Fekalia, kupa – intencje do przemodlenia
Autor Jurek NN. Motywacją do spisania tych intencji jest wykonywana przez Jurka praca rolnika i nie tylko to. Jednak wąchanie kału, a nawet spożywanie go, bywa w niektórych środowiskach racją istnienia i celem życia. Przykładem mogą być tu m.in. geje oraz owady takie jak skarabeusze i wiele gatunków much. Szerzej te kwestie omawiam na załączonym poniżej filmie
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. naszego wąchania/nie, patrzenia na/nie, smakowania/nie różnego rodzaju fekaliów i lubienia/nie tego, czucia odrazy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
2.naszego słuchania/nie, oglądania/nie, zachwycania się/nie, a nawet czucia/nie odrazy m.in. kiedy my i inni wypróżniają/nie się i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
3. naszego sprzątania/nie po nas i po kimś różnego rodzaju fekalia w tym m.in. po rozmaitych zwierzętach i nie tylko, po ludziach, a nawet naszego zmieniania/nie pieluch, sprzątania fekaliów po dzieciach, a nawet obcych, w tym pacjentach, klientach i nie tylko m.in. jako pielęgniarki, babcie klozetowe, mamy, ojcowie, opiekunowie, sprzątaczki i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
4. naszego pociągu/nie do zapachu, smaku, wyglądu rozmaitych fekaliów i odbytnic naszych i cudzych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
5. naszego posiadania/nie kontaktu w rozmaity sposób z rozmaitymi fekaliami m.in. z naturalnymi nawozami jako ogrodnicy, rolnicy, hodowcy zwierząt, a także jako pracownicy wodociągów, komunalni, śmieciarze i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
6. naszego na rozmaite sposoby łączenia fekaliów i odbytnic z seksualnością i aktem miłosnym oraz naszego uzależniania/nie istnienia smaku, zapachu, obecności fekaliów podczas rozmaitych aktów seksualnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
7. naszego podniecania/nie, delektowania się, napawania się widokiem, zapachem, smakiem rozmaitych fekaliów, odbytnic we wszelkich sytuacjach, a nawet podczas wypróżniania naszego i cudzego i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
8. naszego poszukiwania/nie rozmaitych sytuacji , w których mamy/nie kontakt z fekaliami, odbytnicami własnymi/cudzymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
9. naszego przekonania/nie ,że m.in. zapach, smak fekaliów i odbytnic w seksie jest pożądany/nie, potrzebny/nie, niezbędny/nie, przyjemny/nie oraz że jest niezastąpionym/nie dodatkiem do aktu seksualnego i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
10. naszego uzależnienia/nie od zapachu, smaku, obecności fekaliów i odbytnic w seksie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
11. naszego powodowania/nie, że przebywamy/nie ciągle w fekaliach, a także ich zapachu, smaku, obecności, a także naszego poszukiwania/nie wszelkich substytutów, ich zamienników i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
12. naszego przyciągania/nie do nas entuzjastów wszelkich fekaliów, i odbytnic a w tym jako mężów, żony, rodzinę i nie tylko oraz naszego otaczania/nie się nimi i tylko nimi oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
13. naszego uważania/nie za atrakcyjne/nie wszystkiego, co spływa, zawiera fekalia, a w tym miejsc i ludzi, dusz i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
14. naszego posiadania/nie strażników/nie min. naszych i cudzych fekaliów, ich składów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
15. naszego gromadzenia/nie, składowania/nie rozmaitego rodzaju fekaliów naszych i cudzych, a także sprzedawania/nie, rozdawania/nie ich, kupowania/nie, pobierania/nie od innych, przyjmowania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
16. naszego tkwienia/nie w fekaliach, w kupie, w g…ie, w gn…u aż po czubek głowy i nie wyobrażania/nie sobie naszego i cudzego życia bez ich obecności, zapachu, smaku, widoku i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
17. naszego posiadania/nie istot, które dostarczają nam i pobierają/nie od nas rozmaite fekalia nasze i cudze w rozmaitej ilości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
18. naszego bycia ,,kimś” znacznym, cenionym i znanym w środowisku rozmaitych kupojadów, g… zjadów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Opublikowano: 08/07/2011
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Temat wygląda na dość stary w dziejach świata. Na kanale TV Discovery pokazywano reportarz z prac renowacyjnych przy kamiennej piramidzie. Trafiło się tam odnaleźć trumnę z obrazkowymi instrukcjami dla zmarłego. Znawczyni tego pisma odczytała, że min. „nie będziesz zjadał kupy„. Możliwe więc, że osoba zmarła należała do środowiska koprofilów, a ktoś życzliwy afirmował mu, aby już nie naśladował więcej much i skarabeuszy.