Metody antykoncecji – intencje do przemodlenia
Autorka tekstu Małgorzata Krata. Opracowanie na podstawie Wikipedii.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].
1. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, wymyślania/nie, wspierania/nie, promowania/nie wszelkiego rodzaju, znaczenia, jakości, rangi, wielkości, we wszelkich płciach m.in. antykoncepcji, metod zapobiegających ciąży, kontroli płodności, kontroli narodzin, bezpiecznego seksu i nie tylko m.in. jako ludzie, Dusze, istoty, byty, twory, zwierzęta, rośliny, kosmici, humanoidy, bóstwa, boginie, boskie matki, prostytutki, nimfomanki, satyrowie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, wymyślania/nie, wspierania/nie, promowania/nie wszelkiego rodzaju, znaczenia, jakości, rangi, wielkości, we wszelkich płciach m.in. antykoncepcji, metod zapobiegających ciąży, kontroli płodności, kontroli narodzin, bezpiecznego seksu i nie tylko a w tym m.in. prezerwatyw i ich odpowiedników oraz innych technik zapobiegających nie tylko ciąży ale i chorobom przenoszonym drogą płciową jak również sterylizacji-wazektomii polegającej na przecięciu i podwiązaniu jajowodów u mężczyzn oraz podwiązaniu jajników u kobiet a także wszelkich m.in. wkładek domacicznych, implantów antykoncepcyjnych, hormonalnych środków antykoncepcyjnych jak pigułki doustne, plastry, krążki dopochwowe, zastrzyki, gąbek antykoncepcyjnych, metod objawowo termicznych, środków plemnikobójczych np. pigułek dopochwowych oraz wszelkich technik przerywanego stosunku a także środków wczesnoporonnych i polegających na podaniu danego środka już po stosunku i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, promowania/nie abstynencji seksualnej a więc częściowe lub całkowite powstrzymanie się od seksu jako najlepszej metody antykoncepcyjnej oraz uważania/nie, że najlepszą metodą antykoncepcyjną jest m.in. seks astralny, wiedźmia miotła, wstąpienie do zakonu, celibat, bycie mnichem, kastracja innych, samokarstacja i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, promowania/nie jako najlepszy środek antykoncepcyjny m.in. metod chirurgicznych jak pozbycie się macic, jajników, jajowodów i narządów płciowych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, promowania/nie m.in. jako środków antykoncepcyjnych rozmaitych metod umieszczania w pochwie np. liści akacji, miodu, szarpi i innych w celu zablokowania nasienia i nie tylko a także różnych mikstur, roślin jak sylfion i sok z sylfionu, korzenie ruty i lilii umieszczanych w pochwie i nie tylko oraz zapychania pochwy innymi środkami, roślinami, gadżetami, przedmiotami odpowiednio blokowania penisa i nasienia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, promowania/nie m.in. jak i jako prezerwatyw m.in. osłonek ze skór jagnięcych, jelit jedwabnika i innych nakładek na penisa zrobionych wedle własnego i odpowiednio cudzego pomysłu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. poszukiwania/nie, przyjmowania/nie, stosowania/nie, doświadczania/nie wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości metod antykoncepcji wedle porad i pomysłów różnych wszelkich płci m.in. lekarzy, uzdrowicieli, dilerów, wiedźm, znachorów, szamanów, magów, nauczycieli, burdelmam, alfonsów, rodziców i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania/nie, promowania/nie naturalnych metod antykoncepcyjnych, metod planowania rodziny takich jak prowadzenie kalendarzyków małżeńskich, obserwacji śluzu w pochwie i jego jakości, konsystencji oraz badania temperatury i tego wszystkiego notowania, rysowania wykresów, określania na tej podstawie dni płodnych i niepłodnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 18/07/2020
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Naszego a przez nas cudzego m.in. wymyślania, stosowania, promowania jako środków antykoncepcyjnych m.in. rozmaitych schorzeń narządów płciowych łącznie z rakiem i inwazyjnych metod ich leczenia jak np. kastracja, chemioterapia, radioterapia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. wymyślania, stosowania, promowania jako środków antykoncepcyjnych m.in. poprzez uprawianie seksu ,,bezpiecznego” w tych kwestiach jako osoby LGBT, jako geje, lesbijki, zoofile, dewianci w „naturalny sposób„ unikający zapłodnienia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków