Zestawiła Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.
1. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie min biednymi i odpowiednio bogatymi z racji m.in. urodzenia na skutek bycia dziećmi biednych, ubogich rodziców i odpowiednio bogatych, zamożnych rodziców i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie dziećmi, żonami, mężami i członkami rodzin m.in. inteligenckich, arystokratycznych, szlacheckich, królewskich, kapłańskich, bogatych, zamożnych i odpowiednio biednych, wieśniaków, gumbasów, klepiących biedę, o niskim statusie społecznym i ekonomicznym, bezrobotnych, robotników, niewolników, pasożytów społecznych, oraz takich, którzy harują od świtu do nocy niewiele z tego mając i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia członkami takich rodzin i rodzenia się, egzystowania w rodzinach, społecznościach, które nie są w stanie nas godnie wychować, wykształcić, wyżywić, ubrać, zapewnić tzw dobry start na przyszłość min w postaci wykształcenia i przygotowania do życia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn m.in. jako rodzice, mężowie, żony i nie tylko posiadania i doświadczania m.in. nieumiejętności, bezradności, braku możliwości, braku środków finansowych a nawet braku chęci aby m.in. wykształcić własne dzieci, aby je wychować, wyżywić, zadbać o ich zdrowie, bezpieczeństwo, komfort fizyczny i duchowy dla rozwoju, edukację i dać im tzw dobry start na przyszłość i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia członkami takich rodzin i rodzenia się, egzystowania, przebywania, wychowywania się w rodzinach, społecznościach, grupach na ziemi, w czasie, czasach, w wymiarach egzystencji w których nie ma szans na wzbogacenie się, na rozwój, na pójście do pracy a gdzie raczej ciężko haruje się od rana do nocy w zasadzie nie wiele z tego mając oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie i czucia się biednym dzieckiem bogatego Boga i odpowiednio biednym dzieckiem biednego Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, że sam Bóg już nic nie ma, bo wszystko już rozdał innym i tak naprawdę to nie ma już z czego nam dać i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. zyskiwania i odpowiednio tracenia pozycji finansowej, kondycji finansowej i statusu z uwagi na nasze m.in. zamążpójście i odpowiednio ożenek jak również wchodzenia w bogate rodziny i odpowiednio w biedne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia, doświadczania, że kto się biedny urodził to i biedny umrze a kto w bogactwie to umrze jako bogaty i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego a przez nas cudzego m.in. wybierania, szukania i znajdywania wszelkich m.in sposobów, luk, furtek, metod, podstępów, umów, zobowiązań na wejście i bycie członkiem zamożnych rodzin, o silnej kondycji finansowej, statusie społecznym, nazwisku, mających piękne domy, budynki, pojazdy, ubrania, pozycję społeczną i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie już od najmłodszych lat, od urodzenia m.in. bogactwa, luksusu, produktów najwyższej jakości, jedzenia najwyższej jakości, edukacji i twórczych rozmów na najwyższym poziomie i odpowiednio tego wszystkiego na niskim poziomie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez nas cudzego m.in jako członkowie, jako dzieci biednych i odpowiednio bogatych rodzin bycia/nie m.in. dyskryminowanymi, wyśmiewanymi, nieakceptowanymi i odpowiednio podziwianymi, budzącymi szacunek i zachwyt i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13. Naszego a przez nas cudzego m.in. wstydzenia się, ukrywania, zatajania, maskowania i odpowiednio pokazywania, obnoszenia się z własną m.in. biedą, ubóstwem, skromnością, bogactwem, dostatkiem m.in. domowym, rodzinnym a nawet społecznym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14. Naszego a przez nas cudzego z powodu biedy, skromności finansowej m.in. posiadania mniejszych szans i doświadczania niesprawiedliwości społecznej w porównaniu z bogatymi, zamożnymi rówieśnikami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15. Naszego a przez nas cudzego m.in. widzenia, oglądania zapracowanych, zaharowanych rodziców, członków rodzin, wierząc tym samym, że każdy kawałek chleba jest ciężki do zdobycia, a nawet obwiniając samych siebie za własne istnienie, które jeszcze pogarsza status finansowy rodziny i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16. Naszego a przez nas cudzego m.in. żyjąc w biedzie, ubóstwie, niedostatku, ograniczeniach m.in. jako dzieci oraz jako dorośli marzenia, planowania i zamiarowania a nawet szukania sposobu jako to wszystko zostawić i uciec byle dalej, gdzieś gdzie czeka nas lepszy los i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17. Naszego a przez nas cudzego m.in. uciekania przed biedą a doświadczania, że ona nas dogania i jest wszędzie tam, gdzie się przemieścimy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 18/11/2017
Autor: s_majda
Komentarze