Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Mumie: intencje do przemodlenia

Spisała Marzena Szczygielska

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
Naszego niekonserwowania zwłok po śmierci które były bezczeszczone w rozmaitych światach, religiach, kulturach min w Egipcie, u Indian, w Chrześcijaństwie i nie tylko.
Naszego zakopywania ciał owiniętych cienkim płótnem w płytkim piasku pustyni
Naszego poszukiwania właściwej konserwacji ciał żeby się nie rozłożyły
Naszej pracy nad mumifikacją celową- uchronienia ciała przed rozkładem
Naszej wiary w to że człowiek po śmierci rozpada się na 3 części: ciało, duchowe KA odbicie ciała, BA dusza- osobowość człowieka
Naszego wierzenia w spotkanie dwóch niematerialnych elementów ludzkiego bytu
Naszego wierzenia w dokonywaną transformację – zmartwychwstanie po drugiej stronie śmierci.
Naszej wiary w ostateczną transformację umożliwiającą połączenie BA z KA ( ciało i dusza) w wyniku czego powstały wówczas byt świetlany który nazywano w starożytnym Egipcie ACH.
Naszej wiary w mumifikację która jest konieczna by zmarły mógł przejść ostateczną transformacje
naszej wiary że środkami chemicznymi uchronimy ciało przed rozkładem a modlitwami i ofiarami zapewnimy życie duszy.
Naszego czerpania zysków materialnych/nie z wykonywania zawodu balsamisty, specjalisty od mumifikacji.
Naszej niemożności bycia zmumifikowanymi po śmierci.
Naszego wierzenia w to że nie będąc zmumifikowanym po śmierci jesteśmy skazani na niebyt i niemożność dostania się w zaświaty,
Naszego wierzenia w to że dusza po śmierci mogła istnieć dalej w wyniku mumifikacji lub zniknąć
Naszej wiary w to że jeżeli wszystko zrobimy zgodnie z zasadami religii zmarły będzie mógł żyć wiecznie.
Naszego bycia specjalistą od mumifikacji
Naszego dokonywania mumifikacji w namiocie oczyszczania- warsztacie balsamistów.
Naszego przynoszenia drewnianych figurek na potrzeby mumifikacji żeby rodzina zmarłego mogła dokonać wyboru rodzaju mumifikacji od najkosztowniejszej poprzez drugą która była mniej okazała a trzecia zwykła i najtańsza,
Naszego wykonywania zabiegu mumifikacji przez 70 dni
Naszego usuwania wnętrzności z ciała zmarłego,
Naszego bycia skrybą który wykonywał nacięcia na lewym boku zmarłego, zaznaczając linię cięcia ciała zmarłego przygotowywanego do mumifikacji
Naszego wykonywania cięcia etiopskim kamiennym nożem na ciele zmarłego,
Naszego bycia obrzucanymi kamieniami i bycia obrzucanymi przekleństwami przez uczestników obrzędu mumifikacji za wykonane nacięcie na ciele zmarłego.
Naszego wierzenia w przesądy, wierzenia w to że kto uszkadza ciało pobratymca zasługuje na nienawiść reszty plemienia,
Naszego bycia balsamistą, osobą darzoną ogromnym szacunkiem
Naszego wyciągania narządów wewnętrznych wątroby, nerek i pozostałych wnętrzności,
Naszego osuszania wyciągniętych wnętrzności
Naszego wkładania narządów wewnętrznych do urn zwanych urnani kanopskimi i umieszczania ich w grobie.
Naszego pozbywania się mózgu z przekonania że jest on organem niepotrzebnym, nieważnym,
Naszego wypełniania pustej czaszki żywicą i owijania ją płótnem
Naszego wierzenia w to że serce jest siedzibą rozumu i uczuć.
Naszego zostawiania w ciele serca podczas usuwania narządów wewnętrznych z ciała zmarłego
Naszego wypełniania jamy brzusznej i piersiowej mirrą, cynamonem i pachnidłami po wyjęciu wnętrzności
Naszego usuwania mózgu przez nozdrza poprzez przebicie kości sitowej znajdującej się za oczami
Naszego wyciągania tkanki mózgowej za pomocą haczykowatego narzędzia przez nos
Naszego umieszczania ciała w kąpieli z natronu na 35 dni po usunięciu organów w celu usunięcia wody z tkanek ( natron -substancja pochłaniająca wodę składająca się z sody oczyszczonej i soli)
Naszego wykonywania obrzędów religijnych żeby przygotować duszę do drogi.
Naszego bycia balsamistą który wykonywał zadania techniczne
Naszego bycia kapłanem odpowiedzialnym za religijny aspekt obrzędu mumifikacji
Naszego bycia kapłanem odzianym w rytualne szaty wypowiadającym formuły które zmarłemu ułatwiały przejść w zaświaty
Naszego nasączania ciała zmarłego olejkami i substancjami roślinnymi i nakładania warstwy chroniącej przed wilgocią odwodnionego ciała
Naszego stosowania do mumifikacji żywicy sosny, wosku pszczelego, miodu
Naszego stosowania bitumów do bandażowania ciała zwanych po persku Mumiah
Naszego tworzenia mumii zgodnie z wierzeniami.
Naszego wierzenia w to że mumii strzeże bóg Anubis o głowie szakala
Naszego wierzenia w rytuał otwarcia ust żeby zmarły mógł oddychać i mówić w nowym życiu
Naszego wierzenia w Ozyrysa boga zmarłych, który jako pierwszy przeszedł przez śmierć i jego mit o jego odrodzeniu się po śmierci.
Naszego wierzenia w Ozyrysa symol zmartwychwstania
Naszego wierzenia w świat pozagrobowy
Naszej wiary w kult słońca, wiary w to że podobnie jak słońce ginie na zachodzie i odradza się na wschodzie tak i my zmartwychwstaniemy w innym świecie.
Naszej wiary w to że nocą słońce łączy się z Ozyrysem i za sprawą mocy odrodzenia przebywa niebezpieczny świat ciemności by znów wzejść następnego ranka
Naszego wierzenia w to że ciało ludzkie po śmierci musi pokonać taką samą drogę jak słońce czyni to każdego dnia a mumia pomaga przetrwać tą drogę
Naszego wierzenia w to że będąc zmumifikowanym posiada się moc potrzebną do zmartwychwstania
Naszego wierzenia w to że mumifikacja nie dawała gwarancji zmartwychwstania, zwłoki trzeba było chronić murami
Naszego wierzenia w ochronne amulety które gwarantowały przetrwanie zmumifikowanemu ciału na tamtym świecie.
Naszego uznania skarabeusza jako symbol nieśmiertelności i zmartwychwstania
Naszej wiary w to że skarabeusz włożony do grobowców faraonów miał przyśpieszyć zmartwychwstanie.
Naszego wierzenia w to że balsamowanie ciała wynikało z potrzeby duszy która potrzebowała cielesnej opoki ( zabezpieczonego ciała) by móc cieszyć się rozkoszami życia pośmiertnego.
Naszego wierzenia w to że mumifikacja pozwala ciału przetrwać w nienaruszonym stanie tak by dusza mogła wrócić do niego i cieszyć się jadłem i życiem oraz tym wszystkim co życie wieczne oferuje.
Naszej wiary w to że proces konserwacji ciała w celu zapewnienia nieśmiertelności nie kończy się na mumifikacji.
Naszej wiary w to że mumię trzeba trzeba było chronić murami by zapobiec bezczeszczeniu zwłok (w tym celu powstały grobowce, piramidy ( grobowce faraonów), mastaba.
Naszego wierzenia w to że piramida jest tym samym co kopczyk ziemi wokół nasienia, zapewnia życie
Naszej wiary w to że kamienny sarkofag którego nazywano posiadaczem życia był gwarantem przejścia do zaświatów.
Naszego wierzenia w to że królewska mumia spoczywająca w komorze grobowej to zalążek życia czekającego na wskrzeszenie.
Naszej wiary w to że księga umarłych była jedynym przewodnikiem w zaświatach( Gdy zmarłeś i chce wejść do królestwa cieni czeka ciebie niebezpieczna droga)
Naszej wiary w to że krocząc drogą do raju dusza jest poddawana licznym próbom
Naszej wiary w to że księga umarłych podsuwa właściwe podpowiedzi i ochronne zaklęcia które chronią zmarłego przed sztyletami i zjedzeniem przez demona o nazwie Amit.
Naszej wiary w to że kapłan świątynny może pomóc wybrać te najbardziej potrzebne zapisy z księgi umarłych jeśli nie stać nas na zakup całej księgi.
Naszej wiary w sąd ostateczny po śmierci
Naszej wiary w to że przed sądem ostatecznym ważono serce na szali z piórem prawdy, złe uczynki obciążały serce a wtedy zostało zjedzone a dusza nie mogła przejść do krainy szczęśliwości
Naszej wiary w to że jeśli dusza postępowała dobrze jej serce było lekkie jak piórko i mogła przejść do krainy wiecznej szczęśliwości żeby powrócić do ciała


Opublikowano: 01/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz