Na Filipinach panuje obyczaj krzyżowania (bez zabijania) ochotników, z okazji chrześcijańskich świąt. Co jakiś czas telewizja pokazuje reportaże z uroczystego wbijania gwoździ w dłonie „krzyżowników„. Trafiają się osoby nabijane tak od wielu lat. Filmy temu poświęcone pokazują, jak całe społeczności pomagają ochotnikom, w nabijaniu ich na krzyż.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
-Naszego a przez nas cudzego bycia zmęczonymi, żywymi, martwymi, zdrowymi, cierpiącymi po własnym lub po cudzym ukrzyżowaniu i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego oglądania na żywo, lub w telewizji, w internecie w prasie i nie tylko tam rozmaitych ukrzyżowań, kaźni, ,,półkaźni”, męczarni naszych lub cudzych, prawdziwych lub na niby i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego osobiście lub przez pośredników zezwalania na nasze lub na cudze ukrzyżowanie, wieszania i na inne kaźnie i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego wczuwania się mękę innych osób, zwierząt, bóstw, Jezusa, apostołów, NMP a w tym na mękę krzyżowanych niewolników, jeńców a w tym kobiet i mężczyzn i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego dostrajania się do Jezusa, do bóstw, apostołów w życiu codziennym, w cierpieniu, w umieraniu i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego malowania na obrazach i rzeźbienia, filmowania, fotografowania rozmaitych ukrzyżowań, kaźni, ,,półkaźni”, męczarni naszych lub cudzych, prawdziwych lub na niby i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego krzyżowania głównie z dobroci serca, oraz przez umowy, hipnozy, przez bycie strażnikami, z zemsty oraz za niewinność i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego bycia zdejmowanymi po śmierci lub za życia po wcześniejszym nabiciu na krzyż i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego zbierania sobie na pamiątkę krwi, ubrań, majętności naszych lub innych osób nabitych na krzyż lub na pal i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego rozważania czy nabijanie na krzyże, lub na pal jest zgodne z naszą wiarą, z wolą Boga i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
-Naszego a przez nas cudzego radowania się imprezami polegającymi na nabijaniu na krzyże, na pale i nie tylko, oraz naszego i cudzego doświadczania tego skutków
Opublikowano: 01/11/2018
Autor: s_majda
Komentarze