Bierzmowanie – intencje z sakramentów do przepracowania.
Motto.
,,Mowy jego oddychały zawżdy duchem pobożności, skąd rozlewała się na nie woń uroczysta religijnego bierzma i namaszczenia”. Mech. Wym. I,565
Intencje zestawione przez Agatę Pająk.
1. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), nauczania(nie) o tym i bycia(nie) nauczanymi(nie), że sakrament m.in. bierzmowania został(nie) ustanowiony (nie) przez Jezusa w momencie, kiedy zesłał(nie) on, m.in. w dniu pięćdziesiątnicy Ducha Świętego [trzecią osobę Trójcy Przenajświętszej] na Apostołów i tych, którzy byli(nie) zgromadzeni na modlitwie w wieczerniku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
2. Naszego/cudzego przyjmowania(nie), przyjęcia(nie) sakramentu m.in. bierzmowania, podczas którego m.in. Duch Święty [trzecia osoba Trójcy Przenajświętszej] umacnia(nie) chrześcijanina, aby wiarę swą mężnie(nie) wyznawał(nie), bronił(nie) jej i wg niej żył, jak przekazuje(nie) i uczy(nie) nas/innych m.in. kościół katolicki, chrześcijański i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) świadomymi(nie), że bierzmowanie zajmuje(nie) drugie miejsce wśród sakramentów inicjacji chrześcijańskiej, do których zalicza(nie) się również przemianę wina w krew -eucharystię i chrzest oraz tego, że bierzmowanie umacnia(nie) nas/innych w wierze i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
4. Naszego/cudzego spełniania(nie) warunków uprawniających(nie) do przyjęcia(nie) sakramentu m.in. bierzmowania, a w tym m.in. bycia(nie) ochrzczonymi(nie), dojrzałymi(nie), odpowiedzialnymi(nie) za swoją/cudzą wiarę oraz w pełni(nie) świadomymi(nie) podejmowanej (nie) decyzji, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
5. Naszego/cudzego przyjmowania(nie) m.in.sakramentu bierzmowania od uprawnionych(nie), posiadających(nie) do tego prawo szafarzy m.in. bierzmowania, a w tym m.in. biskupów lub w wyjątkowych(nie) sytuacjach od kapłanów do tego wyznaczonych(nie) przez biskupów + bycia(nie) tymi, co udzielają(nie), uprawnionymi (nie) do tego i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
6. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie) i wierzenia(nie), że przyjęcie(nie) sakramentu m.in. bierzmowania, w przeciwieństwie do chrztu, gdzie decydowali(nie) rodzice, jest(nie) naszym/cudzym świadomym(nie), dobrowolnym(nie), dorosłym(nie) i odpowiedzialnym(nie) przypieczętowaniem(nie) wiary, a także przynależności(nie) zarówno do kościoła katolickiego, powszechnego jak i do parafii a także zacieśnia(nie) naszą/cudzą więź z Bogiem, Synem Bożym, Duchem Świętym i Kościołem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
7. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie) i wierzenia(nie), przestrzegania(nie) tego, dążenia(nie) do tego, a w tym jako urodzeni(nie), wychowani (nie) w tradycji m.in. chrześcijańskiej(nie), a także indoktrynowani(nie), że każdy(nie) świadomy(nie), dojrzały(nie) i naprawdę(nie) wierzący(nie) chrześcijanin(nie), katolik(nie) powinien(nie) przyjąć(nie) m.in. sakrament bierzmowania oraz uświadomić(nie) sobie/innym, jak wielkie(nie) łaski i dary z niego płyną(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), bycia(nie) przekonywanymi(nie), przekonywania(nie) innych, że dzięki bierzmowaniu umacniamy(nie) i dopełniamy(nie) łaski chrztu, której doznaliśmy(nie) m.in. będąc(nie) małymi dziećmi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
9. Naszego/cudzego stania(nie) się dzięki sakramentowi m.in. bierzmowania w doskonalszy(nie) sposób członkami wspólnoty kościoła, w którym obecny jest (nie) m.in. Duch Święty [trzecia osoba Trójcy Przenajświętszej] i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
10. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie) i wierzenia(nie), że w czasie sakramentu m.in. bierzmowania, sakramentu dojrzałości(nie) chrześcijańskiej(nie) m.in. Duch Święty [trzecia osoba Trójcy Przenajświętszej] pomnaża(nie) w nas/innych swoje/cudze dary, tj. mądrość, rozum, radę, męstwo, umiejętność i bojaźń Bożą, oraz bycia(nie) przekonanymi(nie), że te dary otrzymaliśmy(nie), otrzymujemy(nie), otrzymamy(nie) od m.in. Ducha Świętego [trzeciej osoby Trójcy Przenajświętszej] i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków. Ilustracja średniowieczna przedstawiająca Św. Trójcę.
