Rytuały karmiczne i łańcuchy interakcyjne – intencje do przemodlenia
Tekst opracowałem na podstawie fragmentu książki p. Randlalla Collinsa pt.: Łańcuchy rytuałów interakcyjnych.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Naszego a przez nas cudzego m.in. tworzenia, wymyślania, promowania, doświadczania m.in. Rytuałów Interakcyjnych (RI) i Łańcuchów Rytuałów Interakcyjnych (ŁRI) będących skutkiem chwilowych spotkań Dusz, ludzi, istot naładowanych w trakcie przechodzenia przez łańcuchy poprzednich spotkań i poprzednich inkarnacji m.in. emocjami, świadomością i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego m.in. zajmowania się analizami dynamiki sytuacji, z których można wywieść prawie wszystko, co jest możliwe, co można wiedzieć o jednostkach, rozumianych jako zbiory danych poruszające się w danych im sytuacjach, w doświadczeniach i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego bycia m.in. wyjątkowymi jednostkami, jakie można oglądać w różnych sytuacjach i dla tego, że my oraz inni działamy/działają zgodnie ze znanym /nieznanym i wyraźnie rozpoznawalnym wzorem, nawet kiedy warunki ulegają zmianie i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego bycia m.in. jednostkami, duszą, istotą stałymi w zachowaniach i interakcjach, nawet gdy sytuacje i wpływy zewnętrzne ulegają zmianie i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego bycia m.in. wyjątkowymi jednostkami, tylko do takiego stopnia, do jakiego ścieżki w łańcuchach interakcyjnych, mieszanka indywidualnych sytuacji w czasie, różnią się od ścieżek innych ludzi, dusz, istot i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego bycia m.in. tracenia poprzez upodmiotowienie jednostki, możliwości wyjaśnienia w jaki sposób wyjątkowość jednostki jest kształtowana w łańcuchach spotkań zachodzących w czasie
Naszego a przez nas cudzego widzenia siebie i innych m.in. jako jednostki będące łańcuchem RI, jako chwilowe strumienie naładowane sytuacjami i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego m.in. tworzenia, wymyślania, promowania, doświadczania m.in. takich sytuacji w których wydarzenia kształtują swoich uczestników, niezależnie od czasu trwania, gdzie spotkania kształtują tych co się spotykają i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego bycia m.in. tymi, których działania w jednej lokalności, w jednym czasie i w półczasie wpływają na inne, kiedy jedna sytuacja z danego wymiaru rzeczywistości zostaje przeniesiona na inne wymiary egzystencji i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego m.in. tworzenia, wymyślania, promowania, doświadczania podmiotowości jako energii pojawiających się w duszach, osobach w istotach jako m.in. emocje, relacje karmiczne, kiedy powstają interakcje w lokalnych sytuacjach typu „twarzą w twarz„, albo jako nagromadzenie się dobrych i złych doświadczeń, zaczerpniętych z ŁRI i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego m.in. działania również kiedy my lub inni pozostajemy samymi (bez interakcji z innymi) na skutek tego, że m.in. umysły, ciała, dusze, istoty są naładowane wynikami przeszłych spotkań sytuacyjnych i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Naszego a przez nas cudzego m.in. tworzenia, wymyślania, promowania m.in. doświadczeń prowadzących do naładowania emocjami, zanikającymi /nie w czasie, mogącymi naładować kolejne spotkanie, przynoszące następujące po sobie łańcuchy konsekwencji i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
Opublikowano: 29/07/2019
Autor: s_majda
Komentarze