Procedura kasowania jest podobna jak przy uwalnianiu się od ,, Ślubowań Amitaby”. Omówiliśmy ją tym artykule. Pojedynczo każde ślubowanie oddajemy Bogu do kasacji w schemacie jednozdaniowym.
Opracowanie tekstu Piotr Kowalski.
LDIBT – ludzie, dusze, istoty, byty, twory, zwierzęta, kosmici
– wszelkich moich, mojej Duszy, całej naszej istoty m.in. oporów, wymówek, mataczenia w kwestii m.in. oddania, zerwania, kasacji, anulowania i rozkodowania wraz z ich konsekwencjami min. dwunastu „Wielkich Ślubowań” Buddy Medycyny oraz wszelkich innych buddyjskich, hinduskich oraz pochodzących z innych religii rozmaitych m.in. ślubowań, przysiąg, przyrzeczeń, umów, misji, obietnic i cyrografów, jakie cała nasza istota jeszcze m.in. utrzymuje, wspiera, jakie jeszcze w sobie blokuje z powodu m.in. strachu przed konsekwencjami ich zerwania, zastraszania ze strony strażników, z obawy przed gniewem m.in. Boga oraz odpowiednio gniewem wszelkich Buddów a w tym Buddy Medycyny, Sidharty Gautamy, gniewem różnych ziemskich, pozaziemskich i astralnych m.in. bogów, półbogów, asurów, boskich matek, mesjaszy, zbawicieli, guru, władców oraz wszelkich duchowych i nie tylko autoryterów
– naszego z wszystkich przyczyn, na rozmaite sposoby promowania(-nie), głoszenia(-nie), wierzenia(-nie) w słuszność, zwalczania(-nie), objaśniania(-nie), przekazywania(-nie), stania(-nie) na straży m.in. dwunastu „Wielkich Ślubowań” Buddy Medycyny oraz wszelkich i innych buddyjskich, hinduskich oraz pochodzących z innych religii rozmaitych m.in. ślubowań, misji, przysiąg, przyrzeczeń, obietnic, cyrografów m.in. z powodu chęci(-nie) naszego i cudzego rozwoju duchowego oraz chęci(-nie), potrzeb i odpowiednio bez potrzeby naszego i cudzego oświecenia, zbawienia oraz naszego i cudzego doświadczania(-nie) tego skutków
– naszego dążenia(-nie) do osiągnięcia m.in. oświecenia, stanu Bodhisattwy, nirwany, nieśmiertelności, nieprzemijalności, wieczności, doskonałości po to aby m.in. wypełnić wymagania złożonych(-nie) przeze mnie, przez moją duszę, przez poprzednie inkarnacje mojej duszy, dwunastu „Wielkich Ślubowań” Buddy Medycyny oraz innych buddyjskich, hinduskich oraz pochodzących z innych religii rozmaitych m.in. przysiąg, przyrzeczeń, zobowiązań, obietnic, umów, misji, cyrografów, ślubowań
Pierwsze Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Niezrównane Całkowite Oświecenie, z mego ciała promieniować będzie światło, które będzie wspaniale iluminować nieograniczone, niezliczone, bezkresne krainy. Ciało to będzie w doskonały sposób ozdobione trzydziestoma dwoma znakami wielkiej istoty oraz osiemdziesięcioma znakami drugorzędnymi. Spowoduję, że wszystkie czujące istoty w pełni upodobnią się do mnie.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego m.in. emanowania(-nie), promieniowania(-nie), świecenia(-nie) m.in. sztucznym, prawdziwym, odbitym, boskim(-nie) światłem we wszelkich barwach oraz intensywności po to aby m.in. iluminować nieograniczone, niezliczone, bezkresne krainy, oświecać i zbawiać innych ludzi, dusze, istoty, byty, twory, jako nasza powinność i rzekomy obowiązek wynikający(-nie) z wypełnienia(-nie) złożonego(-nie) przez nas pierwszego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny a także jako skutek osiągnięcia(-nie) przez nas m.in. niezrównanego, całkowitego i każdego innego rodzaju oświecenia, stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczania różnego rodzaju duchowych i nie tylko stanów
– naszego ozdabiania(-nie), dekorowania(-nie), strojenia(-nie) upiększania(-nie), uatrakcyjniania(-nie) ciała fizycznego, ciał subtelnych, duszy, naszych energii, czakr, aury, całej naszej istoty wszelkimi m.in. znamionami, symbolami, tatuażami, malunkami, stygmatami, emblematami, różnego rodzaju znakami w tym trzydziestoma dwoma znakami wielkiej istoty Sidharthy Gautamy oraz osiemdziesięcioma znakami drugorzędnymi, jako nasza powinność i rzekomy obowiązek wynikający(-nie) z wypełnienia(-nie) złożonego(-nie) przez nas pierwszego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny oraz jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawiena, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczania różnego rodzaju duchowych i nie tylko stanów
– naszego wynikającego(-nie) z pierwszego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. zachęcania(-nie), namawiania(-nie), zmuszania(-nie) innych LDIBT aby stały(-nie) się podobne do nas, aby podążały(-nie) naszą ścieżką, aby kopiowały(-nie) i naśladowały(-nie) nasze m.in. zachowania, usposobienie, wygląd, cechy charakteru, skłonności, słabości, upodobania, mentalność a nawet odtwarzały nasze życie, aby również tak jak i my zmierzać(-nie) ku m.in. oświeceniu, zbawieniu, nirwanie, nieśmiertelności, nieprzemijalności, wieczności, doskonałości, osiągnięciu stanu Bodhisattwy oraz ku osiągnięciu wszelkich innych duchowych i nie tylko stanów
Drugie Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, ciało moje będzie wewnątrz i na zewnątrz jak lapis lazuli jasne, o przenikliwej, nieskalanej czystości. Promienność ta będzie posiadała wielką wartość, będzie naprawdę imponująca. Ciało moje będzie doskonałym mieszkaniem, ozdobionym aureolą, jakby świecącą siecią, która swym blaskiem przewyższy słońce i księżyc. Ukażę świt tym istotom, które są całkiem pogrążone w ciemnościach, tak iż będą mogły działać w zgodzie ze ścieżką, której pragną.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego posiadania(-nie), odrzucania(-nia), akceptowania(-nie) m.in. doskonałego(-nie), idealnego(-nie), pięknego(-nie) o nieskalanej czystości ciała które wewnątrz i na zewnątrz jest jasne niczym lapis lazuli, ciała którego wielkiej wartości promienność będzie naprawdę imponująca, jako wypełnienie rzekomego obowiązku wynikającego(-nie) ze złożonego(-nie) przez nas drugiego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny oraz jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawiena, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczenia wszelkich innych duchowych i nie tylko stanów
– naszego wynikającego(-nie) z drugiego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku dążenia(-nie) do m.in. posiadania aureoli, która niczym świecąca sieć, swym blaskiem przewyższy słońce i księżyc jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawiena, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczenia wszelkich innych duchowych i nie tylko stanów
– naszego wynikającego(-nie) z drugiego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. nauczania(-nie), instruowania(-nie), prowadzenia(-nie) jako istota oświecona(-nie), wszelkich innych LIDBT pogrążonych w m.in. ciemnościach, transach, hipnozach, nieprzytomnościach, pomieszaniach, chaosie, iluzjach aż do m.in. ukazania im świtu, aż będą mogli działać w zgodzie ze ścieżką której pragną, a nawet aż do urzeczywistnienia przez nich stanu Bodhisattwy a nawet do ich oświecenia
Trzecie Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy osiągnę Oświecenie w przyszłej epoce, to wraz z nieograniczonymi i nieskończonymi środkami działania i wglądem sprawię, że wszystkie istoty otrzymają to, czego potrzebują. Nigdy nie będą cierpieć /braku rzeczy niezbędnych do życia/.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego gwarantowania(-nie), zapewniania(-nie) wszystkim LIDBT wszystkiego czego potrzebują oraz sprawiania(-nie), że nigdy nie doświadczą niedostatku, bólu, biedy, głodu, kalectwa, chorób, traum, nieszczęść, jako wypełnienie naszego rzekomego obowiązku wynikającego(-nie) ze złożonego(-nie) przez nas trzeciego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny oraz jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawienia, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczenia wszelkich innych duchowych i nie tylko stanów
Czwarte Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę oświecenie, to jeśli będą czujące istoty, które podążają błędną ścieżką, spowoduję, że wszystkie w spokoju znajdą się na drodze do Oświecenia. Jeśli są tacy, którzy podążają pojazdami Śrawaków /słuchaczy nauk/, czy Pratjebuddów /samotnych Buddów/, to wszyscy zostaną bezpiecznie umieszczeni we wnętrzu Wielkiego Pojazdu /Mahajany/.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego nawracania(-nie) wszelkich LDIBT z ich błędnych ścieżek oraz naprowadzania(-nie) ich na drogę ku oświeceniu, zbawieniu, nirwanie, poszukiwaniu stanu Bodhisattwy, bądź też ku doświadczaniu wszelkich innych duchowych i nie tylko stanów, jako wypełnienie naszego rzekomego obowiązku wynikającego(-nie) ze złożonego(-nie) przez nas czwartego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny oraz jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawienia, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczenia wszelkich innych stanów duchowych i nie tylko
– naszego dążenia(-nie) do umieszczenia we wnętrzu Wielkiego Pojazdu(Mahajany) wszystkich tych LDIBT którzy podążają(-nie) pojazdami m.in. Śrawaków(słuchaczy nauk), Pratjebuddów(samotnych Buddów) i nie tylko, jako wypełnienie naszego rzekomego obowiązku wynikającego(-nie) ze złożonego(-nie) przez nas czwartego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny oraz jako m.in. świadectwo, oznaka, dowód, skutek naszego m.in. oświecenia, zbawienia, osiągnięcia stanu Bodhisattwy, nirwany bądź też doświadczenia wszelkich innych stanów duchowych i nie tylko
Piąte Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą niezliczone i bezgraniczne istoty, które praktykują czyste postępowanie, zgodnie z moimi naukami, spowoduję, że będą w stanie doskonale przestrzegać zasad i w pełni stosować się do trzech zbiorczych wskazań. Ci, którzy zrzucają na innych oszczerstwa i obrażają ich, po usłyszeniu mego imienia będą mogli raz jeszcze osiągnąć czystość i nie upadną w nieszczęsne stany istnienia.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego wynikającego(-nie) z piątego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawienia(-nie) jako istota oświecona(-nie) by wszystkie inne niezliczone i bezgraniczne istoty, dusze, byty, twory, które praktykują czyste postępowanie, zgodnie z naszymi naukami, były w stanie doskonale i w pełni stosować się do trzech zbiorczych zasad buddyzmu oraz przestrzegać wszelkich buddyjskich i hinduskich m.in. zasad, przykazań, nakazów, zakazów, doktryn, zaleceń i nauk
– naszego wynikającego(-nie) z piątego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że Ci, którzy zrzucają na innych oszczerstwa, winę, klątwy, kłamstwa i na wszelkie sposoby m.in. uwłaczają, mieszają z błotem, poniżają, obrażają ich, po usłyszeniu naszego imienia, będą mogli raz jeszcze osiągnąć czystość i nie upadną w nieszczęsne stany istnienia
Szóste Wielkie Ślubowanie
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą istoty, których ciał są upośledzone, których organy zmysłów są niekompletne, które są brzydkie, głupie, głuche, ślepe, nieme, garbate i kulawe, powyginane, trędowate, drżące, szalone, albo takie, których dręczą wszelakie choroby i cierpienia; jeśli takie istoty posłyszą moje imię, osiągną odpowiedni wgląd i praktyczną inteligencję. Wszystkie ich zmysły staną się doskonałe i nie zaznają choroby, ani cierpienia.
