Spisała Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Naszego i cudzego bycia/nie postawionymi przed wszelkiej rangi, poziomu, znaczenia, wielkości sądami a w tym sądami Dusz m.in. przed innymi Duszami, istotami, bóstwami, boginiami, boskimi matkami, strażnikami, weryfikatorami, strażnikami karmy, władcami ludzi, władcami Dusz a także przed Bogiem i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego bycia/nie m.in. osądzanymi przez wszelkiej rangi znaczenia, wielkości, płci m.in. strażników, weryfikatorów, sędziów ludzi, sędziów Dusz, bóstwa, boginie, boskie matki, strażników karmicznych, władców ludzi, władców Dusz i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego bycia/nie m.in. osądzanymi a następnie skazywanymi, kierowanymi do rozmaitych działań, miejsc, wcieleń, odsadki, pokutowania m.in. w rozmaitych piekłach, czyśćcach i odpowiednio do odbierania, doznawania nagrody m.in. w niebie, raju, Edenie, w Elizjum, zaświatach, Polach Jaru i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego bycia/nie min na rozmaitych sądach Dusz, istot m.in. warzonymi, mierzonymi, sprawdzanymi, weryfikowanymi, ocenianymi, badanymi a także naszych m.in. serc, gadżetów jakie przynieśliśmy, rekwizytów, energii, uczynków, grzechów, przewinień, postępu w rozwoju i jego braku, poziomu, wielkości postępu, rozwoju i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego bycia/nie skazywanymi, kierowanymi do inkarnacji m.in. rozwojowych, postępowych i odpowiednio do degradujących, spowalniających wcieleń, do reinkarnowania w okolicznościach sprzyjających i odpowiednio niesprzyjających oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego po śmierci bycia/nie kierowanymi/nie do rozmaitych m.in. sali sądowych, przed rady, trybunały składające się z istot boskich, półboskich, z wszelkiej rangi, poziomu, znaczenia m.in. strażników, weryfikatorów, sędziów, władców Dusz jacy nas m.in. osadzają, wydają wyroki, werdykty, pomagają w naszym rozwoju i odpowiednio upadku, jacy pomagają nam wyjść z uwikłań, z karmy i odpowiednio jacy prowadzą nas na fałszywe ścieżki i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie m.in. zgodnie/nie z tekstami wedyjskimi Indii, że po śmierci będziemy/nie osądzani a w tym za pomocą rozmaitych wag i nie tylko a także na podstawie rozstrzygania przez m.in. króla Jamę i innych sędziów świata podziemnego tego czy mówimy prawdę, czy kłamiemy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego że po naszej i cudzej śmierci ty my i inny będziemy/nie osądzani przez sędziego umarłych m.in. Yen-lo Wanga a także Yanluo, Enma-o oraz przez inne bóstwa, boginie chińskie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie m.in. zgodnie z naukami chińskiego taoizmu, że po sądzie umarłych to my i inni będziemy/nie umieszczani w rozmaitych krainach rajskich i odpowiednio piekielnych o różnej specjalizacji, zakresie działanie
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego że po naszej i cudzej śmierci to my i inni będziemy/nie osądzani przez m.in. Radamantysa, Triptolemosa, Ajakosa i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Sąd Ozyrysa
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego, że po naszej i cudzej śmierci jesteśmy, będziemy postawieni przed sądem Ozyrysa w Sali dwóch Prawd, gdzie doprowadzeni przez Anubisa będziemy/nie postawieni przed trybunałem i gdzie na wadze będzie ważone nasze serce i odpowiednio skarabeusz sercowy jako symbol serca oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, że aby żyć w zaświatach to my i inni musimy/nie zachować nasze ciało m.in. poprzez jego zabalsamowanie, podczas którego wyciągane są wszystkie wnętrzności za wyjątkiem serca, jakie to serce potrzebne jest na czas sądu Ozyrysa oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby na sądzie Ozyrysa nasze i cudze serca lub odpowiednio skarabeusz sercowy symbolizujący serce były/nie ważone na wadze gdzie na drugiej szali swoje pióro kładzie bogini sprawiedliwości Maat i strona w jaką przechyli się szala decyduje o dalszym losie naszym i cudzym oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby zrównoważenie naszego i cudzego serca ( odpowiednio skarabeusza sercowego ) z piórem bogini Maat oznaczała i była dowodem naszej i cudzej m.in. prawości, czystości serca i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby mając cięższe serce ( odpowiednio skarabeusza sercowego) niż pióro bogini Maat to my i inni jesteśmy nieprawi, potepieni i skazani na zagładę, śmierć m.in. w paszczy hybrydy, potwora Ammit-pół lwa, pół hipopotama z głową krokodyla i wszelkich innych oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby sąd Ozyrysa był sądem ostatecznym od którego nie ma możliwości odwołania, apelacji oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie jakoby zbawione, prawe dusze, istoty, my sami i inni po sądzie Ozyrysa będziemy/nie wprowadzani, zabierani na Pola Jaru zwane polami trzcin, będące obszarem rolniczym Ozyrysa, gdzie my i inni będziemy pracować a zbierając duże plony dla Ozyrysa zapewnimy sobie życie wieczne w szczęśliwości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Chrześcijaństwo
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego, że bezpośrednio po śmierci ( oddzielenia Duszy od ciała ) następuje ważenie Dusz, sąd cząstkowy, osądzanie a w tym przez Jezusa, przez rozmaitych Archaniołów, sędziów , przez inne Dusze, istoty, przez Boga jak również m.in. Archanioła Michała i nie tylko w wyniku którego to sądu Dusze i ich uczynki są oceniane w odniesieniu do Jezusa, jego życia, nauczania i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego, że w wyniku sądu cząstkowego Dusze otrzymują stosowną zapłatę m.in. zbawienie w Niebie, u Jezusa, u Boga, u Trójcy Świętej i odpowiednio muszą się jeszcze oczyścić, odpokutować w czyśćcu, aby wejść do Nieba lub też w wyniku potępienia zostaje na wieki umieszczona w piekle oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego, że Dusze po sądzie cząstkowym przebywają w niebie, czyśćcu, piekle aż do sądu ostatecznego-kiedy to w sposób ostateczny, całkowity Dusze zostaną osądzone i zbawione, zmartwychwstałe bądź zgładzone m.in. w czas Armagedonu, paruzji i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Islam
Naszego wierzenia/nie, promowania/nie tego, że w dniu sądu następuje sprawiedliwe osądzenie wszystkich ludzi, Dusz, istot przez Wszechmogącego Boga, podczas którego Bóg będzie zaopatrzony w księgi z zapisanymi czynami, wagę do ważenia tych czynów a także most po którym do nieba przejdą Dusze zbawione oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 03/11/2016
Autor: s_majda
Komentarze