Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Szamanizm i archaiczne techniki ekstazy cz.1 – intencje

Autorka: Karolina na podstawie książki M. Eliade „Szamanizm i archaiczne techniki ekstazy”. Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Schemat jedno – zdaniowy do intencji. ” Link
Film ,,Pokłon po wykonanych intencjach”>Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].

  1. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  2. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci kapłanami-ofiarnikami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  3. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci naczelnikami, przodownikami kultu domowego, kultu szamańskiego, kultu bałwochwalstwa i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  4. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci wielkimi mistrzami technik ekstazy i kultu szamańskiego i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  5. Naszego przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami równoznacznymi z magami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  6. Naszego przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami – uzdrowicielami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  7. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami panującymi nad swoimi duchami, potrafiącymi kontaktować się z duchami, demonami, duchami natury i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  8. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci wybrańcami, którzy mają dostęp do strefy sacrum – niedostępnej dla pozostałych członków wspólnoty i doświadczania tego wszelkich skutków,
  9. Naszego a przez nas cudzego poprzez różnego rodzaju szamańskie doświadczenia ekstatyczne i techniki ekstazy wywierania wpływu na wszelkiego rodzaju dawne i obecne ideologie, religie, sekty, mitologie, rytualizmy, bałwochwalstwo i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  10. Naszego a przez nas cudzego bycia osobami wyróżniającymi się cechami „powołania” lub „kryzysu religijnego” i doświadczania tego wszelkich skutków,
  11. Naszego a przez nas cudzego wyróżniania się od reszty wspólnoty różnego rodzaju intensywnością doświadczeń religijnych, technikami ekstazy, interpretacją własnych doświadczeń i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  12. Naszego a przez nas cudzego uzdrawiania członków swojej wspólnoty poprzez różnego rodzaju transy, hipnozy, techniki ekstazy i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  13. Naszego a przez nas cudzego towarzyszenia zmarłym do „Królestwa Cieni” i doświadczania tego wszelkich skutków,
  14. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci pośrednikami między bogami niebiańskimi czy piekielnymi, małymi czy wielkimi i doświadczania tego wszelkich skutków,
  15. Naszego a przez nas cudzego kierowania życiem religijnym wspólnoty i czuwania nad „duszą wspólnoty” i doświadczania tego wszelkich skutków,
  16. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami-specjalistami od ludzkiej duszy, widzenia jej, znania jej formy i przeznaczenia oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  17. Naszego przez nas cudzego utrzymywania osobistych związków z różnego rodzaju, płci niebiańskimi/astralnymi bogami, boginiami, matkami boskimi zamieszkującymi najwyższe nieba, a także z ich synami i córkami, a także posłańcami, zajmującymi niższe niebiosa i doświadczania tego wszelkich skutków,
  18. Naszego przez nas cudzego utrzymywania osobistych związków z władcami i panami piekieł, demonami, sukkubami, istotami mroku i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  19. Naszego przez nas cudzego bycia rekrutowanymi na wszelkiego rodzaju, płci szamanów poprzez dziedziczenie profesji szamańskiej, spontaniczne powołanie – wezwanie – elekcję poprzez wezwanie bogów czy duchów, a także stanie się szamanami z własnej woli, lub woli rodu i doświadczania tego wszelkich skutków,
  20. Naszego a przez nas cudzego bycia uznawanymi za słabszych szamanów w wyniku stania się nimi z własnej woli, lub woli rodu i doświadczania tego wszelkich skutków,
  21. Naszego a przez nas cudzego bycia uznawanymi za szamanów po otrzymywaniu podwójnego pouczenia: ekstatycznego czyli sny i transy oraz tradycyjnego czyli techniki szamańskie, imiona i funkcje duchów, mitologię i genealogię rodu, tajemny język i doświadczania tego wszelkich skutków,
  22. Naszego a przez nas cudzego doświadczania pouczenia – inicjacji, dokonywanej przez duchy, starych mistrzów szamanów m.in. poprzez opętania, nawiedzenia i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  23. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami – psychopatami, neurotykami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  24. Naszego przez nas cudzego dziedziczenia szamanizmu poprzez wyróżnienie się od młodości dużą nerwowością, podatnością na ataki epilepsji i doświadczania tego wszelkich skutków,
  25. Naszego a przez nas cudzego doświadczania ataków epilepsji uważanych za spotkanie z bogami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  26. Naszego a przez nas cudzego uznawania szamanizmu, jako dar Nieba otrzymanym w chwili narodzin i doświadczania tego wszelkich skutków,
  27. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami mianowanymi bezpośrednio przez najwyższego boga i bycia przez najwyższego boga pouczanymi poprzez sny, wizje, opętania, nawiedzenia i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  28. Naszego a przez nas cudzego dziedziczenia szamanizmu po śmierci ojca i tworzenia drewnianego wyobrażenia ręki ojca i poprzez ten symbol doświadczanie przekazania mocy od przodków i doświadczania tego wszelkich skutków,
  29. Naszego a przez nas cudzego bycia identyfikowanymi jako szamani, w chwili narodzin, jako Ci którzy przychodzą „w koszulce” lub „czepku” i doświadczania tego wszelkich skutków,
  30. Naszego przez nas cudzego przejawiania w okresie dojrzewania – wizji, śpiewu przez sen, tendencji do włóczenia się w samotności, a w okresie „inkubacyjnym” związywania się z starym szamanem by zostać pouczonym i doświadczania tego wszelkich skutków,
  31. Naszego a przez nas cudzego bycia wybieranymi na szamanów przez ojców jako następcy i doświadczania tego wszelkich skutków,
  32. Naszego przez nas cudzego doświadczania oraz posiadania przekonania, że dar szamanizmu – znak, duch opiekuńczy nie znika/znika po śmierci szamana, ale wciela się w członka tej samej/innej rodziny i doświadczania tego wszelkich skutków,
  33. Naszego a przez nas cudzego doświadczania szaleństwa, tracenia rozumu, uciekania do lasu, żywienia się korą drzew, rzucania się do wody i ognia, ranienia się nożami jako objawów stawania się lub bycia wszelkiego rodzaju, płci szamanami i doświadczania tego wszelkich skutków,
  34. Naszego a przez nas cudzego doświadczania szaleństwa, tracenia rozumu i bycia kierowanymi do starych szamanów na pouczenia o różnych rodzajach duchów i sposobie ich przywoływania, opanowywania i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  35. Naszego a przez nas cudzego doświadczania snów z duchami zmarłych szamanów nakazujących objąć po nich sukcesję i doświadczania tego wszelkich skutków,
  36. Naszego a przez nas cudzego doświadczania znacznego stopnia rozstrojenia umysłowego, jako przyszli szamani i doświadczania tego wszelkich skutków,
  37. Naszego a przez nas cudzego widzenia w snach rozmaitych wszelkiego rodzaju diabłów, mroczne istoty dokonujące szamańskich obrzędów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  38. Naszego a przez nas cudzego doświadczania jak przyszli/obecni szamani, kryzysu, histerii, załamania psychicznego po którym następuje okres pouczenia i doświadczania tego wszelkich skutków,
  39. Naszego a przez nas cudzego stawania się szamanami po kryzysach i załamaniu psychicznym, po uznaniu przez całą wspólnotę, a także po przejściu próby inicjacyjnej i doświadczania tego wszelkich skutków,
  40. Naszego a przez nas cudzego bycia rodzonymi i wychowywanymi na szamanów i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  41. Naszego a przez nas cudzego doświadczania pierwszej ekstazy, w której jako młodzi kandydaci uciekamy w góry, żywimy się zwierzyną „chwytaną własnymi zębami”, wracamy do wioski brudni i zakrwawieni, w podartym ubraniu, z włosami w nieładzie, jak dzikusy, bełkocząc słowa bez związku i doświadczania tego wszelkich skutków,
  42. Naszego a przez nas cudzego wpadania w złość w wyniku bycia opętanymi przez duchy i doświadczania tego wszelkich skutków,
  43. Naszego a przez nas cudzego doświadczania przekazywania szamanizmu poprzez powołanie przejawiające się poprzez sny i konwulsje wywołane przez duchy przodków (utcha) i doświadczania tego wszelkich skutków,
  44. Naszego przez nas cudzego doświadczania obligatoryjnego powołania szamańskiego i doświadczania tego wszelkich skutków,
  45. Naszego a przez nas cudzego doświadczania dręczenia przez duchy dzieci, które płaczą przez sen, stają się nerwowe i zamyślone by oddać ich szamanom i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  46. Naszego a przez nas cudzego stawania się szamanami poprzez szereg doświadczeń ekstatycznych w tym śnienia o przodkach, którzy zanoszą kandydatów na szamanów do Piekieł i doświadczania tego wszelkich skutków,
  47. Naszego przez nas cudzego uczenia się u szamanów i starców – genealogii i tradycji rodu, mitologii i słownictwa szamańskiego w wyniku przejmowania funkcji szamanów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  48. Naszego a przez nas cudzego śpiewania hymnów szamańskich w czasie ekstazy i doświadczania tego wszelkich skutków,
  49. Naszego a przez nas cudzego stawania wszelkiego rodzaju, płci szamanami na skutek boskiego wyboru, lub wypadku i doświadczania tego wszelkich skutków,
  50. Naszego a przez nas cudzego bycia przyszłymi szamanami którzy są kierowani i pouczani przez starych szamanów i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  51. Naszego a przez nas cudzego bycia naznaczonymi przez piorun jako przyszli szamani i poprzez to wskazywanie niebiańskiego pochodzenia mocy szamańskich i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  52. Naszego przez nas cudzego stawania się szamanami w wyniku rażenia piorunem i noszenia strojów szamańskich z symbolem pioruna i doświadczania tego wszelkich skutków,
  53. Naszego a przez nas cudzego dziedziczenia szamanizmu z wyboru przez dusze przodków i szamanów z rodziny oraz bycia jako przyszli szamani którzy stają się „nieobecni”, zamyśleni, lubiący samotność, mającym prorocze wizje, ataki epilepsji, choroby psychiczne, urojenia i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  54. Naszego a przez nas cudzego wychodzenia duszy z ciała podczas nieprzytomności i unoszenia przez duchy duszy ku Zachodowi w przypadku zostania Białym Szamanem, lub unoszenia duszy przez duchy ku Wschodowi w przypadku zostania Czarnym Szamanem i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  55. Naszego a przez nas cudzego wychodzenia z ciała i przebywania w pałacach bogów jako przyszli szamani i bycia pouczanymi przez przodków o tajnikach rzemiosła, formach i imionach bogów, kulcie i imionach duchów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  56. Naszego a przez nas cudzego bycia sierotami werbowanymi na szamanów i posiadania skłonności do chorób nerwowych i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  57. Naszego a przez nas cudzego cechowania się jako przyszli szamani nagłymi zmianami nastroju, szybkim przejściem od irytacji do stanu normalnego, od melancholii do nadpobudliwości i doświadczania tego wszelkich skutków,
  58. Naszego przez nas cudzego doświadczania „przekazania mocy” przez szamanów swoim dzieciom i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  59. Naszego a przez nas cudzego stawania się szamanami w wyniku wejścia ognistej kuli do ciała i doświadczania tego wszelkich skutków,
  60. Naszego a przez nas cudzego bycia uczestnikami ceremonii która kończy się rzeczywistym transem kataleptycznym(epilepsja), w wyniku którego dusza opuszcza ciało i podróżuje do niebios lub podziemnych piekieł i doświadczania doświadczania tego wszelkich skutków,
  61. Naszego a przez nas cudzego wywoływania półtransu za pomocą narkotyków i doświadczania tego wszelkich skutków,
  62. Naszego a przez nas cudzego bycia wszelkiego rodzaju epileptykami, osobami chorowitymi, lub słabymi, neurastenikami, ekscentrykami, chorymi umysłowo, nadwrażliwcami, o słabym sercu, zrujnowanym żołądku, podatnymi na utratę wzroku jako najlepszy materiał na szamana, maga, wróżbitę i doświadczania tego wszelkich skutków,
  63. Naszego przez nas cudzego bycia wzywanymi przez bóstwa na przyszłych szamanów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  64. Naszego przez nas cudzego bycia wzywanymi przez bóstwa jako adepci na przyszłego szamana i czucia, że możemy odmówić temu „zaszczytowi” z lęku przed gniewem bogów którego skutkiem mogłaby być przedwczesna śmierć i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  65. Naszego a przez nas cudzego bycia istotami powściągliwymi, małomównymi, usposobionymi do medytacji i ascezy, o epileptoidycznej i histerioidycznej strukturze jako idealnego kandydata na szamana i doświadczania tego wszelkich skutków,
  66. Naszego a przez nas cudzego doświadczania inicjacji na szamanów równoznacznej z wyzdrowieniem po doświadczeniu choroby lub po ataku epilepsji i doświadczania tego wszelkich skutków,
  67. Naszego przez nas cudzego bycia szamanami który zdrowieją z pomocą duchów, które stają się naszymi duchami opiekuńczymi i pomocnymi i doświadczania tego wszelkich skutków,
  68. Naszego a przez nas cudzego bycia bycia szamanami który wyróżniają się ponad przeciętną pamięcią i zdolnością autokontroli i doświadczania tego wszelkich skutków,
  69. Naszego a przez nas cudzego doświadczania choroby-powołania, która pełni formę inicjacji na szamanów, a także doświadczania cierpienia jakie powoduje choroba-powołanie i doświadczania tego wszelkich skutków,
  70. Naszego a przez nas cudzego doświadczania psychicznej izolacji jako samotności rytualnej podczas ceremonii inicjacyjnej, a także doświadczanie agonii, nieprzytomności przypominających symboliczną śmierć wyobrażaną w ceremoniach inicjacyjnych i doświadczania tego wszelkich skutków,
  71. Naszego a przez nas cudzego doświadczania doświadczeń ekstatycznych w wyniku których szamani doświadczają kawałkowania ciała, po którym następuje odnowienie narządów wewnętrznych i trzewi, wniebowstąpienie i dialogi z bogami, bóstwa lub duchami, zstąpienie do Piekieł, a także rozmowy z duchami i duszami zmarłych szamanów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  72. Naszego a przez nas cudzego doświadczania śmierci rytualnej, po której następuje następuje zmartwychwstanie i mistyczna pełnia i doświadczania tego wszelkich skutków,
  73. Naszego a przez nas cudzego poddawania się nie tylko jako szamani operacji dokonywanej przez duchy, istoty astralne, istoty boskie, półboskie lub przodków, która polega na pokawałkowaniu ciała i odnowieniu organów wewnętrznych i kości oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  74. Naszego przez nas cudzego doświadczania operacji, jako szamani, która odbywa się w „piekle” i doświadczania tego wszelkich skutków,
  75. Naszego a przez nas cudzego uczestniczenia w trzech metodach tworzenia znachora: przez duchy, przez duchy ludzi z mitycznych czasów, przez innych znachorów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  76. Naszego a przez nas cudzego uczestniczenia w rytuale w którym w jaskini duchy wyrywają szamanom organy wewnętrzne i wkładają inne, zupełnie nowe, a kandydat powraca do życia i zachowuje się przez jakiś czas jak szalony i doświadczania tego wszelkich skutków,
  77. Naszego przez nas cudzego doświadczania umieszczania w ciele szamanów kawałków kwarcu i doświadczania tego wszelkich skutków,
  78. Naszego przez nas cudzego znoszenia w milczeniu operacji dokonywanej przez jednego, dwóch lub większej ilości znachorów lub duchów polegającej na nacieraniu ciała szamana kryształami górskimi aby zdzierały skórę, wciskania kryształów w owłosioną skórę, przebijania otworu pod paznokciem prawej ręki i nacinania języka, aby na końcu narysować na czole rysunek „ręka diabła” (erunchilda) i doświadczania tego wszelkich skutków,
  79. Naszego przez nas cudzego bycia „zabijanymi”, którym otwiera się ciało i wyjmuje z niego organy, które zastępuje nowymi organami, aby na końcu umieścić w ciałach szamanów małe węże, które dają moc znachora, moce szamańskie i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  80. Naszego przez nas cudzego w wyniku inicjacji wkładania w głowę szamanów węże, a także przebijania nosa magicznymi przedmiotami (kupitja) które posłużą do leczenia chorych i doświadczania tego wszelkich skutków,
  81. Naszego a przez nas cudzego w wyniku inicjacji w szamanów uwalniania ludzi, którzy są ofiarami uroku, czarów i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  82. Naszego a przez nas cudzego wspinania się po niewidzialnym dla wszystkich śmiertelników sznurze do nieba, gdzie można rozmawiać z gwiezdnymi duchami i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  83. Naszego a przez nas cudzego używania jaskiń jako miejsca gdzie szamani mają swoje sny i spotykają duchy pomocnicze i doświadczania tego wszelkich skutków,
  84. Naszego a przez nas cudzego wprowadzania do głowy szamanów – nowicjuszów kryształów górskich, które zżerają mózg i oczy, aby zastąpić te organy nowymi z lepszymi mocami doświadczania tego wszelkich skutków,
  85. Naszego a przez nas cudzego używania kryształów górskich jako duchy pomocnicze szamana i doświadczania tego wszelkich skutków,
  86. Naszego przez nas cudzego przeżywania nie tylko jako szamani symbolicznej śmierci sugerowanej przez długotrwałe omdlenia i letargiczny sen i doświadczania tego wszelkich skutków,
  87. Naszego a przez nas cudzego nacierania sobie twarzy nie tylko jako szamani, aż pojawi druga a nawet trzecia skóra „nowa skóra” widzialna dla wtajemniczonych i doświadczania tego wszelkich skutków,
  88. Naszego a przez nas cudzego podczas święta konsekracji nie tylko jako szamani chodzenia boso po ogniu i doświadczenia poparzenia, a także zapalania się ubrania i doświadczania tego wszelkich skutków,
  89. Naszego a przez nas cudzego doświadczania pierwszego opętania jako kandydaci – szamani a które manifestuje poprzez trans zwalający z nóg a następnie bycia ukamienowanymi magicznymi przedmiotami przez inicjujących by zostać wskrzeszonymi i doświadczania tego wszelkich skutków,
  90. Naszego a przez nas cudzego „otwierania” głowy nowicjuszów-szamanów, aby duchy mogły do niej wejść i doświadczania tego wszelkich skutków,
  91. Naszego a przez nas cudzego doświadczania w wyniku ceremonii inicjacyjnej magicznego przeobrażenia w kurę – symbol „mocy latania” wszelkiego rodzaju, płci szamanów i czarowników oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  92. Naszego a przez nas cudzego bycia „zabijanymi” przez opętujące duchy i doświadczania wyciągnięcia kości z ciała i zastąpienia je kośćmi ducha zmarłego, by następnie zostać wskrzeszonym i również otrzymywania kości ducha zmarłego by wyzywać duchy i doświadczania tego wszelkich skutków,
  93. Naszego a przez nas cudzego doświadczania „odcięcia głowy” by „umyć” lub „wyprać mózg” przez inicjujących mózg kandydata-szamana aby dać przejrzystą inteligencję zdolną przenikać tajemnice złych duchów i chorób, a także wkładania do oczu złota aby uczynić wzrok kandydata przenikliwym aby widzieć duszę oraz wszczepiania na końce palców ząbkowych haczyków, aby uczynić kandydata zdolnym do chwytania duszy i mocnego jej trzymania i przebijania serca kandydata na szamana strzałą aby uczynić go współczującym dla tych którzy są chorzy i cierpią i doświadczania tego wszelkich skutków,
  94. Naszego a przez nas cudzego pocierania kamieniami swojego ciała aż zdobędzie się duchy pomocnicze i doświadczania tego wszelkich skutków,
  95. Naszego przez nas cudzego szukania nowych mistrzów szamanów aby poszerzyć swoje doświadczenia i stworzyć grupę duchów i szamanów oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  96. Naszego a przez nas cudzego bycia mistrzami-szamanami który pouczają pięciu i więcej uczniów i pobiera za swe pouczenie opłatę i doświadczania tego wszelkich skutków,
  97. Naszego a przez nas cudzego wyciągania duszy z ciał kandydatów na szamanów w celu nauki ich i podejmowania wielkich podróży mistycznych poprzez przestrzeń i głębiny morza oraz różne zakamarki światów astralnych i doświadczania tego wszelkich skutków,
  98. Naszego przez nas cudzego doświadczania „błysku”, „Iluminacji” w wyniku którego nie tylko jako szamani czujemy w całym ciele, w głowie, w samym sercu mózgu, świetlisty ogień, który czyni nas zdolnymi do widzenia w ciemnościach, dostrzegania rzeczy i przyszłe wydarzenia ukryte przed innymi i doświadczania tego wszelkich skutków,
  99. Naszego a przez nas cudzego osiągania mistycznego światła po długich godzinach spędzonych na wzywaniu duchów i doświadczania tego wszelkich skutków,
  100. Naszego a przez nas cudzego doświadczania unoszenia się, lewitacji w wyniku praktyk szamańskich i doświadczania tego wszelkich skutków,
  101. Naszego a przez nas cudzego doświadczania długiego wysiłku ascezy fizycznej i kontemplacji umysłowej w celu widzenia siebie jako ”szkieletu” doświadczania tego wszelkich skutków,
  102. Naszego a przez nas cudzego doprowadzania się do „redukcji” do szkieletu w celu przekroczenia świeckiej kondycji ludzkiej i doświadczania tego wszelkich skutków,
  103. Naszego a przez nas cudzego doświadczania w wyniku inicjacji na szamanów – okresu odosobnienia na pustkowiu – jako symboli zaświatów i procesu praktyk szamańskich oraz doświadczania tego wszelkich skutków,
  104. Naszego a przez nas cudzego umazywania twarzy i ciała popiołem aby uzyskać blady koloryt widm, maski pogrzebowej i doświadczania tego wszelkich skutków,
  105. Naszego a przez nas cudzego bycia pogrzebanymi w świątyni lub domu fetyszy i doświadczania tego wszelkich skutków,
  106. Naszego a przez nas cudzego doświadczania hipnotycznego snu poprzez spożywanie napojów powodujących utratę przytomności i doświadczania tego wszelkich skutków,
  107. Naszego a przez nas cudzego doświadczania rytuałów inicjacyjnych aby zapomnieć o przeszłym życiu i doświadczania tego wszelkich skutków.


Opublikowano: 23/09/2024
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz