Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Sprzątanie – intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1. Naszego a przez nas cudzego stosowania , niestosowania, doświadczania, niedoświadczania metody i techniki postępowania w ramach której dokonuje się selekcji przedmiotów. Pozwala ona nie tylko na lepsze, nie lepsze poznanie siebie , lecz także umożliwia zapanowanie zarówno nad zewnętrznym jak i wewnętrznym nieładem oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego dokonywania selekcji, uporządkowania, szpargałów którymi zagracony jest nasz, cudzy dom, co oznacza jednocześnie dokonywanie selekcji, uporządkowania tego, czym zagracone, niezagracone jest moje serce oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego porządkowania świata widzialnego, aby uporządkować świat niewidzialny oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego stosowania techniki porządkowania , gdzie pierwszym etapem jest odrzucanie, oznaczający wyraźny sprzeciw wobec niepożądanej obecności bezużytecznych , obciążających, blokujących nas i innych przedmiotów oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego stosowania techniki porządkowania ,gdzie drugim etapem jest wyrzucenie, oznaczające pozbycie się przedmiotów, które zagracają, obciążają, blokują nas i innych oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego stosowania techniki porządkowania , gdzie trzecim etapem jest uwolnienie się, oznaczające skończenie z przywiązaniem, nie przywiązaniem do rzeczy, przedmiotów oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego stosowania techniki, aby w ten sposób między innymi odzyskać wewnętrzną ,wygodną przestrzeń, wolność dla naszego , cudzego „ja” oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
8. Naszego i przez nas cudzego stosowania metody nie tylko jako techniki porządkowania i sprzątania, pozbywania się przedmiotów zniszczonych, bezużytecznych i pozostawienie tych w dobrym stanie, niezależnie od tego czy mogą się jeszcze przydać czy nie oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego zadawania, niezadawania sobie pytania ”czy ten przedmiot jest mi potrzebny naprawdę, czy pasuje do mnie” a tym samym stawianie siebie a nie przedmiotów w centrum uwagi ,oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków

10. Naszego a przez nas cudzego dokonywania, niedokonywania wyborów i decydowania, niedecydowania które rzeczy chcemy zatrzymać, określając relacje jakie nas i innych łączą z nimi oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego decydowania , niedecydowania , ustalenia, nieustalenia czy naprawdę tego przedmiotu potrzebujemy. (W czasie dokonywania wyborów selekcji myślimy w czasie teraźniejszym i w pierwszej osobie. Pozwoli nam to na pozbycie się rzeczy, które nie są nam potrzebne a zatrzymanie tych niezbędnie potrzebnych ) oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez z nas cudzego stosowania techniki i w ten sposób porządkując świat widzialny będziemy porządkować świat niewidzialny i odnajdziemy drogę do naszego wewnętrznego „ja”, a tym samym do Boga Dawcy Życia i odkryjemy swoje prawdziwe oblicze oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
13. Naszego a przez nas cudzego stosowania techniki aby odkrywać, nie odkrywać między innymi pokrywy, przykrywki pod którymi tkwi nasza, cudza między innymi naturalna ,siła oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
14. Naszego a przez nas cudzego dodawania, niedodawania, nabywania, nienabywania, nowych przedmiotów i tym samym być przygniatana, nieprzygniatana fizycznie i psychicznie ciężarem posiadanych rzeczy, dobytku, majątku , oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
15. Naszego a przez nas cudzego stosowania trzech stopni techniki jak i jako a) czyli decyzja, b) czyli rezygnacja oraz c)czyli oderwanie, a tym samym między innymi odejmowania, oddawania, wyrzucania blokujących, zniewalających, ograniczających nas i innych rzeczy, przedmiotów oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
16. Naszego a przez nas cudzego życia w rytmie zwyczajnych rutynowych czynności, w ten sposób utrzymywanie wokół siebie zrównoważonej i ożywionej przestrzeni, która jest dla nas nienaruszalna, święta, a tym samym nie znajdowania czasu na zrelaksowanie się, na zamknięcie oczu , na posiedzenie w ciszy, na modlitwę oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
17. Naszego a przez nas cudzego życia z godnie, niezgodnie z zasadą „serce nie zmienia postępowania, to postępowanie zmienia serce” , czyli każda akcja wywołuje reakcję , oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
18. naszego a przez nas cudzego doświadczania, niedoświadczania sprzątania jako między innymi usuwania, selekcji, układania, zaprowadzenia porządku oraz pozamiatania, starcia kurzów wyszorowania oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
19. Naszego a przez nas cudzego usuwania i selekcjonowania rzeczy , przedmiotów w kategoriach relacji jaka łączy nas z danym przedmiotem (czy między mną a przedmiotem istnieje żywa relacja?), oraz czas który zawsze dotyczy chwili obecnej oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
20. Naszego a przez nas cudzego usuwania, wyrzucania, w sposób trwały, bezpowrotny rzeczy i przedmiotów niepotrzebnych, zbędnych, obciążających, przytłaczających nas i innych pozostawienie tylko tych rzeczy, które funkcjonują i odgrywają aktywną rolę w czasie teraźniejszym oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
21. Naszego a przez nas cudzego zaangażowania się w proces selekcjonowania a tym samym zwracanie uwagi na pojawianie się nowych rzeczy , co za tym idzie zyskanie naturalnej skłonności do ich rygorystycznej selekcji oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
22. Naszego a przez nas cudzego uwalniania się od relacji które łączą nas z między innymi z przedmiotami ,oraz w taki sposób który daje nam poczucie lekkości i wolności, oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków
23. Naszego a przez nas cudzego stosowania metody jako uwolnienie się między innymi od przymusu porządkowania, gromadzenia bez ładu i składu różnego rodzaju zbędnych obciążających między innymi przedmiotów ,rzeczy, a otaczanie się przedmiotami niezbędnymi, wprowadzającymi harmonię i ład , wolność oraz naszego i cudzego doświadczania, niedoświadczania tego wszelkich skutków


Na podstawie „ DAN-SHA-RI jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł” HIDEKO YAMASHITA

Na podstawie „ DAN-SHA-RI jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł” HIDEKO YAMASHITA napisała te intencje Barbara Kubik.


Dodano : 19-01-2018 Przez: s_majda Przeczytano: 287 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.