Obrażanie się na Boga – intencje do przemodlenia
Zestawiła Małgorzata Krata na podstawie art. zamieszczonego Tutaj.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.
1. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn na rozmaite sposoby, we wszelkich płciach m.in. obrażania się na Boga, robienia focha w relacjach z Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie, przekonania/nie a nawet domniemania/nie, że to Bóg nam urąga, uchybia, zniesławia, umniejsza, szydzi sobie z nas a nawet robi sobie z nas żarty i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. stosowania przeciwko Bogu mechanizmu obrażania się i robienia focha jako narzędzia manipulacyjnego i po to m.in. aby Boga szantażować emocjonalnie z wszelkich przyczyn i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
4. Naszego a przez nas cudzego m.in. obrażania się na Boga i robienia fochów m.in. celem pokazania Bogu że nas zranił, uraził, skrzywdził, że coś w zachowaniu i działaniu Boga nas ubodło, dotknęło i zamiast to wyjaśnić to obrażania i unikania rozmowy, dialogu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. swoim obrażeniem i fochem sygnalizowania/nie Bogu m.in. „Jestem obrażona. Nie rozmawiam z Tobą. Nie odzywaj się do mnie. Nie dzwoń, Obejdzie się, Bez łaski”, i dawania tak przekazu: ja nie akceptuję ciebie, odsuwam się dalej, teraz zrób coś, żeby zasłużyć na moją akceptację, moje zbliżenie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. w kontaktach i relacjach z Bogiem przejawiania/nie urazów, niedojrzałości m.in. objawiającej się tendencjami do obrażania się i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. wymuszenia na Bogu rozmaitych Jego działań na naszą/cudzą rzecz i stosowania wobec Boga sztuczek i manipulacji emocjonalnych, grania na emocjach Boga a w tym robiąc z siebie ofiarę, biedaczka a także obrażając się i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. obrażania się na Boga a potem oczekiwania, że to Bóg nas na wszelkie sposoby m.in. udobrucha, będzie głaskał a nawet kłaniał się nam, płaszczył, abyśmy go kochali, zechcieli kontaktu z Nim a nawet akceptowali i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków, również w zwrotnej odpowiedzi
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania tego, że definicja słowa „obraza„ ma dwa podstawowe znaczenia: jako akcja i jako reakcja, jako czyn i jego skutek, gdzie w pierwszym znaczeniu obraza jest świadomym działaniem, polegającym na obelżywym zachowaniu, uchybieniu czyjejś godności osobistej, zniesławieniu czy wyszydzeniu kogoś, zaś w drugim znaczeniu, -to obrażanie się-jest reakcją na obrazę w pierwszym znaczeniu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie i wierzenia/nie, że doświadczamy tego w relacjach obopólnych z Bogiem i nie tylko, również w zwrotnej odpowiedzi
Opublikowano: 22/11/2019
Autor: s_majda
Komentarze