11. Naszego/cudzego bycia(nie) w czasie sakramentu m.in. bierzmowania umocnionymi(nie) przez m.in. Ducha Świętego [trzeciej osoby Trójcy Przenajświętszej] do świadczenia(nie) o wierze chrześcijańskiej(nie) słowem i czynem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego/cudzego dzięki bierzmowaniu, poprzez głębsze(nie) zakorzenienie(nie) nas w synostwie bożym, ściślejszego jednoczenia(nie), zjednoczenia(nie) się z Chrystusem, Bogiem i m.in. Duchem Świętym [ osobami Trójcy Przenajświętszej] i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego, dzięki przyjęciu(nie) sakramentu m.in. bierzmowania stania(nie) się odpornymi(nie), uodpornienia(nie) się na niebezpieczeństwo moralnego(nie) zepsucia(nie) oraz wyrzeczenia(nie) się wszystkiego(nie) co wiąże(nie) się z szatanem, bałwochwalstwem, łamaniem Dekalogu i może(nie) nas/innych prowadzić(nie) do zła(nie), wierzenia(nie) w to, bycia(nie) o tym przekonanymi(nie), nauczanymi(nie) oraz nauczania(nie) tego innych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
14. Naszego/cudzego poprzez przyjęcie(nie) sakramentu m.in. bierzmowania podjęcia(nie) pewnych zobowiązań, a w tym dzięki temu, że sakrament ten uzdalnia(nie) chrześcijanina(nie) do przyjęcia(nie) pełnej(nie) odpowiedzialności za własne/cudze życie, oraz naszego/cudzego bycia(nie) zobowiązanymi(nie) do przyjęcia(nie) pełni(nie) praw i obowiązków chrześcijańskich(nie), a co za tym idzie (nie) do odpowiedzialności(nie) i dojrzałości(nie) chrześcijańskiej(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
15. Naszego/cudzego wywiązywania(nie) się, i odpowiednio też łamania(nie) zobowiązań podjętych(nie) w związku z przyjęciem(nie), otrzymaniem(nie) m.in. sakramentu m.in. bierzmowania, z jego przyjęcia(nie) wynikających(nie) oraz karania(nie) za to/nagradzania(nie) siebie/innych za te cudowności i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. Naszego/cudzego przyjęcia(nie) m.in. sakramentu m.in. bierzmowania jako obietnicy złożonej(nie) Bogu, obietnicy życia(nie) wg wiary, zachowania(nie) na co dzień(nie) przykazań Dekalogu, poszerzania(nie) i pogłębiania(nie) wiedzy(nie) religijnej(nie) oraz mężnego(nie) wyznawania(nie) wiary i postępowania(nie) wg jej zasad, stając(nie) się z własnej/cudzej woli w pełni(nie) dojrzałym(nie) chrześcijaninem(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
17. Naszego/cudzego przyjmowania(nie) m.in. sakramentów m.in. bierzmowania jako uzupełnienia(nie) chrztu, udoskonalenia(nie) łaski chrztu, dzięki któremu otrzymujemy(nie) m.in. Ducha Świętego [trzecią osobę Trójcy Przenajświętszej] i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
18. Naszego/cudzego otrzymywania(nie), przystępowania(nie) do sakramentu m.in. bierzmowania w trakcie mszy świętej, podczas której kapłan przedstawia(nie) nas/innych biskupowi, jako kandydatów do m.in. bierzmowania, pytając(nie) nas/innych, jakich łask oczekujemy(nie) od Boga w tym sakramencie, a my wraz z innymi kandydatami odpowiadamy(nie), że pragniemy(nie) aby m.in. Duch Święty [trzecia osoba Trójcy Przenajświętszej], którego otrzymamy(nie), umocnił(nie) nas/innych do mężnego(nie) wyznawania(nie) wiary i postępowania(nie) wg jej zasad, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
19. Naszego/cudzego wysłuchiwania(nie) w trakcie mszy, i m.in. bierzmowania wykładu kapłanów lub biskupa dotyczącego(nie) m.in. bierzmowania i jego rozumienia(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
20. Naszego/cudzego odnawiania(nie) min. doraźnie i na trwałe w trakcie obrzędu m.in. bierzmowania, w pierwszej (nie) kolejności m.in. chrztu, przyrzeczeń chrzestnych(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
21. Naszego/cudzego wraz z innymi klękania(nie), kiedy kapłan lub biskup wyciąga(nie) nad nimi/innymi ręce i odmawia(nie) modlitwę „Boże wszechmogący, Ojcze naszego Pana Jezusa Chrystusa, który odrodziłeś te sługi swoje przez wodę i m.in. Ducha Świętego [ osoby Trójcy Przenajświętszej] i uwolniłeś ich od grzechu, ześlij na nich m.in. Ducha Świętego Pocieszyciela, daj im m.in. Ducha mądrości i rozumu, m.in. Ducha rady i męstwa, m.in. Ducha umiejętności i pobożności, napełnij ich m.in. Duchem bojaźni Twojej. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
22. Naszego/cudzego po tej modlitwie oczekiwania, dążenia i dostąpienia(nie) obrzędu sakramentu m.in. bierzmowania, jaki polega(nie) na tym, że na głowę poszczególnego kandydata, w tym naszą/cudzą biskup wkłada(nie) ręce namaszczając(nie) równocześnie(nie) czoło krzyżmem Świętym, wypowiadając(nie) słowa : „przyjmij znamię Daru m.in. Ducha Świętego [trzeciej osoby Trójcy Przenajświętszej]”, my odpowiadamy(nie) : „Amen”, biskup. „Pokój z tobą”, my :” i z m.in. Duchem twoim” a także otrzymywania(nie) specjalnych(nie) błogosławieństw od udzielającego(nie) m.in. bierzmowania biskupa dla nas i innych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
23. Naszego/cudzego powoływania(nie), powołania(nie), posiadania(nie) wszelkiego rodzaju, płci świadków, strażników, świadków, weryfikatorów i nie tylko ich w kwestii naszego/cudzego m.in. bierzmowania, a także naszego/cudzego bycia(nie) na takich powołanymi(nie), bycia(nie) takimi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
24. Naszego/cudzego przyjęcia(nie), wybrania(nie) dla siebie/innych m.in. dodatkowego(nie) imienia oraz patrona zmarłej lub żywej osoby świętej w związku z naszym/cudzym bierzmowaniem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Opublikowano: 17/04/2016
Autor: s_majda
Komentarze