– naszego wynikającego(-nie) z szóstego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że LIDBT których ciała są upośledzone na wszelkie sposoby, których organy zmysłów są niekompletne, które są brzydkie, głupie, głuche, ślepe, nieme, garbate i kulawe, powyginane, trędowate, drżące, szalone, okaleczone albo takie, których dręczą wszelakie choroby, schorzenia, bóle i cierpienia, po usłyszeniu naszego imienia, osiągną odpowiedni wgląd, mądrość, wiedzę i praktyczną inteligencję a wszystkie ich zmysły staną się doskonałe i nie zaznają choroby, bólu, kalectwa, wszelkich upośledzeń ani cierpienia
Siódme Wielkie Ślubowanie
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą jakieś czujące istoty, które są chore i uciskane, które nie mają dokąd pójść, ani skąd wracać, które nie mają ani lekarza, ani leku, ani krewnych, ani bliskiej rodziny, które są w nędzy i których cierpienia są wielkie, to jeśli tylko moje imię wejdzie im do uszu, zostaną wyleczone ze wszystkich chorób i osiągną doskonały spokój i radość na ciele i umyśle. Będą mieć liczne rodziny i posiadłości i osobiście doświadczą najwyższego Oświecenia.
– naszego wynikającego(-nie) z siódmego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że inni LIDBT którzy są chorzy i uciskani, którzy nie mają dokąd pójść, ani skąd wracać, którzy nie mają ani lekarza, ani leku, ani krewnych, ani bliskiej rodziny, którzy są w nędzy i którzy przeżywają wielkie cierpienia i ból, po usłyszeniu naszego imienia, zostaną wyleczeni ze wszystkich chorób i osiągną doskonały spokój i radość na ciele i umyśle oraz będą mieć liczne rodziny i posiadłości a nawet osobiście doświadczą nirwany, stanu Bodhisattwy, a nawet najwyższego oświecenia
Ósme Wielkie Ślubowanie
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą jakieś czujące kobiety, cierpiące wskutek któregoś z setki nieszczęść, jakie trapią kobiety, umęczone przy końcu swego życia i pragnące porzucić swą żeńską formę; to jeśli te kobiety posłyszą moje imię, odradzając się wszystkie przekształcą się z żeńskiej w męską formę fizyczną. Wszystkie one doświadczą osobiście doskonałego Oświecenia.
– naszego wynikającego(-nie) z ósmego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że wszystkie kobiety, cierpiące w skutek któregoś z setki nieszczęść, jakie trapią kobiety, umęczone przy końcu swego życia i pragnące(-nie) porzucić swą żeńską formę, po usłyszeniu naszego imienia, odradzając się wszystkie przekształcą(-nie) się z żeńskiej w męską formę fizyczną a także wszystkie one osobiście doświadczą nirwany, stanu Bodhisattwy, a nawet najwyższego oświecenia
Dziewiąte Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, spowoduję, że wszystkie istoty ujdą z sieci Mary. Zostaną uwolnione z niebezpiecznych i splatanych ścieżek. Jeśli są tacy, co utonęli w różnego rodzaju negatywnych poglądach, tak gęstych jak dżungla, obejmę ich i umieszczę prawdziwym poglądzie. Sprawię, że stopniowo będą studiować i doskonalić wszelkie praktyki Bodhisattwy i wkrótce osobiście doświadczą doskonałego Oświecenia.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego wynikającego(-nie) z dziewiątego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że inni LIDBT ujdą z sieci mary i iluzji, oraz wydostaną się z m.in. niebezpiecznych i splatanych ścieżek, ciemności, transów, hipnoz, nieprzytomności, pomieszania i chaosu
– naszego wynikającego(-nie) z dziewiątego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że wszelkie inne istoty które utonęły w różnego rodzaju negatywnych poglądach, uwikłaniach, wzorcach i schematach działania, tak gęstych jak dżungla, zostaną przez nas objęte(-nie) m.in. opieką, prowadzeniem, nauczaniem i umieszczone w prawidłowym poglądzie oraz będą studiować i doskonalić wszelkie praktyki Bodhisattwy a nawet osobiście doświadczą doskonałego oświecenia.
Dziesiąte Wielkie Ślubowanie
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli w zgodzie z tym, co zostało napisane w księgach praw królewskich, czujące istoty będą wiązane i bite, krępowane i wrzucane do więzienia lub poddane najwyższej karze, którym bez końca zdarzają się katastrofalne trudności, upokarzające, załamujące i żałosne dla nich, przysparzające ich ciałom cierpień; to jeśli takie istoty posłyszą moje imię, dzięki wzbudzającym lęk potężnym, duchowym mocom moich dobrowolnych cnót, zostaną uwolnione od wszelkich smutków i cierpień.
