Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Om Mani Padme Hum-Intencje.

 W art. ,,Om Mani Padme Hum. Konteksty, wibracje, źródło”Link omawiam podstawową wiedzę na temat tej mantry.Uważna jest ona za wyjątkowo szkodliwą z uwagi na przywoływanie węży astralnych, a więc CHOROBY RAKA ale nie na tu i teraz. Na kolejne inkarnacje duszy. Jest dopiero nawoływaniem ich, jakby kokietowaniem.  
 Osoba która to mantruje, dopiero w podeszłym wieku może mieć chorobę raka. Z pewnością będzie go miała kolejna inkarnacja jego Duszy.
 Intencje spisane przez Gosię Kratę, dobrze jest oddać Bogu do kasacji w schemacie jednozdaniowym.


 
 1.Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby odczuwania/nie w naszym ciele i naszych energiach wibracji mantry podczas jej inwokowania, słuchania, mantrowania a w tym uczucia wypełnienia się pustką w umyśle, próżnia doskonałą, kosmicznym absolutem, pustki życiowej oraz naszego i cudzego doświadczania przez to min. chaosu i pomieszania, cierpień, niekończącego się zamętu życiowego w kolejnych wcieleniach duszy
 2. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby bycia/nie mnichem, pustelnikiem, zakonnikiem, ojcem, bratem i odpowiednio siostrą, matką w zakonie m.in buddyjskim, chrześcijańskim i nie tylko a także osobami świeckimi, składającymi/nie śluby m.in czystości, życia w celibacie, ubóstwie, posłuszeństwie, w biedzie, chorobach, w cierpieniach  m.in z powodu odczuwanego/nie naszego powołania, chęci/nie przejawiania się jako osoba duchowna, uduchowiona, oświecająca się/nie, oświecona/nie m.in poszukując/nie sensu życia, sensu istnienia, Boga i wszelakich bóstw, gnomów, boskich matek, i nie tylko ich oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
 3. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby m.in jako mnisi, kapłani i nie tylko on m.in dla zabawy/nie, z ciekawości/nie, dla zabicia czasu/nie, dla rozwoju duchowego/nie, dla upadku Duszy, dla naszej i cudzej ochrony/nie przed wszelkimi istotami, Duszami i nie tylko, w celu uzdrawiania siebie i innych/nie,mantrowania, inwokowania, promowania, zwalczania mantry Om Mani Padme Hum, a także wszystkich innych mantr m.in buddyjskich, atlantyckich , hinduskich, japońskich,atlantyckich i nie tylko o których Ty wiesz Boże, m.in za pomocą i odpowiednio bez pomocy słów, myśli, umysłu, bóstw, dusz, buddyjskiego sznurka modlitewnego-Mali, modlitewnego młynka i nie tylko m.in w celu Oświecenia , odpowiednio w celu ściągnięcia/nie choroby raka i innych chorób nieszczęść, cierpień na kolejne wcielenia mojej duszy oraz naszego doświadczanie/nie tego skutków
 
 4. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby interesowania się/nie, promowania/nie, wymyślania/nie, kodowania, ukrywania, zwalczania wszelkich mantr m.in Om mani padme hum i innych m.in nie tylko dobrych [-nie] i szkodzących [-nie] buddyjskich, atlantyckich , hinduskich i nie tylko o których Ty wiesz Boże, m.in z powodu chęci/nie naszego i cudzego rozwoju duchowego oraz chęci/nie, potrzeb i odpowiednio bez potrzeby naszego/cudzego oświecenia, zbawienia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 5. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby posiadania/nie, trzymania/nie przy nas m.in patronów, bóstw naszych mantr w tym m.in patrona, strażnika mantr a w tym mantry Om mani padme hum min. Awalokiteśwary-Lokesia, Amitaby oraz innych patronów naszych/cudzych mantr o których Ty wiesz Boże oraz naszego doświadczania/nie doświadczania tego skutków
 
 6. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby pilnowania/nie, przekazywania, naszego mantrowania/nie wszelakich mantr m.in Om Mani Padme Hum oraz wszystkich innych o których Ty wiesz Boże,  przez wszelkich ludzi, Dusze, istoty, a w tym przez istotę Awalokiteśwary-Lokesia oraz naszego pilnowania/nie przez nas samych m.in w zakonach buddyjskich, atlantyckich  i nie tylko wszystkich innych ludzi, Dusz, istot aby nasi bliźni [-nie] właściwie [-nie], należycie  [-nie]mantrowali wszelkie mantry oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 7. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby bycia odwiedzanym/nie m.in przez istotę Awalokiteśwary-Lokesia, Amitaby i wszystkich innych patronów, strażników naszych/cudzych mantr, o których Ty wiesz Boże i nie tylko przez nich, m.in podczas naszego mantrowania/nie mantry Om Mani Padme Hum i nie tylko jej m.in po to aby wspomóc/nie wspomóc naszą praktykę, być/nie być błogosławionym m.in przez istotę Lokesia i nie tylko, który ma nam pokazać nam/nie nad czym jeszcze pracować aby się oświecić [-nie], upaść duchowo [-nie], oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 8. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby zapraszania/nie, przywoływania/nie a w tym świadomie i nie świadomie wszelkich bóstw, protonów, strażników naszych i cudzych mantr w tym istotę Awalokiteśwary-Lokesia  Amitaby oraz naszego goszczenia/nie, doświadczania/nie ich obecności, ich mocy, usługiwania nie tylko im  m.in podczas naszego mantrowania, inwokowania wszelkich mantr o których Ty wiesz Boże oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
 
 9. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby wierzenia/nie, przekonania/nie, że mantra OM, Om Mani Padme Hum i wszystkie inne, o których Ty wiesz Boże pomaga/nie rozwijać nasze i cudze współczucie, hojność, postawę etyczną, tolerancję, cierpliwość, wytrwałość, skupienie, wewnętrzną mądrość, ściąga i odpowiednio nie ściąga do nas min. samo zdrowie, radość istnienia, oświecenia ale także i chorobę raka na przyszłe nasze lata życia, na kolejne wcielenia mojej duszy oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 10. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby wierzenia/nie, przekonania/nie, że mantra Om, Om Mani Padme Hum oraz wszystkie inne o których Ty wiesz Boże, transformuje/nie, zmienia negatywne i odpowiednio pozytywne postawy, uczucia nasze i cudze, w tym dumę, pogoń za błogostanem i przyjemnościami, zazdrość i żądzę rozrywki, namiętność i pożądanie, głupotę i uprzedzenie do innych istot, emocje związane z biedą i nadmiarem posiadania, agresję i nienawiść, a także ściąga/nie raka na przyszłe nasze lata życia, na kolejne wcielenia mojej duszy  oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 11. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby przekonania/nie, wierzenia/nie oraz promowania tych przekonań/nie, że jakiekolwiek mantry a w tym mantra ,Om, Om Mani Padme Hum działają/nie dla najwyższego dobra naszego i innych pomagają/nie w opanowaniu naszego/cudzego umysłu, zaktywizowaniu/nie określonej energii, oczyszczają[-nie],, ze zbrukań, uzdrawiają i harmonizują z boskim światłem i nie tylko, wspierają [-nie],w uspokojeniu, wyciszeniu, we wzmocnieniu osłabieniu kontaktu z Bogiem, bóstwami, oczyszczeniu[-nie], blokowaniu naszych i cudzych min serc i umysłu ze splamień oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
 
 12 Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby odczuwania/nie w naszym ciele i naszych energiach wibracji mantry podczas jej inwokowania, słuchania, mantrowania a w tym uczucia wyciszenia, harmonii czakr, ciał aurycznych,, ciała fizycznego i umysłu,  uczucia ciepła, szczęścia, wypełnienia pustki, przepływającej w ciele energii, podnoszenia wibracji, odczuwania mantry w miejscu właściwym [-nie], korelującym  [-nie]w tym w czakrze korony, w samym sercu i nie tylko tam oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
 
 13. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby wstydzenia się/nie, czerwienienia się/nie m.in na policzkach, twarzy, szyi, na łonie, na tyłku jak pawiany i nie tylko tam. m.in po to aby  przyjąć m.in. kolor Amitaby, m.in dlatego, że wewnętrzna zdolność wstydu bazuje min. na najszlachetniejszych poczuciach wartości i odpowiedzialności i nie tylko oraz naszego dośw. tego skutków
 
 14. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby posiadania/nie, używania/nie  m.in przedmiotów, ubrań, akcesoriów, dodatków, artykułów, gadżetów astralnych, magii z wypisanymi/nie, wygrawerowanymi/nie, namalowanymi/nie treściami wszelkich mantr a w tym buddyjskich, atlantyckich , hinduskich, japońskich i nie tylko i w związku z tym naszego świadomego i odpowiednio nieświadomego podtrzymywania/nie, wzbudzania/nie, energetyzowania/nie siebie i innych tymi mantrami, ich wibracjami, działaniem/nie i naszego doświadczania/nie tego skutków
 
 15. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby promowania/nie, podtrzymywania/nie wiary w moc dźwięku, wibracje dźwięku, w świętą geometrię, w pustkę umysłową jako pierwotnej istoty wszechświata, siły wszechświata, jedności, spójności, współbrzmienia i integracji ze wszechświatem jaki tworzy sylaba Om, która m.in decyduje/nie o egzystencji całego świata oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
 
 16. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby przygotowywania/nie, szykowania/nie, adaptowania/nie „pola” czyli naszego umysłu m.in poprzez mantrowanie, poprzez wypełnienie się min. pustką, zamiast miłością i boskimi energiami i nie tylko na przyjęcie wielkich mocy, na które czekamy/nie, jesteśmy gotowi/nie oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
 17. Naszego we wszystkich płciach, z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby wkraczania na drogę/nie, uciekania/nie, przywiązania/nie, tęsknoty/nie do buddyzmu, hinduizmu i nie tylko m.in zostawiając/nie rodzinę, bliskich, dzieci, rodziców i nie tylko, m.in aby zmienić/nie m.in. swoje[-nie] cudze [-nie]życie na lepsze[-nie] i odpowiednio na gorsze[-nie], m.in z powodu naszego przebudzenia/nie, i dążenia [-nie]aby osiągnąć [-nie] min. ostateczne oświecenie, największy upadek duchowy z powodu chęci/nie odkupienia/nie, powiększenia [-nie] min.naszych i cudzych win, z powodu naszych  i cudzych grzechów, z powodu naszego m.in. tworzenia doświadczanie/nie nieszczęścia, bólu cierpienia, nieszczęść w naszym życiu  i odpowiednio z powodu bycia szczęśliwym i świadomym swojej duchowości i nie tylko oraz naszego doświadczania, niedoświadczania tego skutków
 Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
 Art 800 intencji do oczyszczenia Link
 ,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
 ,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
 Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś  słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
 np. — bycia bałwochwalcami
 dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
 –bycia bałwochwalcami, –nie bycia bałwochwalcami
 Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
 Inny przykład:
 Dusza kobiety jaka stoi w zwiewnych kusych szatach, z kwiatami we włosach. Ma znamię motyla nocy na ramieniu i zaprzecza bycia prostytutką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia prostytutkąpozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
 Bycie prostytutką, –nie bycia prostytutką
 -Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą a nie prostytucją.[-Mówi lub myśli o sobie dusza].
 


Opublikowano: 20/07/2015
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz