Honor; intencje do przemodlenia
Spisała Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby życia i działania z honorem i odpowiednio bez honoru będąc istotą m.in. honorową/nie, moralną/nie, etyczną/nie i kierując się wartościami m.in. honorowymi i odpowiednio dyshonorowymi, niosącymi ujmę, hańbę, niesławę i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby czynienia honoru nam i innym, a w tym traktując nas i innych m.in. z honorami zarówno za życia jak i po śmierci i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby m.in. pełnienia/nie i otrzymywania/nie, doświadczania, prowadzenia/nie, przydzielania/nie nam i innym każdego rodzaju, znaczenia, rangi honorowych/nie m.in. zadań, działań, wart, funkcji, pojedynków, alkoholu, narkotyków, misji, umów, przysiąg, inicjacji, blokad, wzorców i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn rozumienia/nie i przejawiania/nie i kierowania się/nie honorem m.in. jako postawą silnego poczucia własnej wartości w połączeniu z wiarą w wyznawane wartości moralne, religijne, społeczne i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby bycia/nie istotami pozbawionymi/nie honoru i naszego pozbawiania/nie honoru innych ludzi, dusz, istot, bytów, tworów powodującego u nas i u innych m.in. zhańbienie, splamienie, upokorzenie, ujmę, kompromitację, niesławę i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn, na rozmaite sposoby naruszania/nie m.in. honoru naszego i cudzego oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby m.in. plama na honorze, ujma, dyshonor, zhańbienie, naruszenie honoru wymagało/nie zemsty, pomszczenia, odwetu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby działania i postępowania tak odzyskać/nie utracony honor, dobre imię nasze a także w imieniu innych ludzi, dusz, istot, bytów, tworów, bóstw, bogiń, boskich matek, rodziny, kobiet, mężczyzn, władców, plemion, krajów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, tego że wchodząc w rozmaite ciężkie sytuacje, wzorce, cierpiętnictwo, przyjmując na siebie rozmaite zadania, role społeczne, karmiczne to honor nasz nie tylko będzie odzyskany ale nawet wzmocniony oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby m.in. udowadniania/nie w określonych sytuacjach i momentach jakie wedle norm pozwalają na weryfikację tego że jesteśmy/nie, że inni są/nie istotami m.in. honorowymi, moralnymi, godnymi i odpowiednio istotami bez honoru, bez zasad i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego i cudzego rozumienia/nie, promowania/nie honoru jako immanentnej cechy zależnej od danej m.in. kultury, epoki, kraju, norm społecznych, religijnych, przyjętych określonych zasad i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby m.in chronienia/nie, bronienia/nie honoru naszego i cudzego m.in. w walkach, potyczkach, zmaganiach z innymi ludźmi, duszami, istotami, bytami, tworami, bóstwami, boginiami, boskimi matkami, wojakami, żołnierzami, władcami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby utożsamiania/nie m.in. honoru z naszym i cudzym m.in. patriotyzmem, bohaterstwem, odwagą i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby uznawania/nie i promowania/nie jako przejawów honorowych zachowań m.in. umiejętność przyznania się do błędu, dotrzymanie słowa, bronienie podwładnego i odpowiednio dowódcy, władcy, damy, zwrot długu, wolontariat, obronę ojczyzny, bóstwa, Boga, zemstę za doznane krzywdy, zakończenie walki jeśli przeciwnik kona lub jest bezbronny, podtrzymywanie swoich racji, obrona słabszych, biednych, chorych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby uznawania/nie i promowania/nie jako przejawów niehonorowych zachowań m.in. kłamania w żywe oczy, niepomagania kolegom w potrzebie, napuszczania innych istot na siebie, kopania leżącego, okradania i oszukiwania słabszych, sierot, pogorzelców, oportunizmu, lizusostwa, zmian poglądów w zależności od danej sytuacji, czytania cudzej korespondencji, nieuznawanie przegranej, znęcanie się nad słabszymi, młodszymi istotami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn kierowania się/nie, tworzenia/nie, promowania/nie, podążania/nie za każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. kodeksami honorowymi i odpowiednio kodeksami prawnymi i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby m.in. tworzenia/nie, likwidowania/nie, wzmacniania/nie m.in. honoru przeniesionego na całe państwo będącego tzw dumą narodową jaka m.in. wzmacnia więzi, sprzyja wzmacnianiu zbiorowej tożsamości i odpowiednio jaka jest przyczyną rozmaitych min konfliktów, wojen, sporów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 17/01/2017
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Do tych intencji warto dodać słowo Bóg, którego honor mógł byś przez nas, a zwłaszcza przez Duszę wielokrotnie naruszany.