– naszego wynikającego(-nie) z dziesiątego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że inni LIDBT, którzy będąc wiązani i bici, krępowani i wrzucani do więzień lub poddawani najwyższej karze, którym bez końca zdarzają się katastrofalne, upokarzające, załamujące i żałosne dla nich, przysparzające ich ciałom cierpień i bólu trudności, po usłyszeniu naszego imienia oraz dzięki wzbudzającym lęk potężnym, duchowym mocom naszych dobrowolnych cnót, zostaną uwolnione(-nie) od wszelkich m.in. smutków, cierpień, niedostatków, bólu, biedy, głodu, kalectwa, chorób, traum, nieszczęść.
Jedenaste Wielkie Ślubowanie
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą jakieś czujące istoty zamęczane przez głód i pragnienie, tworzące negatywną karmę w desperackim poszukiwaniu środków utrzymania i jeśli usłyszą moje imię i mocno utrwalą je sobie w umyśle, trzymając się go, wówczas najpierw zapewnię im niezrównane, wspaniałe jedzenie i picie, aby w pełni zaspokoić ich ciała, a następnie poprzez zapewnienie im smaku Nauk, staną się spokojne i radosne, dobrze w tym ustanowione.
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
– naszego wynikającego(-nie) z jedenastego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że inni LIDBT zamęczane przez głód i pragnienie, tworzące negatywną karmę w desperackim poszukiwaniu środków utrzymania, po usłyszeniu naszego imienia, mocno utrwalą je sobie w umyśle i trzymając się go, zakosztują wspaniałe jedzenie i picie, aby w pełni zaspokoić swoje ciała, a następnie poprzez umożliwienie im posmakowania m.in. nauk, wiedzy i mądrości, staną się spokojne, radosne oraz dobrze w tym osadzone.
Dwunaste Wielkie Ślubowanie
-Naszego składania, przyjmowania, pilnowania, kasowania, oddawania, rezygnowania, unikania, odpowiednio strażnikowania, weryfikowania związanego min. z naszym i cudzym wypowiadaniem, myśleniem kodowaniem sobie i innym LDIBTZK ślubowania Buddy Medycyny nr ….. i jego odpowiedników, zamienników o treści podobnej, lub zbliżonej do tego tekstu który brzmi …… ,, „.
Ślubuję, że gdy w przyszłej epoce osiągnę Oświecenie, to jeśli będą jakieś czujące istoty cierpiące biedę, nie mające ubrań, drażnione i niepokojone dzień i noc przez muchy, komary, upał bądź zimno; to jeśli posłyszą one moje imię, mocno zachowując je w umyśle, będą się go trzymać, to w zgodności z ich życzeniami otrzymają wszelkiego rodzaju najwspanialsze i zachwycające ubiory. Otrzymają także drogocenne ozdoby, wstęgi, kadzidła, muzykę i radość z oglądania różnych sztuk scenicznych. Spowoduję, że będą mieć w obfitości wszystko, czego tylko zapragną ich serca.
– naszego wynikającego(-nie) z dwunastego „Wielkiego ślubowania” Buddy Medycyny rzekomego obowiązku m.in. sprawiania(-nie) jako istota oświecona(-nie), że inni LIDBT cierpiący biedę, nie mający ubrań, drażnieni i niepokojeni dzień i noc przez muchy, komary, upał bądź zimno, po usłyszeniu naszego imienia, mocno utrwalą je sobie w umyśle i trzymając się go, w zgodzie z ich życzeniami otrzymają wszelkiego rodzaju najwspanialsze i zachwycające m.in. ubiory, drogocenne ozdoby, wstęgi, kadzidła oraz odczują radość z oglądania różnych sztuk scenicznych i słuchania muzyki a także będą mieć w obfitości wszystko, czego tylko zapragną ich m.in. umysły, ciała, serca i dusze
Opublikowano: 11/03/2016
Autor: s_majda
Komentarze