artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
DNA, RNA fizyczne i energetyczne 12 par. Intencje do przemodlenia

Autorka Dorota Wilk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, że m.in. nasze/cudze ludzkie fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA jest/nie biologicznym internetem, pod wieloma względami lepszym od sztucznego oraz naszego pojmowania/nie, akceptowania/nie takiej info i wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków .
Naszego/cudzego powodowania/nie, promowania/nie, akceptowania/nie…
Naszego bycia/nie ofiarami/sprawcami…
2. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, że m.in. nasze/cudze ludzkie fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA ma związek i wpływ na sprawność jasnowidzenia, intuicji, rozpoznawania nagłych i zdalnych wyleczeń, samoleczenia, sugestię, aurę, wpływanie umysłu na pogodę itd. i wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków .
3. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, że m.in. że naukowe medyczne wyjasnianie o ogromnych możliwościach fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA, w której fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA jest przeprogramowywany słowami i częstotliwościami, bez jakiegokolwiek wycinania genów czy ich zamiany i wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, …, manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków .
4. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, m.in. , że tylko 10% fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA jest używane do budowy protein, to właśnie tą częścią zajmuje się zachodnia nauka, to właśnie te geny są poddawane badaniom i kategoryzacji i nie tylko oraz wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
5. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, m.in. że nasze/cudze pozostałe 90% fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA uznawane za śmieci zawierają informacje i jest odpowiedzialne za budowę naszych ciał, ale także jest bankiem danych i służy do komunikacji i nie tylko oraz wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, … manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków .
6. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, nauki/nie, m.in., że pozostałe te "bezużyteczne" 90% kodu genetycznego kieruje się tymi samymi regułami co wszystkie ludzkie języki i nie tylko oraz wpływu na naszą Duszę/nasze ciało …manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków .
7. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in. że fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA stosuje podstawową gramatykę i ma taki zespół zasad jak nasze języki, które nie pojawiły się spontanicznie, a są odzwierciedleniem fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA i nie tylko oraz wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
8. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in., że fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA to wibracyjne, żywe chromosomy i funkcjonują jak solitoniczne / holograficzne komputery posługując się endogenicznym promieniowaniem laserowym i nie tylko oraz wpływu na naszą Duszę/nasze ciało duchowe, emocjonalne, eteryczne, …., manifestujące się(nie) z wyższego duchowego wymiaru, z kontaktu z Bogiem, wszelkimi istotami duchowymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
9. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in. że chromosomy w fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA potrafią wmodulować pewne zespoły częstotliwości w promieniowanie lasera i przez to wpłynąć na częstotliwość fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA, a więc na samą informację genetyczną i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
10. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in. że podstawowa struktura zasadowych par fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA oraz języka są takie same, a odszyfrowywanie fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA jest niepotrzebne i wszelkich wpływów na nas/innych i naszą Duszę, Istotę, na naszą /cudzą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
11. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in. że żywe fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA w tkance, nie in vitro, zawsze reaguje na promieniowanie laserowe, a nawet pewne częstotliwości radiowe, modulowane słowami (badania rosyjskie) i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
12. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, że m.in. wyjaśniono w sposób naukowy dlaczego sugestia, trening samoczynny, itp., mają taki silny wpływ na nasze ciała, a reakcja fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA na nasz język jest całkowicie naturalna i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
13. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie, nauki/nie, m.in. posiadania/nie urządzeń, które wpływają na nasz/cudzy metabolizm za pomocą odpowiednio zmodulowanych częstotliwości radiowych i laserów, co pozwoli naprawić defekty genetyczne i nie tylko oraz wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
14. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. za pomocą metod naukowych można naprawić chromosomy uszkodzone promieniami rentgenowskimi, udało im się nawet nagrać zespoły częstotliwości odpowiedniego fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA i wysłać do innego, co spowodowało przeprogramowanie komórek w inny genom i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków. ..
15. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że dzięki transmisji wzorów częstotliwości została przekazana cała informacja, bez jakiegokolwiek cięcia i wstawiania pojedynczych genów i bez skutków ubocznych (m.in. embriony żaby stały się embrionami salamandry) i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
16. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że nasze ciało można przeprogramować językiem, słowami i myślami, udowodniono to i wyjaśniono w sposób naukowy, potrzeba właściwej częstotliwości i wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
17. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że by osiągnąć świadomą komunikację z fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA, potrzebna jest praca nad sobą, aby do tego dojrzeć, bez ograniczeń i działać zawsze – poprzez użycie właściwych częstotliwości dla dobra naszego/cudzego, dobra wszechświata, innych wymiarów i nie tylko, wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
18. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. im bardziej mamy my /inni rozwinięty stan naszej świadomości, tym mniejsza potrzeba użycia urządzenia, oraz naszego/cudzego uzyskiwania potrzebnych rezultatów, a nauka na zawsze przestanie(nie) drwić sobie z tego typu działań, potwierdzając ich/nasze pozytywne rezultaty dla dobra naszego/cudzego, dobra wszechświata, innych wymiarów i nie tylko, wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
19. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że nasze fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA może powodować zaburzenia w próżni, przez co powstają zmagnetyzowane tunele czasoprzestrzenne (wormholes) jako mikroskopijne odpowiedniki tzw. mostów Einsteina-Rosena, które powstają w okolicach czarnych dziur i nie tylko, oraz naszego działania i wpływu dla dobra(?) naszego/cudzego, dobra(?) wszechświata, innych wymiarów i nie tylko, wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
20. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że tunele czasoprzestrzenne łączą(nie) całkowicie różne obszary Wszechświata, przez co informacja może być przekazywana poza czasem i przestrzenią, oraz ściągania tych informacji przez fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA i przekazywania do naszej/cudzej świadomości, naszego proszenia Boga o ochronę i takie skutki jakie Bóg by chciał oraz działania i wpływu dla dobra(?) naszego/cudzego, dobra(?) wszechświata, innych wymiarów i nie tylko, wszelkich wpływów na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
21. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że sposób hiper komunikacji jest najbardziej/nie efektywny w stanie relaksu, a w stresie, w zmartwieniach czy też w stanie hiperaktywności, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków we wszelkich wymiarach naszej egzystencji.
22. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, że nasz/cudzy intelekt przeciwdziała tej hiper komunikacji i powoduje, że informacja jest(nie) całkowicie zaburzona i bezużyteczna i nie tylko, oraz wszelkich wpływów/braku informacji na nas, naszą Duszę, Istotę, na naszą świadomość, wpływu/nie dla dobra naszego/cudzego, dla dobra wszechświata, innych wymiarów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
23. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. naszego posiadania/nie biologicznej plazmy zwaną "body polis" oraz naszego dostępu do extra-plazmy, dodatkowej energii ze swojej biologii, jako pole elektryczne plazmy oraz wpływu/nie pola elektrycznego dla dobra naszego/cudzego, dla dobra wszechświata, innych wymiarów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
(Na przykład w pszczelim ulu..- to plazma daje się projektować i ul pszczeli może się rozwijać)
24. 21. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. naszego posiadania/nie koherentnej, spójnej aury, niosącej harmonię i przyciągającą do siebie, emanująca radością i harmonią na nas/innych ludzi i nie tylko oraz
25. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, wiary/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. że body polis", czyli pochodzącej z błogości, projekcyjnej energii (plazmy) jest celem naszego/cudzego istnienia błogości i ekstazy i nie tylko oraz wpływu/nie błogości dla dobra naszego/cudzego, dla dobra wszechświata i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
26. Naszego posiadania, promowania, zdobywania m.in. naszej, cudzej wiedzy/nie, rozumienia/nie, rozważań/nie, odkrywania/nie nauki/nie, m.in. potencjalnych możliwości naszego/cudzego fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA, które są programowane przez nasze myśli i uczucia, przez innych ludzi i ich dusze, nawet Boga oraz tego świadomość istnienia głębszego wymiaru łącznie z nieśmiertelnością i nie tylko oraz wpływu/nie dobrej Informacji dla dobra naszego/cudzego, dla dobra wszechświata i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
27. Naszego we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, poza czasem, a także w naszej istocie bycia/nie bycia istotami jakie m.in. doświadczają/nie, mają/nie fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA oraz posiadają informacje i je utrzymują, przekazują, oraz wyposażenia nas/innych przez Boga w fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA i nie tylko oraz wpływu/nie każdej dobrej/nie Informacji dla dobra naszego/cudzego, dla dobra wszechświata i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
28. Naszego dążenia/nie do takich/dobrych/złych doświadczeń, oraz naszego unikania ich/nie, posiadania/nie fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA i wszelkich informacji z wszelkich poziomów, wymiarów także od Boga, oraz ludzi, dusz i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków, we wszystkich czasach, pół czasach i poza czasem, na każdy możliwy sposób znany Tobie Boże.
źródło: http://www.monitor-polski.pl/na-poczatku-bylo-slowo-fizyczne DNA, RNA, oraz energetyczne 12 par DNA, RNA-moze-zostac-przeprogramowany-slowami-i-czestotliwosciami/

Dodano : 12-10-2016 Przez: s_majda Przeczytano: 326 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.