W historii Egiptu mogła się kiedyś pojawić postać o takim imieniu i przypisanych jej funkcjach. W raz upływem czasu chętnych do naśladowania i utożsamiających się przybywało coraz więcej.
Również jest to doskonały przykład rozpisanych intencji na podstawie informacji znalezionych w Internecie.
1.naszego bycia obojga płci, wszelkiego rodzaju i poziomu bogami zmarłych jacy prowadzą dusze na sąd Ozyrysa oraz inne sądy
2.naszego bycia obojga płci opiekunami grobów i patronami balsamistów, grabarzy, katów, oprawców i tych co łamią kości
3.naszego balsamowania zwłok Ozyrysa oraz wszelkich innych istot
4.naszego mumifikowania zwłok zmarłych, wyciągania z nich narządów, serce, mózgów, segregowania ich -bycia tego strażnikami
5.naszego bycia strażnikami, ochroniarzami, towarzyszami umarłych a także mumii Ozyrysa i nie tylko jego
6.naszego bycia Anubisem, Chenty Imentiu, Wepwautem Mes-tymi którzy otwierają drogi zmarłym oraz duszom
7.naszego bycia obojga płci, każdego rodzaju i poziomu bogami wojen i walki jakich sztandar jest noszony przed władcami w czasie wojen i w obchodzie zwycięstw
8.naszego bycia obojga płci sługami Horusa, żywych bogów oraz wszelkich innych istot, bytów, tworów a także naszego posiadania obojga płci sług
9.z wszelkich powodów naszego bycia obojga płci przewodnikami bogów i ludzi umarłych oraz dusz i nie tylko
10.naszego bycia z wszelkich powodów istotami z głową szakala trzymającymi cep
11.naszego z wszelkich powodów posiadania naszego własnego kultu, kaplic, świątyń
12.naszego prowadzenia nas jako bóstwo na czele procesji, prowadzenia procesji dla bóstw
13.naszego okrywania, wszelakiego rozbierania, odkrywania ludzkich ciał i ich zjadania
14.naszego trzymania w całej naszej istocie czerni i sinienia jakie symbolizują kolor rozkładającego się ciała, czarnej gleby Nilu jaka symbolizuje odrodzenie
15.naszego dokonywania pomiarów, osądzania innych, sądzenia czy zmarli mogą wejść do podziemi, królestwa Ozyrysa oraz wszelkich innych
16.naszego posiadania pieczęci grobowych a tym takich jakie prezentują nas na szczycie dziewięciu łuków, co miało symbolizować naszą dominację nad wrogami Egiptu i nie tylko
17.naszego walczenia z czasem i rozkładem by ocalić umierających i ich dusze
18.naszego prezentowania serc zmarłych bogom i bóstwom by ostatecznie ich osądzać
19.naszego zarządzania halami bogów (wszelkich płci), światami podziemi, zmarłych
20.naszego posiadania imienia jakie wskazują na znikający okrąg nieba jaki rozdziela widzialne i niewidzialne a jednocześnie jaki dotyka ciemność i światło dzięki czemu jesteśmy czujni niczym psy, szakale dzień i w nocy, wiecznie na straży a także posiadania imion jakie wskazują na czas, synonimy czasu
21.naszego bycia dostarczycielami wiadomości z wszelkich bogów, nieb i piekieł, pośrednikami wszelkich istot, bytów, tworów, ludzi, dusz
22.naszego bycia obojga płci patronami magii a także naszego przewidywania i ogłaszania istotom, ludziom duszom ich przeznaczenia i ich śmierci
Opublikowano: 28/03/2013
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Wracajac do Anubisa uważa się za stworzyciela zarówno Smoków Duszy jak i Ciała. Te pierwsze powołał do życia w celu prowadzenia dusz zmarłych w zaświaty. Okazały się one wspaniałymi i łagodnymi stworzeniami. Drugim natomiast dał początek, dostrzegając w ludziach niebywałe poświęcenie i miłość, jaką potrafią się darzyć, gdy do boga przybyła pewnego razu matka z ciężko chorym synem, błagając o jego uzdrowienie. Siedzący na smoku Anubis kazał zwrócić się jej do Thota, lecz kobieta stwierdziła, iż modły do niego nie poskutkowały. Bóg-szakal zlitował się wtedy nad matką oraz jej dzieckiem i przemienił obydwoje w nieśmiertelne, majestatyczne istoty.
20:12:45 Wanda
tzn że nie jestem od Boga? że nie stworzył mojej duszy B?
Sławek
20:13:10
hm. a jak myślisz?
jak czujesz?
Wanda
20:13:27
mam zamieszanie, łzy mi poleciały
20:13:39
jestem Boga dzieckiem
20:13:47
a nie jakiegoś anubisa
Sławek
20:14:00
jak powiem, że nie jesteś to jakie masz odczucie
Wanda
20:14:15
bunt
20:14:47
serce cale mi wali
Sławek
20:15:06
,, Bóg wszystkie Dusze stworzył 1 aktem woli"- E. Cayce. Aby nie było że ktoś był pierwszy,