Autorka Agata Pająk
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/cudzego bycia wszelkich płci hienami, dużymi ssakami drapieżnymi zasiedlającymi tereny Afryki, Półwysep Arabski, Azję Mniejszą, Pakistan, Indie, i inne krainy oraz bycia takimi jak one i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego bycia hienami wszelkich płci, oraz takimi jak one posiadającymi charakterystyczną sylwetkę ciała, a w tym m.in. wyraźnie masywniejszego i wyższego przodu, nadającego nam/innym wrażenie zgarbionych, co spowodowane jest tym, że mięśnie przednich łap, barków, szyi i głowy są bardzo silnie rozwinięte oraz posiadanie nieco krótszych i mniej umięśnionych tylnych łap oraz stosunkowo krótkiego pyska, z bardzo silnym uzębieniem, a także bardzo dużych uszu szpiczastych lub zaokrąglonych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego bycia hienami wszelkich płci oraz takimi jak one i bycia palcochodnymi, posiadania łap zakończonych tępymi pazurami, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia samicami hieny, a w tym w niektórych gatunkach o wiele większymi i cięższymi od samców, oraz bycia takimi jak one, większymi i cięższymi od partnerów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego bycia hienami, jakie w zależności od gatunku posiadają umaszczenie sierści m.in. brązowo-żółte z brunatnymi, nieregularnymi cętkami, lub szarą sierść z czarnymi pręgami oraz posiadania wydatnej grzywy ciemnych włosów na karku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego bycia hienami, oraz takimi jak one i posiadania bardzo zhierarchizowanej struktury społecznej, w której panuje matriarchat, a w tym m.in., jako, że samice są większe i cięższe od samców, tworzą one trzon stada, klan hien może liczyć nawet kilkadziesiąt osobników, samce wędrują między klanami, samice pozostają w klanie, a córki wyżej postawionych samic dziedziczą ich pozycję w grupie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego bycia samicami hien, oraz takimi jak one, jakie mają bardzo dużo męskich hormonów, tak, że nawet zewnętrzne narządy płciowe bardzo przypominają męskie oraz naszego/cudzego bycia znacznie bardziej agresywnymi i prowadzenia rozmaitych, nawet krwawych walk o atrakcyjną zdobycz, o pozycję społeczną i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego bycia hienami, jakie pożywiają się wszystkimi małymi i średniej wielkości ssakami kopytnymi, w dużym stopniu padliną, i w zależności od gatunku także owocami, owadami i nie tylko, a także odpędzania innych od naszych/cudzych zdobyczy, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego bycia wszelkich płci hienami oraz takimi jak one, aktywnymi drapieżnikami polującymi m.in. grupowo metodą pościgu i zamęczenia ofiary, lub pojedynczo, zawsze wytrwale, oraz jako hieny i jak one atakowania ofiary tylko wówczas, kiedy jesteśmy pewni sukcesu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego bycia ofiarami wszelkiego rodzaju hien oraz takich jak one, wytrwałych w polowaniach i bycia zagonionymi, zamęczonymi pościgiem, nagonkami i atakowanymi dopiero wówczas, kiedy nie mamy ani sił, ani możliwości ucieczki czy obrony i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego bycia wszelkich płci hienami, oraz takimi jak one nielubianymi przez innych, m.in. z powodu żywienia się padliną, a w tym także zwłokami ludzkimi, a także z powodu dźwięków, jakie wydajemy, a w tym przypominających upiorny chichot, co kojarzy się z żerowaniem na cudzym nieszczęściu i wyśmiewania się z niego i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego określania, nazywania innych, a także bycia nazywanymi hienami, m.in. z powodu złośliwego żerowania na innych, na skandalach, aferach, plotkach, wykorzystywania słabości i momentu, że nie można się schować, ukryć, ani ofiara nie ma siły się bronić i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego nazywania innych a także bycia nazywanymi hienami cmentarnymi, jako istoty rabujące groby, cmentarze, ale także żerujące na cudzym nieszczęściu, przy czym najczęściej działające skrycie, tchórzliwie, pod osłoną mroku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego nazywania tak innych, określania tak innych i bycia tak określanymi, jako hieny, a w tym. m.in., jako wszelkiego rodzaju nierzetelni, nieuczciwi dziennikarze, lekceważący zasady etyki i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
15. Naszego/cudzego określania tak innych i bycia określanymi, jako hieny, będąc m.in. pracownikami zakładów pogrzebowych, rozmaitej maści naciągaczami czy żerującymi na sensacjach i skandalach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego bycia ofiarami wszelkiego rodzaju hien, hien cmentarnych, i wszelkich istot działających jak oni i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
Opublikowano: 15/12/2016
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Waldi: W nawiązaniu do intencji Agaty – Hieny i tacy jak oni. Wszyscy mamy utarte pojecie kiedy nazywamy kogoś hiena. Myślimy wtedy o kimś kto żeruje na innych i zjada padlinę. I o ile pojecie w naszych głowach w stosunku do ludzi jest ok to w stosunku do tych zwierząt już nie do końca… Otóż hieny zdobywają więcej pożywienia z polowania niż lwy, a lwami wszyscy tak się zachwycają… Myślę, że patrzymy za bardzo przez pryzmat zewnętrznego wyglądu – lwy są piękne, a hieny odrażające Jednak to lwy są większymi padlinożercami…
Agata: Bardziej chodzi o przeniesienie wzorców na działanie. Sposoby polowania, doprowadzanie do zamęczenia , cieszenie się z cierpienia, bazowanie na skandalach. A u hien pomieszanie w energiach i przerost androgenów. Wiedźmy tez tak mają. Jak robiłam te intencje to przyszli mi do głowy astralni bogowie. Wszystkie zwierzęta są w porządku. Tylko one nie mają pełnej świadomości i jako gatunek muszą tak działać. Tak myślę.
Małgorzata : jak myślę o hienach, że korzystają z czyjeś pracy- inne zwierze zapolowało i zostawiło resztki, a polowanie to wysiłek energetyczny, taktyka i może się nie powieść, z drugiej strony są czyścicielami, ale ogólnie hiena się kojarzy z zerowaniem, też hieny są silne tylko w grupie, a np lew sam poluje.
Agata: Hieny polują jak są pewne zwycięstwa.
Małgorzata: czyli pewnie na osobniku słabszym, chorym…. skonfundowanym.