Kutwa, skąpiec, dusigrosz – intencje do przepracowania
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Kutwa, skąpiec, dusigrosz – intencje do przepracowania.
1. naszego bycia/nie jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” bogatymi i odpowiednio biednymi duszącymi/nie się we własnym skąpstwie, zatraconymi/nie w oszczędzaniu, skąpieniu pieniędzy, bogactwa bez umiaru zarówno dla siebie, dla najbliższych oraz dla innych ludzi, dusz, istot i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
2. naszego życia/nie m.in. w wytwornych domach, willach, daczach, pałacach i nie tylko jako bogaty, zamożny, obrzydliwie/nie bogaty człowiek jednocześnie żałując/nie sobie na jedzenie, na środki czystości, na płacenie swoim pracownikom, służącym i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
3. naszego oszczędzania/nie, skąpienia/nie, na wszystkim co mamy, posiadamy i nie tylko oraz naszego obmyślania/nie nowych sposobów jak możemy jeszcze bardziej przydusić/nie, oszczędzić, skąpić/nie sobie innym i bycia/nie w tym naprawdę dobrym oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
4. naszego bycia/nie jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” bogatymi i odpowiednio biednymi, którzy żyją w pięknych domach, willach, pałacach, zamkach i nie tylko, a skąpią na bieżącej wodzie, na używaniu/nie swoich pięknych m.in. łóżek, sypialni, toalet i nie tylko załatwiając/nie się na polu w wychodku drewnianym, podcierając/nie swój tyłek liściem trawy, aby przyoszczędzić na papierze toaletowym, a nawet gdy sytuacja zmusi i użyją papieru toaletowego to korzystają/nie z niego wielokrotnie, susząc na sznurkach i traktując/nie jak produkt wielokrotnego użytku oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
5. naszego skąpienia/nie sobie i innym m.in. rzeczy materialnych, zabawek, gadżetów, wiedzy, umiejętności, penisów, pochew bo się zetrą/nie, zużyją/nie i stracą/nie na wartości i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
6. naszego robienia/nie z siebie ofiar losów, a w tym biednych, w oczach innych ludzi, dusz, istot w oczach Boga, aby m.in. wyciągnąć/nie od nich pieniądze, dobra materialne, zapomogi i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
7. naszego żebrania/nie, wyciągania/nie m.in. pieniędzy, na ulicach , przebrani za żebraków aby mieć/nie pieniądze na budowanie/nie naszych pałaców, wilii i kąpania/nie się w przepychu jednocześnie oszczędzając/nie na prozaicznych rzeczach na których nikt zdrowo myślący oszczędzać nie powinien oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
8. naszego nie pozwalania/nie dokończyć wszelkiego rodzaju inwestycji, a w tym wykończenie naszych wilii, pałaców i nie tylko z powodu naszego bycia/nie wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” bogatymi i odpowiednio biednymi oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
9. naszego cieszenia/nie się, że możemy m.in. „przyoszczędzić”, przydusić grosza korzystając/nie z usług, domów, biur, budynków, miejsc publicznych innych niż miejsce, w którym żyjemy aby tam m.in. wypić/nie za darmo, najeść/nie się i zostawić co nieco na odchodne oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
10. naszego bycia/nie mistrzem, mentorem, nauczycielem, wzorowym przykładem dla innych ludzi, dusz, istot oraz autorytetem jak należy dusić pieniądze, wiedzę, umiejętności i nie tylko naszego promowania/nie tego rodzaju działalności dając/nie w ten sposób przykład innym, a w tym naszym dzieciom, rodzinie i obcym oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
11. naszego oszczędzania/nie, skąpienia/nie sobie m.in. na jedzeniu, na ubraniu, oraz ponoszenia/nie z tego tytułu skutków chodzenia/nie ubranym jak dziad, jak menda oraz jedzenia śmieciowego jedzenia, byle czego, spadzi jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwy, skąpcy, dusigrosze, „skrudże” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
12. naszego życia/nie na koszt innych, za ich pieniądze, jednocześnie oszczędzając/nie swoje i „dusząc grosza” bogacąc się coraz bardziej i nie tylko wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
13. naszego żałowania/nie sobie i innym na m.in. lekarstwa, na ratowanie życia pomimo tego, że mamy na to pieniądze i nie tylko z powodu naszego bycia/nie wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
14. naszego bycia/nie wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” jednocześnie kombinując/nie, żyjąc/nie z socjali, z zapomogi na koszt państwa, na koszt innych ludzi, dusz, istot, na koszt Boga, a samemu dusząc/nie swoje pieniądzmi oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
15. naszego chodzenia/nie głodnym, jak dziad, w byle łachach jednocześnie mieszkając/nie w pałacu, zamku, willi i nie tylko oraz chodzenia na nogach, gdy m.in. nasze powozy, auta, środki lokomocji „oszczędzają” się w garażu i nie tylko jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
16. naszego umiera/nie i powodowania/nie, że inni umierają z powodu naszego skąpstw, oszczędności i nie tylko jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
17. naszego zatracenia/nie się w skąpstwie, w dziadowaniu, w oszczędzaniu tak bardzo, że budzimy obrzydzenie/nie, wstręt innych ludzi, dusz, istot, a nawet samych siebie jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwy, skąpce, dusigrosze, „skrudże” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
18. naszego nie pozwalania/nie Bogu aby nam pomógł, bo jeszcze sobie chwilkę, chwilunię, podusimy grosza, oszczędzimy na wszystkim i dalej będziemy płakać, że mamy mało i nie tylko jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
19. naszego duszenia/nie, wyzyskiwania/nie, ssania/nie innych ludzi, dusz, istot m.in. płacąc/nie im głodowe pensje, wydłużając/nie im czas ich pracy nie patrząc na nic jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
20. naszego dorabiania/nie się na krzywdzie innych ludzi, dusz, istot na wszelkie możliwe sposoby, a w tym prowadząc/nie nieuczciwe interesy, robiąc przekręty, machloje, nie płacąc podatków, oszukując innych, robiąc/nie lewiznę gdzie się da jak i jako wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
21. naszego karcenia/nie, krzywdzenia/nie, karania/nie, znęcania/nie fizycznie psychicznie na sobie i na innych z powodu wyłamywania/nie się i robienia/nie czegoś co godzi w bycie wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutwami, skąpcami, dusigroszami, „skrudżami” i nie tylko i powoduje normalne życie/nie w dostatku , w równowadze, w harmonii w zgodzie z wolą Boga oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
22. naszego wyduszania/nie, brania/nie pieniędzy od innych wszelkiego rodzaju, rangi, znaczenia m.in. kutw, skąpców, dusigroszów, „skrudżów” i nie tylko będąc/nie ponad nimi, będąc mistrzami mistrzów i kutwą jak się patrzy i nie tylko oraz naszej niechęci/nie, niemożliwości/nie oddania tego Bogu Dawcy Życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków.
Opublikowano: 11/08/2016
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Myślałam, że temat bycia skąpcem to mnie wcale a wcale nie dotyczy, to poprostu nie ja. Ale jak tylko pomyślałam, aby przeczytać te intencje do odrazu usnęłam z głową na biurku. Po godzinnej drzemce z trudem przeczytałam połowę tekstu, nie podnosząc głowy. Tak wielki opór czuję. Reszta na jutro. Więcej nie jestem w stanie zrobić. Po podjęciu tej decyzji natychmiast otrzeźwiałam. Z otrzymanego listu.