a przez nas i cudzego bycia takimi, utożsamiania się z takimi, promowania takich postaw, działań, a w tym m.in. związanych z rolą, funkcją, doświadczeniami pustelnika, eremity, samotnika, widzianego, postrzeganego, określanego, m.in w kartach tarota i nie tylko, jako starsza osoba, przewodnik duchowy, osoba z bardzo refleksyjną duszą, pogrążony w smutku, odczuwający osamotnienie, mądry, doświadczony, chłodny emocjonalnie, powściągliwy, a także taki, jaki dba o rozwój duchowy, jest mistykiem, włóczęgą, jaki izoluje się by przemyśleć pewne sprawy, pogrążony w zadumie nad swoim wnętrzem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy poszukują prawdy o sobie, są cierpliwi, mądrzy, doświadczeni, szukają spokoju i go przejawiają, trwają w zadumie nad życiem, a także wycofali się, wycofują się z aktywnego życia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnymi wędrowcami, oraz takimi jak oni, jacy często udzielają porady, pomocy, jeśli ktoś zwraca się do nich po pomoc, a także naszego, a przez nas cudzego zwracania się po pomoc do takich ludzi, Dusz, Istot, jacy są pustelnikami, eremitami, samotnikami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
4. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy poprzez wybranie takiej roli dają sobie czas na zgłębianie wiedzy, poszukiwania odpowiedzi, chcą być sami, nie spieszyć się, nie poganiać ani też nie być poganianymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
5. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy są takimi z konieczności czekania na rozwój rozmaitych spraw, na wyklarowanie się sytuacji i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
6. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni i jako tacy trwania w zastoju, marazmie, jacy poprzez takie doświadczenia opóźniają wszystko(nie), żyją w izolacji, przygnębieniu, jacy narzucają sobie surową dyscyplinę, a ich życie jest pełne wyrzeczeń i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
7. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy z powodu bycia takimi, stają się, są zgorzkniali, niezadowoleni, oschli, nie ufają nikomu, są podejrzliwi, przesadnie ostrożni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy tkwią w izolacji, w poczuciu osamotnienia, porzucenia, jacy oddalają się od innych, zamykają się w sobie, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
9. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy nie są otwarci na innych, a także doznają niepowodzeń w sferze materialnej czy zawodowej, w związkach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, dla których skutkiem takiego życia są dolegliwości zdrowotne związane m.in. z wiekiem, lub też długotrwałe choroby i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
11. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy są m.in. precyzyjni, cierpliwi, skromni, ascetyczni, uparci, rozważni, przezorni, samodzielni, milczący, taktowni, dyskretni, żyją z dystansem do spraw codziennych, wyrzekają się wiele i odpowiednio, jacy są surowi, dogmatyczni, skąpi, oziębli, smutni, sceptyczni, krytyczni, ubodzy, jacy się zamartwiają, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
12. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy doświadczają trudnego, ciężkiego życia, bez radości życia, żyją w ciągłym napięciu, stresie, nieustannie sfrustrowani, bez spontaniczności, niezadowoleni z życia, z czegokolwiek i kogokolwiek, zdani na siebie, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
13. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy są oschli, narzekają, są więźniami negatywnego myślenia, nieufni, bez inicjatywy, bierni, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy trwają w apatii, są opieszali, nie potrafią, nie umieją wykorzystać szans, jakie daje życie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy są samodzielni, jacy pracują na samodzielnych stanowiskach, jacy są bardziej niezależni niż inni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni, jacy zamknięci są w sobie, jak w skorupie, jaka chroni przed światem, przed relacjami, bo nie jesteśmy jeszcze gotowi, i wciąż czekamy i szukamy swojego miejsca na ziemi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
17. Naszego a przez nas i cudzego bycia pustelnikami, eremitami, samotnikami oraz takimi jak oni i jak oni i jako oni życia w pojedynkę, bycia oziębłymi emocjonalnie, zamkniętymi w sobie i podejrzliwymi, bez zaufania do innych, m.in. z powodu rozmaitych trudnych doświadczeń, rozczarowań i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków


Opublikowano: 26/12/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz