Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Krąg wcieleń, trzy przymioty; intencje do przemodlenia

Agata Pająk opracowała na podstawie „Manusmryti, czyli traktat o zacności” , Manu Swajambhuwa, lekcja 12.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania wiedzy i nauk dotyczących rezultatów, skutków, konsekwencji dzieł człowieczych, ludzkich i nie tylko ludzkich czynów, działań, a w tym wg nauk i pouczeń zacnego Bhryga, syna Manowy, oraz wg Praw Manu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że wszelkie dzieła myśli, mowy i ciała mogą owoc mieć pomyślny lub niepomyślny, a losy ludzi, istot, dusz, z dzieł zrodzone, wynikłe z działań mogą być, są m.in. szczytne, zwykłe i podłe i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że myśl jest poganiaczem stworzenia cielesnego, trojakiego, mającego trzy podstawy oraz 10 cech szczególnych, a w tym, że myśl napędza, powoduje działanie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że m.in. pożądanie rzeczy, które stanowią własność innych, a także rozmyślanie o tym, czego nie należy nigdy pragnąć oraz lgnięcie, przywiązanie do złych, niewłaściwych poglądów, to są trzy dzieła myśli i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że przekleństwa, fałsz i obmowa oraz mówienie bez związku, bez sensu to 4 działania odnoszące się do mowy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że wzięcie tego, czego wcale ofiarować nie myślano, zabijanie bez powodu oraz cudzołóstwo to trzy rodzaje działania cielesnego i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że tak dobrego, jak i złego owocu, poczętego w myśli, myśl zakosztuje, poczętego w mowie, mowa, a działań dokonanych przez ciało, zakosztuje ciało i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że grzechy dzieła cielesnego powodują, że człowiek się, jako martwy przedmiot odrodzi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że grzechy mowy powodują, że człowiek odrodzi się, odradza się ptakiem lub zwierzęciem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że grzechy myśli powodują odradzanie się poza swoją kastą i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że jeśli w świadomości utkwi mocno dyscyplina mowy, myśli oraz ciała, to człowiek nosi miano trzech dyscyplin właściciela, panuje nad mową, myślą, ciałem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że człowiek, który chuć, i gniew powściągnął, zapanował nad żądzami i emocjami, gniewem, zastosował tę potrójną dyscyplinę wobec wszystkich stworzeń, zyskuje sukces, a także naszego/cudzego bycia takimi, jacy panują nad żądzami, chuciami, emocjami, potrafią je powściągnąć, zapanować nad nimi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że kto swą Jażnią powoduje, tego zwą, nazywają znawcą pola, a kto dzieła podejmuje, tego mędrcy określają mianem Jaźni jednostkowej i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że Jaźń wewnętrzna, której dano duszy imię, nazwano ją duszą, jest inna niż Jażń jednostkowa, a także, że rodzi się ona wraz z cielesnymi istotami i to przez nią człowiek, inne cielesne istoty odczuwają w swoich wcieleniach wszelkie szczęście i nieszczęście i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
15. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że i Znawca pola, czyli ten, kto powoduje, zarządza działania, podejmuje dzieła, oraz Jaźń Wielka, w pięć tych żywiołów uwikłani istnieją, przeniknąwszy tego, który w małych bytach jest i w wielkich, a z jego ciała wynikają niezliczone różne kształty, które ciągle pobudzają byty wielkie oraz małe i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że dla złoczyńców, czyniących zło, po śmierci powstaje z żywiołów pięciu inne ciało, by poddane być męczarniom, oraz, że za sprawą tego ciała, gdy doświadczą mąk Jamowych, piekielnych nikną oni część po części w tych żywiołach podstawowych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że gdy ciało doświadczy grzechów związanych z przedmiotami zmysłów wiodącymi ku nieszczęściu, znowu z przewinień oczyszczone wraca do tych przewspaniałych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
18. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że Dwoje nieznużonych ocenia zacność człowieka, duszy, istoty, oraz jego winy, w obydwie jest uwikłany na tym i na tamtym świecie oraz uzyskuje i na tym i tamtym świecie tak szczęście jak i nieszczęście i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że gdy przestrzega się zacności bardziej niż niecności, to w żywiołów pięć spowity w niebie szczęścia się doświadcza, a jeżeli przestrzega się niecności bardziej niż zacności, opuszczają nas/innych żywioły i doświadcza się najstraszniejszych, straszliwych męczarni piekielnych Jamy, innych piekieł i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania, a także doświadczania, że po wszelkiego rodzaju niecnościach, grzechach odnajdujemy się my/inni w straszliwych męczarniach piekielnych Jamy, bądź tez w innych piekłach i odpowiednio przy przestrzeganiu zacności w rozmaitych niebach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego wierzenia, bycia przekonanymi, promowania takiej wiedzy i przekonań, że wycierpiawszy męki Jamy, czy tez innych piekieł, z grzechów wszelkich dusza jest oczyszczona i znowu zostaje obleczona w pięć żywiołów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego promowania tego, że człowiek zawsze powinien skłaniać swoje serce ku zacnym, prawym działaniom oraz naszego/cudzego kierowania się w życiu ku prawości i zacności i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego wierzenia, promowania tego, że Istność rozumiana, jako mądrość, Pasja, czyli namiętność i Mrok, czyli ignorancja, to są trzy Jaźni przymioty oraz, że to przez te przymioty Jaźń ogromna wszelkie byty bez wyjątku przeniknąwszy trwa niezmiennie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego wierzenia, promowania tego, że pośród tych trzech przymiotów taki, który w ciele dominuje, powoduje, że ku niemu zawsze się Duch będzie skłaniał i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że jeśli dostrzegamy w sobie/innych coś, co łączy się z radością i co jest czystym uczuciem ukojenia, to jest to przymiot istności – mądrości i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że jeśli dostrzegamy w sobie/innych to, co łączy się z cierpieniem i co wywołuje niezadowolenie Jaźni, co przeszkadza i to, co cielesne byty wikła ciągle, to jest to przymiot pasji, namiętności
27. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, rozumienia, promowania tego, że to, co łączy się z zaślepieniem, co jest trudne do rozróżnienia, co stanowi przedmiot zmysłów, co wymyka się logice, czego niepodobna poznać, to jest przymiot mroku, ignorancji i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
28. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, że owoce trzech przymiotów bywają przednie, pośrednie albo podłe i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
29. Naszego/cudzego wierzenia, promowania tego, że m.in. recytowanie Wedy, mądrość, asceza oraz czystość, także zmysłów powściąganie, praktykowanie zacności i rozmyślanie o Jaźni to są cechy istności, natomiast przedsiębiorczość, niecierpliwość, niewłaściwych dzieł czynienie, ciągłe dogadzanie zmysłom, to są cechy pasji oraz, że chciwość, senność, ospałość, brak wytrwałości, nieporządny sposób życia, żebractwo, lekceważenie, okrucieństwo, niedowiarstwo, to są cechy mroku, ignorancji i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
30. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że kiedy dokonamy jakiegoś dzieła, działania, lub je czyniąc czy zamierzając uczynić już się wstydzimy, to znaczy, że to są cechy przymiotów mroku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
31. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że kiedy w świecie dzięki dziełu, poprzez dzieło sławy pragniemy przeogromnej i nie martwimy się przegraną, to są cechy pasji i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
32. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że jeśli chcemy coś poznać, pragniemy coś poznać z całej duszy, i czynimy to, nie wstydzimy się, a cieszymy, to jest cecha istności, mądrości i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
33. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że cechą Mroku jest miłowanie, cechą Pasji jest dobrobyt, a cechą Istności jest zachwyt i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
34. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że m.in. boskość osiągają istni, mądrzy, świadomi, człowieczeństwo osiągają pasjonaci, a mroczni zawsze stan zwierzęcy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
35. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że los jest trojaki, jest potrójny podział losu w zależności od przymiotów, m.in. szczytny, zwykły oraz podły, w zależności od szczególnych cech działania oraz wiedzy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
36. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że stwory nieruchome, robaki, owady, ryby, węże, żółwie, oraz bydło i dzikie zwierzęta mają podłe losy mroczne, a także naszego/cudzego bycia takimi istotami, z mrocznym, podłym losem, inkarnowania, jako takie i jak takie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
37. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że słonie, konie, wzgardzeni Śudrzynowie, barbarzyńcy, lwy, tygrysy, oraz dziki mają zwykłe losy mroczne a także naszego/cudzego bycia takimi, inkarnowania, jako takie i jak takie istoty, ze zwykłym, mrocznym losem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
38. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że hipokryci i kuglarze, ptaki, demony, upiory mają szczytne losy mroczne, oraz naszego/cudzego bycia takimi istotami, ze szczytnymi losami mrocznymi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
39. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że zapaśnicy, szermierze, aktorzy, najemnicy, hazardziści i pijacy podłe losy mają Pasji oraz bycia takimi istotami, z podłymi losami Pasji i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
40. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że kszatrje, królowie, królewscy kapłani oraz pierwsi dysputanci i rycerze mają zwykłe losy Pasji, oraz naszego bycia takimi istotami, inkarnowania z takim losem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
41. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że geniusze, guhjakowie, półbogowie, służba bogów, a także wszelkie nimfy mają szczytne losy Pasji, naszego/cudzego inkarnowania, jako tacy, z takim szczytnym losem Pasji i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
42. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że asceci, mnisi, bramini i gromady, które podróżują w napowietrznych wozach (kosmici?), także demiurgowie, i planety mają szczytny los Istności, inkarnowania, jako tacy z takim losem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
43. Naszego/cudzego wierzenia, promowania tego, że bogowie i ofiarnicy Wedy, ciała niebieskie, wieszczowie oraz przodkowie lata i starsi bogowie mają zwykły los Istności, bycia takimi istotami z takim losem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
44. Naszego/cudzego wierzenia, promowania tego, że Modlitwa i Stwórca Świata, Zacność, a także Jaźń ogromna oraz byt nieprzejawiony, szczytny mają los Istności i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
45. Naszego/cudzego posiadania wiedzy o całym trzykroć trojakim Kręgu wcieleń wszystkich stworzeń z trójnym działaniem związanym, korzystania z tej wiedzy dla siebie, innych, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
46. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania tego, że głupcy, ludzie najpodlejsi przez to, że swoim zmysłom służą i nie spełniają Zacności, wchodzą w grzeszne kręgi wcieleń, oraz naszego załapania się do takich kręgów, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
47. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania a także doświadczania tego, że nasza/cudza dusza, za rozmaite czyny trafia po kolei do rozmaitego łona i tak m.in. najwięksi grzesznicy trafiają do piekieł straszliwych na ćmę lat niepoliczonych, a gdy ta kara się wyczerpie, takie osiągają kręgi wcieleń, m.in. zabójca bramina trafia do łona suki i świni, wielbłądzicy lub oślicy, krowy, kozy, owcy, łani, ptaka, i nie tylko, oraz m.in. bramin, który pije wino, wejdzie w łona ciem, owadów, robactwa, ptaków, które odchodami żyją lub są zwierzętami mięsożernymi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
48. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że bramin złodziej tysiąc razy wejdzie w łono pajęczycy, węża, jaszczurki lub zwierząt wodnych, a nawet krwiożerczych, natomiast za pokalanie łoża mistrza jest się sto razy trawami, zaroślami, lianami, zwierzętami mięsożernymi, kły mającymi, siejącymi spustoszenie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
49. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, także doświadczania takich inkarnacji, a w tym za bycie gwałtownikami odradzania się, jako zwierzęta mięsożerne, a jako jedzący nieczystości stania się robactwem, jako złodzieje – zwierzętami, co się wzajemnie pożerają, natomiast za folgowanie z niewiastami z dzikich plemion stania się upiorami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
50. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że za zadawanie się z wyrzutkami, czy też z innego człowieka żoną, lub za branie własności bramina, stawania się braminem- demonem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
51. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że za kradzieże z chciwości m.in. diamentów, korali, pereł, czy rozmaitych klejnotów odradzamy się pośród ptactwa oraz m.in. za kradzież ziarna, jako szczur, za brąz łabędź, za kradzież wody, kaczka, za miód, komar, mleko- kruk, za sok, jako pies, masło, jako ichneumon, za kradzież mięsa, jako sęp, za tłuszcz kormoran, za olej, jako ptak olejniczek, za kradzież soli, jako konik polny, za zsiadłe mleko, jako żuraw, za jedwab, kuropatwa, za płótno, jako żaba, za bawełnę, jako kulik, za kradzież krowy jaszczurką, za melasę nietoperzem, za kradzież wspaniałych pachnideł odradzania się, jako szczur piżmowy, za zielone warzywa, jako paw, za kradzież strawy, jako jeżozwierz, za jadalne płody, jako jeż i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
52. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że za kradzież ognia następuje odrodzenie, jako czapla, za kradzież sprzętów, jako osa, za kradzież czerwonego odzienia, jako bażant, za kradzież słonia, jelenia odradzanie się, jako wilk, za rumaka, jako tygrys, za owoce i korzenie, jako małpa, za kradzież kobiety, jako niedźwiedź, za wodę znowu wróblem, za wozy wielbłądem i kozą za kradzież bydła i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
53. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że za zabieranie gwałtem cudzej własności lub za obiaty bogom jeszcze niezłożonej spożywanie odradzamy się, jako zwierz, a także, jeśli jesteśmy niewiastami, jakie kradną, odradzania się, jako samice wszystkich wyliczonych stworzeń i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
54. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że jeżeli stany w czas spokojny swoich dzieł nie wypełniają, w grzeszne wchodzą kręgi wcieleń, stając się m.in. służbą bandytów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
55. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że taki bramin, Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że co porzuca własną zacność, odradza się, jako ogniopyski upiór, który zjada wymiociny, natomiast kszatrja taki zostaje śmierdząconosym upiorem, co nieczystości oraz martwe ciała zjada, a wajśja upiorem, któremu ogień bucha z odbytnicy i który się ropą żywi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
56. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że śudrzyn, który swojej zacności nie wypełnia, staje się upiorem, który odżywia się wszami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
57. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że im bardziej człowiek jest zmysłowy, oddaje się sprawom zmysłów, tym bardziej przejmujące ich odczucie się dla niego staje i m.in. głupcy, oddając się grzesznym czynom regularnie, doświadczają wiele nieszczęść urodziwszy się na ziemi, a także są wtrącani do piekieł takich jak Tamiśra, i podobnych, równie straszliwych, a także do piekła Asipatrawana i podobnych, gdzie skuci są w dyby, na kawałki rąbani, rozszarpywani przez kruki i wrony, torturowani w piachu albo bagnie, gotowani w kotłach, i nie tylko oraz nieustannie się rodzą narażeni na mróz, żar, i obawy różnorodne, strach, straszliwe i bolesne narodziny, uwikłania i służebne od innych uzależnienia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
58. Naszego/cudzego wierzenia, bycia świadomymi, promowania, doświadczania tego, że im bardziej człowiek jest zmysłowy, oddaje się sprawom zmysłów, tym bardziej przejmujące ich odczucie się dla niego staje i m.in. doświadcza się rozłąki z krewnymi miłymi, mieszka ze złymi ludźmi, zyskuje się i traci majątki, przyjaciół, posiada wrogów, starzeje się bez odwołania, choruje się, cierpi i umiera i z jakim nastawieniem się podejmuje dzieła, w odpowiednim ciele potem kosztuje się ich owocu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków


Opublikowano: 10/02/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz