Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Obchodzenie świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. – intencje

Autorzy- M.K., D.K. S.Z. M.K.
Skróty:
BDZ-Bóg dający nam życie
ldibt kz- Ludzie, dusze, istoty, byty, zwierzęta, rośliny, kosmici
1. naszego sobie i bliźnim min. tworzenia, doświadczania, nieprzytomności, nawalenia, transowości, przytomności, oprzytomnienia i ochrony dla nas od BDZ w czasie rozmaitych świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. świeckich i religijnych oraz naszego upijania się, nieprzytomności, narkotyzowania, obżarstwa ponad miarę, by nie widzieć rozmaite kłamstwa, obłudy, śmieszności, herezje, bałwochwalstwa nasze i innych oraz naszego min. izolowania się, zaszywania się, zamykania się samym/nie/ od innych a nawet od BDZ, by przetrwać, przeżyć jakoś święta, a nawet dzień powszedni oraz naszego uczestniczenia, współuczestniczenia w tych świętach z rozmaitych powodów i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
2. naszego sobie i bliźnim min. budowania, tworzenia, doświadczania min. wiary/nie w m.in. Św. Mikołaja, Dziadka Mroza, Gwiazdora, Gwiazdkę i ich odpowiedniki oraz rozmaitych mesjaszy, synów i córki boże, boskie matki, a także oddawanie odprawianie na ich cześć rozmaitych obrzędów i zwyczajów min. bałwochwalczych, poświęcania im uwagi i nie tylko oraz obawiania/nie, lękania się/nie ich, że wejdą mimo zamkniętych drzwi i mimo braku zaproszenia, oraz sympatyzowania z nimi, zapraszania ich, wzorowania się na nich, podążania za nimi, naśladowania ich, przebierania się za nich, oczekiwani na ich wizytę, narodziny, zachłanności na ich dary, prezenty oraz przekonania, jakoby wszystko widzą/nie i śledzą/nie nasze i cudze poczynania i są niczym Bóg, który obdarowuje bądź nie i nagradza/nie za dobre zachowanie i odpowiednia za złe zachowanie karze np. rózgą, batami oraz na wszelkie inne możliwe sposoby a także naszego tworzenia/nie powoływania/nie takich postaci i ich odpowiedników a w tym naszego bycia/nie takimi i podobnymi postaciami i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
3. naszego i cudzego gromadzenia dla siebie i dla innych min. rozmaitych zapasów, nadmiaru min. rozmaitego jedzenia/picia, na co dzień i od święta, przy dostatnim życiu i nawet pomimo braku /nie/środków finansowych, i naszego przekonania, że trzeba żyć wedle zasady „zastaw się a postaw się” i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
4. naszego przeżywania /nie/ obojętnie, oraz głębokiego, lub płytkiego rozmaitych świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji i ich obrzędów, a także wdrażania i upodabnianie się do cierpień serwowanych przez rozmaite sekty, religie, bóstwa, kapłanów i nie tylko oraz wkręcania, inicjowania min. nas i innych przez innych m.in. w obchodzenie świąt, wykonywanie obrzędów, uroczystości w przygotowanie uczt świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. świątecznych, w sprzątanie, szykowanie prezentów, w szykowanie min.rozmaitych ofiar min z ludzi i zwierząt min. na cześć bóstw, mesjaszy, boskich matek, bogów, Boga i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
5. Naszego poczucia winy, szału m.in. zakupów i gromadzenia rozmai jedzenia i picia, wszelkich rzeczy, poczucia wyjątkowości świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. wydarzeń ich upamiętniających jak min. zło, dobro, grzeszność, niegodziwość, nieczystość, grzechy pierworodne, zbawienie nas i innych a nawet całego świata i nie tylko przez rozmaitych mesjaszy, boskie matki, bogów, bóstwa, kosmitów, inicjacje
6. Naszego przebywania/nie/, pielgrzymowania, modlenia się z okazji min. rozmaitych świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. w/do świątyniach, kaplicach, w domach, sanktuariach, miejscach kultu, świętych miejscach, cudów, w/do miejscach mocy, energii, uświęconych, poświęconych, w domach boga, bóstw, półbogów, asurów, guru, boskich matek, wiedźm, mesjaszy, domu bożym oraz ziemi świętej i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
7. naszego przekonania, że dając (nie) innym i nam samym a nawet Bogu dary, prezenty, hołdy, życzenia, oddajemy w ten sposób szacunek, cześć i wdzięczność dla Boga za danie ludzkości m.in. mesjaszy, boskich matek, wiedźm, synów i córek bożych, bóstw, cudów a nawet naszej chęci i przekonania, że czyniąc to, naśladujemy samego Boga w jego boskości i nie tylko
8. naszego m.in. dekorowania domów, ulic, siebie samego w czasie świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. w naszym /cudzym otoczeniu, dorównywania innym/obcym, konkurowania i prześcigania się w trendach i nie tylko dotyczących sposobu obchodzenia świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. oraz naszego przekonania, że to wypada i nie wypada robić w czasie rozmaitych świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
9. naszej wiary we wszelkie m.in. przesądy, zabobony związanie/nie z wszelkimi świętami religijnymi/nie i świeckimi, narodzinami, życiem, śmiercią wszelkiej rangi znaczenia, wielkości, poziomu, płci m.in. mesjaszy, synów bożych, boskich córek, boskich matek, bóstw, bogiń, półbogów i nie tylko, a w tym Jezusa, Buddy, Kriszny jak m.in. święcenie jajek i wszelkich produktów spożywczych, ubieranie choinki, ozdabianie domów i drzew, polewanie się wodą, święcenie wszelkich ziół, wianków, kwiatów, przygotowywanie określonej ilości posiłków, oczekiwanie na wszelkie pierwsze/nie i ostatnie gwiazdy na niebie, zostawianie pustego miejsca przy stole etc i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
10. naszego obchodzenie/nie wszelkich m.in. postów, wyrzeczeń, adwentów, pokut, umartwień i nie tylko m.in. z powodu i w oczekiwaniu na ważne religijne/nie wydarzenia oraz naszej wiary, że jaka wigilia Bożego Narodzenia, taki będzie cały następny rok oraz naszej wiary, że 12 kolejnych dni od wigilii, odpowiada przejawieniom i wydarzeniom kolejnych miesięcy następnego roku, a także naszej wiary i oczekiwania, że w wigilie zwierzęta przemówią ludzkim głosem i nie tylko to oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
11. naszej wiary w rozmaitych mesjaszy, boskie matki, wiedzmy oraz modlenie się do nich oraz do rozmaitych ldibt kz, składanie ofiar dla nich i intencji i próśb min. do Boga za ich pośrednictwem oraz naszej wiary, że potrafią lepiej /skuteczniej niż my sami/inni rozmawiać z Bogiem, wyprosić łaski, zbawienie, wybaczenie i miłość Boga oraz mają ku temu więcej umiejętności, okazji, „wtyków”, możliwości oraz naszego lęku, poczucia niegodności, naszej nikczemności i małości, niewiary w to, że możemy z Bogiem rozmawiać bezpośrednio osobiście i nie potrzebujemy pośredników, łączników, wtyków, prawników, tłumaczy, zawodowców i nie tylko ich oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
12. .naszego uczestniczenia, celebrowania dobrowolnie i pod presja, przymusem innych w rozmaitych misteriach, pasterkach, mszach, procesjach, wieczerzach, obiadach, ucztach, Pujach, i ich odpowiednikach min. na cześć rozmaitych mesjaszy, półbogów, bóstw, asurów, guru, boskich matek, Boga etc. oraz m.in. ich narodzin, śmierci, wydarzeń z ich życia, gdzie czerpiemy rozmaite pomysły na następne inkarnacje, na nasze przejawienia, gdzie nam i innym wkodowują rozmaite wzorce, hipnozy, transy, nieprzytomność, otępienie, intencje, nawyki, potrzeby oraz rozmaite podłączenia a my i inni oddalamy się od Boga oraz naszego zachęcania innych do takiego uczestnictwa i inspirowania się takimi wzorcami i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
13.naszej wiary/nie w, promowania/nie, dzielenia się m.in. szat, mienia, własności, relikwii, ciała i krwi min. rozmaitych mesjaszy, synów bożych, matek boskich, bogów, półbogów, żywych bogów, guru, asurów, a w tym Jezusa i nie tylko, a nawet Boga pod postacią cudownych/nie/, boskich/nie/, świętych/nie/, przemienionych/nie/ za pomocą cudu/nie/, rytuałów, obrządków, wszelkich produktów spożywczych/nie jak chleb, wino, opłatek,święconka, pascha, hostia, alkohole, narkotyki, cząstki ich ciał fizycznych, rośliny, zwierzęta i nie tylko oraz naszego spożywania/nie,wytwarzania/nie ich, handlowania/nie nimi, podarowywania ich innym i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
14. naszego bycia ch… a nawet wielkimi chu…. z powodu bycia/nie/ żywymi bogami, mesjaszami, boskimi matkami, wiedźmami, synami i córkami bożymi, świętymi, błogosławionymi, niepokalanymi, bez grzechu i z nadmiarem grzechów, wniebowziętymi, przenajświętszymi, dziewicami matkami, wniebowstąpionymi, nowonarodzonymi, wybranymi przez Boga, najświętszymi i nie tylko oraz naszego bycia wyznawcami, fanami, wielbicielami takich samych jak my oraz innych …k… ch.. bóstw, boskich matek, synów i córek bożych, wiedźm, Łk, mesjaszy, cudotwórców, świętych, błogosławionych, a także wszelkich świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. religijnych i świeckich i brania w nich na rozmaite sposoby udziału, w trakcie rozmaitych obrządków, uczt i nie tylko naszego doświadczania/nie tego skutków
15.naszej wiary/nie w narodziny, życie, śmierć Boga i jego przejawianie się/nie tutaj na ziemi i nie tylko, w ciele materialnym/nie, poprzez zstąpienie/nie jego na ziemię w ciele człowieka, a także pod innymi postaciami m.in. jako mesjasze, Jezus, boskie matki, inni święci, Guru i nie tylko on oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
16.naszego radowania się, świętowania/nie z powodu m.in. narodzin, życia, śmierci, sposobu śmierci a w tym min. poprzez rozmaite zmartwychwstania i nie tylko wszelkiej rangi, poziomu, znaczenia, wielkości płci m.in. mesjaszy, synów bożych a w tym Jezusa, Dionizosa, Bachusa, bożych córek, boskich matek, bogów, półbogów, żywych bogów, boginie, bóstwa i nie tylko oraz naszego z powodu tych okoliczności spędzania/nie miłego/nie, radosnego czasu z rodziną i w samotności kultywując/nie wszelkie narzucone/nie przez rozmaite religie a w tym wspaniałe, radosne, dołujące, wzniosłe i odpowiednio bałwochwalcze/nie m.in. obyczaje, obrzędy, tradycje religijne/nie, społeczne/nie i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
17. Naszego odwiedzania min. miejsc działania rozmaitych m.in. Św. Mikołaja, Dziadka Mroza, Gwiazdora z wszelkich przyczyn i życia w poblizu miejsc ich działania, naśladowania ich i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
18. Naszego przygotowywania świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. min religijnych w pocie/nie/ czoła, umęczania się, urabiania się po łokcie, robienia zbyt wiele czynności na raz, ponad siły, poprzez wyrzeczenia/nie, brania zbyt wiele na siebie, a także dzielenia/ nie się tymi obowiązkami z innymi, a nawet z BDZ, naszego proszenia o taką ,,świąt, obchodów, uroczystości, inicjacji min. świąteczną” pomoc innych a nawet BDZ oraz naszego korzystania z tego samego od innych, by się w końcu nażreć, napchać do syta, ponad miarę, pić i popuścić pasa, odpuścić sobie, a nawet zachorować z obżarstwa, byśmy na chwilę/nie/ uwierzyli, że nic nam nie brakuje do szczęścia i mamy wszystko oraz naszego przekonania, że jedzeniem, piciem i prezentami zapełnimy, zamaskujemy min. naszą i cudza min. pustkę, bałwochwalstwo, brak miłości, niedosyt, naszą niepełność, to, że czegoś nam wiecznie brakuje, a nawet czym zastąpimy Boga i jego łaski, dary oraz miłość do nas i jego obecność w naszym życiu, a nawet mimo świadomości /nie/ że to nie działa, odnawianie tych samych czynności i szopki co roku i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

 


Opublikowano: 31/12/2015
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz