Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Dlaczego żyjemy w ubóstwie-wg nauczania Buddy. Intencje do oddania Bogu

Mnie zastanawiają złote miski żebracze u tak wielu złotych posągów. Jak widać ubóstwo traktowane jest tu i tam z przymróżeniem oka. 

Zestawiła Małgorzata Krata

 

 

 

 

 

 

 Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, że jeśli na świecie istnieje i jest wyznawana idea Potrójnego Klejnotu a w tym Budda, Dharma i Sanghta to wówczas istnieje możliwość odwrócenia negatywnej karmy ubóstwa, oraz naszego realizowania/nie takich i podobnych założeń oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie że ten kto oczernia Potrójny Klejnot musi/nie ponieść karę a w tym ubóstwa na to i kolejne wcielenia oraz naszego wierzenia/nie, że jeśli będziemy wystarczająco przepraszać, żałować za takie i podobne przewinienia to wówczas możemy przerwać negatywna karmę a w tym odrodzić się m.in. w bogatych rodzinach i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, że przyczyną rodzenia się i życia z biedzie, biednych rodzinach, społeczeństwach jest m.in. arogancja wobec rodziców i innych ludzi, dusz, upór a w tym odmawianie słuchania starszych i nauczycieli, brak pilności w oddawaniu czci Potrójnemu Klejnotowi, złodziejstwo, nagromadzenie niespłaconych długów i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, że sposobem do odrodzenia się w bogatych i szanowanych rodzinach jest m.in. współodczuwające dawanie, szacunek dla rodziców i nauczycieli, czczenie Potrójnego Klejnotu, cierpliwość i nie wpadanie w gniew-nawet jeśli inni nas besztają, okazywanie cierpliwości i szacunku zawsze i każdemu, słuchanie sutr i uczęszczanie na ich wykłady i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, że praktykowanie i posiadanie pięciu cnót jest ideałem, natomiast stosowanie się choćby do jednej z nich pozwala uchronić nas i innych od rodzenia się w rodzinach ubogich, o niskim służebnym stanie oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, zgodnie z naukami Buddy i nie tylko, że długi duchowe, długi umysłu są o wiele cięższe i większe od długów materialnych czy pieniężnych i o wiele trudniej je spłacić, co równocześnie zabrania nam odradzać się w rodzinach o wysokim statusie materialnym, bogatych oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, że m.in. kradzieże, żerowanie, przywłaszczanie sobie cudzych m.in. dokonań, twórczości, talentów, a także inne formy oszustwa jak oszukiwanie rodziców, nauczycieli, w interesach, czy podszywanie się pod cudze prawa autorskie, twórczości nie tylko wiodą do najcięższej karmy ubóstwa i cięższej niż w przypadku kradzieży pieniężnych, majątku oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie ze największym skarbem, darem jest mądrość, jej zdobywanie i zdobycie a co za tym idzie największe przewinienia i długi karmiczne powstają z występków przeciw mądrości i przywłaszczaniu sobie cudzych dokonań i są drogą do życia i odradzania się w ubóstwie oraz naszego doświadczania/nie tego skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie m.in zgodnie/nie z naukami Buddy, że ubóstwo i odradzanie się w ubóstwie jest kara za naszą zawiść i kierowanie się zawiścią, a w tym poprzez nasze usilne produkowanie pragnienia czegoś co mają inni a co nam akurat nie przypada karmicznie w udziale, emanowaniem żądzy i energiami żądzy co również stanowi kradzież i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.


Opublikowano: 15/05/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

    Zrobiłam te intencje zaraz po publikacji. Gdy pierwszy raz przeczytałam je, to zaskoczył mnie fakt, że są to moje własne przekonania, że tak właśnie postępuję w życiu (bez oceniania czy to jest słuszne). Z otrzymanego listu.