Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Reumatyzm – wzorce choroby- intencje do przemodlenia

Spisała Agata Pająk /na podstawie „Leksykon Zdrowia” –D.Harald Alke i „Co choroba mówi o Tobie” –Kurt Topperwin/

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1. Naszego/cudzego bycia(nie) ambitnymi istotami, jakie stawiają(nie) sobie/innym duże(nie) wymagania oraz domagają(nie) się pierwszeństwa, którego nie możemy(nie) przeforsować z wszelkich przyczyn i powodów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
2. Naszego/cudzego bycia(nie) zawsze(nie) tymi drugimi, w cieniu innych, pomijanymi(nie) przy wszelkich wyróżnieniach, nagrodach oraz doświadczania(nie) z tego powodu poczucia krzywdy, niesprawiedliwości i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) upartymi, konsekwentnymi, w tym, co robimy(nie), nawet, wtedy, kiedy idziemy(nie) w złym(nie), niewłaściwym(nie) kierunku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
4. Naszego/cudzego postawienia(nie) sobie/innym, stawiania(nie) sobie/innym ogromnych zadań, ambitnych celów, wysokiej(nie) poprzeczki, nie posiadając(nie) możliwości, aby je wykonać(nie) oraz wytyczania(nie) sobie/innym nierealnych planów, projektów, snucia(nie) nierealnych(nie) marzeń i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
5. Naszego/cudzego bycia(nie) takimi istotami, które nie posiadając(nie) takich możliwości nawet w zasięgu, myślą(nie) i mówią(nie) tylko(nie) o panowaniu, o władzy, o dominacji, władaniu, unikając(nie) wzmiankowania o służbie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
6. Naszego/cudzego dążenia(nie) do tego, aby być(nie) ważnymi, istotnymi w środowisku, otoczeniu, w grupie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
7. Naszego/cudzego posiadania(nie) bardzo(nie) dużych(nie), wysokich(nie) wymagań i oczekiwań w stosunku do innych ludzi, dusz, istot, bytów, tworów, do Boga, do otoczenia nie posiadając(nie) samemu umiejętności ani możliwości realizacji takich wymagań ani umiejętności realizowania(nie) takich oczekiwań, czyli oczekiwania(nie) od innych tego, czego sami nie potrafimy(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego odmawiania(nie) słuchania(nie) czegokolwiek, co wskazuje(nie) na nasze/cudze braki, słabości, braki umiejętności oraz odrzucania(nie) wszelkiej krytyki i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
9. Naszego/cudzego złoszczenia(nie) się, wściekania(nie) się, irytowania(nie), obrażania(nie), buntowania(nie) się, sprzeciwiania(nie) się wszelkiej, także konstruktywnej krytyce wobec nas/innych oraz nieprzyznawania(nie) się do własnych błędów i słabości, odrzucania(nie) możliwości, że błądzimy(nie), mylimy(nie) się i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
10. Naszego/cudzego bycia(nie) niekochanymi(nie), odrzucanymi(nie) przez innych, oraz doświadczania(nie) i odczuwania(nie) braku miłości już od wczesnego dzieciństwa, a także doświadczania(nie) i odczuwania(nie) braku miłości i wsparcia ze strony rodziców, bliskich, obcych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
11. Naszego/cudzego stania(nie) się, bycia(nie) zgorzkniałymi, złymi, zagniewanymi, ponurymi, przepełnionymi(nie) poczuciem zemsty na otoczeniu, jakie nas/innych m.in. nie kochało(nie), nie wspierało(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego/cudzego otrzymania(nie) zbyt mało miłości m.in. od jednego lub od obojga rodziców, opiekunów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego żądania(nie) od m.in. partnerów, mężów, żon, od innych więcej i odpowiednio mniej troski i miłości, zainteresowania, niż są(nie) w stanie, niż mogą(nie) nam/innym dać(nie), okazać(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
14. Naszego/cudzego dawania(nie) innym, a w tym mężom, żonom, innym mniej/więcej troski, zainteresowania, miłości, niż oczekują(nie), niż chcą(nie), niż mogą(nie), potrafią(nie) przyjąć(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
15. Naszego/cudzego bycia(nie) niezadowolonymi(nie) z wszelkiego rodzaju relacji, związków, z żon, mężów, krewnych, bliskich, m.in. dla tego, że nie spełniają(nie) naszych/cudzych oczekiwań, nie dają(nie) nam/innym tego, czego chcemy(nie), oczekujemy(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. Naszego/cudzego kontrolowania(nie) bliskich, mężów, żony, krewnych, przyjaciół, sąsiadów, innych ludzi, dusze, istoty, zwierzęta i nie tylko ich, zamiast się dopasować(nie) oraz naszego/cudzego unikania(nie) wszelkich kompromisów, stawiania(nie), próbowania(nie) stawiać na swoim w relacjach, powodowania(nie) konfliktów, upierając(nie) się przy swoich racjach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
17. Naszego/cudzego bycia(nie) nieustannie spiętymi, skrępowanymi, w stałej gotowości i oczekiwaniu na cokolwiek, a także blokowania(nie) swobodnego wydalania z organizmu wszystkiego, czego jest(nie) nadmiar, co jest(nie) zużyte powodując(nie) tym samym, poprzez to nieustanne blokowanie(nie) rozmaite choroby, a w tym m.in. reumatyzm i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
18. Naszego/cudzego poprzez przejawianie(nie) i doświadczanie(nie) m.in. reumatyzmu, rozgrywania (nie) rozmaitych karmicznych(nie) uwikłań z poprzednich wcieleń duszy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
19. Naszego/cudzego bycia(nie) takimi istotami, jakie nie potrafią(nie), a także nie okazują(nie) wdzięczności(nie) za okazaną(nie) pomoc, nie dziękują(nie), nie chwalą(nie), nie przyjmują(nie) pochwał, wdzięczności(nie) od innych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
20. Naszego/cudzego chorowania(nie) na reumatyzm i, jako m.in. reumatycy naszego/cudzego pielęgnowania(nie) swojej/cudzej choroby, podtrzymywania(nie) jej, utrzymywania(nie), odtwarzania(nie), rozwijania(nie), aby m.in. zaostrzyć(nie) jej objawy, doświadczane(nie) dolegliwości, a w tym m.in. w celu uciskania(nie) w otoczeniu m.in. określonych ludzi, dusze, istoty, byty, twory, zwierzęta i nie tylko ich oraz w celu uciskania(nie) całego(nie) otoczenia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
21. Naszego/cudzego patrzenia(nie), spoglądania(nie) na świat negatywnie(nie), zawsze(nie) z napięciem i oczekiwania(nie) od świata samych(nie) problemów, bycia(nie) nastawionymi(nie) na same nieprzyjemne(nie) doświadczenia w związku z otoczeniem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
22. Naszego/cudzego chorowania(nie) na reumatyzm, chorobę, jaka objawia(nie) się całą grupą symptomów opartych(nie) na bolesnych(nie) przemianach w obrębie tkanek stawów i mięśni oraz zawsze(nie) jest(nie) połączona(nie) ze stanami zapalnymi, jakie występują(nie) przejściowo a także chronicznie, przewlekle, a których skutkami są(nie) m.in. bóle tzw. reumatyczne, jakie często bardzo(nie) ograniczają(nie) zdolności ruchowe i prowadzą(nie) lub mogą prowadzić do inwalidztwa, kalectw i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
23. Naszego/cudzego bycia(nie) świadomymi(nie), rozumienia(nie) tego, że reumatyzm ma(nie) swoje źródło już w okresie dzieciństwa oraz jest(nie) związany ze zwiększonym(nie) napięciem mięśni szkieletowych, co wywołane(nie) jest(nie) przez rozmaite agresywne impulsy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
24. Naszego/cudzego tłumienia(nie) swoich uczuć i emocji oraz zmuszania(nie) się do ich tłumienia(nie) i blokowania(nie), m.in, aby ich nie okazać(nie), nie pokazać(nie), nie wyrazić(nie) tym samym blokowania(nie) sobie możliwości normalnego, w normalny sposób uzewnętrzniania(nie) m.in. smutku, frustracji, rozczarowań, żalu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
25. Naszego/cudzego stawania(nie) się, stania(nie) się twardymi, skamieniałymi, stwardniałymi, usztywnionymi oraz doświadczania(nie) zawężenia duchowego i umysłowego poprzez m.in. nieumiejętność(nie) uzewnętrzniania uczuć, emocji m.in. z powodu cementowania(nie) ich w sobie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
26. Naszego/cudzego bycia(nie) nadgorliwymi, nadmiernie skrupulatnymi, pedantycznymi, skromnymi, ale mimo to, posiadania bycia(nie) niezdolnymi(nie) do adaptacji społecznej i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
27. Naszego/cudzego tłumienia(nie) w sobie wściekłości, gniewu, złości, buntu, żalów, zgorzknienia i innych negatywnych emocji oraz potępiania(nie), krytykowania(nie), osądzania(nie) własnych lub cudzych czynów, działań, tym samym blokując(nie) sobie przepływ sił życiowych, energii, oraz tworząc(nie) fizyczne i duchowe stwardnienia, blokady i unieruchamiając(nie) się w ten sposób i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
28. Naszego/cudzego bycia(nie) w wielu dziedzinach nieprzejednanymi, uparcie, zawzięcie trzymając(nie) się własnych/cudzych racji, zdania, wiary, przekonań oraz krytykowania(nie), osądzania(nie) innych, tych, którzy mają(nie) odmienne zdanie, opinie niż my/inni i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
29. Naszego/cudzego gromadzenia(nie), tłumienia(nie) wściekłości, złości, gniewu, nienawiści w rozmaitych miejscach ciała, gdzie powodują(nie) one stany zapalne, procesy zapalne i rozmaite blokady i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
30. Naszego/cudzego świadomego i odpowiednio, nieświadomego gromadzenia(nie) negatywnych emocji i energii, jakie powodują(nie) odkładanie(nie) się w ciele, blokowanie(nie), przetrzymywanie(nie) nieusuniętych produktów przemiany materii, a w tym rozmaitych toksyn, symbolizujących(nie) problemy, jakich nie rozwiązaliśmy(nie) i wciąż w nas/innych zalegają(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
31. Naszego/cudzego tworzenia(nie) z naszego ciała fizycznego, duchowego m.in. składowiska śmieci, czyli wszelkich nierozwiązanych spraw i zadań życiowych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
32. Naszego/cudzego dostrzegania(nie), zrozumienia(nie), bycia(nie) do tego zmuszonymi(nie), aby zauważyć(nie), dostrzegać(nie) to, co w nas/innych stłumione(nie), co my/inni tłumiliśmy(nie), stłumiliśmy(nie) w sobie, co nas/innych zatruwa(nie), blokuje(nie), usztywnia(nie), a w tym rozmaite emocje, sposób myślenia, działania i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
33. Naszego/cudzego lękania(nie) się, aby przyglądać(nie) się sobie, aby na siebie/innych patrzeć(nie), a w tym na swój autoportret, oraz lękania(nie) się pytać(nie) szczerze(nie) samych siebie/innych, i odczuwania(nie) strachu przed ujawnieniem(nie), odkryciem(nie) przyczyn naszej/cudzej m.in. skromności(nie), sumienności(nie), gotowości niesienia(nie) pomocy innym, moralności(nie), posłuszeństwa(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
34. Naszego/cudzego lękania(nie) się konfrontacji z własnymi/cudzymi wadami, z małością, żądzą dominacji, władzy, z agresją, zesztywnieniem, znieruchomieniem duchowym, umysłowym, fizycznym i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
35. Naszego/cudzego konfrontowania(nie) się, odważenia(nie) się na to, aby je zobaczyć(nie) i uwolnić(nie) się od nich, m.in. od wszelkich naszych/cudzych wad, małości, żądzy władzy, dominacji, oporów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
36. Naszego/cudzego bycia(nie) świadomymi(nie), rozumienia(nie), zrozumienia(nie) tego, że nasz/cudzy reumatyzm jest(nie) wyrazem nadmiernych(nie) pragnień, chęci, aby wszystko(nie) usłyszeć(nie), wszystko(nie) wiedzieć(nie), wszystkim(nie) i wszystkimi(nie) kierować(nie), sterować(nie) oraz jest(nie) następstwem, skutkiem niespełnionej(nie) żądzy dominacji nad światem, nad innymi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
37. Naszego/cudzego bycia(nie) żądnymi(nie), zachłannymi(nie), chętnymi(nie) na to, aby dominować(nie), władać(nie) światem, innymi, aby kierować(nie), sterować(nie) wszystkim(nie) i wszystkimi(nie) nie posiadając(nie) do tego m.in. mocy, talentów, wiedzy, możliwości, umiejętności, warunków i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
38. Naszego/cudzego akceptowania(nie), zaakceptowania(nie) swoich/cudzych wad, żądz oraz naszego/cudzego uwolnienia(nie) się od nich oraz od przymusu, presji ich ukrywania(nie), a także od presji ukrywania(nie) swoich wysiłków i pragnień i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
39. Naszego/cudzego bycia(nie) takimi istotami, jakie co innego pokazują(nie) na zewnątrz, a co innego ukrywają(nie) w środku, we wnętrzu, co innego myślą(nie), a co innego robią(nie) oraz, takimi, jakich wnętrze nie jest(nie) zgodne(nie) z m.in. moralnymi(nie) czynami, z głoszonymi(nie) zasadami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
40. Naszego/cudzego podsycania(nie) w sobie/innych, posiadania(nie), tworzenia(nie), rozwijania(nie), odtwarzania(nie) w sobie/innych poczucia winy, oraz obwiniania(nie) siebie/innych za to, że tłumimy(nie), ukrywamy(nie) swoje/cudze wady, że co innego myślimy(nie), a co innego robimy(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
41. Naszego/cudzego łagodzenia(nie) poczucia winy za posiadane(nie), stłumione(nie), ukryte(nie) przez nas/innych wady, obciążenia m.in. za pomocą społecznego altruizmu, skłonności do nadmiernych poświeceń, oraz karania(nie) siebie/innych, pokutowania(nie), rekompensowania(nie) tego w taki sposób, a jeśli nie mamy(nie) takich możliwości, katowania(nie) siebie/innych to tworzenia(nie) sobie/innym nowych(nie) ognisk choroby, reumatyzmu, nowych(nie) złogów i blokad, powiększania(nie) starych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
42. Naszego/cudzego tłumienia(nie) w sobie prawdziwych(nie) uczuć i emocji m.in. tak, że nie jesteśmy(nie) ich świadomi(nie) oraz naszego/cudzego zacieśniania(nie) zewnętrznego zachowania do własnej/cudzej moralności(nie) i nadmiernych(nie) wymagań powodując(nie) tym samym sztywność, zesztywnienie, aż do znieruchomienia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
43. Naszego/cudzego braku umiejętności(nie), a także niechęci(nie) do tego, by wyrażać(nie) otwarcie(nie) swoje uczucia, emocje, potrzeby, a w tym z wszelkich przyczyn i powodów, a w tym m.in. ze wstydu i strachu, aby inni nie odkryli(nie) prawdy o nas/innych, a także z niewiedzy, głupoty, z lęku przed zranieniem, osądem, karą i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
44. Naszego/cudzego bycia(nie) zawziętymi(nie), pamiętliwymi(nie), opornymi(nie) na przebaczenie(nie) sobie/innym, na odpuszczenie(nie) komuś, sobie czegokolwiek i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
45. Naszego/cudzego wzbudzenia(nie) w sobie/innych, pozwolenia(nie) sobie/innym na ciepło, prawdziwą serdeczność wobec siebie/innych oraz nauczenia(nie) się, pozwolenia(nie) sobie/innym na okazywanie(nie) ciepła i prawdziwej(nie) serdeczności tak innym, jak i samym sobie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków

 


Opublikowano: 23/11/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz