Zebrała Agata Pająk.
1. Naszego/cudzego traktowania(nie) życia naszego i cudzego min. jak teatru, ze sceną, aktorami, widownią, statystami, kurtynami, budką suflera, reżyserami, rozmaitymi gadżetami, rekwizytami z istotami które są jak kukiełki-pacynki i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego traktowania(nie) życia jak teatru i w związku z tym, uczestniczenia(nie) w rozmaitych odgrywanych(nie) w teatrze życia sztukach, przedstawieniach, spektaklach, wystawianych(nie) na scenie, poza sceną oraz naszego/cudzego tworzenia(nie), występowania(nie), reżyserowania(nie) , oglądania(nie) takich sztuk , ich części, także rozmaitych inscenizacji i nie tylko oraz naszego/ cudzego bycia(nie) wszelkich płci, zakresu, rangi, wielkości, talentów reżyserami, scenarzystami, scenografami, oraz aktorami, statystami, suflerami, widzami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego traktowania (nie) życia jak teatru lalek, marionetek, kukiełek, pacynek gdzie m.in. my/inni pociągamy(nie) -pociągają-nie min. za sznureczki, kierujemy(nie) ,kierują marionetkami, pacynkami, laleczkami m.in. wg naszej/cudzej woli, wg ustalonego(nie) z góry scenariusza i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia (nie) rozmaitego rodzaju, poziomu, zakresu, rangi , płci laleczkami, kukiełkami, aktorami, pacynkami oraz takimi jak oni i nie tylko, jacy na scenie życia , a w tym m.in. w materii, w astralu i nie tylko tam, jacy odgrywają(nie) rozmaite role, własne(nie)/cudze(nie) lub narzucone(nie), na trzeźwo i przytomnie, w nietrzeźwości i nieprzytomności, lepiej(nie) lub gorzej(nie) , a w tym wg rozmaitych scenariuszy narzuconych(nie), wytworzonych(nie), przez samych siebie, przez i dla innych LDIBTZK, bóstwa, bogów, BM, mesjaszy, Boga i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania (nie) tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego akceptowania (nie), uwielbiania(nie), odrzucania, nieakceptowania naszego i cudzego min. życia jako teatru w którym na trzeźwo i przytomnie i w nietrzeźwości, nieprzytomności rozgrywają(nie) się rozmaite sztuki, skecze, ich odpowiedniki i zamienniki tworzone(nie) na trzeźwo i przytomnie i w nietrzeźwości, nieprzytomności przez nas samych dla siebie, dla innych a także tworzone(nie) na trzeźwo i przytomnie i w nietrzeźwości, nieprzytomności przez innych dla nas, dla innych oraz naszego/cudzego uczestniczenia(nie) na trzeźwo i przytomnie i w nietrzeźwości, nieprzytomności w takich grach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego bycia (nie) aktorami, statystami w teatrze życia, oraz takimi jak ci, którzy przebierają (nie) się, przywdziewają(nie) rozmaite stroje, maski, przebrania, używają (nie) rozmaite rekwizyty ,zapominając(nie) przy tym kim naprawdę(nie) jesteśmy(nie) my/inni, jacy naprawdę(nie) -są, jesteśmy(nie) my/inni, oraz jaki jest (nie) nasz/cudzy cel i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego bycia (nie) aktorami na scenie teatru życia oczekującymi(nie) na stałe(nie) podpowiedzi suflerów, a także pochodzące(nie) z budki suflera i nie tylko , oraz do bóstw, bogów, półbogów, mesjaszy, i nie tyllko oraz od Boga oraz jacy bez tych podpowiedzi nie potrafią(nie), nie mogą(nie) , nie chcą(nie) odegrać (nie) przyjętej(nie), odgrywanej(nie) roli i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) suflerami , ich odpowiednikami, zamiennikami wszelkich płci, oraz takimi jak oni, a wtym rozmaitymi ….. i naszego/cudzego podpowiadania(nie) innym, m.in. z pozycji budki suflera , m.in. aktorom i nie tylko im, treści ról, jakie odgrywają(nie), a także co należy(nie) mówić(nie), robić(nie) , jak żyć , i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego bycia (nie) widzami oglądającymi(nie) sceny teatru naszego i cudzego min. życia, działania z widowni, bez(nie) wiedzy o tym, co dzieje(nie) się za , pod sceną, za kulisami, za kurtynami i jacy są(nie) odgrodzeni (nie) od tego, co naprawdę(nie) dzieje(nie) się w teatrze i oglądają(nie) tylko to, na co jest(nie) pozwolenie(nie), na czym nie ma(nie) zasłony, a w dodatku za odpowiednią(nie) opłatą i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. „Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.
Opublikowano: 13/03/2016
Autor: s_majda
Komentarze