Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Pierścienie, sygnety – intencje do przemodlenia

Autorka Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/cudzego noszenia, zakładania, produkowania, otrzymywania, dawania, sprzedawania, kupowania, posiadania, promowania wszelkiego rodzaju pierścieni, sygnetów, obrączek, jako rodzaju biżuterii, w kształcie obręczy, nakładanych na palec ręki, a wykonanych najczęściej z metalu szlachetnego, złota, srebra, ale też z brązu, z żelaza, z tombaku, gliny, kości słoniowej i nie tylko oraz posiadających lub nieposiadających tzw. oczka, czyli oszlifowany kamień szlachetny, zwykłe szkiełka i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego wierzenia, bycia przekonanymi, że wszelkiego rodzaju pierścienie, ich odpowiedniki i zamienniki, jakie ze względu na kształt nie posiadają punktu początkowego ani końca, są symbolami wieczności, i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego przypisywania wszelkiego rodzaju pierścieniom, ich odpowiednikom, zamiennikom cech magicznych a także zdolność przeciwdziałania złym mocom i czarom, lub odwrotnie, oddziaływania podczas wykonywania zaklęć czy rzucania klątw, wzmacniania takich działań i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego noszenia, posiadania, zakładania, produkowania, tworzenia, promowania rozmaitych pierścieni, ich odpowiedników, zamienników, jako wszelkiego rodzaju amulety, talizmany do ochrony przed urokami, złem, złym okiem, ranami, atakami, chorobami, klątwami, dżinami i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego bycia przekonanymi, wierzenia, promowania rozmaitych przesądów, a w tym m.in., że utrata lub pęknięcie pierścienia, jego odpowiednika, zamiennika oznacza nieszczęście i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego wierzenia, bycia przekonanymi, promowania tego, że pierścień symbolizuje, zawiera w sobie symbolikę związku, wierności i przynależności do wspólnoty, społeczności, grupy, rodu i nie tylko, oraz posiadania, noszenia takich pierścieni, zakładania sobie i innym, a w tym m.in. szlacheckich pierścieni rodowych i nie tylko takich oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że pierścienie, ich odpowiedniki, zamienniki są, bywają oznaką wyróżnienia, urzędu czy też godności, oraz posiadania ich, noszenia z takich względów, powodów, oraz rozpoznawania wyróżnień, urzędów, godności, statusu, przynależności do grup, stanów po pierścieniach u innych, a także szczycenia się pierścieniami przed innymi, oraz posiadania m.in. pierścieni władców, królów, rzymskich senatorów, rycerzy, mistrzów i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego posiadania, noszenia, tworzenia, otrzymywania, dawania, promowania rozmaitych pierścieni, ich odpowiedników, zamienników odpowiednio grawerowanych i przeznaczonych do używania w charakterze pieczęci zastępujących podpis, a w tym m.in. sygnetów, jako małą, ujętą w pierścieniową oprawę pieczęć osobistą i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego posiadania, wytwarzania, tworzenia, otrzymywania, nabywania, dawania, noszenia tzw. pierścieni Rybaka, złotych sygnetów, jakie są oznaką godności papieża, jako następcy Piotra Apostoła oraz, jakie są osobistą pieczęcią papieża, i na których znajduje się oprócz wizerunku Piotra zarzucającego sieć, imię papieża, a także pierścieni biskupa, jakie stanowią znak więzi między biskupem a kierowanym przez niego kościołem lokalnym i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego traktowania pierścieni, ich odpowiedników, zamienników, jako bardzo ważne i wartościowe, cenne oraz pilnego ich strzeżenia, dziedziczenia i przekazywania z pokolenia na pokolenie i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju sygnetów, czyli ozdobnych pierścieni, przeznaczonych głównie dla mężczyzn i służących, wykorzystywanych, jako pieczęć do laku, jakie na oczku posiadają wygrawerowany wizerunek herbu lub monogram a także używania sygnetów, jako elementu męskiej biżuterii i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju pierścieni, sygnetów, jako osobistych pierścieni m.in. do uwierzytelniania listów m.in. wg rzymskich zwyczajów, a także do zamykania korespondencji osobistej, pieczętowania butelek, skrzyń, kasetek i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju pierścieni, sygnetów, ich odpowiedników, zamienników, jako wszelkiego rodzaju możnowładcy, lub szlachta i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju sygnetów, m.in. na palcu serdecznym lewej dłoni, jako polscy szlachcice, natomiast wg angielskiego zwyczaju, noszenie ich na małym palcu i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
15. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju sygnetów z symbolami ukończonych prestiżowych szkół, uczelni lub jednostek wojskowych, w których służyliśmy, a w tym m.in., jako Amerykanie i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju sygnetów, których funkcją i wyróżnikiem jest ich funkcja, jako pieczęci, a także zwykłych pierścieni bez wygrawerowanego znaku właściciela, jakie nazywa się sygnetami ślepymi, lub pogardliwie ślizgawkami i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju obrączek ślubnych, pierścieni, zwykle bez oczka, grawerowanych lub niegrawerowanych, wykonanych najczęściej ze stopu złota i nie tylko, jako wszelkiego rodzaju zakonnice, na znak przynależności do Jezusa Chrystusa, jako symbol i rękojmia zaślubin poświęconej Bogu duszy z Chrystusem i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków.
18. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, dawania sobie/innym, otrzymywania, promowania rozmaitego rodzaju pierścionków zaręczynowych, jakie podczas zaręczyn mężczyzna ofiaruje kobiecie, a w tym zdobionych rozmaitymi kamieniami szlachetnymi, a w tym białymi, m.in. diamentami, półszlachetnymi lub syntetycznymi, sztucznymi, m.in. cyrkoniami i nie tylko oraz noszenia go, także zakładania innym na m.in. palec serdeczny prawej lub lewej ręki, a których noszenie oznacza zgodę kobiety na oświadczyny, czyli zapowiada ślub właścicielki pierścionka z jego ofiarodawcą i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania sobie, innym, ofiarowania, otrzymywania pierścieni Claddagh, przedstawiających m.in. dwie dłonie trzymające serce w koronie, jakie noszone są, jako symbol przyjaźni lub też małżeństwa, a mogą też pełnić rolę obrączki ślubnej, pierścionka zaręczynowego bądź podarunku dla matki upamiętniającego fakt narodzin dziecka, a także wręczanego przy innych okazjach i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania pierścienia Claddagh, przedstawiającego dwie dłonie, trzymające serce w koronie, gdzie serce symbolizuje miłość, dłonie przyjaźń a korona wierność i uczciwość i noszenia go m.in. na prawej dłoni, m.in. z sercem skierowanym na zewnątrz dłoni, jako singiel, a z sercem skierowanym do wewnątrz dłoni, jako osoba w związku, a także, noszenia pierścienia na lewej dłoni, przy czym z sercem skierowanym na, zewnątrz, jako osoba zaręczona, a do, wewnątrz, jako osoba w związku małżeńskim i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania rozmaitego rodzaju pierścieni, w przekonaniu i wierząc, że ich noszenie, posiadanie zapewnia właścicielowi młodość, bogactwo, a także jest oznaką mądrości i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego bycia przekonanymi, wierzenia, promowania, że król Salomon zawdzięczał swoją niebywałą mądrość pierścieniowi- sygnetowi, za pomocą, którego zamknął i zapieczętował wszystkie demony, a potem uczynił je swoimi niewolnikami i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego bycia przekonanymi, wierzenia, promowania, a w tym m.in. w Grecji i nie tylko tam, że pierścień, a zwłaszcza sygnet jest oznaką wolnego obywatela, natomiast w Rzymie noszenie złotego pierścienia jest/było przywilejem legatów, także senatorów i rozmaitych dygnitarzy państwowych, oraz wszystkich ludzi wolnych i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, używania, promowania rozmaitych pierścieni do przechowywania trucizny, a w tym w celu popełnienia samobójstwa w krytycznych sytuacjach, m.in., aby uniknąć tortur, zagrożenia, m.in. podobnie jak wg przekazów uczynili to Demostenes, czy Hannibal i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego posiadania, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania wszelkiego rodzaju pierścieni, ich odpowiedników, zamienników m.in. na serdeczny palec lewej dłoni, wierzenia, że palec ten jest połączony żyłą albo nerwem z sercem i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania rozmaitych pierścieni, jako znaku posiadanych, otrzymanych pełnomocnictw, a w tym od faraonów, królów, od Boga, bogów, bóstw, bogiń, mistrzów, grup i nie tylko oraz noszenia ich, posiadania, zakładania na prawą dłoń i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
27. Naszego/cudzego stosowania wszelkiego rodzaju pierścieni, sygnetów, jako pieczęci zabezpieczającej to, co ma pozostać ścisłą tajemnicą i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
28. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania rozmaitych pierścieni, jako oznaki wolności, w przeciwieństwie do niewolnika, a także noszenia pierścieni dla oznaczenia bogacza, bogatego, w przeciwieństwie do biedaka i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
29. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni, sygnetów prostych, niezdobionych, jak i jako symbolu wieczności, z powodu jego kolistej formy, niemającej początku ani końca, a także bycia przekonanymi, że sygnety otrzymują znaczenie od charakteru, który odciskają i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
30. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni na kciuku, oraz wierzenia, że oznacza to otwartość na modę i nowinki modowe, ale także jest symbolem stanu „zamążpójścia” osób homoseksualnych, podobnie jak pierścionek na środkowym palcu prawej ręki, oraz, wierzenia, że pierścionek na kciuku jest odpowiednikiem dbania o witalność i siłę, u kobiet oznacza wysoki temperament, może być też czymś w rodzaju talizmanu i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
31. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni na palcu wskazującym prawej ręki na znak statusu, m.in. dla podkreślenia ważności osoby, która go nosi, bądź za taką chce uchodzić, a także noszenia tak ślubnych obrączek, jako Żydzi, bądź też, jako biskupi, na znak statusu, i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
32. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni na środkowym palcu, który jest dobrym miejscem na umieszczenie na nim dużego, widocznego pierścienia m.in., aby się pokazać, dodać pewności siebie, a nawet rozróżniać dobro od zła i znajdować balans w życiu natomiast na środkowym palcu lewej ręki, który jest kluczem do ręki, może to symbolizować władzę i odpowiedzialność i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
33. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni na palcu serdecznym, jako pierścionków zaręczynowych, na lewej lub prawej ręce, przy czym prawa ręka wg symboliki jest do dawania, a lewa do brania, i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
34. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni na małym palcu, co może być, jest powiązane ze środowiskiem, światkiem przestępczym, a także, jest symbolem przynależności do określonego klanu lub grupy, może być również symbolem otwartości seksualnej, albo odniesionego sukcesu i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
35. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania, promowania pierścieni Atlantów, jakie są, mogą być m.in. antenami kosmicznych energii, a w tym noszenia ich do ochrony, a także w każdym innym celu i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
Obrączka ślubna
36. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju obrączek ślubnych, pierścieni, zwykle bez oczka, grawerowanych lub niegrawerowanych, wykonanych najczęściej ze stopu złota i nie tylko, a jakie zakładane są w dniu ślubu wzajemnie przez małżonków, przeważnie na palec serdeczny prawej lub lewej dłoni, w zależności kraju zamieszkania i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
37. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania, otrzymywania, dawania obrączek ślubnych, jako rękojmi, gwarancji wierności, miłości wzajemnej i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
38. Naszego/cudzego posiadania, tworzenia, noszenia, zakładania rozmaitego rodzaju obrączek ślubnych, pierścieni, sygnetów, zwykle bez oczka, grawerowanych lub niegrawerowanych, wykonanych najczęściej ze stopu złota i nie tylko, jako i jak numerariusze i przyłączeni, czyli świeccy członkowie Opus Dei, żyjący w celibacie, po złożeniu zobowiązania na całe życie i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków


Dodano : 11-02-2017 Przez: s_majda Przeczytano: 585 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.