Świadomość- zaburzenia świadomości – intencje do przemodlenia
Spisała Małgorzata Krata
1.Naszego bycia/nie świadomymi/nie wszelkich prawdziwych i odpowiednio fałszywych m.in. zjawisk, wydarzeń, fenomenów zarówno zmysłowych jak i pozazmysłowych a w tym zewnętrznych, wewnętrznych, duchowych, psychicznych, różnych procesów myślowych, oraz zjawisk zachodzących w środowisku zewnętrznym oraz naszego posiadania/nie umiejętności/nie reagowania na nie w sposób m.in. somatyczny i autonomiczny, duchowy, energetyczny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
2. Naszego bycia/nie świadomymi/nie innych ludzi, dusz, istot, bytów, tworów, mojej duszy, istoty, samych siebie oraz Boga Dawcy Życia i nie tylko oraz naszego posiadania/nie umiejętności/nie reagowania na nie w sposób m.in. somatyczny i autonomiczny, duchowy, energetyczny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
3.Naszego zdawania/nie sobie sprawy, rozumienia/nie i bycia/nie świadomym/nie własnego i cudzego istnienia, istnienia/nie otoczenia, samego siebie, własnego życia psychicznego i fizycznego, własnego ego, mojej duszy, istoty i innych dusz, istot, bóstw, bogiń, Boga i nie tylko a w tym poprzez odbieranie, poznawanie i doświadczanie tego, ich m.in. wzrokowe, zmysłowe, percepcyjne, pozazmysłowe, sercem, czakramami, 3 okiem, energetyczne i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
4.Naszego przejawiania/nie, doświadczania/nie wszelkiego rodzaju znaczenia, wielkości zaburzeń świadomości a w tym ilościowych i jakościowych a także rozmaitych zespołów zaburzeń, zakłóceń, utrat świadomości/nie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
5.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby u nas i u innych ludzi, dusz, istot m.in. zwiększania, zmniejszania, poszerzania, zwężania, zakłócania, polepszania, zaburzania, wpływania na nie naszej i cudzej m.in. świadomości i odpowiednio nieświadomości, nieprzytomności, przytomności, senności, śpiączek, półśpiączek, przymgleń, zmąceń, przymuleń, majaczeń, zamroczeń i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
6.Naszego i cudzego m.in. przejawiania, doświadczania senności a w tym zwykłej/nie i odpowiednio chorobowej/nie, oraz patologicznej na skutek rozmaitych m.in. blokad, kodowań, czynników toksycznych, zakaźnych a także z powodów m.in. rozmaitych chorób, dolegliwości, uszkodzeń mózgu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
7.Naszego przejawiania/nie, doświadczania/nie wszelkiego rodzaju zakresu, wielkości zaburzeń świadomości a w tym stanów półśpiączki, tzw. soporu, odrętwienia polegającego na patologicznym/nie głębokim śnie, reagowaniu jedynie na proste komendy, na ból, bodźce słuchowe i nie tylko a w tym na skutek m.in. zatruć, urazów, urazów głowy, chorób ciężkich, z powodu picia, ćpania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
8.Naszego przejawiania/nie, doświadczania/nie, zapadania we wszelkiego rodzaju, rangi zakresu, wielkości stany zaburzeń świadomości a w tym głębokich zaburzeń świadomości i przytomności, rozpady cyklów czuwania i rozbudzania, śpiączek, bezruchów, braki reakcji nawet na silne bodźce i nie tylko m.in. z powodu uszkodzeń mózgu, tworu siatkowatego, udarów, wylewów, silnych/nie zaburzeń i uszkodzeń systemu nerwowego a także na skutek rozmaitych chorób, zakażeń, powikłań, zatruć, zapaleń, patologii, guzów, krwawień w obszarze mózgu, zaburzeń konwersyjnych, katatonii, depresji , na skutek działalności innych dusz, istot i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
9.Naszego doświadczania/nie, przejawiania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju zakresu, rangi wielkości zaburzeń świadomości a w tym m.in. przymgleń polegającym na m.in. utrudnionym kontaktem z nami, spowolnieniem, opóźnieniem, niedokładnością, niepamięcią, zaburzeniem orientacji w czasie i przestrzeni, słabą reakcją na bodźce zewnętrzne lub ich brakiem, niezbornością ruchów, powolnym mówieniem, myśleniem i potrzebą wielokrotnego powtarzania nam rozmaitych treści, zdań abyśmy je zrozumieli i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
10.Naszego doświadczania/nie, przejawiania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju, rangi, wielkości zaburzeń świadomości a w tym m.in. zmąceń polegających na dominacji u nas zaburzeń postrzegania, spostrzegania, fragmentaryczności, zniekształceń, iluzji, omamów, mroczków, nastawień urojeniowych, zmianach nastrojów, lęków, euforii, dysfonii, gwałtowności przeżyć, niepamięcią, zaburzeniami orientacji i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
11.Naszego doświadczania/nie, przejawiania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju, rangi, wielkości zaburzeń świadomości a w tym m.in.majaczeń i zespołów majaczeniowych, delirium oraz związanych z nimi m.in. omamów, iluzji wzrokowych, słuchowych, dotykowych i innych a także lęków, pobudzeni psychomotorycznych, zaburzeń snu, żywych wizji niczym filmu a w tym spowodowanych m.in. chorobami, zatruciami, infekcjami, gorączką, urazami, odwodnieniem, piciem, ćpaniem i odstawieniem alkoholu, narkotyków, leków i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
12.Naszego doświadczania/nie, przejawiania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju, rangi, wielkości zaburzeń świadomości a w tym m.in. zamroczeń prostych i złożonych, zespołów zamroczeniowych i zamroczeniowo-majaczeniowych oraz wszelkich innych również takich jakich zupełnie bądź częściowo nie pamiętamy po wyjściu z tych i podobnych stanów
13.Naszego doświadczania/nie, przejawiania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju, rangi, wielkości zaburzeń świadomości a w tym m.in. tzw splątania, amencji, zespołów splątaniowych, amentywnych, ciężkich dysfunkcji mózgu, głębokich zmian świadomości, zaburzeń struktur myślenia, inkoherencji, utrat kontaktu z otoczeniem, pobudzeni i niezborności ruchowych i nie tylko wywołanymi/nie i na skutek m.in. rozmaitych chorób, patologii, blokad, zatruć, infekcji, zaburzeń metabolicznych, psychoz, mani, katatonii i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
14.Naszego doświadczania/nie, kodowania/nie, przyciągania/nie wszelkiego rodzaju, rangi, wielkości zaburzeń/nie snu i czuwania a w tym m.in. senności, nadmiernej senności, ospałości, bezsenności a także płynnych/nie granic pomiędzy tymi stanami wynikającymi m.in. z inkarnacji w zwierzęta niższe m.in. żółwie oraz zaburzeń wynikających z inkarnacji zwierzęcych jakich półkule mózgowe śpią na zmianę m.in. pingwinów, fok, delfinów, psów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
15.Naszego posiadania/nie zapotrzebowania na sen m.in. długi, krótki, płytki, głęboki, niespokojny, spokojny, przerywany i trwający m.in. 2 godziny niczym u żyraf i odpowiednio dłużej m.in. 20 godzin jak np. u nietoperzy oraz odpowiednio krótszy i dłuższy a także naszego wysypiania się i nie wysypiania się oraz doświadczania/nie snu wartościowego, efektywnego, służącego naszemu zdrowiu, rozwojowi, pracy mózgu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
16.Naszego na skutek niekorzystnych, trudnych, niewygodnych warunków m.in. zapadania/nie w rozmaite rodzaje snów a w tym zimowe i letnie, hibernacje i estawacje a także w rozmaite stany odmiennej świadomości, nieprzytomność, transy, kodowania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Opublikowano: 16/07/2016
Autor: s_majda
Komentarze