Spisała Agata Pająk wg „Księgi czakr” (Shalila Sharamon i Bodo J. Bagiński). Pamiętać należy, że teksty źródłowe zwykle są opiniami, lub mogą znajdować jedynie częściowe potwierdzenie w faktach. Werfyfikacji rozmaitych faktów i prawd, słóży praca z techniką intencji, oddawanych Bogu.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, posiadania czakry zwanej m.in. czakrą piątą, czakrą gardła lub krtani, Vishuddhą albo ośrodkiem komunikacji, która znajduje się pomiędzy gardłem a krtanią, wychodzi z kręgów szyjnych, otwiera się ku przodowi, oraz ku tyłowi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakrze gardła przyporządkowany jest kolor jasnoniebieski, a także srebrzysto-niebieski i zielonkawo-niebieski, żywiołem przyporządkowanym czakrze gardła jest eter, przestrzeń niebiańska i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że zmysłem przyporządkowany czakrze gardła to słuch, jej symbolem jest szesnastopłatkowy lotos, a podstawową zasadą tej czakry jest rezonans bytu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
4. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakrze gardła przyporządkowane są m.in. obszar gardła, karku i szczęk, uszy, aparat głosu, tchawica, oskrzela, górne partie płuc, przełyk i ramiona i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
5. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że gruczołem przyporządkowanym czakrze gardła jest tarczyca, która odgrywa ważną rolę we wzroście kośćca i organów wewnętrznych, dba również o równowagę pomiędzy wzrostem cielesnym i duchowym, oraz reguluje przemianę materii, a tym samym sposób, w jaki przekształcany jest przyjmowany pokarm w energię i jak ją wykorzystujemy, a także reguluje przemianę jodu, i gospodarkę wapniem we krwi i tkankach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
6. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że astrologicznie przyporządkowane czakrze gardła są m.in. Bliźnięta/Merkury, symbolizujące komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń, a także Mars, symbolizujący aktywną samoekspresję oraz Byk/Wenus, symbolizujące odczuwanie przestrzeni i formy, oraz Wodnik/Uran symbolizujące boską inspirację, przekaz wyższej mądrości i poznania oraz niezależność i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
7. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakra gardła jest ośrodkiem ekspresji, komunikacji i inspiracji i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że centrum gardła połączone jest z małą czakrą podrzędną, usytuowaną w karku i otwierającą się ku tyłowi, a oba te ośrodki energetyczne traktuje się często jak jedną czakrę, ponieważ w swoim funkcjonowaniu czakra karku jest ściśle związana z czakrą gardła i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
9. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakra gardła jest ważnym łącznikiem dolnych czakr z centrum głowy, oraz pomostem między myśleniem a czuciem, impulsami a reakcjami na nie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakra gardła przekazuje treści wszystkich czakr światu zewnętrznemu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
11. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przez czakrę gardła wyrażamy wszystko, co nas przepełnia, m.in. śmiech, płacz, uczucia miłości, radości, strachu, czy złości, a także nasze zamiary, pragnienia, ideały, poglądy, oraz poznanie światów wewnętrznych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
12. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że żywiołem przyporządkowanym czakrze gardła jest eter, ukazywany przez m.in. jogę, jako podstawa, z której w drodze zagęszczenia zostały uformowane żywioły dolnych czakr, m.in. ziemia, woda, ogień, powietrze i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
13. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że eter jest również nośnikiem dźwięku, słowa mówionego, jak również Słowa Stwarzającego, i jest nośnikiem informacji na wszystkich poziomach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że zewnętrzna ekspresja naszego życia wewnętrznego odbywa się przede wszystkim przez słowo mówione, jak również przez gestykulację i mimikę, oraz twórcze formy wyrazu, takie jak m.in. muzyka, plastyka, taniec i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że twórczość, kreacja, jaka jest w czakrze sakralnej łączy się w czakrze gardła z energiami pozostałych ośrodków, a kształtująca siła eteru nadaje jej określoną postać, którą pokazujemy światu zewnętrznemu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że możemy jednak wyrazić tylko to, co w sobie znajdujemy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
17. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przez czakrę gardła otrzymujemy najpierw zdolność refleksji nad sobą, a warunkiem takiej refleksji jest pewien wewnętrzny dystans i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
18. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że wraz z rozwojem czakry gardła jesteśmy coraz bardziej świadomi swojego ciała mentalnego i możemy oddzielić jego funkcje od funkcji ciała astralnego, eterycznego i fizycznego, co oznacza, że nasze myśli nie będą już zabarwione uczuciami i fizycznymi doznaniami, co umożliwi nam bardziej obiektywne poznanie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
19. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że eter definiuje się też, jako przestrzeń Akaszy, w której gęstsze pierwiastki realizują swoją działalność i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
20. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że naszym udziałem może stać się najgłębsze poznanie, jeśli będziemy tak otwarci jak nieskończona przestrzeń, jak szerokie niebo, którego kolorem jest jasny błękit, kolor czakry gardła, a dokonać się to może, kiedy wsłuchamy się w wewnętrzną i zewnętrzną przestrzeń i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
21. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakrze gardła przyporządkowany jest zmysł słuchu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
22. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że otwieramy swoje uszy dla jawnych i ukrytych głosów stworzenia, a także odbieramy swój własny wewnętrzny głos, nawiązujemy kontakt z naszym wnętrzem i przyjmujemy jego inspiracje i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
23. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że to dzięki czakrze gardła rozwijamy niezachwianą ufność w wyższe prowadzenie nas samych
24. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że to dzięki czakrze gardła uprzytamniamy sobie właściwe zadania życiowe i objawia się nasza dharma i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
25. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej, harmonijnie funkcjonującej czakrze gardła uprzytamniamy sobie, uznajemy, że nasze własne wewnętrzne światy, jak również subtelne poziomy całego życia są równie rzeczywiste, co świat zewnętrzny i pojawia się zdolność przyjmowania informacji z obszarów subtelnych i wyższych wymiarów rzeczywistości oraz zdolność przekazywania tych informacji dalej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
26. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że ta umiejętność przyjmowania i przekazywania informacji z obszarów subtelnych i wyższych wymiarów może być Boską inspiracją, jaka staje się ważnym elementem naszego samookreślenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
27. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że w czakrze gardła znajdujemy swój indywidualny wyraz doskonałości na wszystkich poziomach
28. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy całkowicie otwartej czakrze gardła wyrażamy otwarcie i bez obaw swoje uczucia, myśli, wewnętrzne poznanie i jesteśmy równocześnie gotowi ukazywać zarówno słabe jak i mocne strony i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
29. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła nasza wewnętrzna szczerość wobec siebie samych i innych wyraża się także w otwartej postawie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
30. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła posiadamy zdolność w pełni twórczego wyrażania siebie w całej swej istocie, jednak, kiedy to jest potrzebne, równie dobrze potrafimy milczeć i słuchać innych całym sercem i z wewnętrznym zrozumieniem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
31. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła nasz język jest równie bogaty, co klarowny i wyraża nasze zamiary w najbardziej skuteczny sposób, tak by spełniły się nasze pragnienia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
32. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej i harmonijnie funkcjonującej czakrze gardła nasz głos jest pełny i dźwięczny i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
33. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła, wobec trudności i oporów pozostajemy wierni sobie i potrafimy powiedzieć „nie”, wyrazić sprzeciw, jeśli naprawdę tak myślimy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
34. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła nie poddajemy się wpływom opinii innych oraz chronimy swoją niezależność, wolność i suwerenność i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
35. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła wolność od uprzedzeń i wewnętrzna głębia czynią nas otwartymi na rzeczywistość wymiarów subtelnych, a z nich otrzymujemy przez wewnętrzny głos informacje, które prowadzą nas na naszej drodze życia i z ufnością oddajemy się temu przewodnictwu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
36. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej czakrze gardła słyszymy, że każdy byt we wszechświecie komunikuje własne przesłanie, opowiada o swojej roli w wielkiej kosmicznej symfonii i dążeniu ku całości, zjednoczeniu, ku Światłu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
37. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej i harmonijnie funkcjonującej czakrze gardła możemy nawiązać bezpośrednie porozumienie z istotami z innych obszarów istnienia, a poznanie, które z tego wynosimy, przekazujemy innym, kiedy uważamy to za sensowne, nie obawiając się ich osądu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
38. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy otwartej i harmonijnie funkcjonującej czakrze gardła wszystkie twórcze środki wyrazu, których używamy, mają zdolność przekazywania mądrości i prawdy, a z wewnętrznej niezależności i swobodnej ekspresji całej naszej istoty wyrasta w nas głęboka radość oraz poczucie spójności i integralności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
39. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie, a energie w czakramie są zablokowane, to zakłócone jest porozumienie między „głową” a „ciałem”, co może się wyrażać w dwojaki sposób, a w tym m.in. można mieć trudności z refleksją nad swoimi uczuciami i w konsekwencji wyrażać swoje emocje nieprzemyślanymi działaniami albo można się zamknąć w swoim intelekcie lub racjonalizmie, nie przyznając prawa bytu swojemu światu uczuć i nie uznając jego mądrości a dopuszczając tylko określone emocje, które przejdą przez filtr naszej autocenzury i nie naruszą norm otoczenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
40. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie i jest zablokowana nieświadome poczucie winy i lęki przeszkadzają nam w widzeniu i ukazywaniu siebie takimi, jakimi jesteśmy, oraz w swobodnym wyrażaniu swoich najgłębszych myśli, uczuć i potrzeb, a zamiast tego, próbujemy stłumić je przeróżnymi słowami, gestami, pod którymi ukrywamy naszą prawdziwą istotę i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
41. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie i jest zablokowana nasz język jest kanciasty i surowy, albo rzeczowy i chłodny, a także może wystąpić jąkanie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
42. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie, jest zablokowana nasz głos jest stosunkowo donośny, a słowa pozbawione głębszych treści i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
43. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie lub jest zablokowana nie pozwalamy sobie na to, aby ujawnić swoje słabości, raczej za wszelką cenę próbujemy pokazać światu swoją siłę i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
44. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie lub jest zablokowana wywieramy na siebie samych wielki nacisk stawianymi sobie żądaniami i wówczas może się zdarzyć, zdarza się, że zadania życia tak bardzo obciążają nasze ramiona, tak ciążą, że zamieniamy obręcz barkową w pancerz, podnosimy ramiona, a gardło ściągamy, aby nieświadomie ochronić się przed dalszymi obciążeniami lub przygotować się na wypadek nowych „ataków”, nowych ciężarów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
45. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie zaznacza się to także nadużywaniem słów i zdolności wyrazu do manipulowania bliźnimi oraz próbą zwrócenia na siebie uwagi nieprzerwanym potokiem słów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
46. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że z reguły zablokowanie energii w czakramie gardła nie daje możliwości dostępu do subtelnych sfer bytu, ponieważ nie ma otwartości, wewnętrznego bogactwa i niezależności, które są warunkiem postrzegania tych obszarów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
47. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że nawet przy zablokowanym i nieharmonijnie funkcjonującym czakramie gardła zdarzają się wewnętrzne wglądy, ale ze strachu przed osądem innych i izolacją boimy się nimi żyć i manifestować je publicznie, a ponieważ te wglądy domagają się ekspresji, mogą dawać impuls do spontanicznych wierszy, obrazów lub innych dzieł tego typu, których jednak nie pokazuje się innym, lub pokazuje je niechętnie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
48. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że kiedy czakra gardła funkcjonuje nieharmonijnie, i jest zablokowana energie duchowe mogą również utkwić w głowie i wtedy ich transformująca siła z największym trudem dociera do emocji, a energie niższych czakr nie dają wyższym wystarczającej siły witalnej i stabilności, aby wewnętrzna duchowość urzeczywistniła się w naszym życiu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
49. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła trudno jest pokazywać, wyrażać i przedstawiać siebie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
50. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła zachowujemy zupełną powściągliwość i albo jesteśmy cisi, bojaźliwi i małomówni, albo mówimy wyłącznie o nieważnych sprawach, dotyczących naszego życia wewnętrznego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
51. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła, jeśli musimy coś powiedzieć o tym, co myślimy i czujemy w głębi siebie, natychmiast pojawia się ucisk w gardle, a głos brzmi w sposób wymuszony i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
52. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła częściej niż w przypadku zakłóconego działania czakry, pojawia się symptom jąkania, a także jesteśmy niepewni wobec innych i boimy się ich osądu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
53. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła kierujemy się cudzymi opiniami i sami często nie wiemy, czego naprawdę chcemy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
54. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że przy niedoczynności czakry gardła nie mamy dostępu do głosu swojej duszy i brakuje nam zaufania do intuicji
55. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że jeśli czakra gardła nie zostaje w ciągu życia rozwinięta, usztywniamy się, a ramy, które sobie narzuciliśmy, w których się chowamy i w których realizujemy swoje możliwości, są bardzo ciasne, ponieważ za rzeczywistość uznajemy tylko świat fizyczny i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
56. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że istnieją możliwości oczyszczenia i pobudzenia czakry gardła m.in. przez obcowanie z przyrodą, oglądanie przeźroczystego niebieskiego koloru bezchmurnego nieba czy jego odbicie w przejrzystej wodzie, także przez słuchanie cichego szumu fal lub też ich równoczesną kontemplację i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
57. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że istnieją możliwości oczyszczenia i pobudzenia czakry gardła m.in. za pomocą dźwięków, a w tym za pomocą muzyki i śpiewu bogatych w wyższe tony, jak również za pomocą sakralnych i medytacyjnych tańców i śpiewu lub też muzyki New Age z cichymi efektami dźwiękowymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
58. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że czakrę gardła ożywia samogłoska „e”, a mantra dla czakry gardła to HAM i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
59. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że istnieją możliwości oczyszczenia i pobudzenia czakry gardła m.in. kolorami, a w tym klarownym błękitem, a także można pobudzić czakrę za pomocą kamieni szlachetnych, m.in. akwamarynu, turkusu, chalcedonu, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
60. Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że rodzaj jogi oddziałujący głównie przez czakrę gardła to mantra joga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
Opublikowano: 09/05/2018
Autor: s_majda
Komentarze