Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Zemsta – intencje do przemodlenia

Spisał Łukasz Szczęch

Poniższe intencje proponuję scalać spójnikami

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że wybaczenie jest prawem Boskim, a zemsta jest prawem ludzkim
2. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że satysfakcja z zemszczenia się jest iluzją
3. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta przynosi ulgę
4. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta świadczy o naszej godności
5. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta przynosi ukojenie, pozwala zapomnieć o krzywdzie, co ostatecznie poprawia nastrój i przywraca poczucie szczęścia
6. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta podtrzymuje poczucie, iż świat jest sprawiedliwy i dobry, bo zło znajduje swoją karę.
7. kreowania (nie), przyciągania (nie), manifestowania (nie), wizualizowania (nie) osób, sytuacji które w jakiś sposób krzywdzą nas, sprawiają nam dyskomfort, smutek, tak że postanawiamy zemścić się na osobach które uznajemy za to odpowiedzialne
8. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta nie tylko, że nie przynosi ulgi, ale w dodatku jeszcze pogarsza nastrój
9. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że że żyjemy w iluzji – wydaje się nam, że za krzywdy należy się mścić, ale jeśli oddamy się zemście, będzie nam jeszcze gorzej! Brak odwetu pozwalał zachować lepsze samopoczucie! Zemsta nie jest słodka, jest gorzka
10. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta zamiast poprawiać nastrój, pogarsza go
11. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że ludzie pragną zemsty najprawdopodobniej dlatego, że żywią przekonanie, iż „sprawa zostanie załatwiona, odejdzie w przeszłość i przestanie mnie gnieść; rachunki wyrównane, można więc puścić ją w niepamięć
12. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta jest więc motywowana m.in. pragnieniem „przywrócenia równowagi”, aby dzięki temu „zamknąć sprawę” i zapomnieć o krzywdzie. Tymczasem efekt odwetu jest inny: gdy oddajemy się zemście, oddajemy się też rozmyślaniom o krzywdzie.
13. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Złe uczucia kłębią się w nas, gdy zemstę się planuje, pragnie się jej, przeprowadza, a potem wspomina. Zemsta nie pomaga też w wybaczeniu. Przeciwnie, utrwala nas w pozycji ofiary, potem prześladowcy i niejako wyklucza wybaczenie. Jeśli się zemściliśmy – z definicji: nie wybaczyliśmy. Wygląda na to, że zamiast się mścić, lepiej jest rozstać się ze sprawcą i wybaczyć mu. Wybaczenie uwalnia od poczucia krzywdy i sprawia, że widzimy siebie jako ludzi szlachetnych, wielkodusznych.
14. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Gdy wyzbędziesz się poczucia krzywdy, sama krzywda też zniknie”. Jeśli zdecydujemy, że jesteśmy „ponad tę krzywdę”, ona nas opuszcza.
15. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Chęć zemsty odgrywa naturalnie znaczną rolę w naszych relacjach z innymi ludźmi. Budzi się ona najczęściej w takich na przykład sytuacjach, kiedy swojemu byłemu i/albo jego nowej przyjaciółce chcesz dać nauczkę albo kiedy chcesz dać ciętą odprawę koleżance, która intryguje i wywołuje niezdrową atmosferę, kiedy masz ochotę zrewanżować się własnej siostrze, która zniszczyła pożyczoną od ciebie sukienkę albo kiedy nachodzi cię pomysł, żeby oczernić szefa przed jego przełożonymi, ponieważ nie zgodził się dać ci podwyżki.
16. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
17. rezygnowania (nie) z zemsty
18. wybaczania (nie) wszystkim tym którzy nas skrzywidzili, którzy dokonali na nas zemstę
19. poprzysięgania (nie), dokonywania (nie) zemsty, wendetty
20. Przeformułowania (nie) wydarzeń tak, aby mieć świadomość, że porażka, cierpienie, nawet krzywda mogą być w dłuższej perspektywie ukrytym błogosławieństwem.
21. zobaczenia (nie) w prześladowcy człowieka („Każdy robi czasem podłe rzeczy, także ja”) i odkrycia (nie) własnego udziału w swojej krzywdzie (np. „Nie wyciągałem wniosków ze zwiastunów nieszczęścia, nadeszło więc po trosze przy moim przyzwoleniu”).
22. nauczenia (nie) się patrzeć na zdarzenie z perspektywy życia, a nie tylko sytuacji „tu i teraz”, i odwołania (nie) się do „wyższej sprawiedliwości”.
23. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Chęć odegrania się, odpłacenia komuś rodzi się z doznanej urazy i jest jednym z możliwych sposobów bronienia się przeciwko rzekomej albo rzeczywistej niesprawiedliwości, jaka nas spotyka. Jest to wprawdzie reakcja zrozumiała, ale w gruncie rzeczy nie służy ona dobrze naszemu obolałemu ego. Poczucie rewanżu satysfakcjonuje tylko na chwilę i jest szkodliwe. A przede wszystkim zemsta jest zupełnie bezużyteczna.
24. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta smakuje nawet na zimno
25. wyznawania (nie), doświadczania (nie) zasady Oko za oko, ząb za ząb
26. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że emsta zaczyna się od drobnych złośliwości, a może się skończyć na naprawdę wielkiej krzywdzie. Swój szczyt osiąga w vendetcie, w której płynie krew. Może więc kosztować czyjeś życie, zrujnować komuś egzystencję, zniszczyć całe rodziny.
27. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Początkiem każdego pragnienia odwetu jest doznanie rzeczywistej albo rzekomej straty w miłości, małżeństwie, dotyczącej poczucia własnej wartości, a ogólnie – uznania. Rewanż ma być odpłaceniem i wymierzeniem sprawiedliwości, wyrównaniem bilansu zysku i strat i rozładowaniem takich negatywnych emocji, jak frustracja, wściekłość i oburzenie. To, jak mocne jest pragnienie rewanżu, zależy od sytuacji i od tego, jak głęboko dana osoba odczuwa doznaną niesprawiedliwość oraz od jej przeświadczenia o możliwości wymierzenia sprawiedliwości w inny sposób. Ten, kto jest zdania, że tylko Bóg może osądzić tę całą sytuację jest wewnętrznie bardziej wolny, żyje lepiej.
28. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Kto ma poczucie, że skompensuje sobie doznaną stratę bez wielkiego wysiłku w inny sposób, ten rzadko będzie pałał żądzą zemsty.
29. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zrozumiałe jest pragnienie, by kogoś, kto wyrządził nam krzywdę, pociągnąć do odpowiedzialności. Jednak twoje zranione ego w ostatecznym rozrachunku odniesie więcej pożytku, jeśli zrobisz coś dla siebie, niż przeciw komuś.
30. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta ma przecież wyrównać poczucie słabości. Zmniejszasz poczucie przewagi twego przeciwnika nad sobą, kiedy ty robisz się większy.
31. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta jest reakcją odwetową. To ostatnie ogniwo długiego łańcucha emocjonalnego. Zemsta bierze się z urazy. Uraza osadzona jest w agresji. Nierozładowana, nagromadzona, bardzo uraźliwa agresja, która szuka zaspokojenia w znalezieniu winnego i ukaraniu go. Potrzebuje żywego obiektu.
32. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta to Bardzo pierwotne, popędowe uczucie. Wpisane w naszą ludzką naturę. Oczywiście z czasem, wraz z rozwojem cywilizacji, a przede wszystkim z rozwojem szeroko pojętej kultury, zemsta jako uczucie została w jakimś sensie „opracowana”. Ale to absolutnie nie znaczy, że współczesny człowiek pozbył się jej. Nie boję się powiedzieć, że nie ma na świecie ani jednej osoby, która nie jest mściwa, uraźliwa. Wszyscy jesteśmy, tylko różnie sobie z tym radzimy. W kulturze polskiej zemsta jest bardzo mocno powiązana z religią. I jest tu pewien rodzaj schizofrenii. Z jednej strony w Biblii czytamy przecież: „Oko za oko, ząb za ząb”, czyli dostajemy na papierze przyzwolenie na odwet, ale z drugiej strony słyszymy, że bycie złym jest… bardzo złe.
33. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta jest rodzajem mechanizmu regulacji społecznej.
34. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Jeśli przekroczy się pewne ramy, granice, zemsta jest naturalną odpowiedzią. Na poziomie społecznym, kulturowym i psychologicznym.
35. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta to nie jest po prostu kara. Ma sens tylko wtedy, gdy zawiera wiadomość – kiedy jej nie dostarczymy temu, kto nas skrzywdził, nie mamy zaspokojonego poczucia sprawiedliwości. Nie wystarczy, że dana osoba cierpi. Powinna jeszcze rozumieć, dlaczego.
36. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta zmniejsza agresję pokrzywdzonego, gdy osoba, na której się mścimy, rozumie, dlaczego jest karana
37. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że niektórzy z nas mają większą skłonność do zachowań odwetowych. To ci, którzy posiadają tzw. osobowość typu A. Ludzie ci częściej wchodzą w zachowania rywalizacyjne, są chorobliwie ambitni, agresywni i wrodzy wobec innych. Człowiek z osobowością A postrzega otoczenie jako zagrażające i żyje w nieustannej reakcji alarmowej. Tymczasem udowodniono, że tłumienie wrogości jest jedną z ważnych przyczyn choroby wieńcowej.
38. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta, zamiast nieść ulgę, nakręca spiralę przemocy, a na dłuższą metę rujnuje nasze zdrowie psychiczne i fizyczne ponieważ Na skutek przedłużającego się stresu zwiększa się w naszym organizmie wydzielanie kortyzolu i adrenaliny. Kortyzol zaś powoduje wiele chorób układu krążenia i zwiększa ryzyko zawału serca. Osłabia nasz układ odpornościowy, przez co łatwiej nam łapać rozmaite choroby. Z kolei podwyższony poziom adrenaliny utrzymuje nas w ciągłym pogotowiu. Skutek to zaburzenia trawienia, problemy z koncentracją, bóle głowy, napięcia mięśni, bezsenność czy nawet depresja.
39. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że ci, którzy się zemścili, często wracają do tego pamięcią. Zemsta wywołuje zwykle pewien ironiczny efekt: konieczność jej przygotowania i wykonania fiksuje uwagę na krzywdzie, która rośnie w naszym umyśle do absurdalnych rozmiarów. „Zemsta zwiększa ruminację
40. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że że słodycz zemsty nie trwa zbyt długo. Dość szybko zastępuje ją gorycz frustracji, a zamiast zyskać dzięki niej poczucie sprawiedliwości, wpadamy w spiralę nienawiści i agresji, z której niezwykle trudno się wydostać.
41. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że innymi słowami oznaczającymi zemstę są: Główszczyzna, nawiązka, wendeta
42. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Choć w pierwszej chwili zemsta niesie ulgę, to z czasem niszczy – także nas samych.
43. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta jest rozkoszą bogów
44. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
45. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
46. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
47. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
48. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
49. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
50. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
51. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
52. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
53. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
54. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
55. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
56. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
57. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
58. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
59. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że
60. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Zemsta daje złudzenia wyrównania rachunków, wymierzenia sprawiedliwości, ale nie powoduje rzeczywistej likwidacji uczuć złości, krzywdy, wstydu, a właśnie tego potrzeba, żeby poczuć ulgę i móc dalej żyć. Wystarczy pozwolić sobie powiedzieć, lub wykrzyczeć sprawcy, jak bardzo nas zranił. Np. „Zawiodłam się na tobie, czuję się zraniona, skrzywdzona, bezsilna. Nie pozwalam ci na to już nigdy więcej.” Płacz, czy podniesiony głos wystarczą, żeby sprawca poczuł np. wstyd. To o wiele skuteczniejszy sposób zatrzymania spirali negatywnych uczuć.
61. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że Mściwość to wcale nie oznaka siły, ale słabości, bezsilności. To świadome, przemyślane działanie na niekorzyść człowieka, którego zachowanie odebraliśmy jako krzywdzące. Wtedy wzbiera w nas złość, której nie potrafimy wyrazić w odpowiedni, zdrowy sposób. Człowiek w zemście jest zakładnikiem własnych emocji- złości, nienawiści, zawiści. Sądzi, że zemsta go oczyści, ale zazwyczaj dzieje się odwrotnie. Dlaczego? Bo zemsta wymaga pielęgnowania w sobie przez dłuższy czas tzw. negatywnych emocji. Nasz organizm zalewają wtedy hormony stresu- adrenalina i kortyzol, które na dłuższą metę wyniszczają organizm- powodują bezsenność, nerwobóle, choroby psychosomatyczne, osłabiają pamięć, itp. A tuż po finale- ta negatywna energia wraca do nas np. przez odwet- i rusza lawina nienawiści, prowadząca do otwartej wojny- a to rodzi poczucie zagrożenia i dalsze komplikacje zdrowotne. Poza tym nikt nie przewiduje, np. poczucia winy, które zemsta powoduje, kiedy widzimy ogrom cierpienia, które spowodowaliśmy. Wrażliwi ludzie tego nie wytrzymują- efekt to. np. depresje, nerwice.
62. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że mózgi mężczyzn cieszą się dużo bardziej z fizycznej zemsty niż mózgi kobiet
63. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że mężczyźni odczuwają większą przyjemność z fizycznej zemsty na swoim wrogu. Kobiety, by się zemścić, używają raczej słów.
64. życia (nie) zgodnie (nie) z przekonaniem że, posiadania (nie) wiedzy, wiary że, doświadczania (nie) że zemsta pełni pewną funkcję adaptacyjną, która sprawia, że we współczesnym świecie wciąż ma się dobrze. Bo odwet to nie tylko wiadomość dla tego, kto w naszej opinii zawinił. To też wiadomość dla innych, którym mogłoby przyjść do głowy, by nas wykorzystać. Nie ma co zadzierać! Krzywdy zawsze zostaną pomszczone!
65. pozwalania (nie) zemście odejść
66. rozumienia (nie), odkrywania (nie) tego że jesteśmy (nie) m.in. uzależnieni od zemsty
67. doświadczania (nie) tego że chęć/potrzeba zemsty przejmuje (nie) coraz większą kontrolę nad naszym życiem
68. doświadczania (nie) m.in. trudności z uwolnieniem się od chęci/potrzeby zemsty
69. bycia (nie) m.in. złapanymi w pułapkę zemsty
70. powodowania (nie), przyczyniania (nie) się do posiadania (nie) przez siebie, swoją Duszę, całą istotę oraz innych ludzi, Dusze, istoty m.in. transów hipnotycznych, hipnoz, kodowań, przekonań narzucających (nie) m.in mszczenie się, kreowanie/przycąganie istot które najpierw nas krzywdzą w jakikolwiek sposób, po to abyśmy się na nich mścili, poprzysięgali im zemstę, planowali im zemstę
71. wyrażania (nie) przeze mnie, moją Duszę, całą istotę, innych ludzi, Dusze, istoty m.in. zgody na przyjęcie przez nas pełnego, trwałego uwolnienia od wyrażania (nie) chęci zemsty, potrzeby zemsty, od mszczenia się, od bycia ofiarami zemsty, od kreowania/przyciągania sobie istot które najpierw nas krzywdzą w jakikolwiek sposób, po to abyśmy się na nich mścili, poprzysięgali im zemstę, planowali im zemstę
72. przejmowania (nie) m.in. pociągu do zemsty, uzależnienia od zemsty m.in. od naszych m.in. rodziców, opiekunów oraz wkodowywania (nie), przekazywania (nie) pociągu do wampiryzmu, uzależnienia od wampiryzmu, wampirów, bycia ofiarą wampirów m.in. naszym dzieciom, wychowankom
73. doświadczania (nie) m.in. trudności, nieprzyjemności, problemów m.in. z powodu przejawiania (nie) chęci zemsty, z powodu mszczenia się
74. denerwowania (nie), stresowania (nie) się z powodu przejawiania (nie) chęci zemsty, z powodu mszczenia się
75. promowania (nie) m.in. zemsty
76. bycia (nie) m.in. strażnikiem, weryfikatorem, kontrolerem tego że inni doświadczają (nie) m.in. chęci i potrzeby zemsty
77. posiadania (nie) m.in. strażników, weryfikatorów, kontrolerów tego że my doświadczamy (nie) m.in. chęci, potrzeby zemsty
78. oddawania (nie) Bogu Dawcy Życia wszelkiego rodzaju rangi, poziomu, znaczenia, jawnych i ukrytych m.in.intencji, energii, hipnoz transów, misji, myślokształtów które jeszcze w jakikolwiek sposób trzymają w nas i przy nas wzorce dotyczące mszczenia się, doświadczania chęci, potrzeby zemsty, kreowania/przyciągania sobie istot które najpierw nas krzywdzą w jakikolwiek sposób, po to abyśmy się na nich mścili, poprzysięgali im zemstę, planowali im zemstę
79. powoływania (nie) się na akt łaski Boga Dawcy Życia w sprawie uwolnienia nas przez Boga Dawcę Życia od mszczenia się, od doświadczania chęci, potrzeby zemsty, od kreowania/przyciągania sobie istot które najpierw nas krzywdzą w jakikolwiek sposób, po to abyśmy się na nich mścili, poprzysięgali im zemstę, planowali im zemstę
80. przyjmowania aktu łaski Boga Dawcy Życia w pełni uwalniającego nas z wszelkiego rodzaju rangi, poziomu, znaczenia, jawnych i ukrytych m.in. intencji, energii, hipnoz transów, misji, myślokształtów które jeszcze w jakikolwiek sposób trzymają w nas i przy nas wzorce dotyczące mszczenia się, doświadczania chęci, potrzeby zemsty, kreowania/przyciągania sobie istot które najpierw nas krzywdzą w jakikolwiek sposób, po to abyśmy się na nich mścili, poprzysięgali im zemstę, planowali im zemstę
81. doświadczania (nie) życia w pełni (nie) wolnego od wszelkiego rodzaju rangi poziomu znaczenia energii zemsty, energii mszczenia się

na podstawie:
http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/emocje/zemsta-satysfakcja-z-zemszczenia-sie-za-krzywde-to-iluzja-badania_40638.html
https://www.deon.pl/inteligentne-zycie/psychologia-na-co-dzien/art,652,mysli-o-zemscie-rewanzu-nie-daja-ci-spokoju.html
https://polki.pl/magazyn/relacje,czy-warto-siemscic-psychoanalityk-odpowiada-na-pytania-o-sens-zemsty,10421058,artykul.html
http://wyborcza.pl/1,145452,19345045,zemsta-czy-naprawde-przynosi-ulge-dlaczego-sie-mscimy.htm
http://www.self-psychologia.pl/medium/zemsta-czy-na-pewno-ma-slodki-smak


Opublikowano: 22/04/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz