Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Haszysz i wino. Intencje do uwolnienia

Intencje spisała Małgorzata Krata na podstawie poematu Mehmeda Fuzuli pt. Haszysz i wino. 

1.Naszego i cudzego picia/nie, wytwarzania/nie, promowania/nie m.in. wina, tej wnuczki winorośli, co umysł, Duszę, istotę m.in. niewoli/nie, więzi/nie, oplata/nie, wspiera/nie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
2.Naszego i cudzego picia/nie, wytwarzania/nie, promowania/nie m.in. wina, które jest m.in. kompanem, druhem, przyjacielem m.in. sułtanów, władców, monarchów, naszym własnym, wszelkich ludzi, dusz, Boga, bóstw i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
3.Naszego i cudzego picia/nie, wytwarzania/nie, promowania/nie m.in. wina, które jest władcą zmysłów i umysłów, które jest rozkoszą świata, pocieszycielem, wiedzie/nie do miłości, namiętności, wyzwala/nie od smutków, bólu, cierpienia i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
4.Naszego i cudzego picia/nie, wytwarzania/nie, promowania/nie m.in. wina tej pochodni każdej uczty, święta, spotkania, która rozpala, roznieca, otwiera m.in. serca, umysły, zmysły, ciała, namiętności, żądze, Dusze, zabawę, radość, która wiedzie do miłości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
5.Naszego i cudzego picia/nie, wytwarzania/nie, promowania/nie picia m.in. wina, które jak zorza jest czerwone, wspaniałe, zachwycające, rozkoszne i niczym młodzian spala cały świat, nas samych a także innych ludzi, oraz dusz, które ma władzę, potęgę i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
6.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu który jest czysty, niewinny, niebiański, boski w odróżnieniu od brudnego, kalającego, przyziemnego m.in. wina i odpowiednio innych narkotyków, ziół, roślin oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
7.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu tego mistrza ludzi oraz dusz min. uczonych, światłych, oświeconych, mądrych, wtajemniczonych i odpowiednio mistrza innych narkotyków, ziół, roślin i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
8.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu który wyobraża sobą niebo, boskość, daje szczęście, pełnię, najwyższą satysfakcję, boskie, niebiańskie stany, odloty, wrażenia i odpowiednio działa na cało, umysł, dusze i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
9.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu tego sufi w lazurowej sukni, który jest ścieżką, drogą, sposobem powrotu, obcowania z Bogiem, bóstwami oraz którego ćpanie samo w sobie jest duchową, mistyczną praktyką, jaka wiedzie ku oświeceniu, zbawieniu, wyzwoleniu, szczęściu i nie tylko w grupie innych narkotyków, ziół, roślin i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
10.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu który podobnie jak wino wyzwala od smutków, uwalnia od trosk, napięć, bólu, cierpień, chorób i nie tylko i działa podobnie do innych narkotyków, ziół, roślin i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

11.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu wzbudzającego zazdrość wśród pączków traw, ziół, roślin i odpowiednio u tych ludzi oraz dusz którzy go nie palą, nie używają, nie mają a także pokazującego naszą i cudzą rangę, wyższość, mistyczność, duchowość i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
12.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu i odpowiednio innych narkotyków, ziół, roślin będących ucieczką, schronieniem, pomocą dla wszelkich szejków, władców, szogunów, hierarchów, dla nas samych, dla innych ludzi oraz dusz i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
13.Naszego i cudzego palenia/nie, promowania/nie m.in. haszyszu uczącego mędrców wiedzy, dającego rozmaite odpowiedzi, podpowiedzi, wskazówki, wiedzę i odpowiednio innych narkotyków, ziół, roślin i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
14.Naszego i cudzego używania/nie, promowania/nie m.in. m.in. wina i m.in. haszyszu, które prowadzą ze sobą rozmaite walki o władzę, o panowanie, o wyższość, o własne racje i nie tylko a w tym walczą/nie ze sobą nawzajem, z nami i innymi, w naszych i cudzych m.in sercach, Duszach, umysłach, ciałach, na świecie, w naszym i cudzym życiu, istnieniu, z bóstwami, boginiami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
15. Naszego i cudzego używania/nie, promowania/nie m.in. wina które ma i wywołuje gniew mniejszy od gniewu m.in. haszyszu, słabnący gdy haszysz nadal ma i daje siłę, przewagę i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
16.Naszego picia/nie, promowania/nie tego m.in. wina, które widzi własną moc zepsucia u innych ludzi, istot dusz, a nawet chce za krzywdy pokutować, oraz naszego widzenia/nie, dostrzegania/nie, rozumienia/nie tego zepsucia, pijaństwa, zła jakie niesie ze sobą wino oraz negatywnych skutków picia przez nas i innych oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
17.Naszego picia/nie, promowania/nie tego m.in. wina i bycia/nie niczym takie wino, które w zamian za krzywdy, zepsucie, występki chce pokutować i ślubuje, umawia się z Bogiem, bóstwami, przyrzeka samemu Bogu poprawę, przebaczenie i darowanie win sprawcom, uwolnienie własnych jeńców, zakładników i każdego kto wpadnie w ręce, jeśli Bóg pomoże zwyciężyć nad haszyszem, żądzami, namiętnościami, wewnętrznymi walkami, wrogami i nie tylko oraz naszego doznawania/nie łaski Boga a w tym na skutek czystości serca, Duszy który spełnia/nie te i inne prośby oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
18. Naszego na skutek umów z Bogiem zwracania/nie wolności naszym zakładnikom, jeńcom, podbitym, pokonanym a w tym poprzez łaskę Boga m.in. haszyszowi, buzie, berszowi, podczaszemu, narkotykom, rozmaitym namiętnościom, słabościom, nałogom i nie tylko im oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
19. Naszego palenia/nie, używania/nie, promowania m.in. haszyszu który boi się m.in. wina i ucieka, chowa się przed nim, a w tym aby nie być zniszczonym, podporządkowanym, aby nie służyć winu, wrogom i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków
20. Naszego bycia/nie skruszonymi przed Bogiem, przepraszania/nie Boga z promocję, sławienie, chwalenie, opowiadanie m.in. o wojnach, winie, trunkach, alkoholach, m.in. haszyszu, narkotykach o ich sile, potędze, zaletach zamiast opowiadać Bogu i ludziom o Bogu, zamiast chwalić, wysławiać Boga, który dał nam mowę, rozum, wolną wolę, życie, serca wielkie, skrzydła Duszom i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

21. naszego min. okraszania sobie i innym ludziom życia, upływających dni i nocy przy pomocy wina, alkoholi, haszyszu, narkotyków i spożywania ich niczym jogurtu, maślanki lub jako panaceum i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

 


Opublikowano: 12/05/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz